Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 512
Uživatelů: 5
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: vačky
tagy:
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2010 12:53


avatar:
AUto sem prodal kupil neco mene narocneho na servis

ale co ta nuda ?
sponzor





27.10 2010 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.10 2010 20:45


avatar:
MUFTY:

uz doma doma do sveta vyjedu uz jen 2x do roka))). AUto sem prodal kupil neco mene narocneho na servis. (tak nejak mam klid v dusi ted zadne vacky zadnej olej zadne Turbo* atd..)



takže nemáš vačky-bude to dvojtakt,hm žiadny olej takže takže olej do benzínu, žeby TRABY ???? nebodaj toto ??
AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

29.10 2010 7:05


MUFTY:

jj presne tak mam dvojtakt jednovalec v garazi osh 175 jede to tak do 80km deda stim jezdil i pres 100 to ja jsem si zatim nedovolil))))
SCORPION:

tak nuda je fakt ze uz to auto ani neumeju jak se mi nic nechce))))
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

10.11 2010 7:51


A teraz vám ja poviem môj príbeh:

menil som riadiaci vstrek a videl som padnúté jedno vahadlo...tým to začalo.
Vačka bola mierne liznuta asi tak 0,2mm dal som to komplet vymeniť že auto bude ako nove...kupil som vačky z Elitu (Febi) 25000 v tedy ešte SK.

Kedže mám rád všetko tip top a uvažoval som prečo to asi mohlo byť vymenil som aj olejové čerpadlo, to predošlé menej tlakovalo.

Takže kúpil som opäť z Elitu origo olejové čerpadlo...a teraz to pride.

Nedavno mi kamarad povedal že ked išiel zamnou že jemne mi to dymi aj ked som nepridával, a zvýšila sa aj spotreba...v čera v domnení že som išiel vyťahovať trysky a davať ích premerať, ked som otvoril výko ma skoro jeb.. vačky na totalku zjeté vlastne ani vačky sa to nazvať nedá, pozhadzované vahadla atd...nechapem ako tem motor môže ísť, najlepši je nato že sa to zvukovo absolutne neprejavilo žiadne cvakanie, proste nič...tie vačky majú najazdené 30 000km. Auto som poskladal a išiel som zmerať tlak oleja..a nameral som pri volnobehu 0,8 čo by malo byť ok ale ak som to dal na 2000ot/min a viac tlak sa nedostal nad 4bar!!! A vraj by malo tlačiť do 7bar.... takže ted krásna dilema!!!
A to asi 5mesiacov dozadu mi Satas nastavoval predvstrek a auto bolo OK.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.11 2010 8:14


Prvni vec co jsi udelal spatne bylo to, ze jsi mel vymenit !!!!VSECHNY!!!! hydrostely. (Ty stoji predevsim za vydiranim vacek-resp. jejich nefunkcnost)
Jako druhou vec jsi udelal spatne, ze jsi koupil srackovy vacky z Elitu. Zadne febi, zadny moog. Jedine original koupeny v autorizaku. (mimo jejich serv. SIT* nemas jistotu ze to co je zabalene v origo obalu je origo dil)
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

10.11 2010 8:22


Nie, nie aj hdrostrely aj vahadla boli menené s vačkami 24ks to je samozrejmosť to som nepísal takže tam vada nie je...

A vačky z Elitu boli balené v Swagu, ale na vačke bolo vyrazené Febi...

A podalšie nemoholo to urobiť to olejové čerpadlo?? Sú tie hodnoty správne??
To čerpadlo je origo AUDI 095 0105H.

nemáte niekto vačky?? alebo mám tam dať späť tie čo som tam mal predtým s tým min. skokom (samozrejme ich dám preleštiť)....

heeeelp
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.11 2010 21:04


každy diel sa opotrebováva to že boli dve desatiny zodraté nevadí,nenapísalsi že to vypadnuté vahadlo bolo zodraté alebo nie ?

Je možné že bolo len hydro v hajzli a vahadielko vypadlo.
napíš v akom stave boli na tej prvej vačke čo si menil vahadla a hydra.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

10.11 2010 21:50


ehm, ELIT CZ a předpokládám i SK nedělá vačky od SWAGu/FEBI pro 2,5TDi

kdyby jsi tam dal vačky co jsou v elitu, tzn. FederalMogul nebo AMC tak se nemohlo nic stát, dodal jsem jich dost a prodávají se každý týden a nejsou s nimy žádné problémy

základ je samo vyměnit komplet vše

PS. AMC dělá i do prvovýroby ve španělsku a kvalita je tam jasně daná

AUDI si díly nevyrábí, ale pouze vyvýjí a zadává výrobu
sponzor





10.11 2010 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

11.11 2010 7:32


to Mufty:
hydro malo ulomenú hlvičku ale aj vahadlo bolo zošúchané. Ale pri výmene som našiel aj iné už jemne liznute...preto si myslím že za všetko môže olejové čerpadlo kt. dostatočne nemaže tlakom tak ako aj v prvom aj teraz v druhom pripade.

