Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 266 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 264
Uživatelů: 2
Celkem: 266

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 6

25.12 2009 1:39


ahoj,poraďte mi prosím,po kolika km se mají měnit rozvody,co všechno se mění a přibližnou cenu. Díky moc
nahoru

sponzor





25.12 2009 1:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.12 2009 6:20


Nejlepe po 100 tisicich.meni se remeny,kladky a vodni pumpa. Radove to vyjde i s praci kolem 7-8K. Dulezite je po vymene rozvodu znovu spravne seridit cerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

25.12 2009 13:55


Moment, ja myslel, že u těch R5 je to 60tis (vačky) a 90tis (čerpadlo)? Těd jsem to tady na foru někde četl dva dny zpátky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.12 2009 20:25


ne, je to 120K km, ale lepsi menit pri 100K km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 6

26.12 2009 8:35


Díky za radu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

26.12 2009 10:05


u AEL po 120.000? To je mi novina...podle mě je správně těch 60.000
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.12 2009 10:53


Sáďa: kazdych 30K km by se melo kontrolovat napnuti remene (serizenim polohy napinaci kladky) ale malokdo to diky spatnemu pristupu dela
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

26.12 2009 21:17


Sáďa: naozaj je 120tkm a kazdejch 30 kontrola jak pise vlasta
nahoru

sponzor





26.12 2009 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.12 2009 0:12


vlasta:
Sáďa: kazdych 30K km by se melo kontrolovat napnuti remene (serizenim polohy napinaci kladky) ale malokdo to diky spatnemu pristupu dela



A hlavne dobre prezreť celý remeň či nie je niekde načatý -ešte dodávam.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

27.12 2009 11:19


No tak konečně se to ujasnilo jak by to vlastně mělo bejt. Nemáte náhodou někdo přesný rozpis ukonů, které by se měly provádět na autě tak jak to udává servisní kniha? Filtry a oleje jsou vcelku jasné a je to čitelné z té servisky ale určitě tam následuje i zpousta jiných úkonu ktere už v servisce psané nejsou a měly by se provádět.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

28.12 2009 9:54


uááá, tolik let jsem žil v klamu, ještě mi řekněte, že se volej mění po 20.000 a pudu si hodit mašli...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

28.12 2009 9:59


Sáďa: ten se prece nemeni!!! mas tam preci celozivotni napln a jen se dolejva
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

28.12 2009 11:57


a filtry stačí jednou ročně vyprat v benzínu nebo vyfoukat kompresorem? Jen nevim, kolikrát to má oblíbená značka Al-Ko zkousne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.12 2009 12:23


Sulda:
Sáďa: ten se prece nemeni!!! mas tam preci celozivotni napln a jen se dolejva


Teraz mi naoíš čo je to celoživotní nápň !!!!!! stavím sa že nemáš o tom ani potuchy.


Je tým maslená životnosť vozidla,alebo prevodovky,možno šoféra,alebo je to snáď životnosť zemegule skús mi to vysvetliť.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

28.12 2009 12:44


Sáďa na čo by si tie filtre pral alebo fúkal? Veď tie sú určite tiež celoživotné!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

28.12 2009 13:48


ajo, radši pod tu haubnu vůbec nepolezu, stejnak mě to pak stojí akorát prachy...
nahoru

sponzor





28.12 2009 13:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.12 2009 19:58


MUFTY: dozivotni naplni je mysleno : predpokladana zivotnost vozidla. Coz vetsinou je 300K km .....holt ing. v audi nepocitali s tim, ze ty auta daj 2x cestu na mesic a z5 a porad budou zit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

20.07 2010 20:23


Zdar pánové,mám dotaz ohledně rozvodů na A6 AEL.Jak sundám řemenici z klikovky?je to ten velkej šroub nebo ty 4 malý imbusy?dále pak,jestli se motor někde zajišťuje,aby se řemenice vůči sobě nepohnuly.a nakonec jak je to s řemenem na vstřik. čerpadlo,dělá se až se nasadí nový rozvody nebo je to jinak.díky za odpovědi,vcelku to spěchá.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

20.07 2010 22:02


je to ten velký,male držia ozubene kolo,remenica je na kolíku,pozor velký je zalepený drží ako sviňa pokial je to urobené tak ako má byť.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

21.07 2010 2:10


quattromas: Zdravím. Předně bez přípravku 3256 to nikdy nepovolíš(možná na vymontovaném motoru aretací za setrvák ano, ale jak pak upnout celý motor?) Auto musí stát bezpečně na kolech, je to strašný tah. možná ti pomůže můj návod na přípravek:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Demontáž řemenice:
Demontovaný předek vozu, nárazník,přední příčka nad chladičem, vyklopený a podepřený chladič. Sejmeš plastový kryt rozvodů a odšroubuješ krycí plech(3x M6)
Povolíš si 4x imbus na řemenici,ale jen jako trochu uvolníš, ale aby pořád tahly a při tom si neměl problém je následně vyšroubovat. Pak použiješ přípravek, kterým zaaretuješ řemenici k bloku. Středový šroub řemenice povolíš je utažený velmi pevně, chce to kvalitní vercajk. Potom vytočíš ty imbusy a měla by jít řemenice dolů.

