Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 130 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 128
Uživatelů: 2
Celkem: 130

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: vačky
tagy:
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

05.09 2010 8:52


killerz:
ono je prave problem že ja par maniku co to maj i přepsany v TP znam... jakože automat za manual..


no a nemaj to z nemec??? tam si muzes udelat co chces projdes u nich TUV a je to zapsano v TP ))) u nas nemuzes nic bohuzel je to tak
nahoru

sponzor





05.09 2010 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

05.09 2010 19:24


prave že ne...ma to i majitel ty dilny co sem si nechal predelavat ja.v DC
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

05.09 2010 20:18


killerz:
prave že ne...ma to i majitel ty dilny co sem si nechal predelavat ja.v DC


tak to mas jednoduche se ho zeptej jak to udelal ))) mozna dal trosku uplatecek ))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 4

19.09 2010 19:30


jen jeste dotaz, duvod opotrebeni vacek je i na vine treba nizkym mazacim tlakem? treba opotrebenim olejoveho cerpadla? kdyz budu menit vacky nevymenit i ho? at se po paru tisicich kilometrech cela akce s vackama neoppakuje?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.09 2010 19:39


důvod je v hydroštelech, je to tady napsané už několikrát
stejné je i vyjádření VW koncernu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.09 2010 19:41


lpepsi: nie som profik najlepsie ti odpovie satas ale podla mna moze to byt aj tym cerpadlom ale tiez nemusi. Ale podla mna je na vine to ze hydrostel klope na nebesku branu a nikto si toho nevsima jazdi dalej a vacka potom ide aj s hydrostelom zaklopat na heavens door

edit:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil SCORPION dne 19.09 2010 19:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.09 2010 19:42


Meggy: si rychlejsi no co
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.09 2010 19:49


Tak tak, vcasna vymena hyder vcetne prislusenstvi zachrani vacky.
nahoru

sponzor





19.09 2010 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 4

19.09 2010 19:51


vlasta:
Tak tak, vcasna vymena hyder vcetne prislusenstvi zachrani vacky.

ja jen prave ze za studena mi jeden dva mozna tri hydrostely poklepkavaji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

20.09 2010 21:06


Meggy:
důvod je v hydroštelech, je to tady napsané už několikrát
stejné je i vyjádření VW koncernu


Tie hydra vydržia vela ale treba ich kontrolovať a ak klepe tak meniť--teda príčina je debil čo jazdí s cvakajucimi hydrami desiatky tisíc kilometrov.

Mne odišlo prvé hydro po cca 300 tis kilometroch totálne a mlátilo to tak že to bolo počuť na 100 metrov...tak čo to má asi spraviť.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

20.09 2010 21:11


ne chyba je v koncernu kde vymysleli něco špatně, protože hydra co dělají teď jsou jiná
další chyba je opět v koncernu kde nepředepsal pravidelné kontroly hyder při servisních prohídkách
poslední chyba je samo v řidiči co to nechá být
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.10. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 0

22.10 2010 20:53


zajímalo by mě kolik ujede motor po výměně vaček,někde jsem tušim četl že vačky odchází kolem 130 tis.má někdo zkušenosti že po výměně vaček je měnil ještě jednou??
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

22.10 2010 22:01


jestli si nevymenil s vackama zaroven hydrostely a ty sarapaticky okolo, tak to dalsich 130tis nevydrzi
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.10. 2010
Příspěvků: 12 | Témat: 0

22.10 2010 22:27


to je jasný,samozřejmě kdyby to bylo vše vyměněný kolik by to vydrželo,zajímam se o to kdybych to někdy dělal tak abych byl v obraze jestli to má cenu:-D
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.10 2010 15:46


Meggy:
ne chyba je v koncernu kde vymysleli něco špatně, protože hydra co dělají teď jsou jiná
další chyba je opět v koncernu kde nepředepsal pravidelné kontroly hyder při servisních prohídkách
poslední chyba je samo v řidiči co to nechá být
Ale jirko nonono....V dílenské příručce je doslova popsáno jak je kontrolovat a kdy.On by koncern hlavně mel přiznat uplně jinou věc a to ne hydra ale interval LL oleje to je hl.problém a díky kterému se ty hydra sdírají,ale to oni nikdy nepřiznají protože by ho museli zrušit a to by se pak nesrali motory a neprodávali se díly,otom to je.každej motror co jsem zrepasoval dostal nový vršky a instrukci menit olej po 10ti,dodnes ty motory jezdí bez jakýhokoliv vydření,není to divné??
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.10 2010 21:09


[quote="Satas"]Ale jirko nonono....V dílenské příručce je doslova popsáno jak je kontrolovat a kdy.On by koncern hlavně mel přiznat uplně jinou věc a to ne hydra ale interval LL oleje to je hl.problém a díky kterému se ty hydra sdírají,ale to oni nikdy nepřiznají protože by ho museli zrušit a to by se pak nesrali motory a neprodávali se díly,otom to je.každej motror co jsem zrepasoval dostal nový vršky a instrukci menit olej po 10ti,dodnes ty motory jezdí bez jakýhokoliv vydření,není to divné??[/quot

