Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 508 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 505
Uživatelů: 3
Celkem: 508

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.02 2016 17:36


Ked niekto bude potrebovat, mam predne tlmice s mechmi na 4F0 za 300e/ks
sponzor





04.02 2016 17:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 2

06.02 2016 2:07


Je možné na A6 4F koupit a vyměnit pouze tlumiče? Nebo je to nerozebiratelny komplet s mechem?
Zatím nemám žádné problémy, ale pry bych si mel nechat zrepasovat Kompresor*, na kolik taková operace vyjde a co obnáší?
Předem děkuji za relevantní informace!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

08.02 2016 20:49


Labcel (06.02 2016 2:07) orig :
Je možné na A6 4F koupit a vyměnit pouze tlumiče? Nebo je to nerozebiratelny komplet s mechem?
Zatím nemám žádné problémy, ale pry bych si mel nechat zrepasovat Kompresor*, na kolik taková operace vyjde a co obnáší?
Předem děkuji za relevantní informace!


Na předu musíš vyměnit komplet tlumiče i s měchama, nedají se vymenit zvlášť, výměna pokud nejdeš do autorizovaného servisu výjde asi na 30 000,- za oba tlumiče, na zadku je zvlášť tlumič a zvlášť měchy takže to jde udělat nezávysle na sebe, výměna cenově výjde jako předek +/- .
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

09.02 2016 9:21


Ten Kompresor* musi tlacit minimalne 7Atm, ale to je uz fakt minimum a nemusi fungovat dobre. Slabsie kompresory maju tak okolo 10-12Atm, novy 17Atm. Mozes dat aj druhy dobry jazdeny.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

09.02 2016 21:58


muj tlaci 5 az 7 uz asi 2 roky...klep klep na drevo
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

12.02 2016 19:37


Ahoj pročetl jsem toho tady hodně..stejný problém jsem našel ale odpověd na něj ne.Po pár kilometrech jízdy se mi na Allroadu C5 2004 rozsvítí kontrolka a jednou už i začala blikat.VAG píše chybu
01772-vedení signálu od čidla tlaku pro regulaci úrovně G291-implausible signal-intermittent
01397-magnetický vypouštěcí ventil regulace úrovně N111-open to short to ground-intermittent
01400-regulace úrovně-control limit surpassed-intermittent

Když se to rozsvítí tak nejde auto vůbec snížit a nesníží se ani při překročení rychlosti.Svítí pořád level 3 ale přijde mi že je to možná spíš na level 4 ale nejsem si jistej.Přijde mi to spíš tim že je podvozek docela tvrdej.Poradí někdo co s tim?Jde vyměnit jen samotnej ventil N111?Nebo to může bejt vadná ta kostka u kompresoru co do ní jdou hadičky?Předpokládám že Kompresor* se nepřehřejvá když to píše jen vedení k čidlu a ne samotný čidlo.Předem dík za rady
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2016 22:38


Bud je vadny snimac tlaku G291 alebo snimac N111, tož, možeš si vybrať. Daju sa otestovat cez diagnostiku
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2015
Příspěvků: 47 | Témat: 12

13.02 2016 7:09


po ujetí asi 70km to píše už jen N111 a píše že přerušení nebo zkrat na kostru.Zajímá mě jestli se dá vyměnit jen samotnej venitl N111 nebo se musí měnit celá ta kostka
sponzor





13.02 2016 7:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.02 2016 9:29


70km na poriadny test je velmi malo
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

13.02 2016 10:03


Audiquattro1: - nikam jezdit nemusíš , N111 není snímač,celý postup a řešení ti pošlu přes SZ ....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

13.02 2016 12:06


Ahoj lidi.Potřeboval bych rychlou radu.Dá se nějak jednoduše vytáhnout kabel co vede k zadnímu levému čidlu na alíkovy c5.upadl mi jeden drát na konektoru a rád bych to pájel mimo auto.venku není vůbec příjemně doufám že to bude jako u ABS*,tak jsou další konektory hned za průchodem do Karoserie*.dík
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

13.02 2016 18:15


ahoj vubec to nevytahuj uz to nedas zpadky ja to udelal az je vedle trubky pripaskovany
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.02 2016 18:20


Zapajkuj to na aute a natlac tam silikon proti vlhkosti
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

13.02 2016 18:21


kluci zna nekdo puvodni nastaveni podvozku a6 allroad 2003 mam vag znam kody ale mam tam nastaveno nizko a jak to zvysim o 20 mm ulozim tak se nic nedeje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

13.02 2016 19:46


Pokud udelas kalibraci,melo by se to srovnat do zakladniho nastaveni
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
,alespon u me to tak bylo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2016 17:43


no super jsem v hajzlu predek metr vysoko zadek proslate nizko a uz mne to tam nepusti komunikace error takze nastartuju atareho passata zavru vrata a zacnu schanet mekanika s reprakama
sponzor





14.02 2016 17:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

14.02 2016 18:19


Jakej mas kabel,me to KKLkem slo jen resetovat a podvozek hodil chybu,musel jsem za Áčkem do Lbc,ma HEX-CAN a slo to bez problemu nastavit.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2016 18:31


kabel ? mam vag 302v kabel byl u toho toz nevim
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

