Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 128 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 127
Uživatelů: 1
Celkem: 128

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

06.05 2016 9:10


Mechy alebo ina netesnost, kocka
sponzor





06.05 2016 9:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 2

23.05 2016 11:27


Dobrý den,
vím,že se tu řeší vše možné o vzduch.podvozku.Já mám ten problém,že mi sedí na zemí levá zadní strana,ostatní měchy jsou na poz.2.Kontrolka bliká na 1pozici a Kompresor* se nesepne.Diagnostika ukázala chybu-Luftabblasventil.Tak nevím zda je v koze rozděovací kostka vzduchu nebo měch nebo Kompresor*.Jezdit se s tím fakt nedá.Prosím poraďte
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

23.05 2016 13:49


Odpojit vankus a otestovat, ci nefuci
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

26.05 2016 11:50


Evok (05.05 2016 16:42) orig :
Když mě po 3 dnech klesne zadek jsou to měchy nebo to může ucházet i jinudy?

Audi A6 4F rv. 2005


zdar, budu ted resit neco podobneho, ale tyhle rychle zavery jako kostka nebo mechy uplne neakceptuj.

Me se deje nasledujici:
Auto stoji vzdy na stejnem miste, na rovine pod strechou.
Auto mam primarne na AUTOMATIC, tzn. bezne pri odstaveni na druhy pozici (comfort)
z 90ti procent najdu auto i po nekolika dnech ve stejne vysce.

Problem nastava kdyz se nejak "drasticky" meni pocasi. Vetsinou kdyz je pres den nejak a v noci vyrazne mene druhy den (ne vzdy, nekdy i po trech a vice) je auto o neco nize, ale pouze zadky a oba zhruba stejne. Mozna jedna strana o par milimetru vice.
Pokud napriklad v noci jeste navic prsi nebo se chysta prset, cely proces je urychlen tzn. ze nekdy i pres noc nebo za par hodin, zadek lezi.

Pripominam, ze auto vzdy stoji stejne na stejne pozici mechu. Timpadem vylucuju problem mechu resp. nejake dirky ktera by se projevila v nejake vysce a v jine ne. Tento problem nastava na jakemkoli nastaveni podvozku. Opravdu zalezi jen a pouze na pocasi.
Kostka je vec, ktera kazdeho napadne jako prvni, ale tady bych rekl ze na vine uplne nebude jelikoz by se to dle meho nazoru delo neustale, coz tak neni.

Ma na to zasadni vliv vlhkost a tlak vzduchu, definitivne se to deje pouze v tech pripadech kdy se zasadne meni tyhle dve hodnoty (teplota ma vliv na vlhkost a tlak, takze to nezminuju).
Napadlo me, ze to bude spise nejaka mikro netesnost ve vedeni OD kostky dozadu anebo v pripojeni na kostce/mechu nebo jeste nekde po ceste.
Nevim zdali mezi levou a pravou stranou je jeste nejaka rozdelovaci kostka pro zadek zvlast, asi ne, ale schema jsem zatim nedohledaval.

Vymenit kostku je asi to nejlevnejsi, ale pravdepodobne to bude neco jineho. Definitivne to nebude mech.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

26.05 2016 12:19


Kriznik:
Tak nepises na jakem aute (ctyri kopita se na mechach nedelaj neee)...
Nicmene zadni mechy trpi i v ulozeni ramene - hlinik a kovova obruc mechu.

Me se to treba takto podobe chovalo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

26.05 2016 12:37


Kriznik (26.05 2016 11:50) orig :


zdar, budu ted resit neco podobneho, ale tyhle rychle zavery jako kostka nebo mechy uplne neakceptuj.

Me se deje nasledujici:
Auto stoji vzdy na stejnem miste, na rovine pod strechou.
Auto mam primarne na AUTOMATIC, tzn. bezne pri odstaveni na druhy pozici (comfort)
z 90ti procent najdu auto i po nekolika dnech ve stejne vysce.

Problem nastava kdyz se nejak "drasticky" meni pocasi. Vetsinou kdyz je pres den nejak a v noci vyrazne mene druhy den (ne vzdy, nekdy i po trech a vice) je auto o neco nize, ale pouze zadky a oba zhruba stejne. Mozna jedna strana o par milimetru vice.
Pokud napriklad v noci jeste navic prsi nebo se chysta prset, cely proces je urychlen tzn. ze nekdy i pres noc nebo za par hodin, zadek lezi.

