Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 2
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

31.08 2018 7:41


Jak ti to bouchlo mohl jsi s tím odjet?
sponzor





31.08 2018 7:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

31.08 2018 7:42


Jak ti to bouchlo mohl jsi s tím odjet?Jak si řešil přesun auta?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

31.08 2018 10:15


Nouzově se s tím jet dá, ale nejlíp tak akorát na odtahovku. V pojištění máš určitě odvoz na odtahovce do nějakých kilometrů, tak ho využij, ať se nezničí něco dalšího.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

03.09 2018 5:58


Přátele nemá zde někdo odkaz na výměnu měchu.Lupa nic nenašla a tady jsem hledal, ale marně.Na youtube nějaké videa jsou,ale není to co bych si představoval.Je tam jen co povolit,ale na co si dát pozor tam není vůbec nic.Děkuji
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 136 | Témat: 36

03.09 2018 14:01


koukni na web arnottu, maji tam navody v pdf dle typu mechu/vozidla
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.09 2018 11:20


Rollo: já odjet nemohl mám kola s ET8 ale jelikož to není můj první Allroad a zdaleka ne první mech vyměnil jsem to na hevirku na parkovišti.
Jinak pokud s tím chce někdo dojet má origo kola tak se zadkem vcelku pohoda ale předek tam je poměrně riziko proražení spodní olejové vany. Já to kdysi řešil tak ( řeším to i k naložení na odtah) zaslepit trubku k prasklému měchu ( 4 záslepka na vzduch) pak odpojím čidlo nastavím na cca střed a auto nechám nafouknout na 3 měchy na 3 stupeň zaaretuji jako na hever no a už se s tím dá hýbat



Kluci neporadil by mi někdo rozměr o-kroužku pod vrchní krycí matku zadního mechu na C5 ať to můžu koupit dopředu a kamarád může přijet a zase odjet. Dekuju moc.
Naposledy upravil hansdob dne 13.09 2018 10:53, celkově upraveno 2 krát. (2% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

13.09 2018 0:03


Díky za tip.Měl jsem z toho obavy to dělat sám, tak jsem zvažoval,že to někde odvezu, ale nakonec jsem se hecl a spravil to na zahradě a povedlo se.Alik uz frčí jak má
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.09 2018 14:50


Tak kdyby někdo řešil tak Originál zadní continental měch má 27x2,5 a arnott gen 1 má 27x3
sponzor





16.09 2018 14:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2009
Příspěvků: 74 | Témat: 23

16.09 2018 16:26


Zdravím, keď odstavím auto, tak Kompresor* sa stále snaží dofukavat podvozok. Niekedy to robí aj počas jazdy. Bliká mi oranžová kontrolka autíčka. Vypisuje chybu 02645 - ventil pre riadenie úrovne/003 mechanická chyba. Potom 01772 - vedenie signálu od čidla tlaku pre reguláciu úrovne. Po vymazaní chýb sa objaví len ta prvá 02645. Vymenil som rozdelovac ale nepomohlo. Spravil som aj základne nastavenie podvozku. Ďakujem za každú radu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.09 2018 17:19


Ahojte, mám několik poznatků/dotazů ohledně podvozku na Allroadu C5.

Měchy byly dle servisky měněny všechny, Kompresor* po repasi, vyměněné ventilky k měchům.

LZ zadní měch si do hodinky sedne, zbytek dobrý.
Údajně by měla být špatná kostka co drží tlak měchů. Nicméně mi přijde, že slyším u toho měchu syčení vzduchu.

Tak či tak auto se nezvedne víc než na 3 stupeň, na 4ku nevyleze. Celkově mi přijde, že mu to trvá i tak strašně dlouho.

Co potřebuji na nastavení podvozku? Stačí mi vag com za pětikilo z bazose?

Koupil jsem si druhého na ND, lehlý automat, jinak funkčí, servisovaný.

Někdo mi říkal, že to sedání by mohlo dělat i špatné čidlo náklonu na te LZ straně.

Další poznatek, když jsem si táhl toho druhého na platu domů, podvozek nebyl schopný udržet úroveň, takže to byla trošku divoká cesta s dofukováním, když jsem si přesedl ze zadku do předku (neřidil jsem), tak už to udrželo jedničku a nevyskakovala chyba podvozku.

Jasně, můžu to zavést do servisu, ale chci si to udělat sám a naučit se, co a jak je potřeba

Děkuji za tipy či rady.

Moje idea: vyměnit tu kostku, která má být špatná, ale nevím, jestli je pak potřeba udělat nějaké základní nastavení. Pak podle toho, jestli bude LZ držet vyměnit popř. Kompresor*, protože na tom druhém mám nový, pokud by to stále stoupalo postupně. Ale co vůbec netuším, proč nestoupne na 4ku.