14.02 2016 18:33


To je obyčejnej KKL.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2016 18:37


tak mozna proto ale mne to slo a pak se to zablokovalo komunikace error
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2016 18:42


jdu skocit do potoka
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.03 2016 11:32


ahoj mam problem s allroadom c5 kupil som ho s nefunkcnim podvozokom volaky pablb to prerobil na manualne dofukuvanie tak som to dal naspet na automatiku dal som repas kompresoru lebo povodny bol uz K.O nahodil som ho a auto mi stale nechce fukat a vypisuje mi tieto chyby 00774-snimac urovne vozidla G76 vzadu vlevo
57-00 elektr. chyba v proud. obvodu
00776-snimac urovne vozidla g76 vpredu vlevo
57-00 elektr. chyba v proud. obvodu
01771- ridici jednotka pro rizeni vzdalenosti osvetleni /j431/
79-00- prosim prectete pamet zavad
nemam tam origin xenony predtym tam boli ale chlapik tam dal halogeny neviem si stym uz rady moze to byt kvoli tomu ze auto nema origo xenony a vychadzuje to kvoli tomu chybu celej lavej strany? lebo tusim lavu stranu to cita s riadacky na naklapanie ci??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

20.03 2016 16:39


Skontroluj, ci su tam spravne snimace, lave snimace len na xenony su ine ked je aj vzduch
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.03 2016 18:39


psal jsem ti to do zpravy...

musi se zkontrolovat ty snimace, jejich konektory a svazky..casto byva uhnilej nejen snimac (voda v nem), ale i konektor, piny v nem...

bez toho proste nemuzes dal, zkalibrovat podvozek.
sponzor





20.03 2016 18:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

24.03 2016 10:16


Klubaci moji sikovni. Chystam se menit predni ramena na mojem Allroadu C5 2001, prosim poradte jak se zamyka podvozek ? Uz to tu hledam snad pul hodiny, ale poradne sem nenasel nic. Snad pridrzet tlacitko nahoru a dolu, to se dostane do rezimu MAN a to je ono ? Jak ramena vymenim, tak musim na diagnostice znovu nakalibrovat podvozek ? Zacinam z toho mit celkem strach po tom co sem se tu docetl, doted podvozek fici jak ma
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

24.03 2016 11:03


nové info z Elitu pro měchaře


Náhled, klikni pro zvětšení.


V sortimentu ELIT nyní naleznete kompletní nabídku tohoto specialisty na vzduchová odpružení. Jedná se o více než 250 položek vzduchových měchů a tlumičů, vzduchových kompresorů a přestavbových sad pneumatických podvozků na klasické. Většina sortimentu je unikátní pro aftermarket, a proto ji zákazníci nenajdou u žádného jiného výrobce.

Správná montáž
Sortiment je kompletně napojen do našeho eCatu pod vyhledávaným vozidlem. V přílohách naleznete několik obrázků pro lepší identifikaci správného dílu a jako bonus je u většiny dílů přiložen montážní návod v PDF pro správnou a bezchybnou montáž. Navíc chystáme u některých dílů i odkaz na montážní video.

Staré díly
U některých položek ARNOTT pracuje systémem starých dílů, to znamená nutnost vracet původní díl. Nicméně tím, že se u starého měchu nebo kompresoru mění většina důležitých částí, jsou podmínky pro vracení velice benevolentní – u starých dílů ARNOTT stačí, aby starý díl katalogově odpovídal novému a starý díl musí být kompletní, ale v jakémkoliv stavu.

Kdo je ARNOTT
Jedná se původem o amerického výrobce s již 25 letou tradicí výroby vzduchových podvozků. Pro lepší dodávky zákazníkům disponuje ARNOTT několika sklady po celém světě. ELIT bude odebírat díly z holandského skladu s možností expresních zásilek. Výrobky jsou špičkové originální kvality, paradoxně někdy i kvalitnější. Měch je totiž z 2-vrstvé a nikoli 1-vrstvé gumy jako je tomu často například u Mercedesu záměrně z prvovýroby (tzv. časovaná životnost).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

04.05 2016 13:53


Dobrý den, mohl by mi někdo poradit jak dám vzduchový podvozek na Allroadu C5 na režim zvedáku? Hledám to už asi hodinu všemožně po googlu a nějak jsem nic nenalezl, vím že se to dělá nějak přes tlačítka ovládání výšky, ale nevím jak. Děkuji za odpověď
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

04.05 2016 14:15


Je to i v manuálu a několikrát v tomto vlákně - podržet tlačítka zvedání i snižování současně asi 5s. Pak se rozsvítí kontrolka na budíkách a svítí nebo blikají (teď z hlavy nevím) i kontrolky výšky.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 1

04.05 2016 16:55


Mockrát díky!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

05.05 2016 16:42


Když mě po 3 dnech klesne zadek jsou to měchy nebo to může ucházet i jinudy?

Audi A6 4F rv. 2005
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email