Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 382 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 374
Uživatelů: 8
Celkem: 382

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

28.12 2009 20:54


Ahoj potreboval bych poradit auto nema vykon kdyz se rozjizdim a nalozim tomu tak se to zacne dusit tak musim preradit a do kopce je to jak dyz to nema Turbo* tak preradim treba na 3 aby se to tak nejak zase ro zjelo ale je to o nicem.Diagnostika neukazuje nic i vahu vzduchu jsem koupil novou.Regulacni ventil funguje kdyz nastartuju tak normalne vyjede na horu.Nemohl by to treba delat naftovy filtr dekuji za odpoved Mira.
nahoru

sponzor





28.12 2009 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

29.12 2009 8:09


Presne takto to robilo mne, keď som to kúpil. Po štúdiu tu na fóre som sa na to pozrel a zistil som, že mi netesní príruba pri EGR* ventile. Odstránil som to a zistil neskutočný rozdiel pri jazde. Takže prejdi si sanie a určite niekde nájdeš netesnosť. Daj vedieť. Ahoj.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

29.12 2009 10:00


Mory:
Nemohl by to treba delat naftovy filtr dekuji za odpoved Mira.

Nedostatocnym prisunom paliva to asi nebude, ked ti to ide po podradeni - vtedy to totiz spotrebuje este viac nafty.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

29.12 2009 11:33


mam neco podobneho a po sundani krytu motoru jsem zjistil ze mam celej vrsek zacouzenej.Vylitl mi kousek tesneni mezi sanim a tou trubkou k EGR*.Tesnenicka jsem si neska vyzvedl pro jistotu na obe strany tak se pujde odpoledne menit tak uvidim jestli to bude lepsi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

29.12 2009 11:46


Filtr to nebude,jak ti tlakuje Turbo*? ať ti někdo prošlápne plyn a ty si chyť hadici jestli se nafoukne, aspoň zjistíš jestli ti jede Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

29.12 2009 16:41


Ahoj tak jak to dopadlo uz jsi to vymenil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

29.12 2009 16:43


tak jsem ten kryt sundal a nejakej bordel tam je vypada to jako saze ale zacouzeny to nejni
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

29.12 2009 19:30


Mory:
tak jsem ten kryt sundal a nejakej bordel tam je vypada to jako saze ale zacouzeny to nejni

Tie sadze tam nemaju byt - aspon ja tam teda ziadne nemam. Takze to asi niekde netesni...
nahoru

sponzor





29.12 2009 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

30.12 2009 17:26


Zitra na to kouknu poradne to proturuju a uvidim jestli to tam nekde nefouka a DAM* vedet zatim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

30.12 2009 17:43


uz jsem to vymenil a je to o poznani lepsejsi nez to bylo Ale pristup je tam jak k penezum Mel jsem pryc polovinu tesneni na trubce ktera je nad prednim ventilatorem. Jsou tem 2 srouby imbus č.5 ale zasvihanej od tech sazi sem jeste neska Jinak tesneni stalo neco kolem 50ti kacek a je papirove.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

31.12 2009 12:20


Tak jsem dneska na to koukal a vsechny tesneni jsou vpohode nikde nic nefouka a byl jsem i na diagnostice u kamarada ma ji doma a nic to zase neukazalo,vaha dava tak jak ma i Turbo* dobre tlaci tak nevim co to muze delat uz jsem stoho hotovej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

23.07 2012 7:09


Mory
Pokad otevřeš kapotu tak v levo v rohu od tlumiče jsou dva ventyli ke kterým vedou hadičky,zvruchu jsou zapojene konektory jaou tam dva vedle sebe,jeden znich je špatný ovlada totiš volnoběšku turba v určitých otačkách.nejdříve vyskoušej zda Turbo* neni volné na osce zjistíš to tak že sundaš ze strany turba hadfici od airboxu a prstem skusiš zda se ti vftulka turba nehybe pokad ucitíš vuli stačí cca 1mm dej Turbo* repasovat mněl jsem stejný problem audi A6 2.5 TDI* quattro* a vše je ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

23.07 2012 16:37


Párkrát mi to udělalo to samý,ale jenom v létě,po velký zátěži,v kopcích.Vyměnil jsem váhu a pal.filtr.Pořád stejný,diag.nic.Asi to fakt bude nějaká netěsnost,a nebo Turbo*!dej vědět chystám se na repas turba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

23.07 2012 18:52


Jak ti to jde do otáček? Mám ten samý motor, bez 4x4. Taky to bylo hrozně líný, moc se tomu nechtělo přes 3500ot. Nakonec byl ucpanej kat. Po zprůchodnění vše OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

