Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 400 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 399
Uživatelů: 1
Celkem: 400

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

12.12 2016 22:02


Má s tým veľa. Ak slabo natlaci nadržku, podvozok blbne
sponzor





12.12 2016 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

12.12 2016 22:07


Dá se to zjistit i přes diagnostiku ? Případně návod? Díky
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

13.12 2016 17:55


Evok (12.12 2016 22:07) orig :
Dá se to zjistit i přes diagnostiku ? Případně návod? Díky


Dá, sledovat tlak a jednotlivé výšky. Ale pokud Kompresor* málo tlačí, tak neudělá dostatečnou zásobu v zásobníku a pak to po čas stání klesne, neb nemá z čeho dofukovat. Měl jsem tlak cca 4.5bar a už to ani nezvedlo.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

13.12 2016 18:14


Za noc nemá mít co dofukovat, to má stát rovně z tlaků v měchách. Pokud za noc stojí křivo, tak to někudy musí foukat.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

13.12 2016 18:27


Mě se to zvedá uplně vpohodě a rychle, Kompresor* je tichý, nejde vůbec slyšet.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

13.12 2016 18:30


Me Kompresor* chrchral a chrastil a auto se zvedalo tak 7 minut tak jsem koupil tu repas sadu a do vysousece plus tesneni a Kompresor* zase jede na plne obratky
AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

13.12 2016 19:15


Mr. Death (13.12 2016 18:14) orig :
Za noc nemá mít co dofukovat, to má stát rovně z tlaků v měchách. Pokud za noc stojí křivo, tak to někudy musí foukat.


A já měl za to, že občas kontroluje výšku a případně dofoukne zase jsem poučen
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.12 2016 19:25


VCDS - riadienie výšky - test akčných členov
sponzor





13.12 2016 19:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

13.12 2016 21:34


C5 kontroluje až po odemčení a otevření dveří. C6 to možná dělá častěji, každopádně to nemůže sjet přes noc, to je něco hodně špatně. Aspoň trochu slušný systém nemá problém zůstat stát rovně týden.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

13.12 2016 21:49


Mr. Death (13.12 2016 21:34) orig :
C5 kontroluje až po odemčení a otevření dveří. C6 to možná dělá častěji, každopádně to nemůže sjet přes noc, to je něco hodně špatně. Aspoň trochu slušný systém nemá problém zůstat stát rovně týden.


No někde to utíká, ale kde Před výměnou zadních měchů a tlumičů to padalo jen na zadek, jak se to vyměnilo tak to začalo padat na pravý bok V autorizáku to už i stříkali a nikde prej žádný únik nenašli Bude se to muset projít ještě jednou přotože to není možné a už mě to docela pije krev.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

13.12 2016 22:18


No já mám podezření, že v autorizáku jsou teoretici, co ví hovno, když to není v příručce. Osobně bych zajel za někým, kdo se fakt vyzná, jestli Tomáš Dvořák nebo lubomt, to je na tobě. Možná v okolí budeš taky někoho mít, abys nemusel jezdit světa kraj...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

13.12 2016 22:25


Mr. Death (13.12 2016 22:18) orig :
No já mám podezření, že v autorizáku jsou teoretici, co ví hovno, když to není v příručce. Osobně bych zajel za někým, kdo se fakt vyzná, jestli Tomáš Dvořák nebo lubomt, to je na tobě. Možná v okolí budeš taky někoho mít, abys nemusel jezdit světa kraj...


Tak to už se ví že v autorizáku jsou samé brožurkové jitrnice. Právě tady nikdo není, je tu problém sehnat dobrého mechanika ne tak člověka na vzduchový podvozek to už je uplné sc-fi....u Tomáše sem byl měnit ty přední tlumiče.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 3

22.12 2016 20:42


Zdravim všechny,
mám jeden dotaz, zacal mi padat předek na aliku (132kw) . Z polohy 2 mi přes noc spadne na polohu 1 . L i P strana víceméně stejně. Ale když to večer zaaretuju tak to nespadne. Když sem v rychlosti zkoušel netesnost (sprejem na netestnost) tak sem nic nenašel.
Mohla by to dělat kostka???
Za každou radu moc děkuju
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.12 2016 22:10


Cidlo nebo kostka.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 3

22.12 2016 22:45


Čidlo(a) je někde na nápravě? A dá se VASilem nějak prověřit?
A kostka asi jen kus za kus.
Dík moc.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.12 2016 23:53


čidla jsou na nápravách, kostka no já to testoval tak že jsem si u kostky dal škrtící ventily a zaškrtil jsem každou trubku abych yloučil že to je netěsné 100% jelikož na sprej hledání netěsností taky kolikrát neukázalo a to ani po několikaterem hledání a stejně to pak bylo někde netěsné. Kostky odchází tež již jsem jich kvůli tomu také několik měnil. Chce to prověřit. vše. V diag je hodnota čidla vidět ovšem otázka je zda nezablbne jen někdy.
sponzor





