Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 252 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 251
Uživatelů: 1
Celkem: 252

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

31.01 2010 22:46


Zdravím, mám také problémy s podvozkem na allroadu, nechce se zvedat...Chtěl bych se zeptat, kolik má mít barů tlak vzduchu v zásobníku? popřípadě při jakém se otevřou ventily a začne se auto zvedat z první na druhou úroveň? Vypadá to u mě na Kompresor*, ale chci mít jistotu. Jinak měl bych na prodej nový se zárukou dva roky za 15tis kč...
nahoru

sponzor





31.01 2010 22:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

03.02 2010 10:01


Tak se taky pripojim s allroadem pada mne zadek hlavne ridicova strana a od toho zbytek. Jen nevim cim to je Kompresor* fouka sice chrasti ale hlavne je slyset divne cvakani od mechu (lz) kdosi rikal ze tam je ventlek aten zarezl nebo tak nejak tak nevim co opravovat jestli Kompresor* nebo mech nebo novy auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.02 2010 21:11


Koukni na měch,dělalo mi to taky a byl děravej,ucházel jen v určité poloze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

04.02 2010 18:13


Dik ale nechtel jsem to nechat nahode tak jsem dnes sehnal dva zadni mechy i Kompresor* z nemec a stoji tam jeste jeden allroad tak kdyby nekdo mel zajem muzu je taky privezt 300 ecek za kus za Kompresor* je ta sama cena doufam ze da skopcak nejakou slevu ----- jo a nemec rikal ze tam pasuje i Kompresor* z medveda
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.02 2010 18:51


padreMarchelo:
Dik ale nechtel jsem to nechat nahode tak jsem dnes sehnal dva zadni mechy i Kompresor* z nemec a stoji tam jeste jeden allroad tak kdyby nekdo mel zajem muzu je taky privezt 300 ecek za kus za Kompresor* je ta sama cena doufam ze da skopcak nejakou slevu ----- jo a nemec rikal ze tam pasuje i Kompresor* z medveda

300eur za starý? Není lepší za 12tis fungl nový se zárukou?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.02 2010 19:15


To je dost,kupoval jsem před půl rokem zadní nové u Audi a platil sem je oba 15000kč.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.02 2010 19:25


Vlaďas:
To je dost,kupoval jsem před půl rokem zadní nové u Audi a platil sem je oba 15000kč.

Bavím se o kompresoru ne o měchu...Ten nestojí u audi 15tis ani náhodou...))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

04.02 2010 19:41


Nic ve zlym ale nejlevneji u audi jsem sehnal mechy 14900 za kus a Kompresor* asi kolem 20000 kdo zna levneji sehnat prosim o kontakt a jak jsem psal ten kompreso ze pasuje z medveda tak je 6000 bez dph jen to overit co je na tom pravdy
nahoru

sponzor





04.02 2010 19:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

04.02 2010 22:22


VenaD.:
Zdravím, mám také problémy s podvozkem na allroadu, nechce se zvedat...Chtěl bych se zeptat, kolik má mít barů tlak vzduchu v zásobníku? popřípadě při jakém se otevřou ventily a začne se auto zvedat z první na druhou úroveň? Vypadá to u mě na Kompresor*, ale chci mít jistotu. Jinak měl bych na prodej nový se zárukou dva roky za 15tis kč...

Asi tomu nerozumim nebo jsem hloupy. Ty mas podezreni na vadny kompressor, mas i nahradni, ale misto toho abys ho soupl do auta, tak novy prodas? To me hlava nebere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

09.02 2010 18:16


Tak pánové, už jste někdo zjistili , jak je to s tou opravnou sadou z Tuarega? , taky mi kleknul Kompresor* a nechtěl bych kupovat nový.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.02 2010 23:06


Netfinity:
Asi tomu nerozumim nebo jsem hloupy. Ty mas podezreni na vadny kompressor, mas i nahradni, ale misto toho abys ho soupl do auta, tak novy prodas? To me hlava nebere.

Mám doma dva, takže jeden můžu klidně obětovat, druhý si nechám pro sebe. Chtěl bych ale prvně pochopit, jak funguje podvozek, než do toho začnu dávat zbytečně peníze. Už jsem udělal repas tiptronicu za 45tis, další desetisíce v motoru 2.7 T. už moc peněz na auto nezbývá. Tak mě právě zajímá, kde jsou nějaké elektromafnetické ventily, co jsem se o nich dočetl, že můžou být špatný. A taky by mě zajímalo, jak bych poznal tu špatnou kostku, jak je vedle Kompresor*, co do ní jdou hadičky, jakou má funkci?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 71 | Témat: 11

11.02 2010 14:12


Prosím o radu ty, kteří mají zkušenosti s výměnou kompresoru zdvihu podvozku A6 Allroad ? Jsou tu nějaké nástrahy , či komplikace, Díky za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