No vidím to tak že tam hodím naspäť tie originálne vačkovice, že ja debil som dal na servisaka, no hold som puntičkár (


to Meggy: ano teraz už ich Elit SK-CZ nemá v ponuke ale mali!!!! Ak neveríš môžem oskenovať pokladničný doklad, na moju smolu už 2r. záruky uplynuli.
Ako som písal vymenil som všetko.Zdvihatka a hydra od INA.

Viem že audi si nevyrába a že má svojich dodavatelov, ako všetky automobilky.

Vie mi niekto povedať aký tlak má dávať to olejové čerpadlo? Alebo kde by mohlo byť ešte problem s mazaním?? Viem že každá hlava má ešte ventily na prepušťanie oleja aby bol všade konštantý je možné že by bola zrada tam??
Obavam sa že ked to zas všetko opravím že sa to stane znova...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.11 2010 8:48


To sou zase 2.5 memoary tady....kam sere jirasek se svejma romanama....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.4. 2010
Příspěvků: 174 | Témat: 9

11.11 2010 14:06


Aspon sa nenudime, ked uz nic ine
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

13.11 2010 22:27


bubuk:
to Mufty:
hydro malo ulomenú hlvičku ale aj vahadlo bolo zošúchané. Ale pri výmene som našiel aj iné už jemne liznute...preto si myslím že za všetko môže olejové čerpadlo kt. dostatočne nemaže tlakom tak ako aj v prvom aj teraz v druhom pripade.

No vidím to tak že tam hodím naspäť tie originálne vačkovice, že ja debil som dal na servisaka, no hold som puntičkár (


to Meggy: ano teraz už ich Elit SK-CZ nemá v ponuke ale mali!!!! Ak neveríš môžem oskenovať pokladničný doklad, na moju smolu už 2r. záruky uplynuli.
Ako som písal vymenil som všetko.Zdvihatka a hydra od INA.

Viem že audi si nevyrába a že má svojich dodavatelov, ako všetky automobilky.

Vie mi niekto povedať aký tlak má dávať to olejové čerpadlo? Alebo kde by mohlo byť ešte problem s mazaním?? Viem že každá hlava má ešte ventily na prepušťanie oleja aby bol všade konštantý je možné že by bola zrada tam??
Obavam sa že ked to zas všetko opravím že sa to stane znova...


Popíš to lepšie čo to je zošúchané vahadlo druhé líznuté to je o ničom.

pokial malo hydro ulomenú hlavičku dostalo to asi ranu vahadlo sa mohlo vzpriečiˇ´t .... je možné že máš poškodené diery v hlave v ktorých sú hydroštely a potom tam možeš dať aj olejové čerpadlo z bágra a bude to k ničomu..

odkial si ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

14.11 2010 7:31


bubuk:
to Mufty:
hydro malo ulomenú hlvičku ale aj vahadlo bolo zošúchané. Ale pri výmene som našiel aj iné už jemne liznute...preto si myslím že za všetko môže olejové čerpadlo kt. dostatočne nemaže tlakom tak ako aj v prvom aj teraz v druhom pripade.

No vidím to tak že tam hodím naspäť tie originálne vačkovice, že ja debil som dal na servisaka, no hold som puntičkár (


to Meggy: ano teraz už ich Elit SK-CZ nemá v ponuke ale mali!!!! Ak neveríš môžem oskenovať pokladničný doklad, na moju smolu už 2r. záruky uplynuli.
Ako som písal vymenil som všetko.Zdvihatka a hydra od INA.

Viem že audi si nevyrába a že má svojich dodavatelov, ako všetky automobilky.

Vie mi niekto povedať aký tlak má dávať to olejové čerpadlo? Alebo kde by mohlo byť ešte problem s mazaním?? Viem že každá hlava má ešte ventily na prepušťanie oleja aby bol všade konštantý je možné že by bola zrada tam??
Obavam sa že ked to zas všetko opravím že sa to stane znova...
Je to presne otom jak jsme si psali predevcirem,dily se meli dat original to je prvni a zasadni chyba.vydrz do stredy ted sem mimo cr,klidne mi pak cinkni a dame to nejak do kupy,dily tu mam ORIGINAL vacky jete i nove a sady origo tez kdyz budes pottrebovat,jdu se ti kouknout na ty tlaky ol cerpadla,coz si ale myslim ze bude ok.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

14.11 2010 7:43


MUFTY:


Popíš to lepšie čo to je zošúchané vahadlo druhé líznuté to je o ničom.

pokial malo hydro ulomenú hlavičku dostalo to asi ranu vahadlo sa mohlo vzpriečiˇ´t .... je možné že máš poškodené diery v hlave v ktorých sú hydroštely a potom tam možeš dať aj olejové čerpadlo z bágra a bude to k ničomu..

