Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 358 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 1
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

22.09 2015 9:30


Tak to vypada na problem netesnosti predniho mechu. Auto padne vzdycky na prave predni kolo na doraz, leve predni o neco vys a zadek drzi normalne. Cidla funguji dobre, po zapnuti zapalovani se mechy dofouknou behem par vterin na normalni vysku a vse OK. Mechy jsou tam nove Arnott asi 3 mesice, tak doufam, ze to bude jen nejaka netesnost okolo mechu v tech o-krouzcich. Budu menit predni tlumice, tak to pri te prilezitosti zkontroluju.


Jeste jeden dotaz, mam u predniho cidla vysky podvozku poskozene to plastove raminko, co je upnute na rameno. Na allika se neda koupit nic zvlast, ale normal A6 ma cidlo a tu paku zvlast. Nemate nekdo zkusenost, jestli to pasuje i na allroada?
sponzor





22.09 2015 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

30.11 2015 14:37


Ahoj klubaci, nasel sem na internetu pomere hezky zpracovanou prirucku ke vzduchovemu podvozku. Je to sice pro A8, nicmene princip cinnosti bude stejny i pro A6 4F. Vedeli jste treba, ze po zaparkovani se system uvede do rezimu spanku a kazdych 10 hodin kontroluje vysku podvozku a v pripade poklesu to dofoukne ze zasobniku? A ja si porad rikal jakto ze nekdy mam auto dole po par hodinach a nekdy vydrzi v pohode do druheho dne Von se totiz potvora kdyz prijedu vecer nad ranem zase dofoukne. No a kdyz uz neni tlak ani v zasobniku, tak uz se to z tech dorazu nezvedne.

Dale jsou tam krasne vysvetleny vsechny rezimy, kdy jak pri jakych rychlostech prechazi do jake vysky atd.

Je tam dokonce i vysvetleny mytus ohledne JACKING MODE (zamykani podvozku) pri zdvihu. Pokud se jedna o zdvih celeho auta, system to automaticky detekuje a neni s tim problem a zamykat se nemusi. Zamykat se to musi pouze v pripade zvedani jednoho kola pomoci rucniho zvedaku.

Tady je zmineny odkaz. Je to sice v anglictine, ale zase tolik sloziteho textu tam neni a vsude jsou obrazky.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

30.11 2015 14:48


Ahoj a diky.

Pro vetsi prehled prikladam primo pro A6 Allroad

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.9. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 2

10.12 2015 17:33


Čus chlapi, nevite kde koupit rozumně opravnou sadu kompresoru? 7L0698030 V originale mi řekli, že už to nedělaj:(
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

10.12 2015 18:09


Na aky rok potrebujes?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.9. 2014
Příspěvků: 6 | Témat: 2

10.12 2015 18:45


A6 c5 allroad 2001
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

10.12 2015 19:02


mám skladem všechny varianty počínaje těch levnějších z Anglie až po originál WABCO a 7L0698030 pro TG mám taky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

11.12 2015 13:58


Ogaři ahoj.nemám čas procházet všechny přispěvky co tady jsou.potřeboval bych poradit co muže být špatně v elekrice podvozku.auto někdy stojí bez spadnuti klidně tyden.někdy spadne během chvilky.za jizdy kolikrát spadne uplně celý předek i když Kompresor* jede o sto šest.tlak kompresoru je v pohodě uník není asi žádný bo to vydrží stát na jakýkoliv level třeba dva dny.když to spadne za jízdy tak to chcipnu,pak kopnu a hned to vyleze zpět třeba na dvojku.ale jednou nebo dvakrát to nevylezlo zpět i když Kompresor* jel.tak bych byl rád za každý tip co by to mohlo být.ocenil bych třeba i informace typu jako odpor čidel výšky v ruzných polohách a tak.v týdnu půjdu na diagnostiku tak třeba budu chytřejší. na oplátku mám dobrý tip jak dát do kupy starý Kompresor*.když jsem kupoval alíka tak byl postavený na přužinách s obyč A6.měchy a Kompresor* mi dal pán v krabici...chtěl jsem aby to bylo zpět na vzduchu tak jsem měchy rozebral s tlumičů.skontroloval jestli nejsou prasklé,zpuchřelé a tak.celé i ze vnitř jsem je vytřel regumem na pryž koupil nové okroužky a namontoval zpět do auta..tomu co mi to prodával unikal předek přes okroužek který byl skřípnutý mezi tlumičem a měchem.asi chyba při montáži...no hodil jsem tak Kompresor* vše zapojil a nic.auto se na 3. pokus dostalo sotva pár centimetru nad dorazy.tak jsem vyndal Kompresor* a pustil se do něj...válec kompresoru má výhodu v tom že je povlakovaný,takže skoro žádné opotřebení stěn.našel jsem opravnou sadu,a při ceně 5 tisíc za kroužek z termoplastu bych jim to hodil nejradši do xichtu...tak jsem vzal ten původní a k mému překvapení nebyl vůbec opotřebovaný,když jsem ho nasadil do válce tak na něm zámek byl sotva v půlce.usoudil jsem že problém bude ve strátě pružnosti..nasral jsem se vzal jsem 0.8mm ocelový pásek a udělal s něho takový pomocný rozpinací kroužek pod ten original.na pásku dejte pozor na konce.musí být zahnute směrem do vnitř ať se nezakusujou do toho plastového.to by pak nepružilo.a s tou silou zozpínaní taky opatrně.stačí málo.jinak by origo kroužek rychle odešel.takže já už skoro rok jedu na Kompresor* který byl na odpis.a i když teď dostavá slušné kapky,tak stále drží .jo a zkoušel jsem i variantu se dvěma kroužky s teflonu které jsem si nechal usoustružit a fungujou taky.ale zustal jsem u originálu.u těch dělaných by se muselo udělat to aby jejich zámky byly otočené proti sobě k vůli těsnosti,šlo by to určtě ale už jsem neměl čas experimentovat.potřeboval jsem jezdit.takže snad někomu pomůže můj domácí tip na opravu
sponzor





