Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 548 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 545
Uživatelů: 3
Celkem: 548

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

28.03 2019 21:36


No necham to radeji na mechanikovi pac moje schopnosti konci povolenim sroubu na kole... Az se na to podiva a zjisti co to bylo tak poreferuji...
sponzor





28.03 2019 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

31.03 2019 18:46


Tak jeste jeden postreh s autem - jak jsem ho mel v servisu na zvedaku a pak se dalo zpet tak chyba cidla zmizela. Od te doby se neobjevila a auto nekleslo ani o milimetr. Ve ctvrtek predavam do servisu tak se v patek ukaze co a jak...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.8. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

05.04 2019 7:08


Zdravim. ALLROAD (4BH, C5, BAU, 2004, >200 tis. km). Uz delsi dobu se dofukuje po startu levy predni mech. Vzdycky jen po startu a pak to vydrzi. Nekdy se dofoukne hned, nekdy to trva a musim vypnout motor, znovu nastartovat a pote uz se dofoukne hned. Vzdycky vsude jezdim na prvni (nejnizsi) polohu krome prijezdove cesty na chate, kde zvedam na nejvyssi. Nedavno jsem zacal jezdit na druhe poloze a hle, mech drzi. Tak v cem muze byt problem? Mechy mam puvodni, takze vymena je v planu, jenom mne zarazi, ze pokud mech uchazi, tak pouze na nejnizsi poloze. Nesetkali jste se s tim nekdo?
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

05.04 2019 7:39


Kdyby jsis to tu početl věděl by jsi ze většinou začne ucházet nejníže takže na 1 pak po čase i na dvojce pak po čase i na trojce a to už je pak většinou KO i Kompresor*. Takže nelenit odhalit závadu vyměnit.
Naposledy upravil hansdob dne 05.04 2019 7:42, celkově upraveno 1 krát. (22% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

05.04 2019 7:40


Jinak jarová voda sundat kolo postavit na spalek ať je zatížen a hledat a uvidíš sám.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

05.04 2019 20:57


Danstan (Čt, 07.03, 2019 22:36) orig :
Takže si to shrňme:
Bohužel mi po prostudování fóra zůstává víc otázek než odpovědí.
Zadní měchy se nerepasují. Žádné indicie to nenaznačují. Repasují se pouze tlumiče spojené s měchy. Zbytek je zřejmě ekonomický nesmysl.
Nikde jsem se nedozvěděl, kde ty originály za deset sehnat. Volně na netu nejsou.
A ani jsem se nedozvěděl, kdo ty originály vyrábí, protože Audi na ně zvláštní linku nemá. A Vibracoustic to sama neutáhne. Veškeré informace jsou tedy jen fritovaný vzduch, který nahrává obrovskému cenovému rozptylu při prodeji téhož (OEM) za velmi rozdílné ceny podle toho, jak a kolik kdo chce vydělat. Stejně tak prodává totéž Tank ONO i Shell.
Taky jsem nepochopil, jak by si mohl někdo dovolit prodávat něco, co nevydrží jakýkoliv nájezd během dvou let. Problémy s reklamacemi by logicky vedly k vyřazení dílů z nabídky a jejich nahrazení něčím funkčním. Problémy s Arnotty během záruční doby taky musí vést k jedinému - zdokladované důsledné reklamaci a vrácení peněz a náležité negativní reklamě, aby se to již neopakovalo. To samozřejmě musí platit bez výjimky nejen pro Arnott.
Ještě k pohaně Číny:
Čínskou produkci využívají věhlasné firmy již dlouho, a nejen v elektronice, ale i v automobilismu. Otevřeně nebo potichu. Stejně tak reakce na aliexpressu na prvky pneumatického pérování nemohou lhát. Organizátor aliexpressu není prolhaný vychvalovatel svých produktů, ale nestranný zprostředkovatel sídlící na Britských ostrovech, který nemůže vést největší tržiště tak, aby poztrácel všechny zákazníky. Jo, a pozor, i Němci jsou mnohde jenom východní...
No flame pánové, ale považoval jsem za nutné toto resumé zveřejnit.


K tomu aliexpressu, záruka cca 1 měsíc, cokoliv nad je vůle prodejce a ta žádná není. Takže všichni svorně hodnotí bezvadně, protože po instalaci měch drží. A bude držet za čtvrt roku, za rok, za tři? To se nikdo na aliexpressu nedočte. On je mnohdy velký rozdíl v tom, co vyrábí Číňan pro evropskou fabriku a co nabízí na aliexpressu, protože je po tom poptávka. Číňan si nemůže dovolit odrbávat velkoodběratele, ale člověk, co od něho nakoupí jednou za život, je pro něho úplně ukradenej a klidně mu prodá šunt s životností pár měsíců.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

06.04 2019 7:27


Citace:
Takže všichni svorně hodnotí bezvadně, protože po instalaci měch drží. A bude držet za čtvrt roku, za rok, za tři? To se nikdo na aliexpressu nedočte.

