Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 3
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 76 | Témat: 13

15.05 2017 8:51


Ahoj mám podobný problém se svou a6 c5 2,5tdi 110kw AKN je to líné jak nevím co skoro horší jak felda v diselu nejde se dostat přes 3200ot. A to ani na neutrál vyměnil jsem vzducháč a pal.filtr a pořád nic přemýšlím jestli mi spíše neodchází čerpadlo protože jak dám koĺtel motoru na těch 3200 na pár sekund a pak pustím plyn motor má nepravidelný HOD* na volnoběh vybruje jak by neměl nějaký vztřik naftu ale cca 5 sekund a pak se to zas ustálil ale jak to kucká tak to kouří nespálenou naftou takový vyloženě modrobílý kouř na diagnostice nic neukazuje váha vpohodě i hodnoty jsem měřil plnění není problém ventily vpohodě otvíraj zavíraj vákuum těsní nikam neutíká několikrát jsem to kontroloval ještě mě napadly katy protože já mám dva pod autem mám avanta quattro* 98 prosim nevíte někdo co to může bylt nebaví mě to jak mě předjede felicie a já nemůžu nic dělat díky
nahoru

sponzor





15.05 2017 8:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 76 | Témat: 13

15.05 2017 19:35


Tak už jsem to vyřešil ikdyž mi diag ukazovala že je váha ready tak nebyla vyčistil jsem ji a auto točí a táhne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

02.10 2017 21:26


no... já jsem měl auto 2 měsíce bez proudu, vyměnil jsem převodovku, motor AFB, 110kw, auto jede, ale volnoběh se pravidelně mění z 800 na 850, a MAF* specified kolísá mezi 300-900, přitom dává 450. Když to jede, tak to jede, jen asi do 2000 otáček, pak už netáhne.
Prosím nějaká rada?
na VAg pouze čidlo otáček motoru G28 (vyměněno, nepomohlo). občas skočí něco ohledně váhy G70.

Zkusím odpojit zítra váhu, co to udělá... modlím se, aby to byla váha.. a ne čerpadlo (jelo by to, kdyby bylo čerpadlo k.o.?).

Na kanále 13 mám rozdíly ve vstřicích všude 0 :-/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 1.3. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

23.10 2021 21:59


Ahojky.. koupily jsme s přítelem Audi A6 C5 120kw r.v.2002 v automatu,auto mela 15let starší paní. Auto dala do servisu kvůli špatnému turbu,bohužel auto si nevyzvedla,zemřela, to auto si pak koupil pan jednoho bazaru a auto prodával bez turba. Já měla to samé ale odešla mi Převodovka* takže jsme auto koupily. Turbo* jsme vzali z mého auta na místě ho namontovali do nového a vyzkoušeli. Auto jelo krásné tak jsme ho koupili,jenže po cca 1000km najednou auto začlo při jízdě(když jedu okolo 70km/h a plyn mam ve stejné poloze) zničeho nic cukat otácky skáčou jak na diskotéce a tachometr bud neukazuje nic nebo ručička litá ze strany na stranu,na displeji bílé problikávaji převody a auto mi nechce jed. Nevíte čím by to mohlo být? Abych nezapomněla auto cca 3roky stalo a pan co ho koupil tak prý zkoušel nastartovat bez zapojeného turba a hrozně se divil že mu všude stříkal olej pak prý vypnul a od té doby nestartoval. A poslední věc ranní starty trvají hrozně dlouho než se nastartuje zbytek dne startuje dobře. Myslím si že by to mohlo být že málo dává nafty.. ale fakt nevím máte někdo nějakou radu? Děkuji
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

24.10 2021 12:54


to celé vypadá na nějakou vytopenou elektriku... zkuste nejdřív VAG, chyba, tam musí být vše vidět toto... good luck
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

24.10 2021 13:06


Klarinka91: zacni opravdu diagnostikou.
Pak se uvidi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 1.3. 2021
Příspěvků: 3 | Témat: 1

24.10 2021 18:27


Na diagnostice jsme byly a neukázalo to vůbec nic. Dnes při jízdě jsem zpozorovala ze když začne auto zase škubat tak když slapnu na brzdu tak se mi zase rozsvítí kontrolka a auto jede v pohodě. Říkám si jestli to nemůže mít něco společného s brzdou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

24.10 2021 19:56


Klarinka91: VCDS neverim ze je cista. Na nejake jine diagnostiky se vykasli.
nahoru

sponzor





24.10 2021 19:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

25.10 2021 6:29


No proste po netu se auto neopravi....u 2.5 tam tech aspektů proč to nejede je vždy x .... V Praze opravím 2.5 znám poslepu za 21 let.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email