Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 2
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

28.02 2020 8:42


Lenze mne sa to dviha dost rychlo, aj ked dviham na 4 tak to dotlaci za par sekund, z 1 na 2 sa dvihne aj bez dofukovania, co by bez tlaku asi neslo
sponzor





28.02 2020 8:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

28.02 2020 18:43


VWGGJJ (25.02 2020 18:40) orig :
Dobrý den všem. Nevíte prosím o někom, kdo by dokázal udělat diagnostiku podvozku Allroadu C5? Čím blíže Turnovu, tím lépe. Podvozek drží 1.st a nereaguje na tlačítko zdvihání. Díky moc.


Tak vyřešeno, odešel snímač teploty kompresoru, proto se Kompresor* nespouštěl. Po výměně vše funguje jako za mlada
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

08.03 2020 8:24


Tak po necelých 10 tisících opravy zadních měchů arnott 1 lepidlem kvůli úniku nahoře mezi hliníkovými spoji ( pro rýpaly lepidlo to drží) další únik a to mezi kovovou přírubou a hliníkem. Takže zopakuji měchy arnott 1 vůbec nekupovat jejich kvalita je úplně stejná jak měch od Číňana 2 roky vydrží pak zahodit.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

08.03 2020 11:59


Ja som kupil volake akoze nemecke, 150e kus, podla mna je to cista cina, uvidime kolko to ide vydrzat
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.03 2020 20:23


Tak isto *z nemecka* ale je to 100% čína. Set komplet 4 mechy za 209€.
Založené už na 3 Allroadoch. Na jednom sú už okolo 2 rokov a chlapík ho používa ako stavebné-pracovné-nákladné auto.
Zatiaľ všetky 4 držia. Akurát kocka tam ide umrieť (umiera už vyše roka).
To že to je čína automaticky neznamemá že je to úplny shit. Dnes je asi už všetko made in china

Arnott 1 som mal predtým na predku do 2 rokov už prepúšťali, ľavý aj strelil v lete na horúčavách, našťastie bolo vtedy auto odparkované.

Pri Arnottoch som nastriekal spray na kontrolu úniku plynov, drobný únik pri tej hornej objímke
mal každý jeden. Skúšal som to len na 2 autách na predných nápravách.
Takže ja už Arnott ani bohovi. S tou vyššou radou od nich ale nemám skúsenosti.

Ja osobne pri prezúvaní leto-zima, zima-leto sady kolies vždy mechy dôkladne umývam a impregnujem.
V hĺbke duše dúfam že im to pomáha
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

08.03 2020 20:48


Tu trosku nedomysleli ze niesu kryte, hlavne cez zimu ak mas zdvihnute auto, nalepi sa tam bordel, potom ho spustis a ten chliev sa dostane dovnutra a pri perovani to tam pek e pomaly prepichuje gumu, skoda toho, esteze som tie arnotty nevzal, to som ich zvazoval
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

08.03 2020 20:50


XavierX kde si to zohnal za tu cenu?
AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

08.03 2020 21:34


lubomt (Pá, 28.02, 2020 6:17) orig :
Chalani, mate slabe klmpresory, nemaju dostatocny tlak. Aspon moj predpoklad bez diagnostiky. Test akcnych clenov a hned viete, kolko tlacia


A kolik ma tlačit u 4f?
sponzor





08.03 2020 21:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

08.03 2020 22:20


fedo01: nový tuším 14 až 16 Barů, hraniční tlak je kolem +- 6 Barů.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

08.03 2020 22:33


mirec575: na www.ebay.de
AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 158 | Témat: 30

18.03 2020 11:42


jendaA6quattro (Ne, 08.03, 2020 22:20) orig :
fedo01: nový tuším 14 až 16 Barů, hraniční tlak je kolem +- 6 Barů.


Mne natlaci Kompresor* pri testu akčních členů 10,6 barů. Tak objednávám tu rozvadeci kostku???
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

18.03 2020 11:46


Zdravím pánové , mám a6 g4 a včera se mi rozstvitila kontrolka vzduchového podvozku plus light systém . Kompresor* jede normálně a předek ani zadek nepadá . Mužů přepnout na všechny režimy akorát je auto strašne tvrdé při jízdě . Nevíte čím to muže byt dikx za rady.
AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

18.03 2020 23:09


musis sehnat nekoho s diagnostikou. Muze to byt cokoliv.
ja jsem mel problem se senzory vysky levy predni, po cca 1500 km pravy predni.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

19.03 2020 9:31


S jedním funkčním senzorem na nápravě výška funguje. Musí být KO oba a to se pak rozsvítí i kontrolka náklonu xenonů, na každé nápravě se jeden senzor používá i na to.
Každopádně mně taky odešly oba senzory v rozmezí pár set km, takže jakmile jeden zhebne, je dobrý ho vyměnit nebo rovnou oba. Dá se to udělat i doma na heveru.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

19.03 2020 12:24


Včera bylo na diagnostice a odesel pravý přední senzor .. kolik jste dávali za senzory ?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

