Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 1
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

24.04 2018 10:56


Staci vymenit ten co ma unik a nakalibrovat vsetko
sponzor





24.04 2018 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

24.04 2018 10:58


Stací vymenit jeden. Mas C5 alebo C6? Na C6 mám.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 10:58


A můžu koupit nový? Nevadí to ničemu? A diky za odpověď
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 10:59


Mám c5
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

24.04 2018 11:47


Jasne ze novy.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 13:04


Stačí koupit od arrnota měch cca za 5 tis ? Ptám se z důvodu ze v servisu za jeden mech chtěli 11tis urcite je to podle znacky tomu rozumím. Jen se ptam abych nekoupil nejak blbe.[/akimg]
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

24.04 2018 13:28


Ahoj, musíš jen vědět ročník že máš Allroad C5. Mrknul jsem a našel tohle, hned první odkaz v google:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je tam 1. generace (klasika) a 5tis
a taky 2. generace za 9tis

Osobně bych volil 1. generaci. Jednak je to levnější, dvak ten druhej je klasika, tak ať to nemáš jiný..

Jo a tady máš odkaz na Arnott, kdybys chtěl ještě levnější:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



PS: odešel jeden, odejde druhej...mršky jedny
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 13:32


No super,diky za pomoc. Ted jsem to řešil i s arnottem taky cema 5 tis a ze vymena nani těžká ale jsou az z Brna tak musim nakit tady nekoho kdo by mi to vymenil. A ted jen zda vymenit oba no?!
sponzor





24.04 2018 13:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

24.04 2018 13:56


Vyměnil bych jeden a na ten druhej si počkal.
Práci zaplatíš tak nebo tak stejně. Ušetřil bys jen na zvednutí auta
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

24.04 2018 13:57


Hele, kdo to dělá v tom Brně?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 13:59


Úplně stejně přemýšlím
Autodilyok.cz prodávají arnott
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

24.04 2018 14:33


pokud budeš chtít opravdu dobrou cenu na Arnott a DOT 2018 tak mi napiš SZ
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

24.04 2018 19:08


Ahoj,jestli máš pro mě nabídku,tak by mě to zajímalo.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
diky
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

24.04 2018 20:38


luky383 (Čt, 19.04, 2018 12:16) orig :
Myslim ze pokial tam je chyba tak to nenafuknes ani cez cleny ani prizposobenim lebo ti nezapne Kompresor*. Manualbe extermym kompresorom by si ho vedel nafuknut a zaaretovat a tak dojst. Ale ved preco si nekupis snimace a nevymenis sam ved to zvladnes v pohode a potom uz len urpbis prisposobenie cez diag kedze diag mas.


Takže mise byla skoro úplně úspěšná. Pár poznatků, obě čidla sou drahý jak prase, počítejte zhruba 4300-4900Kč za kus. Pokud to chcete rychle, běžte do Audi a druhý den ho máte za 4900Kč. Odjinud to většinou trvá několik dní.
Potřeboval jsem dva hevery, jak to bylo dole, tak jsem ho měl celkem problém dostat pod auto, takže když jsem to zvedl, moc stabilně to nevypadalo, tak jsem tam dal ještě druhý hever. Někdo šikovnější to možná zvládne s jedním.
Návod v Else je celkem naprd, jediná rozumná rada je odpojit baterku, aby se to během opravy nezbláznilo a nezačlo to na zvedáku lítat nahoru a dolů. Taky tam cosi píšou, že pokud to čidlo neprotočíte, tak není potřeba dělat základní nastavení. To by mohlo sedět, vyměnil jsem jedno čidlo a auto na první pohled vypadá celkem rovně.
Při výměně počítejte i s výměnou konektoru, rozpadá se pod rukama, prostě je to venku vystavené všem vlivům, takže ten plast křehne. Mně se odlomila jedna západka a celý konektor praskl, takže teď je to jenom nouzová oprava a na zvedáku se bude muset konektor vyměnit, aby to vydrželo.
A v poslední řadě, výměnu lze velice urychlit a usnadnit, není potřeba z auta sundávat nožičku z nápravy a ani držák čidla. Samotný čidlo jde odšroubovat od nožičky i od držáku a našroubovat na původní. Předpokládám, že všechny šrouby okolo budou krajně zarostlý, takže tohle je nejmíň bolestivý, oba šrouby i matka šly celkem hezky dolů.
Popis možná vypadá složitě, ale jakmile to na autě uvidíte, hned to bude jasný.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

