Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 199 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 194
Uživatelů: 5
Celkem: 199

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

06.01 2017 19:40


největší chyba kterou si udělal : děláš zbytečně adaptaci , kterou prasklý zadní měch nebo vedení k němu neopravíš , adaptaci podvozku dělat zásadně když vše funguje a auto nepíše závadu ..
Naposledy upravil ATD dne 06.01 2017 19:41, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
sponzor





06.01 2017 19:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

06.01 2017 19:41


Nie pretože po prvom vyhodení z adaptácie tam ostala chyba - nenaucena základná výška.alebo tak nejak - mám to anglicky
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

06.01 2017 19:46


jistě ,protože při adaptaci si jednotka testuje všechny výšky a tlak kompresoru a teprve potom tě to pustí zádávat naměřené hodnoty , to znamená že zadáš přístup dáš kanál 01 a potom čekáš až si to jednotka celé projede a pustí tě do zádávání naměřených hodnot ,jsou tam ještě další podmínky jako proud nebo nastartované auto, zavřené dveře a prázdná pamět...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

06.01 2017 20:18


Áno rozumiem a práve pri tom čakaní má to samé vyhodí a napíše mi kanal 01 not avaible
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

06.01 2017 20:27


Tak je novej Kompresor*,mech bez uniku a vse funguje,diky ATD.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

06.01 2017 20:39


magulator (06.01 2017 20:18) orig :
Áno rozumiem a práve pri tom čakaní má to samé vyhodí a napíše mi kanal 01 not avaible


protože ten zadek leží a ani se nehne...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

06.01 2017 21:11


Áno aj tomu rozumiem ale neviem či si robíte zo mňa srandu. Pisal som že auto lahlo na zadok a diag písala nedoveryhodny signál. Preto som na odporučenie spravil adaptáciu ( ktorú sa ani nepodarilo dokončiť). Teraz tam je celkom pochopiteľné chyba o nenauceni základnej výšky. Keď sa vrátim na začiatok čo píšeš - auto nemalo únik vzduchu. Myslím že by aj toto vyhodila diag ako leak. V tom prípade by som samozrejme adaptáciu nerobil ale kúpil nový nech. Takže ako sa z toho dostať a čo je tá chyba nedoveryhodny signál ? Ktorú som mal od začiatku...?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

06.01 2017 22:44


ta chyba co to vyhazuje souvisí s kompresorem a s tím že to padlo na zem ,asi to špatně zapíná (relé) nízký tlak nebo rychlá ztráta tlaku a pomalá odezva kompresoru, určitě tam ale bude někde díra v systému
sponzor





06.01 2017 22:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

06.01 2017 23:01


Stale nemam jasno, v teste akcnych clenov, kolko natlacil Kompresor* aci sa vtedy zadok zdvihol
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

06.01 2017 23:46


Asi bude tak že nestíha dofukovat tu stratu ale aj tak si myslím že by písal leak in systém. Lubo čo sa týka akčných členov teraz mi už nejdú a v meraných hodnotách píše tlak tuším 9 barov.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

06.01 2017 23:53


To je dost malo
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

07.01 2017 0:04


A keď je povedzme chytený mech padne celá náprava alebo len to kolo kde je problém ? A stále si myslím že aj keď tam je problém z mechom tak by to diag napísala.ako zistím tie mechy či sú ok ?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

07.01 2017 11:31


tak sekol som sa. to ma zasobnik 9 barov a Kompresor* dava 11 aspon o trosku viac. Pamet zavad mam teraz plnu od veci ktore som tam porobil uz. Okrem tej ktoru tam mam od zaciatku a teda plausability of level control tam teraz pribudla chyba o nezadani zakladnej vysky (to je tou adaptaciou ktora nevysla) . Nie a nie to nafukat. rozmyslam ci by mi trocha malo nepomohla tepla garaz. Oprave moznych unikov v systeme sa nevyhnem ale diag mi ziadne uniky teraz nepise a nepisala ani pred tym.Proste vzdy to krasne drzalo a teraz to jednoducho za 12 hodin lahlo. Sak to by tam musela byt diera ako do zadku.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.01 2017 11:41


Niekedy padne jedna strana, niekedy obe. Diagn dieru nezaznamena a je jasne, ze mas unik
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

07.01 2017 11:47


OKa tak to uzavrem a DAM* do servisu. Posledne otazky kolko na tom mozem prejst ? a ako zistim ktory mech alebo kde je ten unik ked sa to neda nafukat ? ci az ked sa to demontuje ? Popripade Lubo ak by som mohol poprosit nejaku cenovu ponuku na servis u vas napis mi prosim cez spravu. Dakujem vam zucastnenym za rady
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