23.07 2012 19:59


je to líný jako prase,oproti když jsem to koupil c.c.5let.Občas to vytočím a protáhnu mimo město,ale je to důsledek ježdění většinou jen po městě.motor se nedostane často do otáček,a konkrétně náš motor to nemá moc rád.\jak si zprůchodnil ten KAT?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.11. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 17

23.07 2012 20:19


Já měl ten samej problém na stejnym motoru, jak tady píše smelinar , od leveho horního rohu vede hadička na podtlak turba, já ji měl u ty "baňky" u turba do půlky přeřízlou, odřezal jsem poškozenej kousek, nasadil, dal sponu a jezdil dál. Potom se problém opakoval, tak jsem jednoduše jezdil bez krytu motoru. Podle mě to neni moc dobře řešený, bo mezi podtlakovou hadičkou a krytem motoru je prd místa a při záběru se o ten kryt tře.
nahoru

sponzor





23.07 2012 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

23.07 2012 20:59


rozbras:
je to líný jako prase,oproti když jsem to koupil c.c.5let.Občas to vytočím a protáhnu mimo město,ale je to důsledek ježdění většinou jen po městě.motor se nedostane často do otáček,a konkrétně náš motor to nemá moc rád.\jak si zprůchodnil ten KAT?

Ten KAT uplně trapně - odmontoval, uříznul příruby, prorazil trubkou, navařil zpět příruby a namontovat. Už je to tak rok a OK. Nechtěl jsem vnitřek vymlátit celý, aby se zachovala vnitřní šíře výfukového potrubí a nedocházelo k výření plynů uvitř "dytýho" KATU. Ale přišlo mi to jednodužší než vymýšlet a ohýbat trubku místo KATU.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

24.07 2012 4:48


astragsicko:

Ten KAT uplně trapně - odmontoval, uříznul příruby, prorazil trubkou, navařil zpět příruby a namontovat. Už je to tak rok a OK. Nechtěl jsem vnitřek vymlátit celý, aby se zachovala vnitřní šíře výfukového potrubí a nedocházelo k výření plynů uvitř "dytýho" KATU. Ale přišlo mi to jednodužší než vymýšlet a ohýbat trubku místo KATU.
A co na emisích? žádnej problém?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

24.07 2012 17:02


rozbras:
A co na emisích? žádnej problém?

Jdu tak v Srpnu, dám vědět. Taky sem ale zvědavej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

24.07 2012 20:03


No uvidím,jak říkám,dělá mi to jenom v létě,když je hodně teplo,a auto dostává záhul.tak možná nějaká netěsnost,díra nebo Turbo*.Nemám garáž nebo dílnu,a před barákem se v tom hrabat nebudu.Na podzim bych to někomu dal,ať to projde,a pak asi ten repas turba.Ťeď musím jezdit,a minulej měsíc jsem se do toho vysypal dost!Rozvody,ramena,klima! Dej vědět jak si dopad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

24.07 2012 23:08


rozbras:
No uvidím,jak říkám,dělá mi to jenom v létě,když je hodně teplo,a auto dostává záhul.tak možná nějaká netěsnost,díra nebo Turbo*.Nemám garáž nebo dílnu,a před barákem se v tom hrabat nebudu.Na podzim bych to někomu dal,ať to projde,a pak asi ten repas turba.Ťeď musím jezdit,a minulej měsíc jsem se do toho vysypal dost!Rozvody,ramena,klima! Dej vědět jak si dopad

Tak to s tim katem jen vyzkoušej! Víš jak jsem na to přišel já? - Byla dělána diag za jízdy, měnila se váha vzduchu, už to vypadalo na repas turba, ale pak jsem zkusil odpojit výfukové potrubí hned za turbem, tuším že to byly jen 3 šrouby, ale jen povolit aby to potrubí zůstalo viset na šroubech a byla tam mezera. Přístup je tam docela dobrej. Pak jsem to zkusil projet, stačilo jen 50 metrů a bylo jasno, rozdíl ve výkonu nezkutečnej, takže kat ven. Místní mechanici by mě zato asi utrhly ruce, ale dopadlo to OK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

25.07 2012 4:35


Dobrej nápad,určitě zkusím! Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 2

05.08 2012 11:35


Ahoj chlapi
Koukněte se na podtlakové hadice k turbu . . .
Pak mně napadá jen intercooler,který ti diagnostika neukáže,motor netáhne auto kouři jak klasika diesel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

13.10 2013 12:41


podělala se mi Převodovka* tak jsem ji dal na rapas automat Převodovka* je v pořádku jak se nasadila auto netáhne nevím čím to muže bit váho vzduchu jsem vymněnil nikde nenic nefouká.
Maks do dvou tisíc víc to nedá automat max dvojku zařadí tak musím řadit sám. rozjezdy nic líní jako kráva
nahoru

sponzor





13.10 2013 12:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.10. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 0

