Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 439
Uživatelů: 8
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: vačky
tagy:
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

31.12 2009 16:11


Ahoj všichni, zajímalo by mě jak zjistím na 2.5TDI jestli jsou vačky ten starý typ, nebo už ty vylepšené (duralové?)?? Je to dáno rokem (např. od 03/04) nebo kódem motoru (např. motory s ozn. BXX). Díky Huďas
nahoru

sponzor





31.12 2009 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

31.12 2009 17:02


Podle kodu motoru. Beckove motory uz maji jine vacky. A neni to jen slozenim ale i typem umisteni a lepsi kanalky na mazani tech vacek.
Tusim ze to bylo uz po roce 2002.
Ty motory se defakto lisi pouze hlavama. Cili staci dat hlavy z Beckoveho motoru na Ackovy a mas taky po problemech
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.12 2009 17:07


na jeden B-ckovy motor sa vraj tieto novsie vacky nedavali a minule satas pisal, ze u niektorych B-ckovych motoroch sa davali asi podla toho ako sa vyspali, bo pisal, ze jak knemu chodia auta tak videl motory s rovnakym kodom a jedem mal novsie a druhy starsie vacky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

31.12 2009 17:10


quattro99:
na jeden B-ckovy motor sa vraj tieto novsie vacky nedavali a minule satas pisal, ze u niektorych B-ckovych motoroch sa davali asi podla toho ako sa vyspali, bo pisal, ze jak knemu chodia auta tak videl motory s rovnakym kodom a jedem mal novsie a druhy starsie vacky

To ne,spíš už to někdo proházel
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.12 2009 17:58


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
čítaj dole ad FrantaCecha
Od roku cca 2005 sú 2.5 TDI* už iba s rolnou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

31.12 2009 18:03


Díky vám všem a přeji krásného silvestra a šťastný nový rok 2010 s Audinkama!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

31.12 2009 20:59


váha:

To ne,spíš už to někdo proházel
Váho opravdu,ty jdi do Audi a řekni jim tam že sou všichni debilové at vrátej výučáky,ty si jak kniha svatá,promin omlouvam se,ale už sem to nevydržel.B čkovej motor skutečne delaj jak s novejma tak i staršíma typama vaček servisuju dvě auta zákazníkum maji auta od nova a i podle etky to sedí,jeden má BAU a druhý BCZ a oba starý model vaček a nejsou to jenom tyto dva případy co mi rukama prošlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

31.12 2009 21:07


flashmajster:
http://audiklub.cz/prispevekt24573 čítaj dole ad FrantaCecha
Od roku cca 2005 sú 2.5 TDI* už iba s rolnou
Podle etky takto možná ale:BCZ,BDG,BAU, staré vačky i nové vačky a hlavne bylo tu i auto které melo nové vačky i z roku konec 2003 podle etky sedelo,píši tak proto že sem to prostě tak viděl x krá a takto mi to rukama prošlo.
nahoru

sponzor





31.12 2009 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

31.12 2009 23:05


Takze, zamena starej hlavy za novsi typ je uplne "jednoducha"? Myslim tym, ze vsetko ostatne ostava povodne (ja neviem, napr. rozvody, vstrekovace, zhavice atd...)? Alebo treba este nieco prekopavat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.01 2010 11:07


mastik: vse zustava.
Jinak jsem uz taky videl v allroadovi v motoru BCZ stare typy vacek. Auto je stale u prvniho majitele, nikdy se v tom nikdo nehrabal.Nez zacal jezdit ke me byl 2x na vymene oleje v autorizaku. Takze potvrzuji slova satase: je to mozne,ty motory poskladali podle toho jak jim to k lince navezli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

01.01 2010 11:10


Tak isto to platí pre kod motoru BFC...je tam tiež starý typ vačiek. Moj prípad.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.01 2010 11:32


Satas:
Váho opravdu,ty jdi do Audi a řekni jim tam že sou všichni debilové at vrátej výučáky,ty si jak kniha svatá,promin omlouvam se,ale už sem to nevydržel.B čkovej motor skutečne delaj jak s novejma tak i staršíma typama vaček servisuju dvě auta zákazníkum maji auta od nova a i podle etky to sedí,jeden má BAU a druhý BCZ a oba starý model vaček a nejsou to jenom tyto dva případy co mi rukama prošlo.

Tak máš asi pravdu,ale pak to jsou opravdu debilove,protože nevim proč tedy v dílenských příručkách rozlišuj motory BAU,BDH,BDG a ostatní a i v technických specifikacích mají napsáno že tyhle motory mají rolny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.01 2010 20:59


Myslím si že je to jedno ,rolny nerolny ,keď budú mať 500 tis pojdu srať.