Poslední otázka - ten podvozek je konstruovaný tak, že je tam standardní tlumič a místo pružiny měch? Ano, ptám se jako debil, protože to nevím. Dík.
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

30.09 2018 8:25


Chce to diagnostikou mrknout na čidla v měřených hodnotách. Mám starý vag 304, kabel 409 a jde to. Zadní tlumiče jsou propojeny vzduchem z měchem, přední ne. Když jsem měnil měch na předku, odpojil jsem baterku - ŘJ podvozku off, vyndal, vyměnil měch a nakopal zpět. Auto jsem pustil jen malinko dolu cca na trojku a pak to celý nechal nafoukat na čtyřku. Není dobrý to posadit na prázdný měch, mohlo by se něco pos... Určitě při troše hledání tu najdeš přesný popis podvozku. Jinak tam bývá docela tlak, tak bacha.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.09 2018 10:50


No dle návodu u měchů arnot se právě nemají plnit měchy pokud auto není zatížené ( položené na zemi) já to tedy tak pochopil. Ani přední ani zadní tlumiče nejsou stejně jako pro pružiny zaměna možná je jen přestavbou na pružiny ale to zase bez podložek je strašně nízký a ztrácí allroad sysl. Mě lehá také zadní levý mech během cca 4-5 dnů nemůžu přijít na to proč . Měl jsem únik nahoře pod o kroužkem (myslel jsem že mám vyhráno a prd) to už mám pretěsnený a dělá to furt. Budu to řešit už vyndanim měchu ven upnutim mezi lis a nafoukánim mimo auto.
No na podvozek u C5 ti stačí vag 304. Jinak mám též 2 jednoho na ND (i když vlastně momentálně dokonce 3 ale toho prodám asi na ND ten po 10-14dnech taky klesne)a ten na ND co mám už mi přes měsíc stojí a neklesl snad o milimetr chodím to měřit což zamrzí . Na mém už mám nové vše mimo kostky a 2 čidel (starší jsem nepoužíval) nechci to předělávat několikrát no ale stále řeším to klesání zadní levé + to ze na původních tlumičích levá strana mlátí jak kdyby tlumič netlumil a dal jsem nové od člena ATD ( jinak od něj už jsem bral na své předchozí allroady i touarega co máme a beru tam vše a spokojenost můžu doporučit) a dělá to zase tak taky vyřešit to doufám že to bude mít spojitost s únikem jinak mám o nevyřešený problém víc. Pokud dlouho fouká je unik nebo Kompresor* KO dokud ale nebudeš mít vyřešené uniky nedávej nový Kompresor* zničíš ho.
Naposledy upravil hansdob dne 30.09 2018 11:15, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.09 2018 11:09


zakladní nastavení výšky podvozku
11 login 31564
10 přizpůsobení
kanál 01 kolo vlevo v předu
změřit od hrany blatníku na střed kola zadat v mm
testovat uložit
kanál 02 kolo vpravo v předu
změřit od hrany blatníku na střed kola zadat v mm
testovat uložit
kanál 03 kolo vlevo v zadu
změřit od hrany blatníku na střed kola zadat v mm
testovat uložit
kanál 04 kolo vpravo vzadu
změřit od hrany blatníku na střed kola zadat v mm
testovat uložit
kanál 05
zapsat 1
testovat uložit

hotovo
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

30.09 2018 13:07


Pokud už není KO měch (serviska není zárukou, že ten měch skutečně měnili), tak je možný, že zkurvili montáž a utíká to buď přes žvejknutý tesnění na vrchu měchu nebo přes připojovací hadičku. Vadná může být samozřejmě i kostka, ale obvykle to v ní není. Zvlášť jestli slyšíš syčení u měchu, tak tipuju, že to bude špatná montáž.
Pokud je vadný jakýkoliv čidlo náklonu, tak svítí kontrolka podvozku na budíkách, když nesvítí, je čidlo OK.
Pokud to nevyleze nahoru, tak je KO i Kompresor*, utíká to příliš málo na to, aby to nestihl vytáhnout až nahoru. Je to samozřejmě důsledek toho utíkajícího měchu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.10 2018 12:56


Díky za tipy. Na tom druhém to drží, akorát jsou zatuhlý čidla náklonu, zkusím je zprovoznit a nechat to auto nafoukat na stejný level a uvidím jak se to bude chovat, pak bych postupně měnil jednotlivé díly.

Mr. Death: Serviska je poctivě vedena od prvních kilometrů, tak se ji snad i dá věřit, jasně, nemám faktury..


Musím vysledovat ten únik, ale ten člověk, od kterého jsem to koupil se dušoval, že měch je nový, že to měnil, protože mu to lehalo a že mu pak v servisu ukazovali, že ta kostka nedrží tlak pro ten LZ měch a je to tou kostkou.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

01.10 2018 14:41


Kostka je nakonec ta nejlevnější věc na tom podvozku, takže směle do výměny, určitě se tím nic nepokazí a je možný, že to pomůže. Přitom vyměň i ten Kompresor*, pokud nenafouká na čtyřku, tak je po něm, může pomoct repas a nemusí.
sponzor





01.10 2018 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.4. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 1

02.10 2018 21:35


Prosím vás neměl by někdo schéma kostky pro rozvod vzduchu? konkrétně mi jde o konektor, jaký pin co ovládá. díky za pomoc
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.10 2018 21:53


