Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 527 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 523
Uživatelů: 4
Celkem: 527

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.01 2010 14:34


Vlasta a Petan už ví... pro ostatní:

Nad 1400 otáček se mně rozsvicovala kontrolka mazání... Ucpaný sací koš. Používaný olej Castrol TXT softec 5W-40. Sundána vana, vše vyčistěno.

Po domluvě s mechanikem použit olej Castrol Edge 10W-60, dle jeho zkušenosti dobrá volba pro tento motor s těmato km.

Ještě předtím, než se projevily problémy s mazáním, tak motor na volnoběh občas klepal, po nastartování cca tak 5 sec. taky. Teď si ševelí jak kocour na kamnech... celkově mám pocit, že motor je tižší. Předtím nebyl žádný úbytek oleje na 15 tkm, teď budu koumat.
nahoru

sponzor





01.01 2010 14:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

01.01 2010 16:27


Doporučil bych pročíst povídání o olejích, jak je tady někde odkaz. Sice to pár hodin zabere, ale aspoň zjistíš, že je zbytečný kupovat předraženej Castrol, pokud to má být 10W-60, tak bych bral levnější Valvoline.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.01 2010 16:37


Mr. Death: přečteno již dávno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

02.01 2010 17:48


Podobna skusenost s 1,8T. Po vycisteni a vymene hydrostelov si pradie...

nazorna ukazka co dakaze ucpate cerpadlo

http://www.youtube.com/watch?v=oYhhNbNxUVs
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

02.01 2010 22:50


podobná zkušenost..(ucpaný sací koš)oprava:výměna nového oil.čerpadla a znova plná syntetika..zatím klid
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.01 2010 23:40


fe.man: tak nejak ma vypadat oprava. To cerpadlo je proste potreba dat nove. Pokud mlatej hydra, rovnez nove. Zmenou viskozity oleje dojde pochopitelne ke ztlumeni az potlaceni nezadoucich zvukovych projevu,ale opravene to proste neni. Casem to zacne mlatit znovu, navic tenhle olej (10W60)neni pro tento motor doporucen.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

03.01 2010 0:06


vlasta:
fe.man: tak nejak ma vypadat oprava. To cerpadlo je proste potreba dat nove. Pokud mlatej hydra, rovnez nove. Zmenou viskozity oleje dojde pochopitelne ke ztlumeni az potlaceni nezadoucich zvukovych projevu,ale opravene to proste neni. Casem to zacne mlatit znovu, navic tenhle olej (10W60)neni pro tento motor doporucen.

myslel jsem si v duchu to samé jen jsem nechtěl....taky si myslím že hustější olej nic neřeší pro motor s turbem jsem se dozvěděl že plná syntetika je to pravé..ale co,.. každý sám sobě..?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.01 2010 9:39


fe.man: proč jsi nechtěl? že bych se napučil v poho. naopak jsem to sem dal proto, abych si vyslechl i negativní názory.
s vlastou jsem to konzultoval po tom, co mně mechanik řekl, že by tam dal tento olej. vlasta řekl, že nedoporučuje. já to znova řešil s mechanikem, a on mně řekl, že si za tím stojí, že to není první 1.8T kterou takhle řeší a zatím vše v poho.

jinak tlaky oleje jsou změřeny za všech teplot a vše maže naprosto v pořádku.
nahoru

sponzor





03.01 2010 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2010 10:04


vencaa6: castrol si uz do auta nechcel davat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.01 2010 10:05


Zmenou viskozity se pochopitelne zmenil i tlak oleje.Ale jako opravu to nepovazuji,spis jen jako docasne reseni problemu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.01 2010 10:13


SCORPION:
vencaa6: castrol si uz do auta nechcel davat


ne, protože doteď jsem to celé řešil jinak. měl jsem jiného mechanika, díly si kupoval sám.

Teď jezdím jinam a řešíme to tak, že mu dám seznam co všechno chci vyměnit a udělat o vše se stará on. Vyjde mně to +- na stejno a nemusím se o nic starat.

k tomu castrolu 10W-60 řekl, že nemá tendence se "připalovat" netvoří se usazeniny, že s ním má dobré zkušenosti.

vlasta: uvidíme. jde to na jeho triko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

03.01 2010 16:14


vlasta:
Zmenou viskozity se pochopitelne zmenil i tlak oleje.Ale jako opravu to nepovazuji,spis jen jako docasne reseni problemu.

jj bylo mi řečeno že i plná jé lepší než polo páč se dostane rychleji do turbíny což je asi dobře..?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.01 2010 16:31


fe.man: Tak nejak se to da taky pojmout. Je ridsi za studena,takze se dostane vsude rychleji. K tomu je ovsem potreba mit olejove cerpadlo v dobre kondici
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

03.01 2010 17:13


vlasta:
fe.man: Tak nejak se to da taky pojmout. Je ridsi za studena,takze se dostane vsude rychleji. K tomu je ovsem potreba mit olejove cerpadlo v dobre kondici

jinak info:to čerpadlo mě vyšlo tenkrát od Brnáků cca na 2500.- což si myslím není až taková hrůza..?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.10 2011 21:16


btw. od té doby najeto 40tkm a stále ševelíme
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