Já měl ten problém, že se mi řemenice slepila s rozvodovým kolem a chtělo to jít i s rozvodama. Musel jsem sundat i přední kolo vačky a rozvody udělat znova. Pokud budeš řemeny používat znova, nezapomenout označit jejich směr otáčení.

jestě k nastavení jak jsem postupoval já. Nastavil jsem si motor na nulu podle rysky na setrváku a označil jsem si polohu řemenice čerpadla ryskou, vůči plechu do "L", který jsem našrouboval nad řemenici na šteft krytu rozvodů čerpadla.(mel jsem přetím jitotu že čerpadlo je nastaveno dobře). Pak jsem shodil zadní rozvody k čerpadlu povolením napínací kladky a sundáním kola na vačce. (musí být odkrytováno víko ventilů) Povolil řemenici(přípravek na povolení mám vymyšlen, že je motor v poloze +,- 0) Po opětovné montáži řemenice(středový šroub dotáhnout 220Nm + 3x 90° !!!) jsem si zaaretoval vačku pravítkem vůči hlavě(poloha motoru 0 značka na setrváku) a přední rozvod zase poskládal. Pravítko ven, namontovat kolo pohonu čerpadla s řemenem, ale nedotahovat,aby bylo kolo pohyblivé vůči vačce (poloha motoru 0), mírně napnul napínací kladkou a pootočíl kolem na vačce tak, aby se mi čerpadlo dostalo na nakreslenou rysku. V téhle poloze utáhnout kolo. potom jsem motor opatrně protočil klíčem za řemenici o dvě otáčky a značky na setrváku i na kladce musi opět sedět(opatrně proto, že kdyby byla chyba, může se píst potkat s ventilem)

Je to jen tak zběžně a neříkám že je to tak 100% správně, ale jezdím, startuju, vše bez problémů. Jinak čerpadlo se správně dělá na hodinky a to už je jiná liga.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

21.07 2010 17:01


dík za popis,jdu vyrabět přípravek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

21.07 2010 20:52


tak jsem asi v prčicích.velká řemenice na klice se mi pohybuje v ose klikovky a to asi nemá být.jednak mi zničila řemen a ještě v ní divně bouchá.je to možný,že bouchá?a co je vlastně pod tím drážkovaným kotoučem?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

21.07 2010 21:15


Neviem či na tvijom aute je uř remenica odpružená alebo nie,ak ano tak je v háji ak nie tak sa vgle na kluke a to je v háji.... rozober a uvidíš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

21.07 2010 21:53


pokusim se zitra,dnes uz mam vystreleny patrony.dík
nahoru

sponzor





21.07 2010 21:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

21.07 2010 22:44


quattromas: To že se ti pohybuje řemenice v ose může mít dvě příciny. Buď se utrhla(střed a kroužek po kterém běhá řemen jsou dva kusy, mezi kterými je navulkanizován skrutný silentblok - tlumič kmitů, oba díly mají mezi sebou doraz v tý gumě, aby se nemohla řemenice protočit, ty o sebe většinou bouchají) To by byla ta lepší varianta. Nebo jak píše Mufty vůle axiálního uložení kliky. Axiálně je klika středěna na posledním hlavním ložisku podložkami. Nechce se mi ale věřit, že tohle by bylo v pytli. I když po tom co jsem viděl v mém motoru už věřím všemu. Máš odemne SZ, tak dej vědět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.07 2010 22:57


U C4 2.5 TDI* vzdy remenice funguje jako tlumic torznich kmitu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

28.07 2010 12:32


tak jsem demontoval spodní kladku na klikové hřídeli. Šlo to celkem dobře, demontoval jsem pouze starter a tam vsunul paicr. Je tam přímo výčnělek na povolení, nemusí se dělat žádný přípravek. Akorád těd potřebuji nově nastavit rozvody, myslel sem že najdu nějaké rysky na které to postavím ale nic tam není! Měl sem přeskočen řemen o zub a ted jsem to chtěl skontrolovat. Ještě budu měnit ráno gufero na vačce, to stačí sundal horní kolo a plech že? Pak už jen šroubovákem ven a dát nové
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

28.07 2010 13:13


driverm1: setrvák na nulu, vačku na pravítko, čerpadlo buď podle rysky předem udělané podle nuly na setrváku, nebo na hodinky - to je jistota.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

29.07 2010 12:41


rakyroky: tak zatím to jde hladce, už jsem vyměnil gufero na vačce, nastavil na nulu setrvák, vyrobil přípravek na vačky 4mmm silný. Ted akorád řeším jak ta vačka má být otočená, demontoval jsem kolo na straně čerpadla a ve vačce je drážka, ale nevím zda má být svíš vejš nebo níž. Drážka není na středu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 22

29.07 2010 12:42


rakyroky: tak zatím to jde hladce, už jsem vyměnil gufero na vačce, nastavil na nulu setrvák, vyrobil přípravek na vačky 4mmm silný. Ted akorád řeším jak ta vačka má být otočená, demontoval jsem kolo na straně čerpadla a ve vačce je drážka, ale nevím zda má být svíš vejš nebo níž. Drážka není na středu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email