Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 337 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 6
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

21.04 2017 12:00


lubomt (21.04 2017 11:41) orig :
To si znizoval?


ále ta co si to ked mi prdol mech
Teraz idem menit zas ten lavy,co som mal od Teba.
Ked som ho namontil,tak sfukovalo len velmi pomaly,,tusim po 3 ci 4roch dnoch,tak som to pripisoval uniku niekde na kocke vo ventile,ale cim dalej tym castejsie to padalo a vylucovaciou metodou som dosiel na to,ze ten mech je v haji.Dnes idem po novy,a nieje origo,vravi ze su z usa,tak uvidime,co to bude za kvalitu.
sponzor





21.04 2017 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

21.04 2017 20:21


Chlapi potřebuji poradit, Kompresor* mám opravený, na stole běží jako o závod, ale po namontování do auta se nerozběhne. Zjistil jsem že do něj nejde proud. Nevíte čím by to bylo? Díky za každou radu, už z toho šedivím
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

21.04 2017 20:34


Zkousel si to rele o kterem tu kazdej pise ?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

21.04 2017 20:39


bud nějaký nouzový režim kvůli chybám ,
nebo pojistka 40A velká oranžová u c5 pod volantem u C6 e-box motorový prostor vpravo pod oknem
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

21.04 2017 20:57


Len ci si vypol jacking mode ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

22.04 2017 13:44


tacosi (21.04 2017 20:57) orig :
Len ci si vypol jacking mode ?


Co to je?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

22.04 2017 13:46


ATD (21.04 2017 20:39) orig :
bud nějaký nouzový režim kvůli chybám ,
nebo pojistka 40A velká oranžová u c5 pod volantem u C6 e-box motorový prostor vpravo pod oknem


Pojistky jsem zkontroloval, jsou všechny ok. Do relé nejde napětí, jde tam 1.9V Stalo se to zničeho nic, jak bylo -20 tak se mi to nenafouklo, myslel jsem že to je Kompresor* tak jsem ho poslal na opravu, tam mi bylo řečeno že byl jen povolený píst, zkusili ho a tlačí 14.5Bar. Na autě nejde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

22.04 2017 17:21


co diagnostika ? jsou tam nějaký chyby ?

ještě poznámka k tomu kompresoru ... 14,5 Bar je málo i na C5 , auto se ti zvedne, na to tento tlak stačí ale potom to za jízdy tlakuje zásobník na 15bar a to je na hraně že to bude házet chybu
sponzor





22.04 2017 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

25.04 2017 19:13


Na Aliexpressu jsem nasel kompletni predni mech s tlumicem na audi a6 4f za 470usd coz je o 50% procent levnejsi nez se da koupit tady u nas..mate s tim nekdo zkusenost? Davaji tam i 3roky zaruku


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

25.04 2017 19:24


Bol som u jedneho co kupuje mechy zevraj z usa(osobne si myslim ze z ciny) a vravel,ze na tych cinskych tlmicoch nefunguje ten solenoid a preto ich ani on nepredava.Ze elektricky je ok a chybu nehadze,ale ze realne nepritvrdzuje podvozok a stale je mäkky,ci na 0,3 tak aj na 1Amper. Tiez som nad nimi uz rozmyslal,no nezabudni si k tomu pripocitat clo a dph,ktore Ta pri tom urcite neminie.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

25.04 2017 19:34


pak jsem jeste nasel samotny mech za 25dolaru k renovaci..

Da se vubec puvodni uchazejii mech timto repasovat?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

25.04 2017 20:19


to si ale nenašel měch ,tohle je jenom vnější ochranná manžeta

na C6 samotný měch nikdo neprodává a bez lisu to neuděláš ...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

26.04 2017 15:15


ATD (22.04 2017 17:21) orig :
co diagnostika ? jsou tam nějaký chyby ?

ještě poznámka k tomu kompresoru ... 14,5 Bar je málo i na C5 , auto se ti zvedne, na to tento tlak stačí ale potom to za jízdy tlakuje zásobník na 15bar a to je na hraně že to bude házet chybu


Já budu rád když mi to vůbec pojede. Dneska jsem koupil přímo relé k vzduchovému komresoru a stejně to nejde. Na diagnostice mi to píše: regulace urovně, nedosažený nastavovací limit
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

26.04 2017 15:16


Můžete mi prosím Vás někdo poslat foto kde přesně to relé je a jaká pojistka? Třeba jsem tak blbej a vyměnil jiné relé
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

26.04 2017 19:42


nevím co máš za model ,fotky mám někde taky ale pokud máš C5 tak pod volantem jsou poslední dvě relé vzadu samostatně nad spojkou a je to č. 214
ale u všech to poznáš tak že když vyndáš správné relé tak se zapíše chyba do jednotky i když mezitím neotočíš klíčkem , prostě je tam ta chyba relé-zkrat vždy
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

27.04 2017 6:56


Tak včera som namontoval nový Kompresor*, takže som zvedavý či to už bude konečne v poriadku a prestane mi písať tu netesnosť. Musím ale potvrdiť že podvozok sa teraz dvihne za 20 sek. Oproti 2 min. so starým je to super.
sponzor