04.07 2012 22:59


Prosím o radu chlapi. Koupil jsem A4 1.8 5V ARG, po 300km jízdě po dálnici sem tam problikla kontrolka tlaku oleje. Za dalších asi 30 se rozsvítila a již nezhasla, okamžitě jsme zastavili a domů dojeli na tyči. Cca po 3hodinách chladnutí motoru a opětovném nastartování to bylo OK, dokud jsem nepřidal otáčky nad cca 1500ot/min, kdy se opět kontrolka obejvila, v okamžiku, kdy otáčky spadly zpět na volnoběh, kontrolka zhasla... Mám podezření na čerpadlo oleje, každopádně začnu změřením tlaku oleje a uvidíme. Díky za reakce.
nahoru

sponzor





04.07 2012 22:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

04.07 2012 23:09


proměřit, případně odstoupit od smlouvy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

04.07 2012 23:14


Odstoupení řešit ani nechci, auto je jinak velmi pěkné a zachovalé, jsou v něm vidět investice za servis... Spíše mě zajímá, jestli zde nebyla nějaká typická závada, jako třeba u 2.0tdi BLB motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

04.07 2012 23:17


Závada je to u těchto motorů podle toho co jsem tady vyčetl častá, stačí vyčistit nějaký sítko (nevím teďka přesně kde) a kontrolka zhasne. Zkusím pohledat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

04.07 2012 23:22


Ve vane, pred vlezem do cerpadla, oddeluje to ten nejhrubsi bordel, aby vic vydrzel filtr a nelezlo to do motoru...Sundat vanu, vycistit, muzes i cerpadlo zrovna vymenit, dyz to auto neznas, budes mit klid. Hlavne s tim nejezdi, me to stalo motor na 120
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

04.07 2012 23:27


Tak to jsem chtěl slyšet, víceméně jsem počítal s tím, že to čerpadlo prostě vyměním...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

05.07 2012 22:17


Apropó,zobrazuje VAG COM tlak oleje?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

06.07 2012 1:06


Většinou ne, protože ty motory nemívají snímač tlaku oleje.
Ale je fakt, že u aut které ho mají jsem to ještě nezkoušel. Radši to měřím normálně tlakoměrem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

06.07 2012 16:55


t_kali:
Většinou ne, protože ty motory nemívají snímač tlaku oleje.
Ale je fakt, že u aut které ho mají jsem to ještě nezkoušel. Radši to měřím normálně tlakoměrem.


To jako fakt nemají některé snímač tlaku, jo? No to je pěkný, jedeš, jedeš, nejedeš a nic jsi s tím nemohl udělat... Aspoň, že tahle ho má. Sice ještě nevím kde, jelikož, než to rozkuchám, tak to chci změřit barometrem, abych věděl... Ještě mi někdo prosím prozraďte, jde u tohodle motoru vana sundat, aniž by se hýbalo s celým motorem nebo nedej bože s nápravnicí?
nahoru

sponzor





06.07 2012 16:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

06.07 2012 17:08


Tompo: ale jasne ze tam je cislo tlaku ojele.. a to byl prave taky pripad stejne poruchy jako u tebe s tou kontrolkou, mohlo to byt taky olejm ketery jsme soubezne menil. Cili vymen nejdriv to cidlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.7. 2012
Příspěvků: 9 | Témat: 0

07.07 2012 9:20


A s tou demontáží vany mátě někdo zkušenost?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

25.07 2012 15:10


Tak jsem dnes vymenil olej, je tomu skorem presne rok a 13000km. Byl tam tedy rok Mobil 1 ESP* Formula 1. Inu pan mechanik me uakzoval kolik karbonu tento kavlitni olej rospustil a ze by bylo na miste tam misto nej nalit taky plnotucnej, ale nejakej obic a ten po 2-3tkm zase vymenit a tak aspon 2-3x. Cili takovej pruplach.
Ale o sitku jinak nic nerikal

no kazdopadne nevim jestli ho mam i nadale pouzivat , pac je otazka jak dlouho se ten karbon bude uvolnovat a v jakym mnozstvi. Ale to rozpousteni uz asi zacalo, takze
by asi bylo nejelpsi parkrat udelat ten pruplach a pak komplet vycistit kanalky sitko a tak. ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

25.07 2012 15:22


Já měl podobný problém.

Při výměně oleje se tam nalil 5W-40, a po zahřátí motoru, mi to ukazovalo kontorlku mazání, po přečtení v příručce jsem se dobral tomu že jde o nějaké "špatné" tlaky oleje. Mechanik mi řekl že zkusíme dát jiný olej tedy Castrol Edge 10W-60 pokud to nepomůže jdem po pumpě atd. atd., nalilo se, a už stím jsem ujel přes cca 1000 km a vše v pořádku, nějaké to stišení je znát, chod motoru lepší. Takže já zatím velmi spokojený za tento olej, sice stál pěknou mašli, ale dobré.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

25.07 2012 15:48


motiver:
10W 60 na 1,8T to asi nebyl ten pravej voriškovej ne ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email