Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 8
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

24.01 2017 20:28


Ahoj ve spolek,
prosím o radu, jak vysušit systém podvozku alíka? Zamrzlo a ALDA* spadl čumákem až na doraz . strčil jsem to do forhauzu ohřál a nic. Kompresor* hrčí rachtá. Když jsem ho vyhodil a tekla z něho voda. V sušiči nebyly kuličky ale malta. podle toho co jsem viděl počítám že to nemůže fungovat ani kdyby chtělo. Plný vody a ještě mrzne. už aby bylo teplo.
zatím studuju podklady jak to všechno funguje
sponzor





24.01 2017 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.01 2017 8:48


Tak my nevidime stav kompresoru. Ak nedokaze tlacit, tak mas smolu, auto nenafukne. Ci tlaci alebo nie vidis na diagnostike
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

25.01 2017 11:10


Zdravím,

mám celkem zajímavý postřeh a to ve formě bouchání za jízdy - resp. takového cvákání z pravé zadní nápravy při nerovnostech, dírách atd. Nejdřív jsem si myslel, že mám něco v kufru, co mi tam dělá bordel atd., ale dělá to na komfortním režimu - když přepnu na allroad tak vůbec. Nechápu tudíž..

Děkuji za rady

Hanz
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

25.01 2017 21:50


patper (19.01 2017 9:36) orig :


Dnes mraz kolem -17 a auto zase predek dole. Takze u me to dela (mraz).
Na co se podivat? Nejakej vysousec? Neco zamrzne?
Protoze v garazi ,nebo pokud takto nemrzne,tak nikdy nic ,ani po par dnech.



Mysliím že to bude problémn většiny Allroadu C5... do -10 funguje vše jak má. Od -10 padá předek přes noc, po ránu vyhodi po nastartovaní chybu podvozku,nemění pozici dolů ani nahoru.
Podle mě zamrzla nějaká voda v systému, nebo může být i vadná kostka.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

26.01 2017 11:39


Ja mam ale C6 - 4f ....
Nicmene opravdu to udelalo jen pri tom velkem mrazu.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

26.01 2017 12:04


No kdyby to byl problém většiny C5 nebo Allroadů, tak by tady o tom asi psalo mnohem víc lidí. Já jsem v -20°C normálně nastartoval a odjel, nic nebylo spadlýho, regulace normálně fungovala.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.01 2017 12:46


Ja by som povedal tak - ked Kompresor* uz slabo tlací vzduch do nadrzky a je to uz na akceptovatelnej hranici, teda cca 10-11ATm, pri väčšom mraze ako teplota klesá, vtedy sa znizuje aj tlak v nadrzke (vzduch zmensuje objem, pri vyssej teplote zvacsuje objem). Vtedy uz tlak klesne pod kriticku hranicu a zacne zvacsa padat zadok auta.
Obcas vlhkost, obcas kocka. Ked pada jeden vankus, je to zvacsa problem s vankusom. S unikom niekde po hadickach som sa este nestretol
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

26.01 2017 19:36


Tak budu muset rozšířit pole působnosti :
Ahoj lidi byl by tady někdo kdo by se kouknul na mého allroad a zjistil co mu je a opravil ted už asi jedno odkud bude...
sponzor





26.01 2017 19:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

26.01 2017 21:39


hmmm, trochu z ruky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

26.01 2017 21:41


Tak co jsem tady pročetl celé tohle téma, u většiny lidí se tohle projevovalo v zimním období,na horách a pod. At už přes noc,tak třeba za jízdy.
Mě se tak dva týdny zpátky přihodilo že mi za jízdy padl PZ a pak PP, zastavil jsem vypl motor, zamkl, odemkl a nastartoval. Co se stalo pak jsem nikdy nezažil, ani nečetl na foru. Byl vadný ZL snímač, a s vlhkostí a mrazem nejspíš, vyhodil nějakou chybu nebo nevím, a začal foukat LP a LZ. No čekali jsme s kolegou, a najednou rána že se půl náměstí otočilo... LP se přefoukl a hotovo nevím a nechci vědět asi, co by to udělalo po cestě z Vídně třeba ve 130km/h Každopádně jsem se málem Pos...
ke všemu zrovna ten měch byl OK. padal mi PP . Takže jsem prozatím dal měch i s tlumičem z jiného auta, abych mohl zpět do Vídně. Ale taky s unikem z 1. a 2. polohy. Na 3. stojí a jede do 80ti normálně.

