Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 390 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 385
Uživatelů: 5
Celkem: 390

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

07.01 2010 13:52


Hoj přátelé, potřeboval bych radu čím to může být - mám A6 2.5 TDI* 110kW AFB 1998, a po nastartování zhruba 3 minuty jde z výfuku obrovské kvantum namodralého kouře. Dělá to hlavně když je auto odstavené přes noc a ráno nastartuju. Taky mi dost mizí olej - ztrácí je zhruba 0.7 až 1 litr na 1000 km. Vypadá to že se olej dostává někudy do spalovacího prostoru, proto ten šedý namodralý kouř. Když jsem prohlížel ostatní topiky, našel jsem jen zmínku že by to mohly být špatné gufera ventilů, které propouští olej. Jak poznám že je to ono? Může to způsobovat i něco jiného? Kolik tak stojí komplet výměna gufer ventilů s prací? Jinak Turbo* je nové, přes něj by to olej propouštět nemělo. Olej používám 10W-40, výměna standard 15K km. Předem díky za jakékoliv rady!
nahoru

sponzor





07.01 2010 13:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.01 2010 14:13


Podle toho, co píšeš, to ty gufera asi nebudou, to by hulilo pořád. Jestli půjdou hlavy dolu (a to tě asi nemine) tak začni šetřit. Už si to nepamatuju přesně, ale když si připravíš 8-10k, tak to snad bude stačit...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.01 2010 15:25


to uz mas nove auto ci to buchnute ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.01 2010 16:22


muzou bejt klidne v haji i krouzky stiraci
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

07.01 2010 16:27


Turbo* je nove ,nebo repas ..měl jsem kdysi na golfu repas a po par tis km ,,hulilo jako krava .....při vyměně toho turba ,se před startem musi zalit olejem ,,,jinak je hned po něm ,,kamoš tak na T4 nazalil ,a po 500 metrech Turbo* začlo piskat a po 1 km bylo uplně k.o ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

07.01 2010 16:30


gwynn:
Hoj přátelé, potřeboval bych radu čím to může být - mám A6 2.5 TDI* 110kW AFB 1998, a po nastartování zhruba 3 minuty jde z výfuku obrovské kvantum namodralého kouře. Dělá to hlavně když je auto odstavené přes noc a ráno nastartuju. Taky mi dost mizí olej - ztrácí je zhruba 0.7 až 1 litr na 1000 km. Vypadá to že se olej dostává někudy do spalovacího prostoru, proto ten šedý namodralý kouř. Když jsem prohlížel ostatní topiky, našel jsem jen zmínku že by to mohly být špatné gufera ventilů, které propouští olej. Jak poznám že je to ono? Může to způsobovat i něco jiného? Kolik tak stojí komplet výměna gufer ventilů s prací? Jinak Turbo* je nové, přes něj by to olej propouštět nemělo. Olej používám 10W-40, výměna standard 15K km. Předem díky za jakékoliv rady!
Uplně zaprvé zkontroluj filtr tlaku klikové skříně zda netlakuje víčko od oleje a pak jdi po dalším,nicméně pokud píšeš 98 AFB tak bych ty gufera ventilů viděl taky trochu realně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.01 2010 16:56


Hlavne s tim neco delej - priklanim se k Vlastovi. Lepsi ted dat 15 nez pak shanet motor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

08.01 2010 8:24


SCORPION:
to uz mas nove auto ci to buchnute ?

Furt to stejný, buchlý, za tejden bude komplet hotový a opravený. Opravu jsem si zařídil přes všechny známý a seznal si díly, tak oprava nevyjde na zas tak moc.
vlasta:
muzou bejt klidne v haji i krouzky stiraci

A na kolik Vlasto prosimtě tak vyjde výměna stíracích kroužků?
R5:
Turbo* je nove ,nebo repas

Je od Vlasty, použité, ale má málo nalítáno, je to ze 132kW verze.
R5:
při vyměně toho turba ,se před startem musi zalit olejem ,,,

Jo bylo zalité olejem, a správně namontované.

