Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 8
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

24.01 2017 20:28


Ahoj ve spolek,
prosím o radu, jak vysušit systém podvozku alíka? Zamrzlo a ALDA* spadl čumákem až na doraz . strčil jsem to do forhauzu ohřál a nic. Kompresor* hrčí rachtá. Když jsem ho vyhodil a tekla z něho voda. V sušiči nebyly kuličky ale malta. podle toho co jsem viděl počítám že to nemůže fungovat ani kdyby chtělo. Plný vody a ještě mrzne. už aby bylo teplo.
zatím studuju podklady jak to všechno funguje
sponzor





24.01 2017 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.01 2017 8:48


Tak my nevidime stav kompresoru. Ak nedokaze tlacit, tak mas smolu, auto nenafukne. Ci tlaci alebo nie vidis na diagnostike
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

25.01 2017 11:10


Zdravím,

mám celkem zajímavý postřeh a to ve formě bouchání za jízdy - resp. takového cvákání z pravé zadní nápravy při nerovnostech, dírách atd. Nejdřív jsem si myslel, že mám něco v kufru, co mi tam dělá bordel atd., ale dělá to na komfortním režimu - když přepnu na allroad tak vůbec. Nechápu tudíž..

Děkuji za rady

Hanz
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

25.01 2017 21:50


patper (19.01 2017 9:36) orig :


Dnes mraz kolem -17 a auto zase predek dole. Takze u me to dela (mraz).
Na co se podivat? Nejakej vysousec? Neco zamrzne?