Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 321 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 5
Celkem: 321

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 13:40


flashmajster: ako sa dostanem k tej hadici na 2,5 TDI* nie som vietnamec aby som sa tam aj otocil
nahoru

sponzor





03.01 2010 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.01 2010 13:44


SCORPION: K hadici sa dostaneš ľahko. Som zvedavý ako by si menil termostat keď by si si neposunul predok Hold ak chceš opravovať audi tak sa z teba musí stať gynekológ
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 13:48


flashmajster: nie pri vymene predok ide dole len rozvod nie.
Na tom sa zabavali servismani z ak.cz ze ked uz je predok dole tak ten rozvod zhodia za chvilu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.01 2010 13:53


SCORPION: Dá sa to aj bez predku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

03.01 2010 21:32


Skusil som dat pred chladic klimatizacie koberec, ale udajne by sa mal davat az pred mriezku, aby pripadne mohol ventilator uchladit. Moja otazka, ak sa to prehreje, upozorni ma na to palubny pocitac? Alebo len sledovat teplotu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

03.01 2010 22:44


xpapo: Ak máš termostat OK tak ti koberec nepomôže lebo cez ten okruh neide voda
Ak ti stúpne teplota tuším cez 110 tak to bude aj pískať.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

04.01 2010 9:53


flashmajster: No praveze tym chcem odtestovat, ci nemam zly termostat, pretoze sa mi to pomaly zohrieva, ale s tym kobercom to bolo takmer rovnake.. tak bude asi termostat OK. Inak dik za to pipnutie pri 110, je to asi podobne ako som mal volakedy na AUDI 80, ked mi pipal nizky tlak oleja v horucave.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

05.01 2010 0:48


flashmajster - to napisal jasne. Pokial motor nema tych 87 stupnov, tak chladic by mal byt studeny a az po dosiahnuti tej teploty by sa mala horuca voda dostat do neho, takze sa celkom rychlo ohreje. Trocha zle sa to sleduje o tiptronica, kedze v chladici je aj chladenie oleja.
nahoru

sponzor





05.01 2010 0:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.01 2010 10:52


mastik: No prave, ja mam Tiptronic* a chladic je po cca 30km jazde teply, tak ako teda zistit, ci mam zly termostat?? prestrcitk ruku k dolnej lavej hadici?? Dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.01 2010 11:06


mastik: PS: Ja viem ako pracuje termostat, skor som chcel nejako sikovne zistit, ci nemam zaseknuty termostat, pretoze v tejto zime nie a nie zohriat na 90. Zistil som vsak, ze ako nahle vypnem kurenie tak to zacne viditelne stupat, preto som sa pytal na fore, ci to nie je normalka ze v takychto zimach proste pri kludnej jazde tazko zohrejem masinu na 90 pri zapnutom kureni. Mam tento motor prvu zimu, tak s nim nemam este take skusenosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

07.01 2010 14:29


xpapo:
mastik: preto som sa pytal na fore, ci to nie je normalka ze v takychto zimach proste pri kludnej jazde tazko zohrejem masinu na 90 pri zapnutom kureni. Mam tento motor prvu zimu, tak s nim nemam este take skusenosti.

Včera jsem termostat něchal měnit - při jakékoliv vzdálenosti mi teplota vody nepřekročila 65 stupňů. Nyní po výměně po 10-ti kilometrech (cca 8 minut) je teplota vody krásnejch 90°C, teplota oleje 70°C. S lehkou nohou a v mínus 6°C okolní teploty. Pokud ti nedosáhne teplota vody ani po 20km 90°C, máš na 99% vadnej termostat. (měl jsem i polystyrénovou desku přes celej chladič na test, a vůbec ničemu to nepomohlo, teplota s vadnym termostatem byla furt 65°C. Jinak kup Wahler anebo podobný kvalitní, žádnej šunt, protože cena práce je o dost vyšší. Předek musí dolu, ale rozvody ne. Práce náročnější, ale jde to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

07.01 2010 17:03


gwynn: Dakujem za prakticku skusenost, musim pockat kym sa otepli a hold predok dole...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2074 | Témat: 19