odkial si ?
Dobra poznamka nato taky kouknout,jeak to nesedi natesno je to v pici.Uprimne receno v origo dilenske prirucce je popsano kazdych 120000 premerit vule hydraulickych prvku ventiloveho rozvodu......kdo to kdy tady v tech pseudo autorizakach kdy udelal????? Jezdi ke me auta na rozvody ktery maj 500 najeto a klape jim to jak kombajn a menit nechtej,ze prej jim mechnaik rekl ze je to u tohohle motoru normal,tak jo ok.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

14.11 2010 21:41


je tam ešte jeden konštrukčný problém,celý ten rozvodový mechanizmus hydro vahadlo podložka ventil je to celé malé jemné a hlavne priemer hydra je maličký a ak hydro netlakuje jednak netesní mazacia dierka s dierkou vo vahadle a všetko sa to velmi rýchlo rozbije,vahadlo potom poskakuje sem a tam,povrchy sa pridrú a začne konečná fáza -deštrukcia.

Rada,ak začnú hydra štrkať -okamžite vymeniť
AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

14.11 2010 22:20


Předpokládám, že jsi tlak oleje měřil na plně prohřátém motoru, i tak to už je docela bída. Pokud to bylo na studeném, vlažném motoru, tak je to katastrofa. Piliny z vaček a vahadel olejové čerpadlo samozřejmě pohřbijou, po sedřených vačkách je nutné změřit tlak oleje.

FEBI - poslední dobou (rok, dva) jedna velká sračka, dřív se dalo mluvit o kvalitní druhovýrobě, ale měl jsem na to tolik reklamací (kotouče, čepy, tlumiče kmitů), že mám na to už alergii.
sponzor





14.11 2010 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.11 2010 23:31


Andre2: co se týče Febi tak já bych zase tvrdil pravý opak, poslední dobou celkem slušná kvalita
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

14.11 2010 23:33


ja uz neverim ani originalu v poslednej dobe
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

14.11 2010 23:54


quattro99: Originalu verit muzes,jen to musi montovat nekdo,kdo vi co ma delat.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

14.11 2010 23:57


coz aj to, ale aj tak mam pocit, ze uz ani ten original nahradny diel nieje to prave orechove co to bolo priamo z vyroby
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

15.11 2010 8:00


Cely problem nastal tým že na origo vačkach odišlo ako prvé to čerpadlo lebo davalo nízky tlak.
Ja som sice všetko vymenil, ale dal som tam tie Febi vačky čo sa zas zničilo tým že sú blatové...dnes ich vytiahnem a dám im zmerať tvrdosť pak vám napišem hodnoty.

Origo vačky už mám prichystané, vymením zas komplet vahadla a hydra tie kt. nemali na sebe vahadlo a behali samé...(3ks) podotýkam všetko bolo menené pred 30 000km.

Dám nové guferá na vačky, nový olej... a hadam to už bude ok.

to Satas: dikes za to info o tlakoch, ešte aj pre ostatných tlak na volnobeh má byť min 0,8bar pri 2000ot/min má byť min 2bar a pri väčších otáčkach max. 7bar.

to Mufty: Trenčín a ty? Vôlu hydier pozrem, ale nepredpokladám, že tam bude chyba lebo to hydro je fixované na dosť veľkej ploche (výške), ale kuknem to.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

15.11 2010 19:43


Vydrž,stretneme sa ,určite Ti poradím čo s Tým.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 4

15.11 2010 22:14


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
na tohle rikate co?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.11 2010 22:20


nějak jsem přehlídl výrobce

podle peněz čína
sponzor





15.11 2010 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

16.11 2010 8:26


Meggy:
podle peněz čína

A to je ne nějaký problém?Tam přECI* používají nejnovější ultradobrý materály a technologie přece ne?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.11 2010 17:20


váha:

A to je ne nějaký problém?Tam přECI* používají nejnovější ultradobrý materály a technologie přece ne?


to si pleteš s Taiwanem
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.11 2010 21:16


Meggy:


to si pleteš s Taiwanem


Zrejme budem kameňovaný,ale ja by som sa z Čínskych vyrobkov až tak moc nesmial,celý svet tam vyrába a OOOO tak isto,za pár rokov sa začnú všetci čínani voziť na autách a tu prejdeme na kola.....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

17.11 2010 21:19


MUFTY: je veký rozdíl mezi čínským výrobkem a výrobkem vyrobeným v číně
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

18.11 2010 1:34


presne tak jak psal Meggy nedaji se srovnavat veci vyrobeny v Cine. Sam jsem tam byl kvuli vyrobe - udelaji Ti cokoliv v jakykoliv kvalite jak si reknes a od toho se taky odviji cena. Je bych nepodcenoval spise zadavatele vyroby..
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.11 2010 20:07


[quote="Meggy"]MUFTY: je veký rozdíl mezi čínským výrobkem a výrobkem vyrobeným v číně[/quot

To je mi celkom jasné,veď som napísal ...cely svet tam vyraba a aj OOOO ...tak toto asi nebudú Činske výrobky ,ale výrobky vyrobené v Čine.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email