Dobre že nie po každých 500 kilometrov meniť olej..... nehvaj sa ale je to blbos´t
ja mám na svojom aute cez 300 tisíc kilometrov,bolo to služobné auto v štátnej správe,samo že jazdilo na long... ja sa k nemu chovám ako... no swviňa nemecká ať slouží a vačky mám ako nové,tak mi to vysvetli,olej stým nemá nič spoločné .
sponzor





24.10 2010 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.10 2010 21:13


Pokial by to bolo olejom tak by sa to dralo podstatne skor a všetko na raz nie len sem tam čosi ,kluka a Turbo* by išlo srať každých dvesto kilometrov.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.10 2010 21:30


MUFTY:
Pokial by to bolo olejom tak by sa to dralo podstatne skor a všetko na raz nie len sem tam čosi ,kluka a Turbo* by išlo srať každých dvesto kilometrov.
Pravda já vlastně otom vim uplnou piču,omlouvam se za klamné info.jde ale o to že neni problem tej long jako olej ale ten interval 30000km kterej každej přetáh o 15 anebo v užasnym autorizáku ani nevymenili a tudíž tam byl 60 a to fakt ty vačky neustojej a nebyl by to první ani posl připad.
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

24.10 2010 21:58


Satas:

jj tak to je.....

Co udela prodejce auto vse je vymeneno po servise je to snad u kazdeho auta co se prodava a opravdu verite ze to tam je.

Kterej debil s prominutim by dal auto na sevis a pak ho prodal????
neznam takoveho cloveka

no a pak kdyz ma auto najeto na jeden olej 30-60 tis km tak ono to moc nevydrzi nehlede na to ze 2,5 strasne karbonizuje olej .....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.10 2010 22:40


avatar:
Satas:

jj tak to je.....

Co udela prodejce auto vse je vymeneno po servise je to snad u kazdeho auta co se prodava a opravdu verite ze to tam je.

Kterej debil s prominutim by dal auto na sevis a pak ho prodal????
neznam takoveho cloveka

no a pak kdyz ma auto najeto na jeden olej 30-60 tis km tak ono to moc nevydrzi nehlede na to ze 2,5 strasne karbonizuje olej .....
Prostě je to o intervalu oleje sám petře víš cos mel ty za jebku motor když si to koupil a to mi nikdo nevymluví,tchánovo A6 má ted 235000 najeto auto mel od 18 tisíc a od nova menil olej po 15,vačky jak nový hydra neklepou jak je to možné?\je.Jezdí ke me pán z Nechanic od HK má A6 2000 od nova AKN krasnej stav v 90 tis jsem mu delal rozvody servisováno Audi autorizák od nova,otevřu víka vačky chycený celkem slušně,včera byl u me po roce najeto 135 hydra na sračku prostě to bylo načatý.
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

25.10 2010 7:08


JJjak se to nacne ty vacky staci to jen lehce chytit pak je to jak smirgl

jinak v UK sem delal test olej z 2.5 TDI* a oleje ze stareho mercedesu.

muj po 10tis z medaku po 15 tis(cca 16 neco bylo to v milach). Vysledky byli prekvapive))
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

25.10 2010 14:55


[quote="Satas"]Pravda já vlastně otom vim uplnou piču,omlouvam se za klamné info.jde ale o to že neni problem tej long jako olej ale ten interval 30000km kterej každej přetáh o 15 anebo v užasnym autorizáku ani nevymenili a tudíž tam byl 60 a to fakt ty vačky neustojej a nebyl by to první ani posl připad.[/quote


Tak to som nepovwdal že o tom vieš.... ale to čo teraz píšeš je o uplne inom,že dáky kokot preťahuje interval,za to predsa výrobca nemože......

Všetky tie autá čo majú v riti vačky buď majú stočené nehorázne kilometre,alebo jazdili s vadnými hydrami....

Pokial sa vykonáva servis tak ako má tak ten motor spraví 500 tis km bez problemov,či sa mení olej 30,20,10 tis km.

Pokial ,ako píšeš ten pán mal opotrebený rozvod po 135 tis km problém by som hladal za niečim iným...