11.02 2010 18:25


Tak to mne taky zajima, jak jsem uz psal sve problem s podvozkem tak doslo ke zmene jako v pocasi jak prestal mraz tak mechy i Kompresor* normalne funguje auto nepada a vse slape jak ma. jak mrzne tak je vse v prd... ha co to je za vadu

a tady ty otazky podporim ---- zna nekdo odpovedi

Tak mě právě zajímá, kde jsou nějaké elektromafnetické ventily, co jsem se o nich dočetl, že můžou být špatný. A taky by mě zajímalo, jak bych poznal tu špatnou kostku, jak je vedle Kompresor*, co do ní jdou hadičky, jakou má funkci?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.02 2010 20:20


Takže fakt budu první, nebo se nikdo nechce podělit. Už to byla taková krize, že jsem auto neodlepil od země. Komresor jel, chrastil ale netlačil. Dle VAGu byl tlak ve vzdušníku stále 0,8 baru. Auto na špalky aby nešlo až na zem a Kompresor* ven. Teď sem to rozebral a zjistil sem, že pístní kroužek už je ochozenej tak, že klepe píst o válec. Zítra jdu koupit opravnou sadu na Turka a zkusím to složit. Zároveň zkusím sehnat někoho, kdo ty kroužky dovede vyrobit.

V následujícím linku je pár fotek, obzvláště prosím věnujte pozornost fotce s několika díly. Tohle se rozpadlo a nevi nevim jak to patří zpátky. Dík za rady.

Fotky zde
http://cz.fotoalbum.eu/Petr0309/a425328
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

16.02 2010 1:27


Ahoj tak tak ten ventil na valci čo máš na prvom obrázku ide vačšou časťou ku stene valca na tú tenšiu časť ide pliešok a potom pružina s menším obvodom k ventilu a a vačším k tomu dierovanému plechu ,a na tom odfukovacom ventile čo ho máš taký zasvinený (zoxidovaný)ide dovnútra valček nan pružina a potom ten ventil ,pokial nemáš zničený valec tak krúžok pomôže ,tie sa dajú lacno zohnať a v tej sade na Turka je aj tak len krúžok ,tesnanie na hlavu a dva šroby ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

16.02 2010 6:55


padreMarchelo:
Tak to mne taky zajima, jak jsem uz psal sve problem s podvozkem tak doslo ke zmene jako v pocasi jak prestal mraz tak mechy i Kompresor* normalne funguje auto nepada a vse slape jak ma. jak mrzne tak je vse v prd... ha co to je za vadu

Tohle me trapi taky a davam to do souvislosti kombinaci s vlhkosti vzduchu a teploty.Pokud si dobre vzpominam tak podobne problemy maji napriklad autobusy ze nejdou natlakovat mechy a je to vetsinou zpusobene tim ze je v tlakovem okruhu voda.staci vetsi mraz a nekde to udela spunt nebo krystalek a proste to nenafouknes.Vsiml jsem si ze sani pro Kompresor* je z prostoru rezervniho kola a jde pres nejaky filtr (cerny valecek pod autem na hadici).Co se tyka elektromagnetickych ventilu tak podle me jediny rozdelovac a zaroven ventil ktery drzi mechy v dane poloze je ta kostka vedle kompresoru z ktere jdou tlakove hadice.
Podle meho by to melo principielne fungovat tak , ze Kompresor* natlakuje zasobnik co je v leve kapse v blatniku a z toho by to melo jit potom do jednotlivych mechu a to pres tu rozdelovaci kostku.Takze ve chvili kdy klesne tlak v zasobniku pod nejakou mez tak Kompresor* dofouka zasobnik a vypne.Pri pozadavku na zvednuti prepne RJ rele ktere otevre ventily a nafoukne se postupne zadek a pak predek a system se uzavre.Pri spousteni by to melo zase pres kostku vypustit ven a Kompresor* by mel udrzovat dany tlak v zasobniku.
Ale je to pouze moje teorie jak si predstavuji ze by to melo fungovat je klidne mozne ze je to jinak.Pokud ano tak bych rad kdyby to nekdo upresnil.
Pak by se jednoduse vylucovaci metodou dal udelat postup reseni problemu bez zbytecnych vedlejsich nakladu.
nahoru

sponzor





16.02 2010 6:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

16.02 2010 8:37


Je pravda, že ten problém začal v okamžiku, kdy poklesla teplota. Systém by měl fungovat tak jak píšeš. Začal jsem v tom pátrat a uchází mi předek. Při demontáži kompresoru si to několikrát fouklo. Dneska jdu na ten kroužek vyndám kostku, nechám jí vyschnout a pak uvididm, kde to utíká.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

16.02 2010 10:34


[quote="repair"]
Tak práve ten cierny valček čo vyzerá ako filter je odlučovač vlhkosti a ked sa cez neho dostane voda do systému tak to potom mrznú ventily v kocke ,podla mna v nom je problém, ináč pokial viem tak systém funguje presne ako si napísal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

16.02 2010 10:44


Citace:
Tak práve ten cierny valček čo vyzerá ako filter je odlučovač vlhkosti a ked sa cez neho dostane voda do systému tak to potom mrznú ventily v kocke ,podla mna v nom je problém, ináč pokial viem tak systém funguje presne ako si napísal.