Pripominam, ze auto vzdy stoji stejne na stejne pozici mechu. Timpadem vylucuju problem mechu resp. nejake dirky ktera by se projevila v nejake vysce a v jine ne. Tento problem nastava na jakemkoli nastaveni podvozku. Opravdu zalezi jen a pouze na pocasi.
Kostka je vec, ktera kazdeho napadne jako prvni, ale tady bych rekl ze na vine uplne nebude jelikoz by se to dle meho nazoru delo neustale, coz tak neni.

Ma na to zasadni vliv vlhkost a tlak vzduchu, definitivne se to deje pouze v tech pripadech kdy se zasadne meni tyhle dve hodnoty (teplota ma vliv na vlhkost a tlak, takze to nezminuju).
Napadlo me, ze to bude spise nejaka mikro netesnost ve vedeni OD kostky dozadu anebo v pripojeni na kostce/mechu nebo jeste nekde po ceste.
Nevim zdali mezi levou a pravou stranou je jeste nejaka rozdelovaci kostka pro zadek zvlast, asi ne, ale schema jsem zatim nedohledaval.

Vymenit kostku je asi to nejlevnejsi, ale pravdepodobne to bude neco jineho. Definitivne to nebude mech.



Auto jsem zrovna dneska dal do servisu tak pak dám vědět na co přišli. Preventivně jsem nechal udělat zadní měchy a zrovna i tlumiče protože už od koupě auta byly mírně potečené.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

27.05 2016 16:01


Tak auto mám doma, žádné uniky nikde nenašli, měchy a tlumiče vyměněné tak uvidíme jestli to bude držet.

Ještě se chci zeptat jeden místní člen mě snižoval podvožek přes VCDS a ted se mě zdá že je to zase vysoko jak koza. Je reálné že mě to v servise po výměně tlumičů nějak vyresetovali a nastavili zase tovární hodnoty?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

28.05 2016 9:22


Ano, dali Ti to do tovarneho nastavenia.
sponzor





28.05 2016 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

28.05 2016 9:34


Mal som nedavno taky stav, ako popisoval Kriznik a bola to kocka. Auto si robilo co chcelo, niekedy zadok padol o den niekedy o 5, niekedy vobec, stacilo preparkovat a uz sa chovalo inak.
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.05 2016 13:39


kontroluje si auto vejsku i kdyz spi?
jesli jo, ja casto a jestli jo aktivuje se celej system resp. ma se samo dofukovat?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

30.05 2016 17:31


Vraj si kontroluje, ale isto to neviem. Kompresor* ale nezapne, takze ked minie zasobnik, smola.
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

30.05 2016 17:43


kontroluje po 12 hodinách, v zasobníku má bý po rozjezdu a po překročení 40km/h
nafoukáno 15 barů pak vypíná Kompresor*
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

30.05 2016 17:48


Mal by dofukat až 17 barov, no mnohé s tým majú problém , pri nízkom tlaku blbne podvozok
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

30.05 2016 18:01


Otazka byla spis jina > kontroluje si vysku (ano, rekl bych ale ze na kratsim intervalu nez 12h), zjisti ze je nizko i kdyz spi? (Nevim) A pokud ano zvedne se i pokud spi? (Myslim ze ne)

Anzto cele to obcasne divne chovani nam ukazuje na snimac polohy zadni napravy, zjistuju jak se to vlastne ma chovat
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

30.05 2016 20:16


Kriznik: nevím co máš za auto ,to co jsem psal platí pro C5 ,novější modely to mají jinak ...
ale obecně u všech se po určité době aktivuje jednotka ASS která pozná že je to auto níž a pak reguluje podle stavu tlaku v zásobníku ,proto jsem to v předchozím příspěvku takto napsal
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 2

31.05 2016 20:44


Zdravím chlapi,tak já měl bouchlej měch,relé kompresoru v pytli,Kompresor* také a k tomu dva kabely,které vedou k ventilové jednotce přepálené.Teď hotovo,tak doufám že bude fungovat a držet.Jen mi stále svítí kontrolka výšky vozidla.Nevíte jak jí zhasnout bez kladiva a odpojení natvrdo?Jedná se o r.v.2005 allroad 4.2
sponzor





31.05 2016 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

01.06 2016 0:06


Pokud svítí,tak je tam nějaká chybka ne ? Zakladní nastavení si udělal ?