Ešte jedna rada najpodstatnejšie je aby sa kontrolovali hydra a vahadla ,vahadla musia byť zrkadlovo hladké lesklé bez zjavných známok opotrebenia a pokilal su vačky mierne zodraté cca 04 mm vydržia ešte vela kilometrov
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

25.10 2010 16:50


MUFTY:
Pokial sa vykonáva servis tak ako má tak ten motor spraví 500 tis km bez problemov,či sa mení olej 30,20,10 tis km

Právě pravidelnej servis, když vypustíš po 10 normální olej a longlife, tak to bude stejná sračka, to musí bejt masakr když se tam točí ještě 20 tisíc. to můžeš říct, že při pravidelnym servisu je jedno jestli olej vyměnim při 60,40 nebo 20 tis. kilometrech.Otec měl problémy s octávkou a byl někde u Boleslavi, a tam mu řekli max. 10 tisíc na olej, klidně levne ale nepřejíždět. Ten maník dělá diesely přes 20 let, měl tam octávku 750 tisíc najeto, a šla jako hodinky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

25.10 2010 18:46


MUFTY:
Já souhlasim otom žádná a právě to píšu,jak se to auto napadlo nemenením oleje od nova už se to vezlo všechno stim motorem.
sponzor





25.10 2010 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 13:37


Dave001Cz:

Právě pravidelnej servis, když vypustíš po 10 normální olej a longlife, tak to bude stejná sračka, to musí bejt masakr když se tam točí ještě 20 tisíc. to můžeš říct, že při pravidelnym servisu je jedno jestli olej vyměnim při 60,40 nebo 20 tis. kilometrech.Otec měl problémy s octávkou a byl někde u Boleslavi, a tam mu řekli max. 10 tisíc na olej, klidně levne ale nepřejíždět. Ten maník dělá diesely přes 20 let, měl tam octávku 750 tisíc najeto, a šla jako hodinky.



Ako vieš že je to po 10 tis. km sračka,to že je čierny ešte neznamená že je to sračka ???????

Pokial je olej čierny tým že je prehriaty a skarbonovaný to je zle ,ale pokial je čierny od sadzí u diezla to je uplne iné a mazacie vlastnosti sú zachované.

Asi len výrobcovia trocha vedia čo predpisujú a to je tam ešte rezerva,kamiony majú teraz výmenný interval aj 80 tisíc kilometrov...

Pravidelný servis znamená okrem ineho aj výmenu olejov v danú dobu stanovenú výrobcom takže žiadnych 60 tis.km ako si sa vyjadril...

Ja osobne síce long nepoužívam a olej mením kiaždých 15 tisíc.

Čo sa Octavie týka to je niečo uplne iné ... poznám jedneho čo je taký lempel na auto ako nik iný majú Octaviu od nova a daval tam najlacnejší olej aký bol a interval nedodržoval,filter menil jeden an tri oleje a majú na nej 500 tis a ide tak isto ako tomu maníkovi čo mení olej každých 10 tis.....
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

26.10 2010 14:02


jj je spodivem cim vice cernej (starej) olej je naopak pevnost mazacího filmu může být i vyšší díky polárním oxidačním produktům vytvořeným během provozu oleje.

vymenuje se prevazne kuli necistotem a u dizlu hlavne kvuli vysokemu obsahu sazi. coz je vlasne problem u 2.5 TDI* V6. pak nastava proces ze vacky se obali rezi a zacne se to drhnout:))

neberte rez jako rez venku je to mikro rez)))
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 20:35


avatar:
jj je spodivem cim vice cernej (starej) olej je naopak pevnost mazacího filmu může být i vyšší díky polárním oxidačním produktům vytvořeným během provozu oleje.

vymenuje se prevazne kuli necistotem a u dizlu hlavne kvuli vysokemu obsahu sazi. coz je vlasne problem u 2.5 TDI* V6. pak nastava proces ze vacky se obali rezi a zacne se to drhnout:))

neberte rez jako rez venku je to mikro rez)))


Čau ty muj diezle,rád ťa čítam.....

ja tu rez pravidelne ráno obíjam z tých vačiek kladivom.... :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2: :kladivo2:
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

26.10 2010 20:38


MUFTY:

sem vedel ze se na tu rez nekdo chytne)))))))) a vedel sem ze to tam radej psat nemam bo mi bylo jasne jak to dopadne))) sem to dost nadhodnotil jako ze to furt rezne tak to samo neni))))

takze ted vsici 2,5 TDI* v6 budou furt pouzivat draťák
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.10 2010 20:43


avatar:
MUFTY:

sem vedel ze se na tu rez nekdo chytne)))))))) a vedel sem ze to tam radej psat nemam bo mi bylo jasne jak to dopadne))) sem to dost nadhodnotil jako ze to furt rezne tak to samo neni))))

takze ted vsici 2,5 TDI* v6 budou furt pouzivat draťák


To vieš stále tu číham a potom robím šúfky,ako sa máš,si doma alebo vo svete ?
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

26.10 2010 20:52


MUFTY:

uz doma doma do sveta vyjedu uz jen 2x do roka))). AUto sem prodal kupil neco mene narocneho na servis. (tak nejak mam klid v dusi ted zadne vacky zadnej olej zadne Turbo* atd..)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email