Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 404 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 398
Uživatelů: 6
Celkem: 404

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

25.04 2008 1:51


ahoj. v lete chci kupovat auto a chci do toho dat neco kolem 300-350.000 kc. kandidati ruzne prichazeli a odchazeli, ale zustavaji zaprve ford focus, vim o zabavenych leasingach z nemecka, kde stoji temer novy s novou zarukou atd v dobry vybave kolem tech 350, novy focus ridim dva roky a jezdi skvele. zadruhe uvazuji o tak 5-8 let starem bmw 3, o kterem mam jiz informaci spoustu. ale nyni jsem zazil lasku na prvni pohled do audi tt:) co jsem cetl, tak auto to je komplexne hodnocene jakozto vyborne, ale mel bych nekolik dotazu a zadosti na reference a tipy pri nakupu od uzivatelu, kteri ttecko vlastni. uvazoval bych o verzi 180hp bez quattra.

zajimalo by me napriklad, jak je to s cenou. prijde mi podezrele nizka, nasel jsem jiz nekolik dobre vypadajicich modelu na tipcars, vsechno kolem 300, 100 tkm a vyroba kolem roku 2000. v porovnani s temi bmw mi prijde, ze cena klesla nejak moc rychle a v tom vzdy neco je, ne nutne spatneho, ale nejaky duvod to mit musi.

pak jsem tu cetl nekolik referenci, ktere upozornovaly na spatne palubni desky, operovalo se tam se zahratym motorem, ale stale nechapu, jak zjistit plnou funkcnost a na co konkretne se zamerit.

dale je tu problem zavazadloveho prostoru. je udavan kolem 500l, coz mi prijde samozrejme dostatecne, ale pri pohledu na auto se to ani nahodou nezda. nedelam si iluze, ze se do auta vejdou vic jak dva lide, ale ten prostor, jak je vyuzitelny v porovnani treba s audi a3 novou? tt je urcite uzsi, vejdou se dozadu se sklopenymi sedadly treba veci na hory na tyden vcetne lyzi atd?

jake jsou u audi tt prumerne naklady na rocni prohlidky v originalnim servisu? s focusem jsem platil po prvnim a druhem roce vzdy kolem 4500. je mi jasne, ze u lepsich znacek jako prave bmw a audi to bude asi vic. jsou u tt nejake vylozene poruchove soucastky?

je tu nekdo, kdo ma tt jiz dlouho a ma na nem velkou kilometraz? na aute se mi libi, ze i kdyz nyni koupim model 2000, bude i za pet let vypadat dobre, ten design je neskutecne nadcasovy. jakou ma ale auto zivotnost pri slusnem zachazeni a jake jsou potencialni problemy a naklady spojene s udrzbou v pokrocilejsim stadiu zivota tt?

na konec me napada jenom jestli ma nekdo specificke postrehy pri nakupu ojeteho tt krome tech beznych a samozrejmych procedur pri nakupu ojeteho vozidla.

predem dekuju mnohokrat za jakoukoli odpoved,

ondra
nahoru

sponzor





25.04 2008 1:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.04 2008 7:37


ondrac:
Ahoj,
na otázky kolem TT Ti jistě rádi odpoví někdo ze zdejších TTčkářů. Jen Tě chci upozornit, že Tě už nemusí zajímat cena garanční prohlídky, protože vozy audi prodané v ČR mají záruku mobility až po roce výroby 2001.

Cena je nižší než BMW kvůli menší využitelnosti vozu, rodinné autíčko to rozhodně není

Každopádně přeji při výběru šťastnou ruku, popřípadě Tě tu rádi uvítáme.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

26.04 2008 9:45


Ahoj, ja mam TT od prosince, tu silnejsi verzi s quattrem. Mam take rok 2000, kupoval jsem od privata za neco malo prs 300k. Na tipcars koukej fakt jen orientacne, jsou tam strasny hroby. Nejlepsi bude projizdet annonci nebo dovoz.

Palubka zatim v pohode, jen venkovni teplomer mam trosku poblaznenej, ale tam by mela stacit vymena cidla nekde pod naraznikem. Fcnost overis jednoduse, jako klasicke auta z koncernu je provozni teplota chladici kapaliny 90 stupnu, takze pokud po delsi jizde ukazuje mene, je neco spatne. Dale pak ukazatel prumerne spotreby, ja mam prumer cca 9-10, u slabsi verze to bude o litr min.

Auto je to opravdu jen pro dva, max jako nouzovka jeden dospely vzadu na sikmo, je tam prostor na hlavu malej. Jinak na horach jsem s tim byl a lyze o velikosti 170cm jsem nalozil v pohode i s vecma. Bud mezi sedacky nebo na sikmo. Rozhodne je ale lepsi je dat na strechu, na ebayi sezenes origo nosic na TT max za 200 euro.