Kontrolku jedině rozebrat budíky a podlepit světlovod,ale to je prasárna první kategorie
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

01.06 2016 6:48


Urob diagnostiku
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 2

02.06 2016 20:13


Zdravím,diag jsem nedělal,protože se tam dostanu jen jednou týdně.Dnes mi to nedalo a změřil jsem výšku vozu u kol.Tak vpředu vpravo od země po lem blatníku 71,5cm a druhá strana 69,5cm!!!Vzadu tak nějak stejne 72,5 a 72,2.
U modelu rv 2005 se prý základní nastavení nedělá?A je lepší VCDS nebo VAG?
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

02.06 2016 21:17


se bavim... jsi nechal opravit vse co jsi uvedl a servis ti to auto nechal ve finale stat krive a ignoroval blikajici kontrolku?

... coze?

nebo sis to delal sam? coz se mi nezda ze na to mas zkusenosti
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

02.06 2016 23:53


No a co teraz? Pokial nevycitas diagnostikou, aky mas problem, tak je tu zbytocne polemizovat, aky mas problem. Robi sa u vsetkych, aj starsich aj novsich. Pokial nemas nastaveny podvozok, diagnostika to vypise. Komu niet rady, tomu niet pomoci.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 8 | Témat: 2

03.06 2016 16:15


Sám jsem to nedělal.Taky jsem jim hned volal,že se mi to nelíbí a ať to dají hned dokupy.Jen jsem od Vás chlapi potřeboval info,aby mě neošulili.Je to moje první auta z vakama,takže vím opravdu prd co se má po výměně udělat.Teď už to vím a budu dle toho jednat.Takže díky moc.Je to 2005,takže se určitě zase něco vyskytne
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

12.06 2016 11:28


Chlapy podle čeho se při výběru A6 4F dá poznat která má a která nemá vzduchový podvozek ?
Rád bych Avanta 06,07 3.0Tdi
a ještě raději s klasickým podvozkem...

Díky za případné rady
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

12.06 2016 11:34


co to je za otazku v tematu allroad?
zjistis to napriklad z vyrobniho stitku dle kodu vybavy....
sponzor





12.06 2016 11:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

12.06 2016 11:41


Šel jsem přes podvozek a vše kolem něj..
Kdybych byl v sekci motor za Tvou zlobu bych se nedivil.
Promiň jestli jsem toto téma svou špatně zvolenou otázkou nějak pohoršil.
Allroada mám od klubaka vybraného ale jsou na něm původní přední mechy a nejspíš i Kompresor* tak mam trošku strach a ještě bych rád porovnal s modelem BEZ vzduchu.
Jinak díky za radu.
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

12.06 2016 11:50


ALLROAD bez vzduchu neexistuje.
Pokud chces A6tku bez vzduchu tak je to jine auto nez Allroad
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

12.06 2016 12:10


Allroada zvažuji.Jen jsem chtěl porovnání a nějaké k info k tomu jak rozeznat a podle čeho výbavy.
Ale tedy k tématu :
Za kolik se dá sehnat tady od někoho zdejšího případně Kompresor* a přední měchy,jaka je cca životnost a na kolik vyjde práce ?
Případně nějaký schopný mechanik který se temhle věcem věnuje na Jižní Moravě , Brno a okoli ?
Díky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

12.06 2016 12:19


1BK je kód vzduchového podvozku. Tyhle kódy vybavení najdeš buď u rezervy nebo v servisní knížce.
Dale v MMI* bude hned pod tlačítek CAR nabídka výšky, respektive jízdního režimu.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 0

12.06 2016 12:24


Děkuji
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

12.06 2016 13:48


Jacques. (12.06 2016 12:19) orig :
1BK je kód vzduchového podvozku. Tyhle kódy vybavení najdeš buď u rezervy nebo v servisní knížce.
Dale v MMI* bude hned pod tlačítek CAR nabídka výšky, respektive jízdního režimu.

A taky 1BY a hafo dalsich.......
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email