Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 308 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 302
Uživatelů: 6
Celkem: 308

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

11.01 2010 14:36


Prosím Vás, napísal by niekto ako logicky funguje centrál na A4 r.v. 1998?
Je tam vákuová pumpa s RJ, ktorá spracováva všetky dverné snímače a ovláda okrem pumpy aj všetky interiérové svetlá. Manuálov a schém zapojenia je však na nete žalostne málo.
Ide o to, že centrál mi nejde vôbec, hoci sa cez VAG-COM* doň viem pozrieť a vidím aj zmeny hodnôt napr. pri stlačení tlačítka na DO alarmu (nie je orig.), pri otočení kľúčom v zámkoch atď. Interiérové svetlá svietia ako majú.
Iba nejde pumpa a nedajú sa stiahnuť okná. Vtip je v tom, že do motora pumpy nejde napätie, čiže chyba motora to nebude.
Pozn. piate dvere (kufrové) nereagujú na otvorenie, ani sa nerozsvietia svetlá v kufri ani sa nevyvolá poplach, hoci spínače zámku aj otvorenia dverí sú OK a ani káble nie sú na kritickom mieste zlomené - meral som. Jednoducho neviem, kam káble od kufrových dverí idú ďalej. Potreboval by som vedieť jednoducho, čo a ako funguje, teda ktoré káble mám kde hľadať.
VAG-COM* vypisuje chybu "deaktivace vakuovej pumpy centrálního zamykání (myslím že 01367)"
Myslím si, že RJ centrálu chýba spojenie so snímačmi piatych dverí a preto sa hodí do poruchy.
Otázka ale znie, prečo nejdú ani okná? Okná tiež riadi centrál, či majú zvláštnu RJ? Nemôže blokovať riadiaca jednotka okien centrálne zamykanie? Prosím, poraďte mi.
Naposledy upravil cbartok dne 11.01 2010 16:56, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.01 2010 14:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

11.01 2010 14:46


Podle meho tohle vse ma nastarosti komfortni jednotka.u passata se dosti srala,tak je mozny,ze to podobny.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.01 2010 17:42


cbartok:
01367
Ahoj, vitaj v AudiKlube.
Pozri presne to číslo chyby, ja ti pozrem schému, ale najlepšie by bolo si vyplniť auto v garáži nech všetci vieme o aký typ presne ide.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

12.01 2010 12:06


flashmajster:
Ahoj, vitaj v AudiKlube.
Pozri presne to číslo chyby, ja ti pozrem schému, ale najlepšie by bolo si vyplniť auto v garáži nech všetci vieme o aký typ presne ide.


Ďakujem za privítanie. Je to naozaj kód chyby 01367.
Poznamenávam, že pumpa je deaktivovaná úplne, teda ani nemukne. Takže o netesnosť iste nejde. Navyše nikdy sa nestalo, že by sa zatvorili len niektoré dvere alebo že by sa zatvorili a samy od seba potom otvorili. Nie išlo to OK, až kým to úplne nevyplo. Potom som dal auto do servisu, kde dali auto na noc do dielne (aby sa zohrialo) a ráno centrál išiel ako hodinky. Ešte v ten istý deň to urobilo znova a odvtedy nejde vôbec. Márne však hľadám nejaký zlý spoj alebo zlomený kábel.
Ešte ma napadlo, že či nemôže byť zlé nejaké ovládacie relé alarmu ak tam vôbec také je, preto by som potreboval schému, lebo ani neviem, akým spôsobom alarm dá pokyn komfortnej jednotke k otvoreniu dverí. Pravdepodobnejšie mi však vychádza chyba na okruhu snímača kufrových dverí (nakoľko, ako som už spomínal nesvietia ani sulfidky v kufri), ibaže dverné spínače zámku a kľúča sú OK, aj káble z kufrových dverí až dnu do kufra som meral a nie sú zlomené. Ale už tápam. radšej si nechám poradiť.
Dík za ochotu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

12.01 2010 13:57


Takže som to vyriešil.
Kúpil som new komfortnú jednotku a čuduj sa svete, už ide všetko:
aj okná
aj centrál
aj svetlo v kufre.

Ďakujem Vám za ochotu pomôcť.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.01 2010 14:04


Staru si mal rozobranu? Zvykne byt zatecena/zoxidovana.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

12.01 2010 14:25


Milos1:
Staru si mal rozobranu? Zvykne byt zatecena/zoxidovana.