Dočte, je to pole Additional feedback a do toho se dá recenze doplnit, pokud se nepletu, dva roky od uvěřejnění zpětné vazby. Recenze se objeví ihned, pokud splňuje strojově kontrolovaná pravidla.
Při této příležitosti bych pro srovnání rád zmínil ještě jednu zajímavou zkušenost.Pokusil jsem se nedávno zveřejnit negativní, ač stále velmi korektní recenzi na podvodníka na seznamu. (Nechci zabíhat do podrobností, ale byla to skutečně do nebe volající nehoráznost z oblasti obchodní scifi, která mne připravila o 15 000 Kč a dodnes ve mně rezonuje.) Seznam engine mi napsal, že musí recenzi prověřit, ale k jejímu uveřejnění nedošlo. Celá záležitost tedy ve mně navíc zcela zničila důvěru v systém recenzí na našem nejsledovanějším serveru, který evidentně zpívá píseň těch, jejichž chleba jí.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.04 2019 14:04


Recenze jsou lež snad všude.
sponzor





06.04 2019 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

06.04 2019 19:32


Ja na ali koupil měch vydržel 3 měsíce (cena cca 95$)kdyz jsem chtěl reklamovat tak uznal zavadu a chtel mi poslat novej ale musel bych zaplatit dopravu 97$ tak jsem nesouhlasil. Tak mi napsal ze mi nema teda jak pomoc a blokl mě..takže uz jsem nemohl ani napsat recenzi ani znovu napsat jemu.. tak mi je jasný proč maj 99% kladných recenzí
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

06.04 2019 19:50


Tomu říkám pádné argumenty, proč na ALI NE!
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

07.04 2019 19:25


rád bych tady napsal pár řádek ohledně reklamací Arnottu , protože nerad tady čtu že někdo má takový problém jako hansdob se kterým jsme již domluveni a díly budeme reklamovat.
Veškeré díly Arnott jsou prodávány s takzvanou omezenou doživotní zárukou(Arnott® Limited Lifetime Warranty) záruka se vztahuje na veškeré výrobní vady a vady materiálu.Takže nemám problém poslat do Arnottu klidně 4 roky starý díl a reklamace je v 99% vždy uznána.Klasickým případem jsou různé úniky kolem hliníku a nebo starý známý problém u A-2239 (přední měch ALL C5) kde se protáčel spodní ALU díl vůči plastu.Tento problém je vyřešen u nástupce A-2869.

Takže pokud bude mít někdo nějaký problém raději mi zavolat nebo napsat , obratem dostanete nový díl a já si reklamaci vyřídím , jsem si jistý že bude uznána.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 60 | Témat: 5

12.04 2019 9:17


Ahoj, kolik má tlačit Kompresor* na měchy Allroad 4F C6 ??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.04 2019 9:26


Novy okolo 15-16Atm
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 1

19.04 2019 18:05


Zdravím,prosím o radu,4f na vzduchu nevypíná Kompresor*,běží a běží a běží...Jinak auto nepadá ani o cm zvedá na všechny polohy a diagnostika píše 02645 ventil pro řízení ůrovně-mechanická chyba.Nevím vůbec co je to za ventil.Jinak Kompresor* tlačí 16bar,a sepne jenom když chci změnit výšku(vyloučeno přilepené relé).Je slyšet jak jde do zátěže,pak něco odfoukne a jede dál....zmetek jeden
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 1

29.04 2019 12:24


V posledních pár týdnech se mi začala velmi často (i několikrát za den) vyskytovat chyba vzduchového podvozku, která lze vyřešit systémem "vystoupit a znova nastoupit". Problém pravděpodobně není v tlaku v měchu - měchy po vyhození chyby ponechávají (dle VCDS) stále stejný tlak, jen podvozek přestane pružit a je dost tvrdý.

Zdvihl jsem tedy auto, sundal všechny kola a zjistil jsem, že na obou zadních kolech byly zaseklý spoje mezi kolem a senzory výšky. Tak jsem je sundal, vyčistil a znova nasadil - zaseklé už nejsou, ale stále to vyhazuje mechanickou chybu.

