Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 2
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

29.06 2018 18:35


Zdravím pánové. Omluvám se, jestli tu na to je konkrétní vlákno a já ho minul, kdyžtak mě odkažte tam. Vím, že se to řešilo i přímo v tomhle vlákně, ale je tak obsáhlé, že se mi to nechce hledat.

Chci vyměnit zadní měchy, doporučíte mi od koho, aby to vydrželo? Někdo mi tvrdil, že arnoty velmi brzy odejdou. Poučte mě prosím Na co koukat, kromě ceny? Díky
sponzor





29.06 2018 18:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

05.07 2018 10:56


Ahoj Kuci,

tak sem právě dělal jarovou zkoušku, pořád mi padal předek, když sem to nechal stát na dvojku...Už jenom ten šepot z měchu mi předem říkal, že to uchází a taky že jo. Nastříkal sem vodou do bublifuku oba a oba mi ucházejí. Jeden víc a jeden míň.

Tady pár dat ohledně měchů:
Minulost:
oba nové koupeny a nainstalováný: 07/2011
cena i s dopravou: 600 + 14E (15 600 + 364) / prodejce: http://www.air-suspension-shop.com (Miessler DE)
najeto: 130 000 km

Nyní:
měchy odešly oba naráz, 07/2018
výdrž tudíž: 7 roků
najeto nyní: 230 000 km
výdrž tudíž: 100 000 km
aktuální cena za oba bez dopravy: 288E (7 488) / prodejce opět Miessler

..kdo by chtěl fotku, tak mejla do SZ..já to semka neumím příkládat...ááá už umím
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

05.07 2018 11:04


Danny_W (Pá, 29.06, 2018 18:35) orig :
Zdravím pánové. Omluvám se, jestli tu na to je konkrétní vlákno a já ho minul, kdyžtak mě odkažte tam. Vím, že se to řešilo i přímo v tomhle vlákně, ale je tak obsáhlé, že se mi to nechce hledat.

Chci vyměnit zadní měchy, doporučíte mi od koho, aby to vydrželo? Někdo mi tvrdil, že arnoty velmi brzy odejdou. Poučte mě prosím Na co koukat, kromě ceny? Díky


jo a k tvému dotazu, zadní měchy tam mám původní..ťuk ťuk klep klep, takže na základě této zkušenosti bych volil Arnoty
...jako 7 roků a 100K je celkem dobrý na tlumiče

a teď koukám, že na E-bay se dají koupit i za 1800 jeden:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


1800+1800+500 = 4 100 ká a to už je pěkná cena.

...akorát se koukám že jsou to ty původní ty originály (poznám to podle černě lakovaného toho spodku, arnoty to mají stříbrný).
Máte s tímhle někdo zkušenosti?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

05.07 2018 11:45


podle té přiložené fotky tam máš těch 7 let Arnotty ,Miessler je dřív prodával ,pak s ním ale Arnott ukončil spolupráci a momentálně prodává ty stejné China díly co koupíš na Ebay , proto taky ten velký cenový rozdíl 300 a 600€
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

05.07 2018 15:37


jj už to vidím jak to má taky ty černý konce...

takže suma summárum:
číňaň černý konce (á2tisíc za kus)
Arnott co sem měl najdeš pod kódem A-2869 (5-7 tisíc)
Arnott nová generace pod kódem (8-10 tisíc)


Teď babo raď, jak to dlouho vydrží ty číňani ?
A ta druhá generace, to vypadá že to má jen jakoby ochranu proti prachu (ten můj to neměl, tak prdnul) plus nějakou malou finesu ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

10.07 2018 10:02


Díky za tip. No tak teď nevím, jak se k tomu postavit
Jestli jít po ceně, kde je ten rozdíl fakt zásadní nebo jak...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

11.07 2018 20:08


těžko říct no Já volím rozhodně číňany a jak to budu mít obutý, tak poreferuju...jestli vůbec něco poznám.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

13.07 2018 23:17


Tak mi dorazily ty měchy z DE (ale určitě to vyrábí číňan hehe).
Vypadají úplně přesně, jako na obrázku.
Ta guma (tělo) je silná, jak plášť na kole, sílu stěny bych tipoval á 2-3mm. (zkusím změřit zítra a porovnat s arnotama jak je vytáhnem).
V průřezu té stěny(nahoře je to ocelovým páskem stažen konec gumy, tak vidím příčný řez) - jdou tam vidět vlákna jakoby provázek, ten je uvnitř té gumy zřejmě na zpevnění? Tohle bejvá právě i na těch pláštích na kola..samozřejmě tohle má být do 15ti barů, takže to bude silnější (kolo má max 4 nebo 6 myslím).
Dostal jsem k tomu 2 gumičky, jedna malá, dolů a druhá velká, nahoru.; schéma jak to vypadá je níže....anglicky je tam psaný že gumičky nemazat a je tam vidět i jak instalovt tu malou gumičku. Snad to půjde všechno OK. Dám vědět. Zatím kluci...a kdyby měl někdo návod jak to instalovat - dostal sem ho s arnotama, ale někde pro..., tak mi pošlite SZ.