27.04 2017 6:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

27.04 2017 7:28


ATD (26.04 2017 19:42) orig :
nevím co máš za model ,fotky mám někde taky ale pokud máš C5 tak pod volantem jsou poslední dvě relé vzadu samostatně nad spojkou a je to č. 214
ale u všech to poznáš tak že když vyndáš správné relé tak se zapíše chyba do jednotky i když mezitím neotočíš klíčkem , prostě je tam ta chyba relé-zkrat vždy


Mám C5 a teda jak říkáš vyměnil jsem správné relé, ale nejde to zvednout. Do relé napětí jde, jelikož je relé nové tak musí jít i z něho
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

27.04 2017 8:34


Do rele jde napeti pro napajeni a jde tam i ovladaci ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2016
Příspěvků: 48 | Témat: 2

16.05 2017 22:23


Čau, pročet jsem tu hromadu témat o měchách a stejně jsem na nic nepřišel. Mám podezření na to, že mi asi uchází nějaký měch. Když dám podvozek na "dynamic" a po 10-ti hodinách jdu z práce, tak auto sedí jak lowrider... Když mám ale comfort nebo lift, vydrží zvednut klidně týden (delší dobu jsem neměl šanci zkoušet).

Koukal jsem a vzadu je jeden tlumič vyteklý, stav měchů neznám. A co se předku týče, tam si taky nejsem moc jistý... Když vjedu do zatáčky, kde je nějaký důlek, tak auto plave jak loď, takže asi ani předek na tom nebude slavně. Máte tu tip na někoho, kdo by dokázal repas za nějaký rozumný peníz a přitom tak, abych nenajel 10t km a neřešil to znova?
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.05 2017 22:29


Osobne mam dobre zkusenosti s clenem ATD
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2012
Příspěvků: 19 | Témat: 2

21.05 2017 22:38


ahojte, chystám se v úterý mrknout na A6 Allroad 4F 2010 najeto má 230 tis. dovoz Italie. Múžete mi poradit na co dát pozor u vzduchového podvozku ( co vyzkoušet popř. zkontrolovat přes diag. ) Dikymoc
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

22.05 2017 16:32


Ked prides k autu, nesmie stat evidentne nakrivo (zase nemeraj to metrom) . V meranych hodnotach pri teste akcnych clenov Kompresor* ma ukazovat aspon 13Atm, nespravna funkcnost v lete je pri 7-8Atm
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.06 2017 18:10


No abych se nenudil náhodou začal mi nepravidelně (odstavím to na 14 dnu či měsíc a nic a někdy si klesne za dva dny)na jakoukoliv výšku většinou je to ale po delším staní padat můj allík (C5) na zadní levý kolo po dlouhém hledání jarovou vodou i hledačem trhlin od wurth který se mi vždy u vzduch podvozků osvědčil ale tentokrát ne a ne něco najít jsem po bádání a bohužel již i rozebírání přišel na to že unik je vrchem nad měchem z té plastové matky co má ten o kroužek takže mi vzduch vlastně uchází kolem tyčky tlumiče. Máte s tím někdo zkušenost?? Utěsňoval tam někdo nějak??
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

07.06 2017 9:44


Čaute, určite tu pár z vás už skladalo zadné mechy s tlmičmi na allroad 4BH (C5)
Tlmiče mi prišli z repasu. Predné sa v podstate len nasunu na mech a zaistia matkou zvrchu ale zadné treba nasunut a pootocit o 90 stupňov. A to sa mi nedarí. Vždy sa mi podarí zaistiť len 1 drážku. Nemáte nejaký návod ako si to uľahčiť? Už som skúšal aj tenší O krúžok ale aj tak mi to nejde. Vďaka za každú radu
sponzor





07.06 2017 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

08.06 2017 21:37


Ja ten o krouzek maznu jen prstem silikonovym olejem ( striknu si ze spreje na mazani o krouzku a gum tesneni) no a navlecu a otocim problemky se zajistenim jsem mival nez jsem zacal mazat. Samozrejme pokud vracim stary mech dobre vycistim tu "plastovou hubici" mechu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

09.06 2017 6:49


Vďaka, ja som to mazal od začiatku ale nešlo mi to. Nakoniec som to ale zvládol.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.06 2017 0:08


Tak jen pro zajimavost ted stal 8 dnu zaprazeny vlekem 745kg a nalozenym 2,5tdi A6 C5 a neklesnul to je proste sporadicky a jediny unik byl nalezen u te plast maticky nad tlumicem . No nechapu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

12.06 2017 10:42


když ti něco utíká klesá to v jedné pozici zvednutí ( typicky třebas na druhý stupen protože ta guma je spochřelá a jak je ve zlomu tak propouští ve chvíli kdy to auto zvedneš nebo snížíš tak to spuchření té gumy v tom ohybu a relativně to drží ....
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.06 2017 19:04


Krysar: precti si muj prispevek z 2.6. Je asi o 5 zpet. Neutika nic mechem
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

09.07 2017 8:00


akutně:behem jizdy se auto začalo z ničeho nic snižovat na poslední uroven,nedofoukava se,měchy ok,sedí na dorazech rovně,blika mi kontrolka na palubce,na diagnostice se nepodařilo navazat spojení,jinak motor,Převodovka* bez zavad,proto jsem vyměnil ř.j.stejneho čisla za novou,problem stale přetrvava,stale sedí na dorazech,komresor rok starej.kde hedat chybu?zaroven mi přestal fungovat parkovací senzor,jen pípne a hotovo,muže to mit souvislost?Kde hledat chybu,po čem jit..Diky.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email