Jo, jako odlučovač jsou tam bílý kuličky. Ty sem si vysypal a pak je honil po celým obejváku, abych je dostal zpátky. Alespoň vyschnou, beztak fungujou jako absorbér.

Opravná sada 7L0698030 obsahuje pístní kroužek, těsnění pod hlavu a dva šrouby. Toť vše "jen" za 3950 Kč. Už to mám zamluvený.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

16.02 2010 11:52


Tak ten krúžok s tesnením som vždy zohnal okolo 60€ a šroby som ktomu dostal zdarma .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

16.02 2010 18:52


to karlin80:
a kde se da sehnat pistni krouzek za 60€ ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

17.02 2010 1:27


repair:
to karlin80:
a kde se da sehnat pistni krouzek za 60€ ?


Ked máš dobrých známych tak priamo zo zdroja
Ale nie je problém ked budeš potrebovať krúžok aj s tesnením tak za tú cenu ti ho zoženiem ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

25.02 2010 0:30


Nevíte o někom, kdo by na kompresoru pro Q7 vyměnil náplň odlučovače vlhkosti ? budu vděčný za radu. Jeden takový mi leží pod stolem ... díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

25.02 2010 6:13


zalezi co v nem je.Zrovna o vikendu jsem nad tim premyslel jak dostat co nejvic vody pryc ze stlaceneho vzduchu ,protoze si myslim ze nejvic problemu ted v zime dela alespon me zamrzani ventilu a tim padem Kompresor* tlaci porat dokola a odchazi do vecnych lovist.Tu napln by nemel byt problem sehnat.Ve filtrech u kompresoru na potapeni se pouziva neco podobneho a normalne jsme vzdycky ty patrony vyrabeli.Muzu se zeptat kamose kde to schanel.Ale to podle meho neni reseni.Jak ty kulicky navlhnou tak uz pak neabsorbuji vlhkost a prisvih je na svete.Podle meho to staci jen presusit v troube.Spis bych to videl na nejake odkalovani hned za vzdusnikem.Neco podobneho jsem delal jako automaticke odkalovani pro prave zmineny potapecsky Kompresor*, ale nevim jestli to pujde aplikovat na auto a hlavne se k tomu asi bude muset dodelat nejake rizeni pomoci jednochipu a to nevim jestli zbastlim.Uvidime ted na to nejak nemam cas,ale chci se do toho pustit.
nahoru

sponzor





25.02 2010 6:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

27.02 2010 11:04


Nevíte o někom, kdo by na kompresoru pro Q7 vyměnil náplň odlučovače vlhkosti ? budu vděčný za radu. Jeden takový mi leží pod stolem ... díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

27.02 2010 18:03


to petr0309 tak jak si chlape dopadl s tou opravnou sadou na ten Kompresor*?Je to stejny nebo mam zacit schanet novej Kompresor*?uz hulaka tak silene ze se s tim neda jezdit musim to nejak poresit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 4

01.03 2010 0:29


jo díky za snahu. Problém bude vůbec rozdělat tu část kompresoru,kde je ta náplň.Zkusit to můžu, jen aby to šlo dát dohromady .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

01.03 2010 19:22


jj, už jezdim. jinak jsem si cvičně udělal rozborku a sborku kompresoru. Díky tomu už vim jak to funguje.
Sada pasuje, ale není samospásná. Záleží i na tom, jak je na tom hlava. Pokud je už vyšmajdaná tak to do kupy nedáš. Jinak jsem schopen provést opravu. V tom není problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.03 2010 20:47


Nazdar lidi. Mam podobny problem s kompresorem. mechy v pohode, Kompresor* tlaci na prvni sup (ale trva mu to), ale neskutecne rachoti. Co myslite, mam skusit tu opravarenskou sadu, nebo novy Kompresor*? Taky se marne snazim prijit na to odkud se leze k tomu kompresoru. Poradte please predem diky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

02.03 2010 20:41


kopresor je mezi nápravou a uložením rezervy pod plechovým krytem. Pokud chrastí je to na výměnu kroužku. Záleží na tom jak dlouho chrastí. Pokud dlouho, tak máš v háji hlavu a je to na novej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email