Dík
zdarec parec!
sponzor





13.07 2018 23:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

15.08 2018 7:46


Zdar mám dotaz ohledně allroada. Včera jsem byl na rybách a stal jsem autem tak, že levá strana stála cca o 15 cm níže na takovém schodu. Pak jsem jel a při prudké akceleraci se mi rozsvítila kontrolka podvozku. Vypl jsem motor zapl a kontrolka už nesvitila, ale rozsvítila se zase při prudké akceleraci.

Teď už nesvítí ale zdá se mi že předek je o něco víc zvedly než zadek a práva strana taky. Nikde nic neuchazi měchy a Kompresor* cca rok starý. Jinak nafukuje i vyfukuje normálně a nic neuchazi. Dotaz zní jestli se ten podvozek nerozhodil, když jsem stál na tom nerovném povrchu?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

15.08 2018 9:26


Nazdar, neměl by se rozhodit. Já stál kolikrát na podobným podkladu jak píšeš a nerozhodil se mi.

Jestli se ti zdá že to máš víš, tak si to přeměř.
Bere se výška od středu kola (středu pokličky) po ten kraj plastového blatníku. Hodnoty by měly být +-stejný pro všechny 4 kola.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

15.08 2018 10:17


Osobně tipuju, že začíná blbnout jedno z čidel výšky a bude ho časem třeba vyměnit.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

15.08 2018 11:07


Mr. Death: kde najdu ty čidla výšky? Teď celou dobu bylo vše ok a jak jsem více akceleroval, tak se mi zvedá předek výše než zadek. Předek vypadá jako by na 4 poloze a zadek na třetí. Je to vidět na pohled, že je prdel více dole. Nafukuje to normálně jen je prostě předek výš než zadek
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

15.08 2018 11:20


ještě můžeš diagnostikou udělat základní nastavení podvozku, je to tady popsaný zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


osobně jsem to nezkoušel, takže nezaručuji výsledek
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

15.08 2018 12:23


Jsou přímo na každé nápravě, je to hezky vidět, když se sundá kolo. Na zvedáku to jde vyměnit i s nasazeným kolem.
Jenom bacha na konektor, má tendenci se rozpadnout, jak je pořád venku v tom bordelu.
A každopádně to chce diagnostiku a zjistit, který čidlo je vadný a jestli vůbec nějaký. Jestli nebude stačit to základní nastavení. Ty čidla nejsou vůbec levný a jsou tam čtyři a je blbost tam dávat starý v podobným stavu.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

15.08 2018 13:09


Mr. Death: dík za radu. Seženu někoho kdo tomu rozumí a má diagnostiku a uvidím co dále
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

15.08 2018 16:06


Pánové, tak jsem vymenil přední měch, protože auto padlo na doraz. Viděl jsem i v ohybu bubliny. Měl jsem takovou radost, že budu mít klid a problém vyřešen. Jenže po projetí auto nafoukalo a po odstaveni a dalším projetí opět při 50 zase dofukuje. Ležel jsem pod autem a opět každých 6 minut někam dofoukne. Už jsem z toho fakt hotovej. Auto stojí rovně. Jediný co ještě původní je levý zadní měch. Může to ucházet někde vnitřkem, třeba kolem tlumiče, jak je uložený v tom měchu? Měch jsem prohlížel a nic jsem v žádné poloze nenašel. Teď 1 měch vlevo přední arnott nový, pravá strana arnott cca 1,5 roku nový. Měch mám, ale řeším jestli můžu nechat starý tlumič.Díky Honza
sponzor





15.08 2018 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

15.08 2018 16:23


U C5 to jde bravurně zkurvit při montáži. Je tam gumový těsnění, který se dá zničit a asi toho tam bude na zkurvení víc. Předpokládám, že to takto někudy utíká, tedy měch OK, ale špatná montáž.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

15.08 2018 16:34


U výměny jsem byl, postup jsem nastudoval, všechny plochy jsem očistil, o kroužky jsem namáznul a tlumič opatrně nasadil do měchu. Jsem na 100% jistej, že tím novým měchem to není. Řeším co s tím zadním...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

16.08 2018 12:55


Tak jsem dnes udělal poslední měch. Teď jsou všechny vyměněný, auto jsem projel, nafoukalo do plna a projevuje se pořád stejně. Každých 6 minut vteřinu někam dofoukne (za jízdy se zapne Kompresor*, na místě jen ze zásobníku). Chtěl jsem zkontrolovat hadičky co vedou dopředu, ale nevím kudy vedou. Nevíte někdo, jestli jsou v kuse, nebo jsou někde nějaký spoje (že by to utíkalo tam)? Je možný, že by to utíkalo někde na přívodu ke předním měchům? Osobně si myslím, že to je málo pravděpodobný. Nějaký schéma rozvodu vzduchu, nebo obrázek by nebyl? Zadní hadičky jsou v pohodě. Kdybych měl někde v okolí Svitav možnost servisu na podvozky, hned tam jedu. Ale nikdo v normálním servisu s tím nechce mít nic společného, protože neví, jak ten systém funguje, jak se má chovat a jaký tam mají být hodnoty atd. adt. Elektrikář, co mi dělal adaptaci řekl, že z jeho pohledu je auto v pořádku (žádná chyba). Díky
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

