Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 325 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 8
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

13.04 2010 11:09


Dubák:
Ahoj lidičky
může mi někdo prosím poradit, jak mám vyměnit zadní měch u Allroada. Koupil jsem nový, jelikož mi zadní pravá strana utiká a nevím, jak to mám vyměnit. Nikdy jsem to nedělal. Nějaký návod nebo manuál snad musí někde existovat.
Předem moc děkuji


Návod na demontáž a montáž měchu zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





13.04 2010 11:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

28.04 2010 22:38


Vyměnil jsem všechny čtyři měchy, Kompresor* dobrý a stále nelze zvednout podvozek. Dnes jsem vyměnil i řídící jednotku s tím, že problém bude pryč a ono nic. Podvozek pořád leží a zřejmě to bude v elektronice. Měl někdo podobný problém?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

29.04 2010 8:08


napichnout na VAG a udelat test akcnich cleu a uvidis kde je problem
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

29.04 2010 21:10


Test jsme udělali a na novou řídící jednotku to píše, že není kompatibilní nebo tak něco. A na starou říd. jedn. to píše, že regulace podvozku je pod úrovní. Takže z toho moudrý nejsem. Nemáš jinej typ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 17

29.04 2010 21:20


Zdravim, měl bych prosbu, mám takový problém s nivem - regulace výšky pod spodní hranicí, předek auta se nechce zvednout. Někdy předek klesne, zničeho nic nadoraz a nejde zvednout? Předem moc děkuju.
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

30.04 2010 12:13


muze byt v haji regulator coz je takova ta kostka vedle kompresoru co do ni jdou vsechny hadice a nebo nejake cidlo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

01.05 2010 11:11


taky me ten regulator napadl,hned v pondelí to necham přeměřit,doufam že to bude ono,jinak už jen zbejva Kompresor*,ale ten dava okolo 4baru..což by melo asi stačit.Jinak už mam všechno nový.
nebo?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 31 | Témat: 2

02.05 2010 8:28


petrola:
taky me ten regulator napadl,hned v pondelí to necham přeměřit,doufam že to bude ono,jinak už jen zbejva Kompresor*,ale ten dava okolo 4baru..což by melo asi stačit.Jinak už mam všechno nový.
nebo?
Myslim si že to je malo taky je otazka zajak dlouho to natlači na ty 4 bary a pak z jakeho duvodu přestane tlačit dal?Co to piše přerušeno z duvodu přehřati nebo co?
Kdyžtak volej 604111999
sponzor





02.05 2010 8:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

02.05 2010 10:46


Jo, pise to že je prehratej,uvidim co zejtra namerí za hodnoty a až budu vedet víc.. zavolm ti DÍK
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

02.05 2010 16:51


Tak když sem pročítal starší príspevky zjistil sem že u Allroada je to porad dokola..měchy,Kompresor*.Asi nas maj prodejci nahradních dílu radi,samozřejmě za nekřestanské peníze,jak je možné že v Audi chtějí za jeden měch 15tis a ja sehnal přes kamaráda v Německu všechny 4 za 35tisíc.! a ješte se mi tam klaněl prodavač,jako když je muj nejlepší kamarád.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

06.05 2010 22:51


Tak ja uz auto opět v cajku,Radek měl pravdu Kompresor* daval malo,pomohla oprav.sada na Tuarega,ted fouká jak o život.Jinak protože sem měnil všechny 4měchy a špatnej byl jen jeden,mam tady dva zadní a jeden přední na prodej,mohl bych zařídit i opravu kompresoru.
Chci taky poděkovat všem kdo sem píše,hodně mi to pomohlo.
Když někdo bude chtít radu,nebo ty měchy tel.739472702
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.05 2010 11:07


Čafte potreboval by som poradiť z jednou závadou na vzduchovom podvozku na Allroade. Nedrží výšku v polohe 1 a 2 na 3 a 4 je to v pohode vydrží na jednej úrovni aj mesiac ale ak je na polohe 1 alebo dva po pár hodinách klesne. Tak ak ma niekto skúsenosti s allroadom a vzduchovým podvozkom privítam info ......
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

07.05 2010 12:33


Problém je v měchu. V určité poloze máš únik vzduchu od písku a jemných kamínků. V poloze 3 a 4 se měch natahuje a ta problémova pozice se stáhne a únik není. Bude ti to dělat čím dál víc, časem i v poloze 3 a 4. Dej auto na pol. 1 a mýdlovou vodou nastříkej měchy poznáš který uchází.Taky sem to měl..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.4. 2007
Příspěvků: 152 | Témat: 4

