Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 511 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 507
Uživatelů: 4
Celkem: 511

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 13:22


Nemate nekdo schema jak maji byt zapojene tyhle podlakove hadicky?
Mam TDI*, motor AFN v A4 Avantu.
Furt mi pada Turbo* do nouzaku a ted uz nespina vubec, nikdo nevi, cim to je. Tak chci vyloucit spatne zapojeni podtlakovych hadic.
Predem diky za help.
nahoru

sponzor





23.04 2008 13:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 15:37


Nebo jestli nekdo nemate A4 TDicko, a nebydlite nekde pobliz Mimone, ze bych se na to zapojeni prijel podivat a nafotil bych si to. Ja uz fakt totiz nevim a nemam tuseni co s tim muze byt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

23.04 2008 17:37


A4 TDicko mam, ale od mimone bydlim celkem daleko, ale kdyz mi treba u sebe vyfotis o co presne chces vidět, tak ti to klidně nafotim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 18:54


Mno problem je ze porebuju komplet vsechno co se tyce toho podtlaku.
Pac mi furt vypina toturbo, to jsem uz cistil, novy ventil jsem dal taky, hadiciky zkontrolovany, cidlo tlaku v sani jsem taky otestoval. Ale proste uz nevim, cim by to mohlo byt. Mam tuseni, ze jeste ty hadicky jsou nejak blbe zapnute.
Nejenom ze mi to Turbo* tahne az od 2500ot/min ale pri jizde na 5tku na cca 1800ot, a pak seslapnuti plynu, to chvili tahne ale tak po chvili tahu napr v 2800ot - 3500ot/min mi to Turbo* proste vypne
Uz na to koukalo dost lidi, ale nikdo nezjistil cim by to mohlo byt.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6 | Témat: 0

23.04 2008 19:20


Zkoušel jsi váhu vzduchu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 19:21


Mno tak tu jsem nejak nezkousel a ani nevim jak se da ozkouset :/
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

23.04 2008 19:38


jsou metody jak to vyzkoušet jakože odděláš vzduchovej filtr a dáš mezi něj punčochu a pokud nepoznáš rozdíl, znamená to že váha vzduchu funguje špatně, ale vzhledem k tomu, že je to poměrně častá závada u TDI*, tak bych to zkusil prostě vyměnit....nebo pokud znáš někoho se stejným motorem jako máš ty, tak si ju od něj mužeš zkusit pučit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 19:46


Spatna vaha vzduchu by to by udajne nemela. Bylo mi receno, ze se to projevi nizsim vykonem pri vysokych otackach. A nebo kdyz je uplne KO tak to nejede vubec. Navic hodnoty z vagu vypadali prej celekm ok, az na to ze nebyl dosazenej tlak v sacim potrubi. Pozadavek tam treba myl 1800mbaru a ja stale tam mel 936mbaru vubec se to nehejbalo :/
nahoru

sponzor





23.04 2008 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6 | Témat: 0

23.04 2008 19:53


Vyndej váhu vzduchu pořádně ty drátky uvnitř prostříkej čističem brzd. Někdy to pomůže. Jinak váhu vyzkoušíš tak že napojíš na WAG a za jízdy nejlépe do kopce změřit.Nebo od někoho půjčit a vyzkoušet.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

23.04 2008 21:49


Ok, vezmu to zitra nejakym kontaktolem ci co mam doma A v nejblizsi dobe se pokusim dostat s tim zase na VAG a pak sem hodim co se da z neho
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.04 2008 23:24


Prosimte az budes hotovej s tou puncochovou story......brzdosprejocisticovou story.... a prestane te bavit spekulovat.....zajed za nekym kdo opravdu zna tak malinkato jak vlastne to TDI* funguje.......zamer se na snimac plniciho tlaku... zkus jestli ti beha naklapeni - na A6 najdes celkem zajimavy vlakno kterak nezkouset banku......mozna bych zkusil sundat hadici a podivat se jestli neni nekde vcucnutej hadr jak jsi to posledne lestil (joke) podivej se jestli neni nahodou Turbo* po smrti......netesnost-prasklina hadic.... to ze je vaha ko bych taky nevyloucil.Takhle na dalku tezko odhalit 100% zavadu-pokud ano tak jen nahodou - nicmene zmen mechanika pokud neumi zmerit presne hodnoty a kdaka ti jen o tom ze pozadovanej tlak je 1980 a aktualni 910.....jinak nic proti nemu - urcite to je hodnej kluk se kterym se prima chlasta

Jinak schema zapojeni podtlakovych hadic je celkem pekne rozkreslene v etce -mozna nekdo ze zde pritomnych by to sem mohl hodit v jpegu.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