Na prohlidce v audi jsem jeste nebyl, auto bylo po full servise kdyz jsem ho koupil, ale je treba asi pocitat s vyssi cenou. Vyhodou je mit znameho v jakemkoli koncernovem salonu, ty veci jsou vesmes stejne u vsech znacek.

Naklady provozni tak nejak normalni, rekl bych. Horsi by to bylo v pripade nedejboze havarie, tam je treba pocitat s tim, ze na vrakaci veci asi nesezenes a pripadna vymena bude vzdy za novy kus od audi. Ja to mam posichrovane
havarijkou

Dal bych si pri nakupu pozor na klasicke veci, prohlidnout vsechny identifikatory auta (skla, pasy, vinko, stitek v kufru).
Urcite se na to podivat zespoda, by vocko taky interier, jak je osoupanej. Co si budem nalhavat, vse co bude v CR bude asi stocene, takze na km nehledet.

No kdybys mel jeste nejake dotazy, ozvi se. Jo a abych nezapomnel, uvazuj o silnejsi verzi, ta bez quattra ma problemy se zadni napravou pri vyssich rychlostech na vode a snehu.

Cus
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.04 2008 13:36


ja bych kupoval, pokud bych tady nenarazil na neco vyjimecnyho, z nemecka od soukromych osob. tech aut uz jsem nasel nekolik orientacne, ktery by splnovaly kriteria. jaky jsou jeste dobry zdroje krome mobile.de prosim?

limurs, ty mas silnejsi verzi, to znamena 225hp s quattrem? quattro* doufam nikdy na snehu ve vysoky rychlosti potrebovat nebudu, jezdim za podobnych podminek opatrne:) ale jak jsem se informoval dal, tak quattro* bude asi vyhodou i pres mirne nizsi vykon kvuli hmotnosti, uvidim, bude zalezet spis na modelu konkretnim.

napadlo me jeste...na mobile.de jsou bezne i 2003 za rozumnou cenu, ale kdykoli jsem koukal na cechy, tak tu je 95% modelu 1999 nebo 2000, cim to je? da se to svest na kvalitu auta a jeho atraktivitu, ktera bude velka jeste za pet let, ze si ty auta lidi nechavaji dlouho radi?

a obecne, pro majitele nedavne, je to auto k doporuceni, kdyz si ho chci nechavat jeste tak 6 let urcite? mluvim o r.v. 2000 a vys. najezdim cca 13.000km rocne.

dekuju
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

27.04 2008 13:51


jeste autoscout24.de, no ja si myslim, ze tohohle auta se uz nebudes chtit zbavit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

27.04 2008 16:47


Jezdil sem loni po TTčkách skoro celej rok, taky sem hledal verzi 180PS bez Quattra, ale všude neskutečně vylítaný auta, po napojení na diagnostiku spousta chyb, opravy po bouračkách atd atd
Chtěl sem modrý nebo nějakou jinou barvu než stříbrnou nebo černou, taky téměř bez šance. Poslední TT na kterym sem byl bylo v krásný oranžový barvě, ALE - nemělo kožený interiér, motor pouze 150PS a cena nesmyslná. Vzdal sem to a nakonec sem pro své druhé auto zvolil jinou německou automobilku.
Jinak cenově kolem těch 300tisíc je vcelku odpovídajících. Přes 350 už to musí být fakt tip top a minimálně rok 2002.
P.S. přikládám na pochání to oranžové TT - opravdu hezká barva
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.4. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.04 2008 17:35


MartinV12

jezdil jsi i v nemecku? kolik jsi jich proveril nez jsi to vzdal? co jsi koupil misto toho? ta oranzova je krasna. mne se nejvic libi taky ta audi modra nebo tmave zelena, nechapu, proc to je vsude vetsinou ve stribrny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

27.04 2008 19:34


ondrac: V Nemecku sem nebyl, asi by neměl být takový problém sehnat něco slušného tam, ale já chtěl prostě auto pokud možno koupený u nás. Viděl sem jich asi tak 30 kousků. Nádhernou modrou měl kámoš, ale bohužel jí prodal někomu jinému.
nahoru

sponzor





27.04 2008 19:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 0

11.05 2008 22:05


TT je dobra volba. V Nemcku se rikava Fordem tam a zpatky vlakem dily,opravy a naklady nejsou tak narocny jak si mnozi rikaji,dily jsou shodne s jednickovou Octavkou.napr,topeni,rozperna tyc,chladice,ventilatory,motor,prevodovka,prislusenstvi,loziska,brzdy,zadni naprava a samozrejmne diky koncernovemu spojeni veskery spojovaci material.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

30.11 2008 12:06


tie motorove diely platia ze su zhodne iba do 180PS motor 225 je uplne iny nic nesedi teda sedi ale inde je tvrdost a kvalita dielov priklad kluka je pouzitelna ale je stavana na viac vykonu tak aj piesty vacky ventily atd... mechanicke diely ako chladice vrtule cidla Haldex* to je to same ako aj ine brzda kotuce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email