25.04 2018 0:02


ATD: za jakou cenu máš zadní měch?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.04 2018 10:06


Saboil:ceny máš v SZ
sponzor





25.04 2018 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

26.04 2018 16:43


Nemáte prosím někdo číslo konektoru nebo samotný konektor (dva), co se zapojují do čidel výšky na zadní nápravě?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

27.04 2018 2:47


Dobry den,

co si myslite o tomto na C6/4F?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

2x zadny mech = 161 eur s postou z nemecka, 2 roky zaruka, 4F0616001
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

predny mech aj s tlmicom, 2 roky zaruka, z nemecka = 291 eur - 4F0616039
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

kocka 123 eur z nemecka, 2 roky zaruka - 4F0616013
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kompresor* 203 eur z nemecka, 2 roky zaruka - 4F0616006A
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 0

27.04 2018 15:01


Chtěl bych poděkovat jednomu ze členů audiklub ATD za pomoc při mém problému s měchy na audi a6 Allroad. Jeho rychla reakce a rady jsou opravdu super,v téhle době se opravdu s tímhle nesetkávám. Většinou se píšou jen negativní komentáře ale občas to chce i pochválit. No nic,kdo ma problém s podvozkem ať se určitě obrátí na tohoto člena ATD. Ještě jednou díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

03.05 2018 15:02


Také mi blbnou měchy...a tak scháním mechanika, Praha a okolí
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

03.05 2018 15:27


Skargard (03.05 2018 15:02) orig :
Také mi blbnou měchy...a tak scháním mechanika, Praha a okolí


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

03.05 2018 19:09


Ano toto doporučení je místní člen v tomto tématu zůčastněný. Můžu jen vřele doporučit.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

05.05 2018 22:17


Zdravím. Už jsem tady psal, ale nic se nevyřešilo. Mám Allroad C5. Dnes jsem s mechanikem projížděl auto a sledovali jsme hodnoty výšky, protože jsem zde dostal typ, abych to zkontroloval. Hodnoty byly +- 2- mm podobné, tak si myslim, že cidla budou v pořádku. Na level 2 byly hodnoty cca 0-2 mm. Jde mi o to, že auto jakmile překročím 50 km/h, tak se spusti Kompresor* a fouká až na 16 barů. Potom se zastavi a všechno je v pohodě. Pak se zase třeba za 5 min spustí, ale jen na pár vteřin. A pořád dokola. Žádný únik jsem nenašel, to už jsem hledal dvakrát( na zemi i na zvedáku) auto napadá a zvedání funguje normálně. Řeším to už skoro 2 měsíce a nemůžu na to přijít. Už jsem v koncích, nechci zničit Kompresor*... Co to může dělat? Nemáte někdo prosím nějaký typ? Díky za každou radu.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

07.05 2018 17:07


jencek:tak já pár nápádů mám ...
každý allroad po překročení 40km/h tlakuje zásobník na 15-16 bar to je normální, pak ale Kompresor* vypne a už se tato funkce nespíná , pokud se ti ovšem ten tlak ze zásobníku neztrácí, takže zkontroluj v momentě když to opět zapne Kompresor* jestli tlak není nižší, můžeš mít problém na vedení mezi kostkou a zásobníkem ,nebo taky ko snímač tlaku v kostce ,
taky to může být celé rozházené a špatně nastavené , píšeš tady že na level 2 jsou hodnoty 0-2mm to jsou ale asi jenom odchylky od nastavené nuly a jaké jsou skutečné výšky od středu kola na hranu blatníku ?
např. když levé přední kolo ukazuje odchylku na diag. + 2mm, tak u kola musí být naměřena hodnota 404mm
sponzor