24.04 2008 5:14


http://www.vagcat.com/p/B194/131200.png tady mam to schema podtlaku
Sice by mi bodlo lepsi ale tohle bude muset stacit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

24.04 2008 22:19


Mno to auto jsem s tim takhle uz koupil, ten chlapek rikal, ze je to Turbo* udajne jen zaneseny, ze s tim chalp jezdil rok bez turba. Rikam v pohode, vycistim a pujde to a ono howno.
Je mozny teda, ze jsem to Turbo* spatne slozil? Tam ale neni co dat spatne do kupy ne? Pac se to auto chovalo stejne uz i takhle jak jsem to dovezl, takze bych to nevidel s tim, ze jsem to udelal je, ledaze by to uz nekdo prede mnou spatne slozil. Jinak v tom turbu se da tak maximalne otocit ten prstenec jenom ne? CO otaci tema lopatkama.

Jinak to dela presne toto:
Kdyz nastartuju, rozjedu se, tak Turbo* zabira az na 2500ot/min a tahne az do 4500ot/min v pohode a plynule. Kdyz se auto zahreje, ci se jede sviznejsi jizdou a pak chci roztahnout nejaky kvalt delsi dobu a do tahu (poradnej kopec, plne nalozeny auto) tak to Turbo* proste vypne. Auto jede normalne ale predjede me kazdy auto a nema to vykon absolutne, nejde to tak rychle do otacek atp, proste bez turba. Po vypnuti a zapnuti motoru klickem, Turbo* naskoci. A jede to zase v pohode, do ty doby nez mu DAM* zase coud
Na 30km to udela klidne 5x a kdyz jedu klidnejsi jizdou tak treab jen 1x.
Dale jeste jedna vec co me zlobi, kdyz mi vypne to Turbo* a ja vypnu zapalovani klickem, tak mi motor stale bezi jeste nejakych 5 vterin a pak taprve se vypne. Nevim jestli to ma s tim spojitost ale docela me tohle udivuje.

Dale dnesni poznatky jsou tyto zhruba:
- nasadil jsem hadicku na Turbo* a nasaval, normlane se tahlo zveda, jde to ztezka ale tak o nejakej ten pulcentak to zvednu.
- u SuperBa TDI* PD 96KW + chip jsem zkousel to same, jde to tam vice z tuha, min se to hybe.
Dale jsem zkousel nastartovat a koukal jsem jak se to zvedne, co jsem zpozoroval tak u SuperBa jse to tahlo zvedne mnohem vyse nez u A4. Po pridani plynu na volnobeh (vim ze se to moc nema u TDicek) se to tahlo u Superba postupne dava dolu a u A4 se temer ani nehne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6 | Témat: 0

25.04 2008 5:44


Tak do kopce v plný náloži mi to dělalo také.Vyměnil jsem váhu vzduchu a je klid. Jede to v pohodě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.04 2008 8:40


Mne to dela ikdyz jedu sam ale zda se mi, ze to vypne malinko dyl.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

25.04 2008 8:51


Tak jestli dojedeš do LBC, tak můžeš kouknout na můj motor, mam taky AFN, můžeme to i napíchnout na VAG a udělat logy.
nahoru

sponzor





25.04 2008 8:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.04 2008 9:27


Lee:
Tak jestli dojedeš do LBC, tak můžeš kouknout na můj motor, mam taky AFN, můžeme to i napíchnout na VAG a udělat logy.


Jo dojedu, sice to bude o nervy ale uz bych to rad dal do kupy.
Kdyby jsi mel cas? Kdyztak mi pisni na tel 721/873638 a nebo mi pisni tvuj tel. Diky moc.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

27.04 2008 23:56


tak jak?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.04 2008 11:25


Tak to s tou puncochou je fakt narez...jeste lepsi jak muftyho foukani:)))) Co kdybys to nechal nekomu, kdo tomu rozumi a ma na to hlavne vybaveni a zkusenosti? Sve svemu...pokud nevis jak funguje TDI* motor, stejne nic nevykoumes, spise naopak to jen dorazis...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.04 2008 11:27


quinn:
jsou metody jak to vyzkoušet jakože odděláš vzduchovej filtr a dáš mezi něj punčochu a pokud nepoznáš rozdíl, znamená to že váha vzduchu funguje špatně, ale vzhledem k tomu, že je to poměrně častá závada u TDI*, tak bych to zkusil prostě vyměnit....nebo pokud znáš někoho se stejným motorem jako máš ty, tak si ju od něj mužeš zkusit pučit...


