Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 506 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 498
Uživatelů: 8
Celkem: 506

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 6

29.12 2009 17:24


cawte...mam c3-ku a vnej 1.9 TD AAZ motor(asi z 80ky) a chcem sa spytat na nejake skusenosti s tym motorom lebo vela vlastnikov tohto motoru neviem najst a hlavne ma zaujima ci ma na nom niekto intercooler ,a ci by sa mi ho tam oplatilo dat...dik
nahoru

sponzor





29.12 2009 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 6

04.01 2010 12:41


to tu nikto nema 1.9 TD alebo coo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

04.01 2010 12:51


je tu hodně 1.9tdi a ty maj coleer v základu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

04.01 2010 15:39


AAZ(75koni) nemalo intercooler, ten bol az u 1Z (90koni), ak tu AAZ nejdes nejak upravovat tak je tam zbytocny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

04.01 2010 16:42


tomiisp:
AAZ(75koni) nemalo intercooler, ten bol az u 1Z (90koni), ak tu AAZ nejdes nejak upravovat tak je tam zbytocny

No ale do 1.6TD ho dávali nebo ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

04.01 2010 17:13


NOVON:
No ale do 1.6TD ho dávali nebo ne?

Jo,jo dávali
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

04.01 2010 18:04


je to mozny, ale zas ber do uvahy pomer objem motoru/plniaci tlak u 1.9 pre 130koni ti staci tlacit 1.3bar, a u 1.4ky pre 70koni som videl tlak okolo 1.6bar seriovy tlak u AAZ je tusim niekde na max. 0.6-0.7bar, to je ako 2.0TD R5 (DE) motor a tam tiez IC nebol
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.01 2010 20:11


No jestli chceš zvedat plnící tlak turba, musíš tam dát cooler, jenže bys měl taky přidat naftu, zesílit trubky. atd...
Turboropa jde poladit docela dobře, pamatuju se jak jeden borec tunil liazky, se kterejma jezdil na slovensko, jezdilo to 140-150, možná i víc, když se tomu naložilo, tak se z toho valil černej dým a občas bouchla roura od míchačky. Ale byla docela sranda jet s prázdnou třeba mohelničák
nahoru

sponzor





04.01 2010 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

04.01 2010 20:12


Já osobně bych se doděláváním intercolleru nezabejval,stejně by jsi ani jeho dodělání nepocítil na výkonu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

04.01 2010 20:16


Mefisto:
Já osobně bych se doděláváním intercolleru nezabejval,stejně by jsi ani jeho dodělání nepocítil na výkonu

skor opacne, kedze IC prida na objemu sania tak by Turbo* muselo tocit trocha viac a aj dlhsie aby dosiahlo pozadovany tlak cize o nieco lemravejsie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

04.01 2010 20:22


tomiisp: Pravda,i to je možné Já osobně jsem ho nikdy do žádnýho auta nedodělával,spíš jsem ho rušil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

04.01 2010 20:34


Mefisto:
tomiisp: Pravda,i to je možné Já osobně jsem ho nikdy do žádnýho auta nedodělával,spíš jsem ho rušil

ja jsem to pocitil na mojom PD, trubka medzi turbem a IC co mi jde zprava do leva popred motor (cca 120cm celkovo) je puvodne prumer asi 50mm a ja tam mam 60mm nerez, a bez upravy softu se to nebralo az tak jako origo, a to je VGT* Turbo*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

04.01 2010 21:19


tomiisp: Co jsem tak koukal na fotky tý tvojí motorizace,tak to je dobrý Harakiry

Ale máš to pěkně zpracovaný,to se musí nechat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

04.01 2010 21:22


no jasně, větší cooler a trubky vždycky zvětší turbolag, nicméně větší tlak turba to vynahradí bohatě, hlavně když se použije odpovídající BOV k danému tlaku a objemu vzduchu. Když BOV funguje dobře, lag skoro zmizí, hlavně když člověk umí řadit. Spolu s přidáním nafty na čerpadle by TDčko s IC a vyšším tlakem turba mělo jet jak TDI*. A myslím, že s přidáváním nafty to nebude tak drastický, bude stačit maličko, za předpolkadu, že jsou OK vstřiky. Každopádně to chce napřed změřit kompresní tlaky, abys nekrmil nějakou vylítanou hujdu a ona se ti pak nerozlítla.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

04.01 2010 22:55


Satan Coupe: jestli pak není levnější tam prdnout rovnou TDI*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

05.01 2010 1:10


Mefisto:
tomiisp: Co jsem tak koukal na fotky tý tvojí motorizace,tak to je dobrý Harakiry