Áno, bola relatívne pekná, ale preletoval som pre pokoj duše všetky pofidérne spoje, ale stále nejde.
Zrejme odišiel niektorý z tých nepekne veľkých SMD čipov.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.01 2010 16:43


98 nema komfortu jeste, ma jednotku centralu vzadu a podtlakove cerpadlo....
nahoru

sponzor





12.01 2010 16:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.01 2010 17:05


Lumpiq: Komfortní centrál
cbartok: Gratulujem k úspešnej oprave
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

15.03 2011 19:29


Mám presne ten istý problém. Audi A4 98 - postupne prestal fungovať central, svetlo v kufri a teraz aj spúštanie okien. Kde nájdem tú komfornú jednotku???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.3. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

16.03 2011 11:04


Mam podobny problem na audi a4 avant b5 1998.mel jsem problem s centralem auto nezamikalo tak jsem sehnal novou komfortni jednotku(jednotka centralu) ta nova jede na jednicku ale auto klicem pouze odemkne,zamykam a nic.Kdyz zamikam ci odemikam uvnitr,elektronickym tlacitkem na dverich ridice tak to funguje,jak na zamknuti i odemknuti.Dalsi problem je ten ze blbnou okynka nevim proc ale kdyz pripojim komfortku okynka jdou tak na 2 minuty a pak nic.odpojim komfortku od kabelu a zase pripojim okynka zase jdou nevite nekdo kde by mohl byt problem prosim diky.

Jo na diagnoze to hlasi ze jednotka centralu je bez zavad....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.03 2011 12:41


...a kde je umiestnená ta komfortná jednotka?????
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.3. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 1

16.03 2011 13:20


Radboy:
...a kde je umiestnená ta komfortná jednotka?????


u avanta je vzadu v kufru v pravym blatniku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.03 2011 8:21


Diki
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 55 | Témat: 13

26.10 2011 7:47


Má stejný problém , přestal mi fungovat centrál a světlo v kufru mi taky nejde...mám 1998 A4 sedan...komfortní jednotka je uložená stejně jako u avanta??? Chtěl bych odstranit tyto závady, tak Vám mockrát děkuji za pomoc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 55 | Témat: 13

26.10 2011 7:48


Má stejný problém , přestal mi fungovat centrál a světlo v kufru mi taky nejde...mám 1998 A4 sedan...komfortní jednotka je uložená stejně jako u avanta??? Chtěl bych odstranit tyto závady, tak Vám mockrát děkuji za pomoc
nahoru

sponzor





26.10 2011 7:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 937 | Témat: 34

26.10 2011 12:47


Sakra kluci, mě to odešlo na jaře Akorát se mi vymlátily součásti toho kompresoru, motorově a elektricky jede v pohodě. Kompresor* centrálu je u sedana uloženej v pravým zadním blatníku, takže stejně jako u avanta. Světla i okna jsou na to napojený, takže problém oken je spojenej s tím. Novej komrpesor stojí cca 12 tisíc (ani sem to nehledal, přesně nevím), starej seženeš za 2. Mě v tomhle podpořil Marwin, ale jestli ještě nějakej má, to nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2009
Příspěvků: 55 | Témat: 13

26.10 2011 12:54


Koukám, že se to stává skoro každému a že to je normální. Mockrát děkuji KrizMi.Mrknu na to a nejak to poresim...mam znameho co mi dodava dily pro moji audi, tak se ho zeptam.Novej kupovat nebudu...děkuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

16.02 2015 19:51


Už dva dny se snažím najít ve fóru odpověď, marně.
Mám audi A4 model 1999 facelift a centrál mi otevře normálně celé auto jen ne kufr. Mikrospínačem mi to také nejde. Otevřu ho jen otvíráním kufru na vystřelovacím klíči. Do zámku mi nejde strčit klíč, zámek ma štěrbinu svisle. Nevím na jakém principu ta elektronika mikrospínačů funguje, nenašel jsem do dveří kufru žádné vedoucí dráty jen hadičku podtlaku.Děkuji moc za radu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

16.02 2015 20:01


PetrVa:
Matně se pamatuju, že v mechanizmu otevírání kufru nějaký mikrospínač je a dráty tam jdou, resp. mají jít
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

16.02 2015 20:08


PetrVa (16.02 2015 19:51) orig :
Už dva dny se snažím najít ve fóru odpověď, marně.
Mám audi A4 model 1999 facelift a centrál mi otevře normálně celé auto jen ne kufr. Mikrospínačem mi to také nejde. Otevřu ho jen otvíráním kufru na vystřelovacím klíči. Do zámku mi nejde strčit klíč, zámek ma štěrbinu svisle. Nevím na jakém principu ta elektronika mikrospínačů funguje, nenašel jsem do dveří kufru žádné vedoucí dráty jen hadičku podtlaku.Děkuji moc za radu.


1999 by uz mela mit elektronicky fufr,ne pneu. to taky odpovida tomu,ze otviras kufr pres DO. to u pneu neni mozne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

16.02 2015 20:17


toona85 (16.02 2015 20:08) orig :


1999 by uz mela mit elektronicky fufr,ne pneu. to taky odpovida tomu,ze otviras kufr pres DO. to u pneu neni mozne.