19.08 2018 12:28


Mr. Death: tak závada zjištěna bez diagnostiky. Poslal jsem fotky původnímu majiteli, který zároveň dal doslova duši do toho auta a servis si dělal sám. A podle fotek hned řekl vypadlé táhlo snímače ve předu. Tak jsem otočil kola a fakt. Na chvíli jsem z něj udělal low ride , ale jak jsem ho dal do dobré polohy, tak se krásně srovnal. Teď už jen to táhlo upevnit
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

19.08 2018 16:54


Ještě otázka jak to táhlo snímače podvozku drží? To tam je jen nacvaklé?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.08 2018 9:49


Drží na dvou šroubech jeden na nápravě, druhý na čidlu. Ta plastová tyčka má tendenci praskat, takže tipuju, že v tom něco prasklo a moc to držet nebude. Problém je, že tyčka vyměnit nejde, musí se vyměnit celý čidlo za tři a půl klacku, ale asi by to šlo vyměnit z nějakýho starýho, ale asi na tom bude dost podobně. Nebo zkusit zapátrat na eBay, nějaký podnikavec by je mohl dělat z kovu.

EDIT: Napsal jsem to blbě, tyčka samozřejmě vyměnit jde, ale nejde koupit bez čidla. Já jsem to tak dokonce měnil, starou tyčku jsem našrouboval na nový čidlo, jedna takto šla, druhá při výměně praskla.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.08 2018 10:31


Posílám obrázek z etky toho čidla, tam je vidět, jak je tyčka chycená k čidlu i k nápravě...
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

20.08 2018 16:08


Mr. Death: dík už jsem to opravil
sponzor





20.08 2018 16:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

27.08 2018 13:07


Mám dotaz zda lze snížit vzduchový podvozek oproti sériovemu nastavení na allroad C5? Jaksi jsem pročítal přes lupu tohle obsáhlé vlákno, ale k ničemu jsem se nedopídil. Měli jsme to s kolegou napíchnuté na diagnostice, ale nikde na tom kanálu vzduchového podvozku jsme nenašli žádnou nápovědu. Přitom na A6 4F a A8 D3 se mu to podařilo přes VAG snížit. Dík za rozumné odpovědi.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

27.08 2018 13:14


Někde to tu je, je potřeba udělat základní nastavení podvozku a podstrčit mu jiný hodnoty, on se podle toho překalibruje a sníží podvozek. Jestli se nepletu, tak je potřeba zadávat, že podvozek je výš, než je ve skutečnosti.
Osobně si myslím, že je to cesta do pekel, protože měchy pak dostanou mnohem víc zahulit a dřív odejdou.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

27.08 2018 13:34


Ok takže raději se tomu vyhnu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

31.08 2018 0:24


Zdravím draci

Jsem tu novej, tak mě prosím nesežerte
Koupil jsem allroad 2005 c5 120 kw 2.5T najeto 284xxx . Mám ho doma týden a dnes jak jsem byl na zahradě, tak slyším ránu jak když střelí, otočím se a z levého podběhu hromada prachu a auto sedí dole na levé straně.Tak jsem ho šel nakopnou, Kompresor* se rozjel a byl slyšet unik z levého kola a auto se ani nehlo.Tak jsem bloknul podvozek povolil a zvedl kolo a ejhle.Měch prázdný a když jsem ho mačkal tak jsem slyšel, že někde fučí, tak jsem mačkal dál a snažil jsem se najít kde je dírka.Hmatem jsem ucítil, že je vzadu,ale mé oko tam nedohlédlo,takže jsem ji neviděl, ale cítil. Takže dle toho co jsem se tu dočetl je měch v pejru.Ok nasere to, ale spíš mi leží v hlavě, že jak jsem to tu pročítal, tak všichni psali o postupném úniku a padání auta a o náhlém prasknutí nic. Proto se ptám zda se s tím někdo tady setkal.Jde mi o to,že když to vyměním ať mi to nejebne znova, protože byl problém ještě někde jinde.A další dotaz budu směrovat k tomu zda stačí vyměnit pouze měch nebo celé i s tlumičem.A poslední dotaz je, že jak jsem došel domu, tak leží i druhá strana dole,ale to si myslím, že to udělaly čidla výšky, když byla levá strana dole.Nebo se pletu?

Děkuji za reakce
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

31.08 2018 5:49


Mě bouchl přední pravý na parkovišti. Byl to arnot a byl tam jen chvíli dokonce jsem měl i doklad o koupi měchu. Bylo to též nějak zkraje po koupi no po demontáži jsem zjistil že byl špatně namontována vršek měchu. No praskl ve spoji vláken jakoby do zkrutu. No já jsem vyměnil během prvního půl roku měchy všechny a Kompresor* s kostkou taktéž.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 2

31.08 2018 7:25


No tak to si mě opravdu potěšil Myslíš,že když je i pravá strana tak dole je to kvůli čidlum?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email