Zakže sháním Oba přední měchy, a počítám s výměnou kompresoru, za ten co dávali do Allroadu po 2005.

POkud někdo nabídne oba Přední měchy nové, nebo jen na doježdění zimy, Budu rád.
Díky

Mimochodem jsem z Bruntálu a když budu moct tak pomůžu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

27.01 2017 9:32


Kompresor* mam, predne zatial iba prave. Jazdene so zarukou. Viac cez sukr.spravy alebo 00421908777779 Lubo
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

27.01 2017 11:48


Tak len aby som dovysvetloval - mne praskla ta spona na mechu dosledkom hrdzy, tym miesto mi unikal vzduch, mech sme vymenili ale za ten cas mozno aj cez dieru v mechu sa tam dostala voda - auto tri dni v servise pri kachlach aby sa to topilo. Rozdelovacia kocka a Kompresor* inak suchy preto si myslim ze to islo od zadu ta voda. Kedze sme stale nevedeli preco nejde do zadu vzduch (koli ladu teda) tak Kompresor* sme hnali do extremu az to jaksik nevydrzal. Tak prisiel na radu dalsi Kompresor* vsetko sme zlozili, spravili adaptaciu a ono to funguje.

Verejne by som chcel podakovat Lubomt za rychlost pri zabezpeceni dielov.

este mala otazocka : myslite ze by ten mech islo opravit ? - ked tam prehnila len ta spona. ze by som to dal opravit a niekomu mozno za par supiek este posluzi alebo si necham do zalohy.

Dakujem
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

28.01 2017 12:31


Ahoj,
v nedávných vysokých mrazech jsem začal mít problém s podvozkem. Začalo to tím že při zaparkování mi po nějaké době spadl zadek až na zem, předek zůstal na 3ku. Vždy po nastartování bylo možné nastavit požadovanou výšku, ale v extrémních mrazech už to začal být problém.
Nyní po nastartování se nafoukne zadní část z nuly na 1ku a předek zůstane stále na cca 3ce. Bliká mi kontrolka podvozku a po nějaké době zůstane svítit.
Začal jsem tu číst vaše poznatky, ale je jich tu opravdu hodně. Potřebuji to vyřešit co nejdříve. Kdyby tu byl nějaký šikovný mechanik z Liberecka budu rád když mi někoho doporučíte.
Předem díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

28.01 2017 13:33


Podle toho co psal pan Lubomt, tak to bude nejspíš odcházet Kompresor*.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

28.01 2017 14:05


Mam objednanu opravnu sadu tak ked pride bude moj stary Kompresor* na predaj keby bolo treba.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.01 2017 20:15


Opravna sada pomôže tak v 50% pripadov
sponzor





28.01 2017 20:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

28.01 2017 21:05


Typoval jsem spíše na tu rozdělovací lištu. Předek stále nafouklý a zadek se nafoukne jen na první stupeň. Kompresor* běží, ale zvláštním zvukem (třeba normálním) těžko říci. Bylo by zvláštní, že kdyby Kompresor* nafoukal předek tak proč nenafouká zadek.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

28.01 2017 21:44


To ha am zase zadek nahoře ale.předek dole a Kompresor* s tezi natáčí na 1.polohu ráno je vzdy úplné dole..i třeba po pár hodinách na parkovisti...nevím jestli je to mrazem nebo necim jinym ale tuna Moravě asi mého s diagnostikou není. ..asi budu muset na slovač
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