Aha tak to nemusí být hadička ale nějaká trubička co v ní vedou dráty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 0

17.02 2015 20:54


Tak mám to vyřešeno, mikrospínače mají vyhnité konektory. Opraveno a plně fůnkční
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

17.06 2015 21:33


Ahoj, podobný problém jako PetrVa. Vlastním Audi A4 B5 rv 99.
Pokud za sebou odemču a zamču vícekrát, problém zmizí asi na hodinu, ale pak se znovu opakuje.
Jde o následující problém. Odemču auto klíčem, všechny dveře se v tu chvíli odemčou, ale Kompresor* stále tlačí vzduch, dokud ho nezastaví pojistka a když chci otevřít kufr, tak je zamčený (nereagují čidla na kufru).
Pokud se náhodou stane, že při odemčení Kompresor* jede jen ani ne vteřinu, tak kufr jde normálně otevřít.

Myslím si, že mám někde netěsnost v systému. v Kompresoru ta netěsnost není. Netěsnost není ani ve větvi pro zámek nádrže.
Moje otázka zní, jak se dá zjistit, v jakém místě je ta netěsnost ve větvi pro dveře?

Díky za rady
nahoru

sponzor





17.06 2015 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

17.06 2015 21:40


dole tapaciri..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

17.06 2015 21:48


taipan (St, 17.06, 2015 21:40) orig :
dole tapaciri..


toho jsem si vědom , ale spíš mě zajímá, kde se ty netěsnosti projevují nejčastěji . Nerad rozebírám celý auto
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.06 2015 22:43


Odpoj hadičku od kompresoru a zkus jestli jenom fouknutím pusou tlak drží. Nebo vzduch pusou vysaj a uvidíš taky. Já zjistil že ty hadičky uvnitř kompresoru kterými je spojený tlakový vypínač, solenoid a pumpa už tam po těch letech hovno drží. Je to tam jenom nasunuté, ty nátrubky nemají zpětné zoubky a ty hadičky jsou roztažené. Ten solenoid při ukončení tlakování systému jenom vypustí vzduch ven ze systému, tak zkontroluj esi těsní. Je přiletovaný na desce plošného spoje uvnitř.

Natlakováním systému to zamkneš, podtlakem odemkneš.

O víkendu sem si s tím hrál, neb sem dodělával dálkáč. Do dveří řidiče sem si přidal servomotor. Ten otevře pojistku a následně centrál otevře ostatní dveře.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

18.06 2015 10:34


Díky za radu. V neděli se snad na to stihnu podívat, ale co jsem se díval na videa, jak sundat tapec, tak se mi do toho moc nechce při myšlence, že mě čekají 4 dveře . Navíc jsem nikde nenašel postup na sundání tapecu, když mám vzadu manuální stahování oken, ale snad to bude stejný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

18.06 2015 14:08


No, složité? Já jenom vytočil dva vruty, pak jeden vrut u krytu kliky. Kryt vytlačil dolu, vytočil další dva šrouby co drží madlo a hotovo. Tapec vytlačit nahoru a už je venku. Odpojit repro, odpojit lanko kliky. Eventuelně se buď odpojí kabel od ovládání oken a nebo se sundá klička ještě předtím.

Co bylo trochu HardCore je protahování kabelu od toho servomotorku přes gumový krk ze dveří, pak kolmo dolů ve sloupku 20cm a zase kolmo doprava přes díru do interiéru Elektrikářským perem to nešlo, tak nakonec sundat jeden konec krku, pak ještě gumovou krytku na sloupku a pak nějak prstama a peánem si pomoct, hlavně ale po hmatu. Gynda

Jestli tam někde v krku budeš mít prdlou hadičku, tak upřímnou soustrast. Po pravdě bych klidně pouvažoval nad překopáním na servo-ovládání. Ten servomotorek krásně vleze do toho U-profilu konstrukce vysouvání oken, hned pod táhlem pojistky. Na táhlo pojistky sem přiletoval mosazné táhlo s koncem do L a to přijde do oka od serva. Pic hotovo, funguje to super.

Raději bych fakt všude protahal dráty a dal serva, protože tahat znova hadičky a nakonec se posere tam pumpa (rozpadne se rotor) - to by mě jeb....
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- tohle tam pasuje jak hrnec na prdel.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- central čistě jenom na klíč
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- komplet s dálkáčem + i na klíč

Píšu to pro zajímavost, kdyby se někdo pídil co dál.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2013
Příspěvků: 90 | Témat: 0

18.06 2015 14:20


Ale furt to nemění situaci, že musím oddeklovat čtyři dveře . Uvidím, jak to rozdělám, pokud se vůbec něco dozvím, protože jak jsem již psal, stačí za sebou vícekrát odemčít a zamčít a najednou všechno jede jak má, ale za hodinu zas nejede .
Jinak to řešení toho elektrického centrálu se mi celkem líbí. Nedodává to i jiná společnost než ten HADEX?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email