11.12 2015 13:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

11.12 2015 14:18


vankus moze pustat aj len v jednej polohe, tak si odsleduj
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

11.12 2015 14:18


Diky za tip na opravu kompresoru...ten muj ma zareznuy srouby a tak cekam jak dodela a zkusim je strhnout. Ted jeste funguje tak nebudu riskova ze se neco podela.

Ohledne tveho dotazu ti nevim poradit. Diagnostika by mohla pomoci.

Jinak o par radku vyse najdes manual, kde je popsany jak system funguje. Mozna se tam neco doctes k tve vade, nebo proste listovat...je toho moc ale tenhle problem sem uz kdesi slysel.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

11.12 2015 17:26


Mám opravnou sadu za 2500 Kč.
Tel.604420415
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

12.12 2015 13:05


ahojte prosim ako nastavim vzduchovy podvozok allroad 2001?? nella
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

12.12 2015 16:56


Cez VCDS alebo VAS
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

12.12 2015 20:49


jak funguje vzduchovy podvozek na automat? kdyz jedu 120 a vic snizi se. ale kdyz po tom snizeni cvaknu sport, tak se mi na palubce rosviti zelena ikona podvozku se sipkou dolu a sviti cca 3-5 vterin. to je jeste nejaka mezipoloha mezi sport a komfort?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.12 2015 11:24


Nie.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2014
Příspěvků: 246 | Témat: 11

13.12 2015 15:56


Lukaas: O par prizpevku vyse jsem daval odkaz na kompletni prirucku ke vzduchovym podvozkum. Na strane 27 mas presny graf v jakych rychlostech na jaky rezim je jaka vyska podvozku. Ptal sees na rozdil mezi AUTOMATIC a DYNAMIC, kdy je situace takova, ze nad 120 km/h je u obou stejna nejnizzsi vyska 25mm pod normalem. Dynamic je od toho aby se oproti rezimu AUTOMATIC, pri poklesu zpet pod 120km/h nevratil do nulove polohy, ale zustal 20mm pod ni.

Jak rikam, stahni si ten dokument a mrkni na stranu 27
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





13.12 2015 15:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.7. 2010
Příspěvků: 114 | Témat: 16

05.01 2016 21:17


Zdar.tak jsem zjistil že je to měch.napřed únik minimalní,a jen občas,a teď už se ani nezvedne.nevíte kde sehnat přední měchy za dobrý peníz.nové a nejlíp origo continental? A ještě jedna věc.Kompresor* mi z ničeho nic přestal foukat.kroužek i válec v pohodě,točil o sto šest ale luft nikde.tak jsem ho kuchnul a zjistil jsem že se mi vysoušecí kuličky dostaly do toho ventilku co je s válce kompresoru,a ten se zasekl.po drobné ůpravě jede zase jako ďas,ale to je jen takový poznatek .byl bych rád za tip na ty měchy.díky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

05.01 2016 22:00


Mohl bych nabídnout zánovní měchy Arnott staré půl roku. V záruce, včetně faktury, kupováno v ČR. V prosinci jsem je sundal po přestavbě na normální pružiny. Tak jen kdyby byl zájem.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

06.01 2016 0:17


zdravim mohu poprosit cenu predniho měchu audi allroad 2003?, dekuji
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

06.01 2016 2:45


Ahoj, nechci ti do toho kecat, ale originál budou fakt ranec, když jsem je sháněl já tak jeden vyšel na cca 15000. Já mám na svým allroadu všechny měchy od arnottu už 4 roky a jsem spokojený, jeden mě stál osmičku a od té doby drží. Teď mi pro změnu začlo blbnout čidlo na PZ kole... Když zaprší tak se auto nafoukne a Kompresor* tlačí jak prdlej do doby, než RJ vyhodnotí, že to je kravina a vyhodí chybu. Za sucha to funguje jak víno... Vivat allroad
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