Satas:
Uplně zaprvé zkontroluj filtr tlaku klikové skříně zda netlakuje víčko od oleje a pak jdi po dalším

Filtr odvětrání klikové skříně byl měněn před 7-mi měsíci za nový bezúdržbový typ s "B" na konci, místo látkového co se zanáší. Filtrem to bejt nemůže. Jinak přes víčko oleje netlakuje.
Takže to vypadá buď na ty gufera ventilů nebo těsnící kroužky.. To se asi pozná až bude hlava dole co?
nahoru

sponzor





08.01 2010 8:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.6. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

21.11 2010 18:31


Ahoj koukam na fora kdo ma co za problem ja k tomu memu rizeni mam problem vtom ze me to zere zhruba 1litr oleje na 1000km asi bude lepsi jsi otom popovidat na miste utebe dej kdztak vedet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

22.11 2010 15:56


Pístní kroužky....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

15.02 2013 21:13


Zdravím mám audi A6 2.5 110 kw,koupil jsem jí od pána,motor má nové vstřik.čerpadlo,motor je prý dělaný komplet,když jsem stím vyjel tak jedu a kouří furt,dneska sem byl na diag.nahlasilo mi to vadný řídicí vstřik,tchan si vzal auto že pojede do rámu a když odjel všiml jsem si že jsou pod autem louže oleje,včera nebilo ani pořádně Turbo* slyšet ale dneska po vytečení oleje najednou začlo pěkně syčet a tahat,mam zasranej vejfuk od toho vejfuk,byl jsem stím na zvedáku ale nikde nevidím že by blil olej z motoru,přijde mi jako by to šlo z příruby od výfuku protože mezi tim jde také vidět olej,nevím co stím a jak to že zničeho nic začlo Turbo* normálně syčet?děkuji všem z rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

15.02 2013 22:09


radek-tc: koukni jestli nemaš přicpanej KAT a jestli ti nestřelilo těsněni a proto to začalo syčet a tahat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

16.02 2013 3:11


Prosím tě těsnění u turba?a kat musím teda vyříznout abych se podíval nebo jak?kdybych měl těsníné pod hlavou v háji tak bych měl bud emulzi nebo by mi ubejvala voda což se neděje,ubejvá mi olej a jde turbem ven,takže to bude asi Turbo* ,budu se muset poptat,dneska to rozeberu a uvidím,
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

16.02 2013 11:16


radek-tc: ja jsem o těsněni pod hlavou nepsal.Odpoj KAT a koukni do něj.Myslel jsem těsněni na vyfuku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

16.02 2013 12:45


Tak se snažím dostat turboven ale někdo ten zadní šroub pod turbem očechtal tak ho budu muset asi odsekat,jinak když jsem povolil přírubu od výfuku tak po výfuku jde vidět že tam taky prolejzal olej,a trubka vejfuku stěny uplně mastné,
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

16.02 2013 18:16


Mohl by mi někdo doporučit kde sehnat Turbo* nebo nemá někdo zvás Turbo* doma?to moje má vuli cca 1mm do stran.
nahoru

sponzor





16.02 2013 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

16.02 2013 18:22


radek-tc: mrkni se na dieselpower :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.02 2013 18:56


Starsi turba mam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

17.02 2013 12:39


Po sundání vzduchové hadice a hnutí s turbínkou mám malinkou vuli. Taky bych řekl do 1mm. Co si o tom myslíte?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

21.02 2013 7:09


Tak Turbo* mám jiné,koupil jsem z bouračky najeto 128t.km garantováno servisní knihou tak snad tomu mužu věřit,včera jsem to tam páchal a abych staré Turbo* dostal ven musel jsem Turbo* co bylo namontovaní rozebrat na 3 díly,jelikož matka pod turbem totalně zdevastovana tak jsem neměl šancy povolit,no snad už nebude hulit anebude mi bljt z výfuku litr oleje ,jinak mi tu zustal zdravej ventil z turba kdyby někdo scháněl,zbytek turba ko,nevím jak sem nahrát fotky,abych se podelil o ten pohled
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 0

22.02 2013 19:32


Tak sem dneska přišel k autu a podautem zase louže oleje,tak sem hledal odkud a když sem nastartoval tak mi to bublalo u odvodu oleje s turba,na staré Turbo* to nebublalo a myslel jsem si že je filtr odvětrávání klik.hřídele ok ale jak se tam dalo Turbo* které těsní tak asi kuli tomu bubla,nevíte co stojí to sítko?zítra to jdu rozebírat dá se nějakým spůsobem vyprat a vyčistit než seženu jiné?dkuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email