Je možný, že by došlo k poškození senzorů během doby co to bylo zaseknuté? Kam se případně podívat, abych to jednoznačně odhalil?

Zkoušel jsem koukat ve VCDS na deviaci od kontrolního stavu a nejsem z toho úplně moudrej - drobný odchylky tam naskakují neustále a když jsem tam viděl třeba odchylku více než 20mm po dobu jedné minuty, tak to k vyhození mechanické chyby nevedlo i když v jednom zahraničním fóru tvrdili, že odchylka o víc než 15mm po dobu více než 50 sekund chybu způsobit musí.

Má někdo s detekcí chyb na senzorech zkušenosti? Víte kam se podívat? Chtěl bych to ještě zkusit, než budu kupovat nové senzory. Také bych chtěl koupit jen ten poškozený (což si aktuálně nejsem jistý, že to je ten o kterém si to myslím), vzhledem k ceně jednoho - 4 tisíce Kč.

Píšu to sem, ale pokud to má jít do jiného vlákna, tak to případně předělám.

Díky předem za všechny tipy vedoucí k vyřešení týhle bolesti!
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.04 2019 12:50


Stačí počkat dostatečně dlouho a to načatý čidlo zdechne kompletně. Pak ta kontrolka nezhasne a bude naprosto jasný, který čidlo je potřeba vyměnit.
Pokud se během těch chyb nerozsvěcuje chyba naklápění světel, tak je to pravděpodobně to pravý čidlo.
Každopádně nedoporučuju pak s výměnou váhat, jakmile odejde i druhý čidlo na nápravě, tak přestane jít ovládat výška podvozku. Mě odešly obě čidla během dvou týdnů.
Jo ještě koukám, moje zkušenost je s C5, u novějších to může být jinak.
sponzor





29.04 2019 12:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 1

29.04 2019 12:57


Mr. Death (29.04 2019 12:50) orig :
Stačí počkat dostatečně dlouho a to načatý čidlo zdechne kompletně. Pak ta kontrolka nezhasne a bude naprosto jasný, který čidlo je potřeba vyměnit.
Pokud se během těch chyb nerozsvěcuje chyba naklápění světel, tak je to pravděpodobně to pravý čidlo.
Každopádně nedoporučuju pak s výměnou váhat, jakmile odejde i druhý čidlo na nápravě, tak přestane jít ovládat výška podvozku. Mě odešly obě čidla během dvou týdnů.


Zapomněl jsem to uvést, ale jakmile to vyhodí chybu, tak mi to vyhodí i chybu světel a přestane fungovat i inteligentní svícení. Jinak když to vyhodí chybu, tak výška ovládat nejde. Což řeším tím, že na křižovatce když je červená zhasnu motor, otevřu dveře a znova nahodím motor, ale je to pruda

Mě se ta chyba poprvé vyskytla před rokem, tak jsem s tím zajel do servisu v Brně (jsem z Prahy) a tam to borec projel diagnostikou, řekl že je špatný levý zadní čidlo a ukázal mi, že je zatuhlý... Trochu ho prostříkl olejem a až do letošního února to nezlobilo.

Ale v únoru se to začalo objevovat znova a už velmi často. Tak jsem sundal kola a zjistil jsem, že zatuhlá byla obě a z VCDS nejsem schopný vyčíst, jestli je problém v tom pravém nebo levém - podle toho kódu jsem na netu nedohledal o které čidlo se jedná:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil KamilRT dne 11.06 2019 21:19, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.04 2019 13:18


Tak pokud je to jako u C5 a dokonce i dle borce to vypadá, že to tak je, tak zlobí levý zadní čidlo, který je i pro světla, proto pak nefungují funkce spojené se světlama. Takže vyměnit to levý, je před smrtí. Na C5 se mně to chovalo dost podobně, občas se to na pár minut rozsvítilo a ani nebyl potřeba "restart", stačilo jet dál a když se auto zhouplo, tak to zase začlo fungovat. No a jednou to nezhaslo a podle diag to bylo pravý zadní čidlo (nerozsvěcoval se náklon světel). Akorát teda dál fungoval podvozek, ke štěstí autu stačilo jedno zadní čidlo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2016
Příspěvků: 24 | Témat: 1

11.06 2019 21:18


Tak aktualizace... Kromě levého zadního senzoru vytuhl i levý přední a nejspíš to má za sebou i pravý přední

Ještě že už se dají sehnat i mimo autorizovaný servis za třetinu ceny a že se dají vyměnit za pár desítek minut na parkovišti i s následnou kalibrací...