07.05 2010 12:51


Melo by to byt i slyset ktery utika. Delalo mi to taky. na 2 jemne uchazi a na 1 uz bylo syceni slyset dost. Taky se to da zjistit diagnostikou pri zobrazovani vysky ze snimacu. Ja jsem zatim vymenu mechu oddalil, cekam na nejaky prisun penizku. Pred mesicem jsem vymenil Kompresor* a vagem jsem nastavil podvozek tak ze je 2 na ledkach ve skutecnosti ve vysce mezi 2-3. Nic neutika a kdyz to pri vyssi rychlosti shodi na 1, coz je taky mezi 1-2 tak to Kompresor* zvlada dofoukat. Navic stary Kompresor* nacpal do akumulatoru tlaku jen 8bar, novy zvladne 15bar, takze to vetsinou zvlada vyrovanavat primo ze zasobniku..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.05 2010 13:06


dakujem za rady dám vedieť čo som zistil
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

17.05 2010 9:34


petrola:
Tak ja uz auto opět v cajku,Radek měl pravdu Kompresor* daval malo,pomohla oprav.sada na Tuarega,ted fouká jak o život.Jinak protože sem měnil všechny 4měchy a špatnej byl jen jeden,mam tady dva zadní a jeden přední na prodej,mohl bych zařídit i opravu kompresoru.
Chci taky poděkovat všem kdo sem píše,hodně mi to pomohlo.
Když někdo bude chtít radu,nebo ty měchy tel.739472702


Proč jsi měnil všechny čtyři? Tos tam dával Arnot gen 2 s jinou progresí?
sponzor





17.05 2010 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

17.05 2010 13:12


Protože sem sehnal všechny 4 za 35tis,tak proč je neviměnit.Stejne by ktomu došlo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 2

30.05 2010 13:21


ahojky tak taky prihodim svoji zkusenost jestli mi nekdo poradi....
nas Allroad se taky chova divne a po precteni vsech prispevku nejsem moc chytry. nekdy vydrzi nahore tri dny nekdy je vecer dole.. jenze nepadne jedna strana ale cely zadek a zadny syceni neni slyset tak to mam vymenit oba zadni mechy?
sehnal jsem starsi oba zadni mechy a Kompresor* za dest tak nevim jestli to koupit..
diky za radu ......... Petr
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

31.05 2010 6:22


Chlapi to je porat dokola.Nejdriv je potreba zjistit co je v haji a to pak vymenit nebo opravit.To je jak napriklad s prackou kdyz budu mit vadne lozisko na bubnu nebudu prece kupovat novy motor a menit obe loziska ne?Jestli pada zadek mrkni se v prvni rade na to jestli ti nezdrha nejaky mech.Jak tady nekdo psal myslovou vodou.Hodne bych podeziral regulator.Ten si reguluje vysku podvozku i podle polohy cidel.Kdyz postavim auto na nejakou muldu jednim kolem ze je skoro v bletniku tak mi ho dorovna nejakym zpusobem skoro na rovno takze jeden mech upusti a do druheho prida.Nejsou tam pruziny cili mechy plni zaroven i funkci pruzin ktere jsou u normalniho auta.Takze ten podvozek je aktivni stale.Kdyz to clovek posloucha tak si to porat nekde ufukuje ale urcite ne z mechu ale prave z daneho regulatoru.A na ten se dost zapomina.Jeho spravna funkce je jeden z kroku k uspechu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2010
Příspěvků: 9 | Témat: 0

02.06 2010 11:53


Podle toho co tady petrgr píše je to na sto procent měch,vím to z vlastní zkušenosti,ujde jeden měch a regulátor někdy hodí dolu celej zadek..mýdlova voda ti pomuže
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

06.06 2010 22:59


Ahoj, prosil bych o radu. Sice už auto nemám ale volal mi ten co to koupil a je dost nešťastnej. říká, že mu vždycky shoří pojistka kopmpresoru
a nebo teplotní čidlo a auto mu sjede dolu. Dost mě tím dostal, protože po opravě kompresoru už jsem potíže neměl.
Můžete mi někdo poradit? Rád bych mu pomohl. Díky
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

11.06 2010 20:30


Ahoj, mel bych prosbu, prestal mi fungovat Kompresor*, nejdriv chrcel a ted uz nic. Jen blika kontrolka a za chvili skoci do nouzaku, myslim si ,ze se utrhnul pist a konec. Zajimalo by me,jestli nekdo mate zkusenosti s firmou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
budu ho muset sehnat co nejdriv a nechci starsi diky za info... a jeste jeden dotaz neni tady nekdo kdo umi repas tiptroniku? jeste jednou velky diky...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