Najdes v Elze. Ak nemas, daj VIN* a email, popripade este lepsie cez messenger.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.10 2018 11:31


Zdar mám dotaz občas se mi stává, že svítí kontrolka vzduchového podvozku a k tomu pipne a rozsvítí se čidlo náklonu světel. Nafukuje to normálně a podvozek drží nepadá. Na diagnostice mi právě nic neukazuje, protože jak jsem to napichl, tak to zrovna nesvitilo. Bude to čidlem podvozku nebo čidlem náklonu světel?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

11.10 2018 11:47


Je to čidlo náklonu spojený i s náklonem světel. Na zadní nápravě je to levý čidlo, na přední nevím, možná taky levý. Samostatně tam ty čidla nejsou, proto obě chyby současně. Osobně tipuju na to zadní čidlo.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

11.10 2018 11:48


No já mám A8 a tam je to nakódované tak, že světla berou info z RJ podvozku, takže když svítí obě kontrolky, hledal bych chybu na podvozku.

Ale jde to nakódovat o opačně. To si ale myslím, že nikdo nemá.

Diagnostika RJ podvozku by měla ukázat i již neplatné chyby. To dělá jen po zapnutí klíčku, nebo během jízdy?
Ještě mě napadá netěsnost na vedení do zásobníku vzduchu.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.10 2018 13:28


Během jízdy a někdy při startu než rozsvitim světla, tak to zhasne. Jinak jak jsem psal podvozek drží i krásně zvedá, takže čidlo. Zkusím to ještě jednou napíchnout. A jestli tomu rozumím, tak čidlo zvedání podvozku a čidlo polohy světel je v jednom čidle? Je složité si to vyměnit svépomocí? Jestli to jen vyměním a hotovo nebo je lepší to dát do servisu. Potřebuji jen zjistit, které to dělá bo už mě sere jak mi to při jízdě zapipa jde to pípání nějak vypnout třeba na pojistce nebo jen diagnostikou? Jen do doby než vyměním to čidlo
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

11.10 2018 14:03


Je to jedno čidlo, vypnout to nejde, protože čidlo řídí jak podvozek, tak náklon světel.
Vyměnit to jde bez problémů, stačí vědět, jestli je to přední nebo zadní čidlo, sundáš kolo a pak to čidlo hned uvidíš. Při sundávání bacha na konektor, má tendenci se rozlámat.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.10 2018 14:25


No na ty konektory jsem nedávno koukal a taky z nich nemam moc dobrý pocit. Ono je taky možné, že to bude dělat v nich. Ještě dotaz ohledně těch čidel. Když se k tomu podvozku rozsvítí i náklon světel, tak to bude levá strana přední nebo zadní že? Zkusím to dát ještě na tu diagnostiku ať jsem si jistý. Ta cena za ty cidla není zas tak hrozná. Uvažuji, že koupím všechny nové. I když předchozí majitel dělal komplet celý nový podvozek i s čidly a není na tom moc najeto.
sponzor





11.10 2018 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

11.10 2018 14:56


Jo, čidla i pro světla jsou vlevo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2009
Příspěvků: 74 | Témat: 23

07.11 2018 9:54


Zdravím, mám podobný problém. Svietila mi najskôr kontrolka regulácie sklonu svetiel a teraz začala aj kontrolka podvozku. Vymenil som pravý predný tlmič, lebo mi robilo na tej strane zuby na pneu a po výmene tlmiča, mi píše chyba regulácie výšky podvozku a nejde nafúknuť podvozok.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

15.11 2018 14:39


Chtěl bych se zeptat zkušenějších na zvláštní chování. Myslel jsem si, že mám špatný měch, ALE...

Když dojedu, zamknu auto, trochu odpustí, a pak drží výšku. Hodinu, dvě, čtyři... Neklesne ani o milimetr. Doslova, měřil jsem to. ale během další půlhodiny je předek na zemi. Doslova.
Zkoušel jsem i režim "zvedák" a jediný rozdíl je, že spadne jen levý předek, pravý drží. Jasně,vadný měch.
ALE proč to několik hodin (i v režimu zvedáku) neklesá??? A pak najednou spadne?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.11 2018 15:26


Diera je v urcitej vyske “pripchata” ohybom vankusa. Ked sa zmeni poloha diery, unika uz viac a rychlejsie klesne
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

15.11 2018 15:51


Takhle se to chová v jakékoliv poloze. A opravdu, když se chodím každých 30 minut dívat, tak to několik hodin neklesne ani o milimetr, a pak během půl hodiny je dole. Kdyby to pomalu klesalo, pak se dostalo do polohy kde se odkryje díra a klesá rychleji, to bych chápal. Ale tak se to nechová.
Jednou to stálo 10 hodin než to spadlo. Skoro bych řekl, že to závisí na teplotě...

S výměnou tlumiče počítám, ale trochu se bojím, že pak zjistím, problém byl jinde...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

15.11 2018 16:06


Zkoušel jsem i jarovou vodu, ale nikde jsem žádný únik neobjevil. Což ještě nic neznamená.

Spíš mi jde o to, jestli s takovýmto chováním někdo nemá zkušenost a neřešil ho už.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email