14.11 2013 23:32


nejde mi do výkonu A6 2,5 TDI* 110 KW na diagnostice mi to píše : tlak v sacim potrubi. Při akceleraci to ve 2 tis. otáčkách se začne dusit,ale nekdy to do výkonu skočí, ale ne do plného. Váha vzduchu je nová a hadice jsou také v pořádku porad'te co by to mohlo dělat. Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

18.10 2014 23:26


Zdra chlapi.. mám stejny problem nejspis. Byl sem s autem na diagnostice a ukazalo mi to zablokovanou jednotku motoru. Mechanik to zkousel smazat a zformatovat ale nepustilo ho to. Kdyz jedu, tak mi prijde jak kdyby Turbo* proste nepomahalo motoru (jako kdyz na vysavaci nemas dobre nasazenou hadici a vysavac netahne) - sorry za moje - sem laik a nemam moc zkusenosti ze servisovanim auta... mechos mi zjistil, ze nemam funkcni EGR* , tak sem objednal ted jeden starsi a v tydnu zkusim vymenit. Doporucil mi , at vyzkousim dat mezi priruby co jsou pred EGR* blindu (kus plechu) . S vykonem to nic neudelalo - porad jede auto jak kdyby bez turba- Turbo* je v aute 3 tydny menené. Rochlo a zasralo cely system olejem asi... rad bych vse procistil a vyzkousel - dle vasich popisu vyse, ale abych se priznal, tak nevim poradne jak... nemohl by prosim nekdo, dki ma stejne auto vzit telefon a natocit video, kde mi krok po krouku ukaze, kde mam co prozkouset a jak ... Tomu dobrodejovi poslu flasku domaci nenapada vas co udelat s tou ridici jednotkou motoru ? Jeste jedna vec - neukazuje mi teplota vody- Uz sem menil cidlo a porad neukazuje. Nejaky napad nebo rada ? Díky moc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

21.10 2014 15:32


Tiez mam tie katalizatory zadrbkane, na EK to nevadi, ked chybaju, tam sa meria iba dymivost, na tu nemaju vplyv...vie niekto poradit, ci sa daju nejako prepchat bez rezania ci zvarania trubiek? Nemam tu taku moznost, ani som to este nepozeral, ale rezaniu a zvaraniu by som sa najradsej za kazdu cenu vyhol...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 1

22.07 2015 5:47


Ahoj mě to taky dělalo je víc příčin kdyžtak ješte kup novou váhu jezdila jak drak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.12 2016 18:53


Je tady někdo kdo se opravdu vyzná v těchto motorech včetně diagnostiky?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.2. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

16.02 2017 17:12


Zdravim Vas.Som tu novy a to iba preto som sa regol na toto forum,lebo sa mi vďaka nemu podaril vyriesit problem a uplne lacno.Chlapi mam passat 2,5TDI ,110kw automat. rok 2001.V každom prispevku ktorý som prečítal som sa našiel aj ja.Začalo sa to tým,že pri stlačením plynu do cca (3/4)-nad 3000otačok auto prestalo ťahať.Neskôr po cca 500km sa to zmenilo tak že Skrátka auto absolutne neťahalo až pri 3500ot. do 4200 som citil trošku ťah ale inak auto uplne mŕtve.Rozbiehalo sa ako 300 000tonový vlak.Keď som dal plny plyn tak sa nič nedialo,akurat to,že mierený kopček a musel som podraďovať,aby som ho vôbec vyšiel.po niekolkých hodinách študií na tomto fóre,som sa uchýlil k tomu najjednoduchšiemu riešeniu a to:Na sítku,ktore je vo váhe vzduchu boli nečistoty ale hlavne taký čierny jemne olejovitý maz.Zobral som sprej na cistenie brzd a bez demontáže čidla som zjednej aj z druhej strany striekal sprej na čistenie bŕzd.SPrej mal aj dost slušný tlak,tak to zaároveň čistil aj vyfúkaval.Zrazu sa z čierneho sítka stalo strieborné.Po vysušení na slnku a povysávaní vzduchového filtra som to tam s malou dušičkou namontoval a čuduj sa svetu.......jemne zosliapnem plyn a auto zrychluje ako zblaznene....Ani ked som ho kupil,neťahalo tak ako teraz.Je to neskutočne.Motort ťahá od 1200 otáčok až do zblaznenia.Je to brutal.Odporučam.Teraz mam pocit že auto malo predtým nie 150koní ale 70.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email