Ale máš to pěkně zpracovaný,to se musí nechat

proc harakiry ? nahodou to jede a likviduje napravy
nahoru

sponzor





05.01 2010 1:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 6

05.01 2010 13:06


tak dik za rady... no myslel som si ze to tam nebude mat velky vyznam kedze to tam nie je..ja sa do nafťakov velmi nerozumiem ale da sa nejak zvysit tlak turba??lebo pocul som nieco o tom...proste nejake nastavenie alebo co.. biglaugh ale asi to je blbost ze ? a mam este jeden problem...pomaly ale isto sa straca olej a myslim ze to nebude ani tym zeby olej žral ani nikde nevyteka..ale cez tu blbost ktora je na obrazku si to bere olej cez tu hadicu az do turba..a vzdy su tie hadice pekne zajebane od oleja..a nie malo...takze ma odtial ten olej ist alebo nie..na co tam ta umela vec vobec je...ja si myslim ze je to dychanie motora alebo odvetravanie alebo co...ale tolko oleja tam asi byt nema,,,popripade co to moze stat nove..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.01 2010 14:38


To vyčisti, je to nějaký odvětrávání a plný oleje bejt nemá, svědčí to o ne příliš valné kondici motoru, nicméně komu takhle starej motor nedejchá...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.01 2010 15:40


je to odvetravani ventideklu a nejspis i klikove skrine,pokud ta hadice co jde od vicka dolu,jde smerem tam.U tak maleho turba/tlaku se ani nepvylati mit IC,vetsi Turbo* lag.Jinak co se tyce toho odvetravani udelej si tzv oil catch tank.Kdy ti hadice z odvetravani pujdou do zvlast nabodky a z ni pak pujde do vany napr.BOV nebude mit u tdiesla zadny vyznam
Naposledy upravil fobik dne 05.01 2010 17:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.01 2010 16:42


fobik:
je to odvetravani ventideklu a nejspis i klikove skrine,pokud ta hadice co jde od vicka dolu,jde smerem tam.U tak maleho turba/tlaku se ani nepvylati mit IC,vetsi Turbo* lag.Jinak co se tyce toho odvetravani udelej si tzv oil catch tank.Kdy ti hadice z odvetravani pujdou do zvlast nabodky a z ni pak pujde do vany napr.BOV nebude mit u diesla zadny vyznam

Jo já to mám...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.01 2010 17:00


x2xx
: jak rikaji kuci , ten vetil , tu cernou mrdku , normalne vyndej a proplachni to v technickym benalu pojede ti to pak mnohem lepe(u me to melo velky efekt) nekde tady na to je i navod, mozna ti to usetri o spotrebu .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.01 2010 17:30


NOVON:

Jo já to mám...
co mas?ten OCT?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

05.01 2010 17:47


tomiisp:
nahodou to jede a likviduje napravy

To se vyplatí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 6

05.01 2010 18:05


no videl som ze to jeden ma na AAZ spravene..mal hadicu vyvedenu do obycajnej flase a ja ze naco to ma...a teraz uz viem...nasiel som si nieco o tom na internete takze to v najblizsej dobe urobim...ale neviete niekto o nejakej stranke alebo navod na ten OIL CATCH TANK...priblizne viem co mam urobit ale pre istotu by som sa na to este niekde pozrel...alebo mi popiste aspon priblizne co a jak...no a co sa tyka tej ciernej krabicky tak asi objednam novu lebo boh vie ci to este funguje tak ako ma...lebo tam vnutri je nejaka pruzinka a asi tam nieco otvara a zatvara..a potom z nej natiahnem hadicu do OCT a z toho do sania...ze?
nahoru

sponzor





05.01 2010 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.01 2010 18:23


na netu je toho jak sracek,staci se podivat a uz vis co asi budes potrebovat.
Nadobka,hadice,spojky,filtrik,tot vse,dle mnozstvi vstupu/vystupu se bude mznostvi zvysovat

btw jestli planujes s nejakou upravou toho stavajiciho motoru,tak bych se na to byt Tebou vykaslal,z hovna bic neupletes....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.01 2010 19:04


fobik:
co mas?ten OCT?


No něco v tom smyslu=samodomo,ale funguje to.. [img][/img]
Naposledy upravil NOVON dne 05.01 2010 19:29, celkově upraveno 4 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 6

05.01 2010 19:06


ano ja viem ze je to stary slaby motor a ani do neho nechcem dat ani korunu...ale take veci ktore ma nic nestoja by som chcel urobit...napr. ten OCT lebo nehcem chodit s tym ze mi mizne olej....a este jednu vec by som rad vedel..ten EGR* ventil co je na turbe tak som videl ze si ho zaslepuju chalani...keby som ho odtial vyjebal aj ja malo by to nejaky efekt??alebo to urobi len velmi malo... ??je to taktiez vec ktora by ma nic nestala...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

05.01 2010 19:26


NOVON: na to OCT snad neni co zkazit
x2xx: urcite to bude mit prinost pro cistsi sani zase a lepsi smes (nerecirkulujou vyfukove plyny) takze by to melo mit nejakej malej vliv,ale to Ti reknou vice Ti,kteri to maj na svem aute
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.01 2010 19:31


NOVON:


No něco v tom smyslu=samodomo,ale funguje to.. [img][/img]


...obrázek nebude,bo mi nějak nejde vložit přiloha..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

05.01 2010 20:13


pokial mas olej v sani a funkcne EGR* tak zachvilu mozes mat v sani dieru ze tam ani prst nestrcis nez zaslepis EGR* tak si zhod sanie a pozri sa kolko bordelu tam mas
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email