07.01 2010 17:03


Lze to říct i jinak - pokud by měl dekl před chladičem vliv na dosaženou teplotu, je termostat 100% špatnej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.01 2010 19:10


noooo kluci termostat jde vyměnit i bez demontáže předku minulý týden jse to dokázal práce tak na 2 hodky,ale je pravda že je to celkem náročnější ale jde toooo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

11.01 2010 20:23


top sport: Aj na 2.5TDi? Musis predsa dat nejako prec kryt rozvodoveho remena, ci nie? Da sa k tym 3 srobam co drzia prirubu termostatu dostat? Nemohol by si prosim Ta napisat nejake pomocne kroky? Dik
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.01 2010 20:27


xpapo: Ak si to ešte nerobil tak odporúčam predok aspoň do servisnej polohy, lebo bez toho aby si vedel ako to tam vyzerá moc toho nespravíš.
nahoru

sponzor





11.01 2010 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.01 2010 20:38


tak co jsem u svojí a6 2.5 TDI* 132kw sundal byl vzuchový filtr a samozřejmě ještě spodní plast pod motorem abych vypusti vodu(fridex).,ptž vypouštěcí šroub je na chladiči vespod.a ještě kryt rozvodů,jinak na ty tři šrouby se dá dosta sice blbě ale jde to.abys vytahnul ten odlitek + termostat tak musíš použít trošku násilí na řemen a vyhnout si ho potom.je to porod ale dá se to pokud jsi trošku zručný a zběhlí v menších nebo i větších opravách
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

12.01 2010 17:59


Chudák remeň!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

12.01 2010 18:15


práve idem od mechanika a ma tam rozkuchanú 2,5 TDI* 110kW a mení rozvody keď som videl ten kombajn tak radšej ozaj zhodiť predok ako tam zbytočne urvať alebo zalomiť nieaky ten šrób
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 7

13.01 2010 11:50


ked sa zhodi predok - nie je tam nejaky remen ktory treba vymenit ? /teda taky co by sa nemal davat naspat po zhodeni predku ?/

okrem zvysenej spotreby a kurenia je este niekde inde problem ked nemam 90stupnov ? /mam meneny alt. z allroadu a od vymeny sa na 90 dostanem len v lete ../
Naposledy upravil kvee dne 13.01 2010 17:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2010 17:06


kvee: Nemusí sa nič meniť, len remeň nesmieš dať opačne.
Obyčajne sa auto nezohreje kvôli termostatu.
Alebo môže ešte ukazovať zle teplotu (ale teplota je OK) v tom prípade to je teplotné čidlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

01.02 2010 15:14


Taak nechal jsem vymenit termostat, v servisu rikal ze museli vymenit termostat vody i oleje. A ted je vsechno v poradku po par minutach jizdy teplota vystoupa na 90 a drzi. Delali to tim zpusobem ze shodily rozvody, rano sem to tam dal a ve 3hodky odpoledne sem si to mohl vyzvednout a oba termostaty stali kolem petistovky takze zadna hruza, radsi to nez ryskovat poruchu pri jizde se studenym motorem. Teplota venku na to vubec nema vliv (jen cas zahriti se trochu prodlouzi) i pri -20 po 15min jizdy drzi 90.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

01.02 2010 16:30


já mám taky v autě termostat oleje?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2010 16:31


jarajede: cumel som na to jak diva svina, ale nechcel som byt prvy co sa to opyta
to akoze zatvara okruh oleja a otvara ked sa zohreje ?
nahoru

sponzor





01.02 2010 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2010 16:54


jarajede:
já mám taky v autě termostat oleje?


Taky, taky ... Soudruzi z NDR jsou občas lepší, než by člověk čekal ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

01.02 2010 17:02


scorpion: srabe

takže je nějakej malej okruh v motoru a pak velkej přes chladič?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.02 2010 17:04


R5 to má taky?????
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.02 2010 17:37


AlienT: Hehe, cože termostat oleje? To jsem v životě neslyšel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 17:51


Citace:
Hehe, cože termostat oleje? To jsem v životě neslyšel.

tak to by som aj ja rád vedel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2010 18:03


jarajede: nechcel som byt za blba

tie okruhy by som chcel vidiet, ty vole to by bola podivana

mechanik chcel asi zauctovat nieco navyse a tak na fakturu nahodil to co tam videl, takze olej a termostat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email