23.06 2010 9:12


S Arnotem by neměl bejt problém, dělají měchy na všechno od Harleye až po Land Rover a dělají to dlouho a ještě v tom byznysu jsou, takže to asi umí. Na Land Roveřím fóru jsem četl, jak někdo objednával měchy na Slovensko a bylo to bez problémů, teda samozřejmě doplatil clo a daň

Na tiptronik asi Kaps nebo lépe přímo ZF v říši, ale na to si projdi jiný vlákna.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

23.06 2010 9:21


můj technik říkal že v rusku a na ukrajině dávají na A8 s měchy hodně věcí od mercedesu který to má udajně trochu lépe propracované a prý to i více vydrží.. a zřejmě se to bude dát i dobře sehnat jezdí jich tu dost..
sponzor





23.06 2010 9:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

28.06 2010 15:12


Zdravim,mam take Audi Allroad a problem s podvozkem,nals ajsem na foru Vas odkaz a mela bych zajem o ten kopresor ,pokud ho jeste mate.Co je to zac ten Kompresor* a jaka by byla cena.A kdyby uz nebyl k mani,nejakou radu kde by se dal sehnat za prijatelnou cenu.Predem diky za odpoved.Lichnovská
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

28.06 2010 17:53


Ahoj vsichni,jenom jsem chtel poznamenat,koupil jsem novy Kompresor* long-life od firmy Arnott cena s dopravou 12300kc a muzu jenom doporucit,fakt pecka...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

29.06 2010 10:56


To je ten za $379.00? To vyjde s režií na 12300??? Můžeš to, prosím, rozepsat, kolik dělá kurz, doprava, clo, dph, atd.?

Chystám se tam objednat měchy, tak by mě to zajímalo.

Dík.

Edit: a co je na tom novém kompresoru tak peckovatý?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

29.06 2010 16:31


čauves, je tu někdo, kdo se mi odborným okem dokáže mrknout na měchy, když budu kupovat allroada a řekne "hm chlape, tak to je průser", nebo "jo frajere, tak tohle ber" ? Dokážu vyčíst z auta všechno, poznám "nebouraný auto", a jiný věci, ale tohle fakt ne DÍÍÍKY
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

30.06 2010 2:03


oo.viper.oo:
To je ten za $379.00? To vyjde s režií na 12300??? Můžeš to, prosím, rozepsat, kolik dělá kurz, doprava, clo, dph, atd.?

Chystám se tam objednat měchy, tak by mě to zajímalo.

Dík.

Edit: a co je na tom novém kompresoru tak peckovatý?


Ahoj lidi.
Mám prosbu ohledně závady allroad.
Přečetl jsem tu vše co je tu o podvozku napsáno, ale pořád nejsem moudrý z mé závady. Padal mi pravý předek, nejdříve někdy pak už skoro pořád hlavně v dolních 2 polohách, někdy i celej předek. v horní poloze se nic většinou nedělo.Nikde nic ale nebylo slyšet že by utíkalo. Později už bylo slyšet velké syčení u pravého měchu mezi přechody (možná se vše stalo vinou vadného tlumiče který sem dlouho váhal vyměnit z důvodů potřeby vozu, auto dlouho bylo jak na houpačce). Dal jsem na radu a měch i tlumič vyměnil a padá stále pravá strana i když teď to trvá třeba 3 dni než to spadne a hlasí to polohu pod spodní úrovní i když je kleslý jen o pár cm.
Dále když třeba přejedu přejezd auto začne dofukovat a ukazuje to polohu 1 nebo nižší a dlouho trvá než se zvedne trochu i hučí (někdy je to hned) jindy blikají kontrolky a nic se neděje a pak vypnou a ua chvilku zase začnou blikat a pak se řeba začne zvedat.
Všechny těsnící gumičky vyměněny a pořád padá po 2-3 dnech pravá stran. Může mi někdo poradi už stojím 2 měsíce a ani v servisu mi neporadili jsem u toho už nešťasnej.
jo a když třeba přijedu zaparkuju tak si auto tak po 10 min někdy odfoukne a tím spíná alarm je to normální? Jinak dofukuje i za jízdy to taky nevím zda má?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 103 | Témat: 6

16.07 2010 7:04


Tak jsem vyměnil Kompresor* i kostku, ktere jsem sehnal z A8 a po malé úpravě to tam šlo. Ale závada stále trvá. Kompresor* jde super, ale auto stale padá, když stojí do druhého dne tak o kousek, takže začne dofukovat ihned po nastartování. Stále padá jen pravá přední stran, kde je nový měch i tlumič. Nemá někdo radu prosím???????? ps. ještě se stalo že když jsem přejel hrbol rozsvítil se podvozek, na chvilku, nevím proč.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email