06.01 2016 10:19


Nový originál měchy, když se nekupují přímo v Audi, vyjdou zhruba na osmičku kus. Ten Arnott dokonce vyjde o něco dráž, ale podle všeho to jsou mnohem lepší měchy.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2015
Příspěvků: 14 | Témat: 0

20.01 2016 14:45


Ahoj,
jestli uz tady podobny dotaz je, tak se omlouvam, ale nemam silu procitat 53 stran

Predevcirem mi poprve lehl allroad (levy predni mech nadoraz), nejdriv me to celkem vydesilo a myslel jsem, ze uz s tim ani neodjedu. Nicmene po nastartovani se mechy normalne dofoukly a vsechno vypada OK. Tak jsem si rikal, ze to mohlo byt velkym mrazem (bylo pod -10) a tezkym motorem (V8). Auto mam necely rok a nikdy predtim se to nestalo - mozna trochu kleslo, ale urcite neslo nadoraz, na druhou stranu taky jeste nebyla takova zima. Je to r.v. 2007.

Co me zajima:
1) je to u allroadu ve velky zime "normalni"?
2) mam to resit nejak urgentne, pokud to pri jizde vypada OK?
3) pokud by to lehlo za jizdy, da se dojet nebo je to na odtah?
4) neskodi nejak autu, kdyz zaparkovane "lezi" na dorazu?

Z toho, co jsem tady zatim cetl, jsem pochopil, ze budu asi muset vymenit mechy, ted jde o to, jak moc to specha. Diky za rady a tipy!
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

20.01 2016 15:01


Pokud to není jenom nějaký těsnění a napojení, což by mráz a únava materiálu mohli způsobit, tak řešit okamžitě.
Diagnostika je jednoduchá, Kompresor* bude pořád nebo skoro pořád dofukovat vzdušník. Z jedničky na čtyřku to nebude chtít vylézt nebo to bude trvat strašně dlouho. Když auto stojí, tak o jeden stupeň by to mělo zvládnout do půl minuty.
Pokud je to měchem a nebudeš to řešit, odejde Kompresor*.
Měchy jde měnit kusově, ale je jenom otázka času, kdy odejde i ten druhý, osobně bych doporučil měnit po párech.
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

20.01 2016 15:02


1] ma na to vliv nejen mraz, ale melo by kdyz uz klesnout tak predek nebo zadek trosku, ne padat pouze na jednu stranu/kolo
2] ano, pokud je to mech Kompresor* porad dofukuje a drive odejde
3] dal radeji nejet, jedes po dorazech coz nikdy neni super
4] ne
sponzor





20.01 2016 15:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

03.02 2016 13:42


zdarec,prdnul mi levý přední měch na allroadu 4f,tak se dívám všude možně a narazil jsem na tento inzerát,co na to říkáte?nějaké zkušenosti?díky za každou radu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

04.02 2016 13:53


Ja to beru odsud, je to z DE...500 stalka posta, 100 prevod penez...myslim, nevim presne
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



...teda vzal sem jednou a spokojenost. ceka me ještě zadek, ale zatím drzi, tak prasatko se nafukuje
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

04.02 2016 14:17


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

podle toho co tam píšou,tak se jedná o repas a chtějí 600euro,což s poštou vyjde na nějakých 16tis,to je dost,když Arnotty jsou na netu od 17tis/ks
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

04.02 2016 14:46


ja repas urcite nemel. koupil sem novy fresh, nejakej novejsi level. Mam C5 takze jinej tip.

Hele mozna brnkni tomu slovakovi, třeba nemá repasy. Pak by se to samozrejme vyplatilo.


Ještě by se dalo zamyslet nad tim, co ten repas znamena. V Cechach to znamena ze ti to namoci odo lazne a zalepi tu diru.
Jestli to v DE znamena ze ti vymeni gumu, tak proc ne ale to je spis zbozne prani.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.02 2016 14:46


Nebo se vyprdnout na Arnotty a koupit obyč za sedmičku kus? Na několik let zase bude klid, což možná bude víc, než vydrží auto.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

04.02 2016 14:54


ještě me napada,...dej si pozor na ruzne typy.

Auto by mohlo mit jiné vlastnosti když na jedne strane bude fresh mech a na druhé nejakej opotrebenej.

Vis jak to myslim. (mozna vazne lepsi koupit nejakej starsi, nez uplne novej a jen jeden).

Z vlastní zkusenosti muzu rict, ze ty zadni citim jak jsou jakoby meksi nez ty predni který mam uplne novy....
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email