BTW: Kdyby to někdo v budoucnu řešil, tak cena jednoho senzoru se pohybuje kolem 4 a půl tisíce a za práci si řeknou kolem 2 tisíc za jeden.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

14.06 2019 14:25


Potřeboval bych poradit s kalibrací výšky podvozku na Audi Q7 2008, 3.0 TDI* 176 kW. Kalibraci jsem dělal přes VCDSo a přes Gutmanna. Přes VCDS není po zadání aktuální výšek (předek 405 a 410 mm a zadku 456 a 456 mm) dostupný 5 kanál na uložení kalibrace výšky. Auto kalibraci nepřijme. Je moc velký rozdíl ve výškách mezi levým a pravý přední kolem. Respektive nevěrohodné data z čidel. Čidla jsem opakovaně přehazoval bez změny. Problém je v pravém předním kole. Čidla odmítají ukazovat záporné hodnoty. Když čidlo odpojím od ramena a otáčím jím (o 360°), tak se dostanu nejmenší hodnu +14 mm pak hned skočí na +120mm. Na ostatních kolech jdou krásně na nulu a pak do mínusových hodnot. Jak to má být. Když na pravou přední stranu připojí jakékoliv čidlo, chová se stejně. Tudíž čidlo výšky bych vyloučil. Auto v minulosti prožilo těžký život. Na podvozku se už někdo vyřádil. Mám dvě teorie, bud´ nakopla jednotka nebo nějak domršená předchozí kalibrace.
Teď moje otázka, jde nějak vrátit řídící jednotku do výchozího stavu? Popřípadě natvrdo zadat aktuální výšky ani by si je řídící jednotka ověřovala?

Podvozek bez úniků a zvedá se.

Předem děkuji.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

17.06 2019 15:39


ZDRAVÍM VŠECHNY!!!!
Musím se s váma podělit o zkušenotech s podvozkem.
Mám ALLROAD C5 2004

Při jedné cestě do Brna jsem zjistil, že auto začalo pouštět Kompresor*.Každých 6 minut na pár vteřin. Nikdy to nedělalo, před tím jsem odjel Chorvatsko a zpět bez jedinýho zapnutí. Kdykoliv jsem dosáhl rychlost 50 km/h, spustil se Kompresor* a běžel až na 15,9 barů. Pak byl chvíli klid a tak po 15 minutách se zase začal dofukovat. A tak pořád dokola. Kompresor* je 2 roky starý, originál, tak jsem ho nechtěl odrovnat. Začal jsem pátrat, první byla diagnostika, mechanik řekl, že se mu nezdá ten tlak, jak kolísá, tak jsem vyměnil kostku a nic. Potom jsem to prolezl několikrát jarem, taky nic. Pak zase diagnostika, tentokrát za jízdy, nic neobvyklýho. Tak jsem začal jezdit jen do 50 km/h, aby se nepustil Kompresor*. Chvíli byl klid, ale po pár dnech se začal občas pouštět, například při couvání a otáčení na parkovišti, nebo když se u zahrady otáčím přes hrby ( auto je do kříže, tak se spouštěl). Prostě, když auto potřebovalo sebemenší regulaci, tak se spustil Kompresor*, ale jen na nutný zvedání. Volal jsem do AUTO DVOŘÁK (servis pneu podvozků), byl to shodou okolností jeden z klubu, co mi tu odepisoval. Řekl mi, že tlak v kostce je měřen jen při aktivním systému (regulace nahoru a dolů), potom tam zůstane nějakej zbytkovej tlak, to by vysvětlovalo to kolísání, protože když šel podvozek nahoru, tlak se zvednul, potom postupně klesal. Následovala další diagnostika u jinýho mechanika a řekl, že mu to připadá v pořádku. Pak jsem vytáhl pojistku a jezdil bez regulace. Během 2 týdnů auto pořád nahoře ( neměřil jsem výšky, ale připadlo mi, že bylo rovně a vysoko jako na level 2 ). Odpojil jsem zásobník a sólo natlakoval, za 3 dny ztráta 0,1 bar ( myslím, že ze spojů hadičky a ventilku, co jsem vyráběl). Jelikož je ráno chladno a odpoledne horko, pokaždé bylo auto trochu jinak vysoko, ale to je asi normální. Jel jsem k autoelektrikářovi, udělali jsme adaptaci, test akčních členů, vše v pohodě a bez chyby. Řekl, že přímo podvozku jako takovýmu nerozumí, ale prý mu z pohledu elektrikáře nepřijde nic neobvyklýho. Sám má tuarega a neví, ani neregistruje, kdy se mu spouští Kompresor* a že to může být normální atd... Já vím, že to normální není... Taky když zaparkuju a nastartuju, tak se podvozek vždycky nějak pohne( ale to asi může být taky normální). To bylo minulej pátek. Dnes jsem postupně odpojil vždycky jedno čidlo a jel to projet, vždycky to dělalo to stejný. Tak jsem zase vytáhnul pojistku a jezdím bez regulace. Bohužel mi teď nejdou ani parkovací senzory a naklápění xenonů, protože je to na stejný pojistce.