28.01 2017 21:49


Jak jsi to vyresil ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

28.01 2017 21:49


Jak jsi to vyresil ?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

29.01 2017 7:28


No dufam ze tomu mojmu pomoze ta opravna sada - za tych par penazi to stoji vyskusat a moj ako sme vtedy pisali tlacil 11 co neni uplne ze malo ale tak uz nebol vo forme preto si myslim ze by ho to mohlo zahojit. A druhy Kompresor* som bral len koli tomu aby som mohol hned jazdit lebo kym mi pride opravna sada z GB tak to by este trvalo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

29.01 2017 7:51


Budu postupovat vyřazovacím způsobem.
Jak poznám kolik tlačí Kompresor*? Kolik má tlačit?
Dá se nějak zkontrolovat ta rozdělovací lišta? Kontakty,těsnost atd.
Jak nejlépe prověřit zda není únik na měchách? Zkusil bych mýdlovou vodu, něco dalšího?
Diagnostika,co hledat za chybové hlášky a kde?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

29.01 2017 8:03


Kompresor* ako takmer vsetko - diagnostikou jak v meranych hodnotach tak aj v teste akcnych clenov skontrolujes kolko dava. Nemam popis k tomu takze mal som 11(barov?) a vraj je to malo.
Kontakty rozdelovacej kocky - diagnostika zahlasi chybu a tesnost mozes tiez mydlovou vodou, to iste aj na mechy nic lepsie som nenasiel. Chybove hlasky - ja som mal nedoveryhodny signal, moze byt aj chyba z cidla vysky, dalej nedosiahnute polohy (horna alebo dolna) spolu s tym byva leak in system teda unik co je pochopitelne, proste tych chyb moze byt vela - teplotne cidlo na kompresore, rele kompresoru J403 nezopina...

Ak som sa v nieco pomylil tak ma urcite opravia.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

01.02 2017 21:25


Ahojky,
tak je tam druhý Kompresor* co mladej dostal k Aldovi. dnes test nafouknuto na 2ku teplota při odstavení kompresoru 135st.C tlak 8,75bar tak že podle toho co tu koluje Kompresor* nic moc . Asi novej a pak pokračovat. CCa 11 dní rozmrazuju ve forhauzu teplota tak +8st.
sponzor





01.02 2017 21:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.9. 2008
Příspěvků: 86 | Témat: 19

02.02 2017 10:05


kluci jen takovy rychly dotaz at vam to tu zbytecne nespamuji:) Ty problemy s mechama co tu resite se tykaji predevsim prvni generace allroauda? nebo prave zvazuji allrouda 4f ale kdyz to tady ctu jake jsou s tema mechama problemy tak mam obavu at nekoupim a6 s najezdem 250-300tisic a ty mechy budu muset postupne vsechny menit nebo tech 250tisic je akorat jejich zivotnost..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.02 2017 12:55


Preberali sme v poslednych prispevkoch 4F. Ale az tak kazove nie su
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.1. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 6

02.02 2017 19:50


Co myslíš tím 4F? Dnes jsem auto odvezl do servisu, tak uvidím co se z toho vyklube . Kdybych náhodou potřeboval něco neměl by někdo - funkční?

- Jednotlivé měchy
- Kompresor*
- rozdělovací lištu

Cena??? pošta možná? Díky
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.02 2017 21:01


4F je A6 r.2004-2011. Vsetko mam. Pytaj sa potom, ked budes nieco potrebovat.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.02 2017 22:27


ahoj, včera jsme natlačily 8,75 při 135 st.C asi nic moc. celý den stálo v pohodě. pak jsme se domluvili že přehodíme na 4 level nezvedlo začala blikat 2ka a cca za 2 hoďky spadl LP. při aktivaci dveřma zasyčelo přepouštění s nádrže, ale efekt 0 asi malá zásoba vzduchu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

03.02 2017 0:24


Čau lidi byl vy tady mechanik? Co by mi prošel komplet podvozek ? Popřípadě opravil ?
Kompresor* jede ale předek se zvedne leda tak na první lvl ale za hodinku už je zase dole a Kompresor* se ne sepne musím vypnout klíč aby se sepnul..
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email