07.05 2018 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

07.05 2018 22:14


ATD: Zdravím a díky za odpověď. Kostku jsem už vyměnil. Když jsem byl poprvé u mechanika, měli jsme to napíchnutý a za jízdy, když se Kompresor* spustil, tak tlak stoupal postupně až na 16 bar a pak se vypnul. potom tlak začal klesat na 12, 10, 8, 3, pak to skočilo na 10, 12, pak 8 atd. Tak mi řekl, ať vyměním kostku, že čidlo tlaku je v ní. Kostku jsem vyměnil a problém úplně stejný. Taky mi řekl, abych vyměnil relé kompresoru, že se občas připéká. Problém stále přetrvává. Odkázal mě na elektrikáře, co dělá ve VW, že mi to zjistí. S tím jsem komunikoval 3 týdny po telefonu stylem - zavolej mi v úterý, zavolej mi ve čtvrtek, atd. Potom mi řekl, že nemá čas, ale že to odhaduje na nějaký čidlo výšky. Tak jsem jel za dalším mechanikem, napíchli jsme to a za jízdy na rovné silnici to ukazovalo ty hodnoty, co jsem psal včera. Doufal jsem, že nějaký čidlo bude psát velkou odchylku, tudíž bude říkat (jsem moc vysoko, snižuj atd). Ale nic. Potřebuju někoho, kdo se v tom systému vyzná a dá to do kupy, jinak mě z toho jebne. A ohledně toho tlaku, koukal jsem na to a než se Kompresor* spustí, tak je například tlak 2,5, jakmile se sepne, je tam hned třeba 8, 10... když jsem odpojil hadičku ze zásobníku, syčelo to dobu jako blázen, 2 bary by byly hned pryč. když se otáčím na cestě, kde se auto kříží, skoro pokaždé se hned spustí Kompresor*, tak jsem si myslel, že nějaký čidlo bude ko. Zítra změřím ty výšky od středů kol k blatníku. Je možný, že by se to nějak samo rozházelo, když s tím nikdo nic nedělal? Dík moc
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

07.05 2018 22:32


Pokud klesá tlak je někde únik.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

08.05 2018 11:14


Výšky se samy nerozhodí, mně auto drží výšku i po výměně obou zadních čidel. Kalibraci pro jistotu udělám, ale na první pohled není potřeba.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.5. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.05 2018 11:14


Zdravim vsechny cleny tohoto fora... Cca tyden vlastnim Audi A6 C6 allroad quattro*... Mam problem s levym zadnim mechem- kdyz auto necham na allroad nebo lift, vydrzi a nepada ani trochu. Kdyz ale necham na comfort/automatic/dynamic tak mi levy zadni mech spadne do 1 minuty na doraz. Kdyz si leve zadni kolo poslechnu tak jde slyset syceni.
VAG ukazuje tuto chybu
02645
01780
Je potreba menit cepy mech, nebo to muze byt i nejaka jina chyba?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

09.05 2018 17:50


Všechno jsem prolezl, nastříkal vodou s jarem, žádnej únik jsem nenašel. Když jsem ležel pod autem vzadu, slyšel jsem,jak cvaknul ventil a tak vteřinu to někam dofouklo. Je možný, aby unikal vzduch přes Kompresor*? Myslim, jako že by netěsnil třeba ten vypouštěcí ventil a vzduch by přes něj utíkal? Večer jsem nechal auto stát na level 4 a ráno byl na stejno.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.10. 2016
Příspěvků: 3 | Témat: 0

14.05 2018 17:57


Ahoj, o víkendu jsem vyměnil těhlici na Allroad 4F na levém předním kole (nastaven mód pro zvedání). Po výměně jsem ujel jsem asi 50 km a jelikož na té nápravě něco klepalo, tak jsem to opět zvedl (opět zaaretováno), abych to ještě zkusil dotáhnout a při zvedání bylo slyšet syčení a po spuštění zpět na zem, šlo kolo až do podběhu a už se to nezvedlo. Předpokládám že to asi nepřežil měch, to ověřím v průběhu týdne. Má smysl jej repasovat, nebo je lepší rovnou koupit nový. Případně kde. Děkuji za každý názor
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email