Toto jsem vám psal minulej rok v červnu.
V srpnu auto padlo na levý přední, dal jsem novej měch, u toho i levej zadní, protože to byl jedinej původní. Říkal jsem si, konečně bude klid. Ale ono se nic nezměnilo, Kompresor* stále foukal na 16 barů dokola a dokola. Vyřešil jsem to tak, že jsem si udělal vypínač na pojistku kompresoru a po jízdě vždycky vypnul, aby ten vzduch nepouštěl pryč...

Asi před měsícem jsem zjistil, že pravý přední ( cca 3 roky starý Arnott A-2239) uchází nepatrně v ohybu, ale auto nepadalo. Měch jsem včera vyměnil, bohužel Kompresor* foukal stále stejně. Vlezl jsem, pod auto a čekal až to zase foukne. a slyšel jsem únik u kompresoru. Vzal jsem jar a bublalo to u vypouštěcího ventilu. Rozdělal jsem ho, očistil trochu rezi, namazal silikonem a složil. Ventil v pohodě, ale ucházelo to ještě kolem vysoušeče. Dnes jsem sundal Kompresor*, sundal vysoušeč, na hlavě oxidace jako prase, prášek z hliníku. Vyčistil jsem to, složil a ucházelo. Jel jsem sehnat okroužek tloušťky 4 mm, protože ten origo měl 3,5 mm a netěsnil. Složil jsem to a syčelo. zase zozdělal a to osazení na hlavě namáznul utěsňovačem na pneumatiky, složil a bylo to bez úniku. Auto jsem projel, foukalo jen na začátku, protože jsem byl na zvedáku. Potom už byl klid. Během 30 minut jezdění, zastavování, pořád jsem se rozjížděl přes 50 km/h a Kompresor* nic. Myslím, že jsem to opravil a trvalo to jen skoro 2 roky Teď mám všechny měchy nový, kostku taky a snad bude klid.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

23.07 2019 11:17


Ahoj chlapi,potreboval bych poradit vcera mi zacal blbnout podvozek..kdyz jsem zastavil zaclo neco piskat z prave strany.tak jsem znovu nastartoval a chtel jsem zkusit zvednout ale bohuzel prizvedl se zadek a jak se mel začít zvedat predek tak to po chvili rozlo kontrolku a nastaveni skocilo na automaticke. Dnes rano dojdu k autu stoji rovně (mech nepadá) zkousel jsem zvednout a to sami... (dal jsem zvednout a sel poslouchat k pravemu prednimu kolu a od tama jde slyšet jak kdyby neco odfukovalo(nejaky ventil nebo neco) pokud by byl deravej mech tak to sici furt ne? A to piskani se oziva jen kdyz vypnu motor a sedim v autě a vystoupim. Pokud nikdo v aute neni a vypnu motor tak to nezapiska.(nezmenila se hmotnost v aute).. tak ted otazka.. hlídá si tlak kazdy mech sam nebo je nějaký centralni ventil ktery by toto mohl způsobovat. A nebo mech k.o dik za odpověď..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.07 2019 11:23


Kazdy mechsam cez rozvadzaciu kocku
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

23.07 2019 11:26


A ta kostka odfukuje?
sponzor





23.07 2019 11:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

23.07 2019 17:15


Tak je mech k.o nema nekdo kontakt na nejakou firmu co repasuji? Nebo nekomu se nevali na prodej doma navic??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.07 2019 19:43


Musis napisat, aka audi
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

23.07 2019 19:48


Audi a6 allroad 3.0tdi 171kw r.v.2006
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

24.07 2019 21:34


Dokaze nekdo poradit jak prehodit mech na tlumici?jestli tam je nejaky vydrb nebo jednoducha vymena..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2019
Příspěvků: 1 | Témat: 0

29.07 2019 12:31


Zdravím páni , čidlo úrovne vozidla predné pravé, kde zoženiem NOVY kus ? Našiel som iba použivané ..

Audi A6 C6 Allroad 3.0tdi 171kw
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

29.07 2019 12:38


Tak určitě ho budou mít přímo v Audi. Na C5 stálo asi tři a půl tisíce.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email