19.03 2020 12:37


V Audi kolem třech tisíc za kus.
sponzor





19.03 2020 12:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 6

19.03 2020 21:45


Čau kluci, nevíte někdo náhodou zda je nějaký rozdíl mezi allroadem 4f a klasickou a6 4f co se vzduchového podvozku týče Kompresor*, měchy, apod ? Pokud ano tak jaký, díky moc za reakce Zeča
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.03 2020 22:09


Ahoj. Allroad a A6 4F (C6) majú uplne identicky podvozok. Jedine RJ podvozku u allroada ma naprogramovanu o jednu polohu vyssie
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2013
Příspěvků: 43 | Témat: 6

20.03 2020 8:19


Díky moc za rychlou reakci Lubo
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.03 2020 9:53


Pořád na to zapomínám, dá se nějak zapnout u nastavení podvozku zobrazení těch kostiček, ve které poloze je auto? U Allroada jsem to viděl, u normální C6 to není. Bylo to vlevo od toho obrázku s navolením výšky.
Předpokládám, že to nějak půjde v zeleným menu?
Teď mě ještě napadá, dá se tedy přenastavit C6 na Alloroad, aby měla i tu chybějící polohu? Akorát nevím, jestli to k něčemu bude, pořád jezdím na dvojku a samo to sjede na dálnici na jedničku.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.03 2020 10:27


Predpokladam, ze na poloha navyse je v inom softe na allroad. Zapnut sa neda. Jedine vymenit RJ.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.03 2020 10:41


To je pravda,že aktivovat to přes VAG by bylo moc jednoduchý.
A nevíš, jestli se nedá zapnout to ukazování "kostiček" polohy? Mám na mysli totok:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

U normální C6 ty kostky vlevo nejsou a občas by mě zajímalo, ve které poloze auto je.

PS: Podle toho obrázku by to znamenalo, že Allroad má 5 poloh?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.03 2020 13:32


C6 so vzduchom uz nemam, ale ta mi ukazovala na MMI* zvyraznene polohu napr.dynamic. Kocky tam neukazuje, nema preco, ked vidis na MMI* v akej vyske je podvozok
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.03 2020 13:35


U polohy automatic ale prostě nevíš, jestli je na první nebo druhé pozici. Proto by mě to zajímalo. U ostatních režimů je to pak jasný.
sponzor





20.03 2020 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.03 2020 14:06


Ja som nikdy nechodil na automatic. Dialnica - dynamic (takisto sportovejsia jazda). Mimo dialnice - comfort. Lift - horsia cesta v terane
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2020
Příspěvků: 31 | Témat: 1

20.03 2020 16:10


Tak jsem snad všechno prošel a nikde nemají to čidlo výšky podvozku nemáte to někdo náhodou ? Diky
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.03 2020 16:13


Zajeď do Toraxu nebo k Hellerovi a objednej. Obvykle druhý den dodají.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 2

26.03 2020 10:12


Ahoj, jdu za vámi s dotazem...mám Audi A6 C5 Allroad a zlobí mě podvozek..přes noc auto spadne na zem, po nastartování se zvedne pouze do první polohy a když ho chci zvednout na druhou polohu tak blíká že se zvedá z ničeho nic se Kompresor* zastaví a rozsvítí se mi kontrolka na palubce... a za boha se nechce zvednout víš...byl tam únik zvduchu, tak se to dnes opravilo a chvilku auto fungovalo normálně a teď jen bliká kontrolka na budíkách a auto drží stále na první poloze..je nutná kalibrace podvozku? Díky moc za radu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.3. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 0

26.03 2020 10:29


Ahoj
Ako prvé pozri snímače výšky či sa jeden nevysunul z toho ramienka.
Tie predné rady vyskakuje z tých klbikov keď skoroduju.
Nikadial ti neuniká vzduch? Myslím mechy, počuteľné fučanie.
Kompresor* tlači normálne?
Ak je toto všetko Ok tak asi ta kocka čo rozdeľuje vzduch.
Aha až teraz som videl cely text, trocha problém je tu na mobile.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2020
Příspěvků: 4 | Témat: 2

26.03 2020 10:54


Mechanik mi dělal přední nápravu, tak je možné že nezaaretoval podvozek, před tím to bylo vše ok, a tohle se začalo dít cca 4 dny po příjezdu ze servisu...únik byl slyšet dost, tak se auto zvedlo a zjistily jsme že hnědá trubička vedoucí od kompresoru do kostky uchází, a bylo to jen povolené...tak se to utáhlo, ale změna žádná. Kompresor* má zvuk pěkný, ale dělá to závadu viz. výše, diagnostika psala chybu 09EA-neznámá chyba, a pak ještě že je vysoká teplota kompresoru, ale to se dalo čekat protože se to zkoušelo skoro 4 hodiny a běžek Kompresor* furt...Jen jsem teď zjistil auto mi stálo 3 dny na parkovišti, klasicky padla levá strana, nastartoval jsem auto se zvedlo na klasický druhý stupeň, vždy bylo na té spodní..měřil jsem to krabičkou cigaret od podběhu až po linku na gume a teď se auto zvedlo na polohu 2 ale kontrolka mi stále ukazovala že je auto na 1 pozici
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email