07.01 2017 15:26


Urci te je toto lepsi delat v normalni teplote - (garaz).
Jak jsem pasal i ostatni - zakladni nastaveni neudelas.pokud je tento problem! Proto jsem ti poslal ten odkaz - to znamena ,ze dokud auto nenafoukas,tak se nehnes - jak tam pise!

take se me stalo(2),ze auto bylo pri vetsim mrazu dole - predek,po nastartovani slo ale na horu a od te doby se to uz nestalo....
sponzor





07.01 2017 15:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

07.01 2017 22:29


Taky jsem dnes ráno přišel k autu a předek byl o trošku niz a svítila zelená kontrolka ale soudím že to mohlo být mrazem bylo -24 . Jinak po vÝměně zadního mechu auto drzelo v pohodě . Uvidím zítra ráno kolik bude mráz a jestli zase klesne.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.1. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.01 2017 21:40


Kleslo ti to? ...me auto tyden stalo na tom mrazu v patek dojdu a auto ma normální výšku ,dojedu dom zaparkuju a rano dojdu ejhle leží předek ,tak sem nastartoval a asi po 3vterinach se to zvedlo a celej den dobry až do úterního rána (mezi tim to stalo treba 12-14hodin)kdy si zas předek lehnul..zatim sem nejak nemel možnost řešit diagnotiku na tu se dostanu až v sobotu,mate někdo nějaký aspon menší typ co by to mohlo dělat?..je to 4f 2.7tdi 2007..
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

15.01 2017 19:15


Zdravim...
Vím že je neděle,ale najde se někdo z okolí bruntal, Opava, rymarov, olomouc, kdo by mi teď udělal diagnostiku a základní nastavení podvozku? Měnil jsem mechy a čidla, a ve 4 rano odjizdim do Rakouska...
Děkuji
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 0

16.01 2017 0:12


Vyřešeno
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

19.01 2017 9:36


patper (07.01 2017 14:26) orig :


take se me stalo(2),ze auto bylo pri vetsim mrazu dole - predek,po nastartovani slo ale na horu a od te doby se to uz nestalo....


Dnes mraz kolem -17 a auto zase predek dole. Takze u me to dela (mraz).
Na co se podivat? Nejakej vysousec? Neco zamrzne?
Protoze v garazi ,nebo pokud takto nemrzne,tak nikdy nic ,ani po par dnech.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

20.01 2017 15:34


Tak podozrivy mech ktory malinko uchadzal vymeneny. Auto stale pise nedoveryhodny signal, vedenie k mechom bez uniku, kocka s tymi vyvodmi k mechom rozmrazena , vycistena, no zadok auta stale lezi. Ale preco som taky tvrdohlavy a nedam si vysvetlit ze keby tam bol unik VCDS by to pisalo - leak in system... no neviem co s tym bude nakonec.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

20.01 2017 15:55


Kompresor* kolko tlaci?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

20.01 2017 15:59


v tych akcnych clenoch ked ho spusti tak 11 a zasobnik ma nejakych 9
sponzor





20.01 2017 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

20.01 2017 17:24


Takto dopadol starý mech viď príloha . teda mech možno ok ako taký ale tá spona ko. Každopádne doma keď som mal auto fucalo fucalo do mechu pekné ( na hevery) ale keď som to nafúkal a auto z hevera spustil tak to nevydržalo a spona okolo mechu už vobec nie . neni sa čo čudovať. Takže auto zase padlo. Dal som to do servisu demontaz stareho mechu montaz noveho mech , a auto sa aj tak nedvíha. Čiže pred tým to po mech pekne tlacilo tak som sa tešil že dám nový mech, nafukam a hotovo ale prd. Do toho mechu luft nejde odrazu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

20.01 2017 20:13


mogulator - 9 az 11 atm je málo. Pri 11Atm sa auto ledva zdvihne, do najvyssej polohy velakrat ani nedokaze natlacit. Zastav sa ak chces po Kompresor* a mas to vyriesene
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2017
Příspěvků: 26 | Témat: 2

21.01 2017 12:51


Čau lidi
Jen tak na okraj koupil jsem allroad a a chci se zeptat jestli je tu nějaký servis man okolí bruntal sumperk olomouc Opava
Samozrejme po týdnu od koupě padl předek a hotovo. ..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

24.01 2017 15:53


tak ani po vymene kompresora nejde vzduch do zadu - neviete prosim poradit ako su vedene hadicky do zadu k mechom od tej rozdelovacej kocky ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

24.01 2017 17:53


Z kompresora do hlinikovej nadrzky vzadu, z nej nazad dopredu ku kompresoru do kocky a odtial do jednotlivych vankusov
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

24.01 2017 17:59


Ďakujem za odpoveď. Takže hľadať problém "na trase" bude pekný vopruz
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email