22.12 2016 23:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 3

23.12 2016 17:59


Dík moc za rady
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.12 2016 22:04


Za kolik by se dal tak sehnat novy zadni mech bez tlumice a kde? Diky.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

24.12 2016 6:46


Chlapaci chtěl bych se zeptat, jak často má dofukovat Kompresor*, když je podvozek úplně v pořádku.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

29.12 2016 23:17


A dalsi poznatek. Kompresor** se mi sepne temer pokazde, kdyz zaradim R. Bezi chvilicku, ale pokazdy. Je to normalka nebo se tim mam zaobirat?
Diky za pripadny postrehy
Majkl (A6, Allroad 4B, 2002) TO NAPSAL KDYSI Majkl-RAmbic odpovedel-To Rko - mě při zpátečce zvedne a zas spustí zadek, ale zvládá to ze zásobníku, takže Kompresor** neběží, což by ukazovalo na to, že v zásobníku máš málo vzduchu - čili uchází... ??? A DAL Ještě mě napadá když obě věci spojim dohromady taková teorie - jedeš po dálnici, podvozek už v nejnižší poloze.. kdyby ti utíkal vzduch tak Kompresor** stále běží a většinou stíhá dofukovat.. v nějakém okamžiku ale přesto na chvilku spadne pod hranici nejnižší polohy a pak to Kompresor** opět dorovná... tu chvilku pod limitem ti signalizovala kontrolka. A stejně tak pokud nemáš v zásobníku vzduch, tak musí Kompresor** sepnout i na tu chvilku při zařazení R... A ted ja - Dela mi to taky,Kompresor* pred smrti,max tlaci 7,81 dle VAGu,PZ mech unik,muze mi nekdo vysvetlit,proc se pri zpatecce ma zvedat zadek,diky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

01.01 2017 20:28


Zdar,nemate nekdo nahodou zkusenost s touhle opravnou sadou na Kompresor*,vzal bych k tomu i novou napn vysousece.Dela se pri repasu i neco dalsiho,kdyz Kompresor* normalne bezi,jen nenatlakuje,prehreje se a vyhodi chybu podvozku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Diky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

01.01 2017 22:39


Pozri si akcne cleny, kolko Ti natlaci pred prehriatim. Podla toho sa rozhodni. Za minimum by som povazoval tak 10atm, menej je uz zle. Pri 8Atm to uz zacne blbnut
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.01 2017 14:38


Díky,do akčních členů se nedostanu,mam jen kkl kabel,ale max.tlak co ukazoval vag při zvedani byl 7.81 ke konci něz vypnul,jinak míň a podvozek zlobí,zvedám to třeba na třikrát a furt to studený startovat a chcipat je k nasrani.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.01 2017 15:46


Necelych 8 uz je smrt. A jestli uz byl prehratej x krat tak spise jinej Kompresor*. Ja kupoval opravnou sadu dvakrat a po trech mesicich vstekani jsem vymenil Kompresor*. ( menil jsem i vsechnymechy) jeden po druhym protoze pak zacalo byt videt rychle jak nedrzi a nechtel jsem odepsat Kompresor*.
sponzor





02.01 2017 15:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.01 2017 16:20


Mech uchází jeden,a jen na první a druhou pozici,teď v zimě stejně jezdím jen třetí.Kompresor* ma tu hlavu dost vydrenou a tu sadu na pistek jsem uz taky kupoval,ale moc to právě nepomohlo,tak mě teď napadlo to vyměnit i s tou hlavou.Prostě si to repasnout sám,abych nebyl bez auta a něco ušetřil,samozřejmě.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

02.01 2017 17:03


Nový Kompresor* (wabco) 7000,-
zadní měch Arnott G1 5000,-

repasovat tyto kompresory už nemá cenu ,
dáš novou hlavu ,píst + kroužek ale co na to el.motor až to všechno půjde ztuha..
ajo a s tím tlakem už jsem to tady jednou psal , ALL. C5 min. 15bar jinak to bude psát pořád chybu , v měřených hodnotách ale tuhle hodnotu vidíš jenom za jízdy
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.01 2017 17:24


A kde bych sehnal novej Kompresor* za 7t.Nejlevnější v CR jsem našel za 9-11,a nevim jestli přesně můj typ.
Naposledy upravil Pindruse dne 02.01 2017 18:13, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.01 2017 17:32


Tak nespekuluj Clen ATD ktery ti to pise ma svuj obchod kontaktuj ho pres SZ a objednej u nej bral jsem u nej na oba allroady super pristup ochota a jednani.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.01 2017 17:45


Super,jen musím zjistit presnej typ,dik moc.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.01 2017 17:57


Clen ATD bude vedet i to maximalne mu DAS* VIN* neboj se.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email