Inak bol u mňa borec mal zodraté vačky a vyliezlo z neho,že mu hydra štrkali tak tri roky,pritom dosť jazdí.
Tie vačky sa proste musia vyklepať,keď to tam mlati,že je to počuť až do kabíny.

Hydra musia byť OK !!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

02.01 2010 16:38


hele moc sem to nepochopil,na BDG 120kW z 04 sou stary vacky nebo novy nebo jak se jim zachtelo?Je to pro kolegu...Este OT-jakej je u toho rozdil oproti 132kW verzi?jen RJ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.01 2010 16:52


mike8: jak se jim zachtelo to tam skladali
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

02.01 2010 19:03


vlasta: he,taky dobry a da se to vizualne poznat (treba pres vicko)?to v tom maj soudruzi peknej bordel...Este nevis jak to je s tou 132kW verzi?jen RJ nebo i vstriky a nejakej bordel okolo?
nahoru

sponzor





02.01 2010 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.01 2010 20:35


mike8: poznas teprve az kdyz to rozhodis, pres vicko nepoznas nic. Rozdily jsou i ve vaze vzduchu (132kW ma bezproblemove hitachi) jine vstrikovace,rj...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

02.01 2010 20:50


vlasta: oki,diky za info
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.01 2010 22:13


mike8:
hele moc sem to nepochopil,na BDG 120kW z 04 sou stary vacky nebo novy nebo jak se jim zachtelo?Je to pro kolegu...Este OT-jakej je u toho rozdil oproti 132kW verzi?jen RJ?

BDG,BDH jsou identický motory,stejný vstřikovače,čerpadla,akorát SW je jiný,možná Turbo* jiný,to samí myslím BAU,BCZ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

03.01 2010 23:05


Myslím, že duté vačky(s rolnami) a normálne sa dajú rozpoznat aj cez nalievacie hrdlo. Tak isto tie váhy vzduchu, neviem ako ich montovali, ale ja mam 120 KW BFC, so starým typom vačiek a s váhou vzduchu Hitachi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

03.01 2010 23:11


taktiez by som rozoznal cez vicko stare vacky od novych
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

04.01 2010 8:52


Pokud vite jak maji vypadat, tak poznate,ale pro cloveka neznaleho je to problem. Vaha se samozrejme da poznat prvnim pohledem laika - je to na ni napsane
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

04.01 2010 11:59


BAU,BDH,BDG tieto motory (ak som dobre čital na nemeckých fórach), respektívne Motory z označením Bxx a hlavne 120 KW verzie, ktoré mali nove aj stare typy vačiek, tak som sa dočital , že niekde od roku 3/2005 mali vahadlá z rolnami určite!. Tak neviem, ale vyzerá to fakt tak, že to skladali ako im prišlo pod ruku, respektivne experimentovali
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.01 2010 14:13


o kolik se prodrazi vymena spatnych vacek z Axx starsiho modelu na Bxx novejsi model vacek?
nahoru

sponzor





05.01 2010 14:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

05.01 2010 15:41


sanysek: Jeden clen to tu ma, tusim ze ma prave komplet hlavy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

05.01 2010 17:31


sanysek:
o kolik se prodrazi vymena spatnych vacek z Axx starsiho modelu na Bxx novejsi model vacek?

musíš komplet hlavy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

06.01 2010 9:34


a komplet hlavy prijdou?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.07 2010 23:55


Mám z allroad vačky zánovní v originálmńích krabicích na prodej..776749113
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 3

12.07 2010 10:28


ahoj všichni, pročetl sem si tu všechny názory atd. protože mám taky podobný problém..
auto - audi A6, 2,5tdi 132 kw, 2001

motor začal jet jakoby mi přijde na 5 válců, trochu to rachotilo od válců u airboxu a trochu míň to táhlo..
Rozdělali jsme to: jedna vačka má na prostředním válci cca 0,5mm vydřený vajíčko..jinak vše bez poškození i u druhé strany válců pod víkem..střiky otlakované, všechny fungují, čerpadlo ve 120 tis. km dávané nové, také dávkuje, odskoušeno nyní znova..(jinak klasický třecí zdvihátka ne s rolnama)..mám najeto 210 tis. km..

Nevím čím začít..jestli hydroštyly málo šponují a jeden z válců se neplní, nebo dává čerpadlo málo tlaku a proto se vačka vydrala atd..dá se někde zjistit jaký má čerpadlo dávat tlak oleje? Skuste nějaké vecné názory co bych mohl zjisit atd..na pc to také chybu nehlásilo, mazání taky nesvítilo..slyšel sem od více lidí že to mají špatně udělané a u těchto motorů se to prý stává. Olej dávám polosyntetiku Castrol. Díky za rady co a jak dál..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

12.07 2010 12:31


Karel a6:
Olej dávám polosyntetiku Castrol

Co to presne znamena? Ake SAE* cisla? Este lepsie - ako sa presne ten olej vola?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email