Hele a muzu pouzit i barevne puncochy? Ja myslim, ze ty cervene nebo jsou pro to lepsi ne?))))))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

29.04 2008 19:18


Lumpiq:


Hele a muzu pouzit i barevne puncochy? Ja myslim, ze ty cervene nebo jsou pro to lepsi ne?))))))
na červený TDI* červená punčocha, na žebráka obyčejná
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

09.05 2008 9:22


Tak jsem byl u Leeho a napichli jsme to na VAG a udelal mi LOGy, zkouseli jsme prohodit i N75 ventil a stejne to nepomohlo
nahoru

Anonymní





11.05 2008 1:25


zkus ten kat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

11.05 2008 2:08


mě to taky hazelo do nouzáku a měl jsem v pytli banku membranova regulace turba (ta banka na turbu) neda se volne koupit..nabidnou ti jen cele Turbo*..ale od nekoho by se dala sehnat..

da se vyzkouset kdyz odpojis hadicku od N75ky a fouknes do ni.. pokud ti nekde utika vzduch je membrana v bance v pytli a musis menit banku...

za pokus nic nedas

Lumpe: ty se foukani nesmej..neprisel jsem na jinej zpusob otestovani membrany v tej bance ale tohle funguje spolehlive
nahoru

sponzor





11.05 2008 2:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.05 2008 12:35


Zaplat panbuh, problem je vyresen.
- nekdo utahl na membrane to tahlo naplno tak, ze uz po nastartovani bezelo Turbo* na max.
- dale tam nekdo dal jinou RJ z 66KW verze
- takze mi tam nahrali software z 81KW verze, vymenili cidlo podtlakove v RJ a bezi to jak ma!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 6

26.08 2008 18:34


Tak už jsem se také zařadil mezi ty, kteří mají problém s padáním do nouzáku. Mám 66KW motor 1Z (obtok bez VGT*). Váhu vzduchu jsem měnil, prověřil všechny podtlakové hadičky a nic nepomohlo. Dnes jsem byl na VAGu a tam mi servisák oznámil, že je to 100% špatné Turbo*. Na PC mu to ukázalo "tlak v sacím potrubí". Auto jenom na místě napichl na Pc, žádné logy za jízdy, nebo něco. Je možné odhalit, že to je Turbo* takovýmto způsobem? A co může být na tomto turbu špatného, auto nekouří a jede úplně normálně, dokud to nespadny do nouzáku. Nemohl by to být třeba ještě ventil N75? Poraďte prosím, než budu měnit Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 70 | Témat: 5

26.08 2008 19:15


Gripen:
Tak už jsem se také zařadil mezi ty, kteří mají problém s padáním do nouzáku. Mám 66KW motor 1Z (obtok bez VGT*). Váhu vzduchu jsem měnil, prověřil všechny podtlakové hadičky a nic nepomohlo. Dnes jsem byl na VAGu a tam mi servisák oznámil, že je to 100% špatné Turbo*. Na PC mu to ukázalo "tlak v sacím potrubí". Auto jenom na místě napichl na Pc, žádné logy za jízdy, nebo něco. Je možné odhalit, že to je Turbo* takovýmto způsobem? A co může být na tomto turbu špatného, auto nekouří a jede úplně normálně, dokud to nespadny do nouzáku. Nemohl by to být třeba ještě ventil N75? Poraďte prosím, než budu měnit Turbo*.


Prohlásit Turbo* za mrtvý bez změření plnícího tlaku manometrem je docela odvaha. Nesnaží se na tobě tak trochu vydělat?


Tlak v sacím potrubí měří čidlo. U starších jednotek je umístěný přímo ECU* u novějších na sacím potrubí za IC.

U starší ECU* - viz 1Z
- zkontrolovat hadičku k ECU* - fouknout do ní a musí držet přetlak
- změřit tlak v sacím potrubí pomocí manometru - nejlépe za jízdy

Podle výsledků měření tlaku se rozhodne (jsou dvě možnosti):
1. tlak je malý v celém spektru otáček - zkontrolovat sání a pokud je čisté tak je Turbo* KO
2. tlak roste s otáčkami a jeho nárůst se nezastaví po překročení 2500 otáček -
- problém měření tlaku ECU* - nahradit ECU* jinou z funkčního auta.
- problém regulace tlaku (N75 popřípadě Wastegate*) - otestovat ventil N75 -
po připojení na napětí musí otevřít po odpojení zase zavřít.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 6

28.08 2008 8:37


Jak velký má být tlak v sacím potrubí, myslím, že 1,5 až 1,7 BAR je to tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

05.01 2011 22:13


caute ludia nemate nahodou schemu na zapojenie podtlakovych hadiciek turba na audi a6 2.5 TDI* M6 qatrro[/user]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 0

05.01 2011 22:41


audi a6 2.5 TDI* QATRRO 110kw bracho skus my pomoct
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email