Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 9
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.6. 2008
Příspěvků: 277 | Témat: 41

18.12 2009 0:24


Teď jak se ochladilo,tak mi špatně chytá Audi-A4 2,5 TDI* 132Kw AKE r.v. 2003.
Chytá teda po nažhavení hned,ale slyším a cítím,že vynechává 1 nebo 2 válce,jde vidět modrý kouř,za pár sekund je vše ok.
Jde nějak zjistit přes vag,jestli mi fungují všechny žhavící svíčky??
Nebo je musím vyndat a zkusit-to se mi nechce
nahoru

sponzor





18.12 2009 0:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

18.12 2009 7:35


je to tady popsané už několikrát

vagem ne, odporem jo

pohledej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.12 2009 8:34


Musíš je vyndat a proměřit odpory. Vadná žhavička bude mít mega odpor - třeba 1000 ohmů. Vyměnit a je to.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

18.12 2009 8:56


Mělo by se to poznat i přes baterku. Když vytáhneš žhavič napoj to na baterku a nech to prohřát když se ti žhavič rozsvítí po celé délce je to OK když jen do poloviny nebo i míň tak je to v pič. .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

18.12 2009 9:03


nebo vem kabel, cvakni na plus a pak s nim štrejchni o žhavičku, pokud je alespoň trochu funkční, měla by zajiskřit. Ty co nejiskří vyndej a změř...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 2

13.09 2012 10:25


Čau mám menší problém nevite jak vyndat zatrhlou žhavící svíčku?? včera jsem jí povoloval a utrhla se a zustala tam i se zavitem. je to u A 6 2,7 TDI* docela pekerní situace a rozebírat se mi to fakt nechce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

13.09 2012 11:37


sice jseš v blbý sekci, ale podle mě to stejně budeš muset rozebrat, i kdyby se ti podařilo nějak vyndat zbytek, tak co případné úlomky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 343 | Témat: 34

13.09 2012 19:37


Nebo si někde sežeň číslo na specialistu, který ti přijede až domů a speciálním nářadíčkem ti to vytáhne. Sice s tím nemám zkušenost, ale už jsem o tom něco zaslechl. Cena ?????
nahoru

sponzor





13.09 2012 19:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

02.01 2017 8:19


Jelikož se u mě projevují špatné raní starty při mínusových teplotách, tak se chystám vyměnit žhavičky, ale potřeboval bych poradit, jaké mám koupit ...

mám na výběr z těchto možností:

Žhavící svíčka CHAMPION (CH CH215/002)
Žhavící svíčka NGK D-Power 31 (Y-501U)
Žhavící svíčka NGK Y-501U

jinak jedná se o motor 2.5tdi 120kw BDG (a4 avant 2005)...

a ještě mám jeden dotaz, jaktože všechny žhavičky, které jsem vypsal mají intenzitu proudu 5A a svíčky značky BERU mají intenzitu el proudu 20A ?? ... je to velký rozdíl ... jinak v ostatních parametrech jsou skoro stejné všechny..
Proč to tak je ? a jsou ty BERU díky tomu proudu i o tolik lepší ???
(Diesel je pro mě španělská vesnice, proto na to tak hledím a mam takové dotazy )
Díky moc za odpovědi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.01 2017 9:05


otamartin: z výroby tam máš BERU (059 963 319 H)

můžeš tam dát cokoli co odpovídá tomu číslu

BERU BU GN008 - cca 310,-
BOSCH 0 250 202 102 - cca 280,-

NGK je psané v náhradě, nedával bych je tam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

02.01 2017 9:59


Super, díky moc, objednal jsem BERU GN008 .. cenově byly přijatelné 271kč/kus ... pro jistotu je beru všech 6 ať je to komplet nové ...

ale pořád mi nejde do hlavy ten velký rozdíl v el proudech ... 5A vs. 18A
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.01 2017 10:19


otamartin: proto je lepší to neřešit a dát tam to co tam patří
podle OE čísla je ani NGK nevyrábí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

02.01 2017 11:38


tak já byl vždycky spokojený s NGK u benzínu, bylo lepší než BOSCH, tak proto jsem je bral jako možnou alternativu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

04.01 2017 22:24


Tak ... žhavící svíčky jsem vyměnil, bylo to otázkou asi 20 minut i s přípravou nářadí (pouze malá gola s prodlouženou M10 a je to šup šup), ale čekalo mě zajímavé překvapení ...
vyměnil jsem pro jistotu uplně všech 6 žhaviček a pak zkoušel ty staré propípat měřákem, která je špatná ... No všechny jsem zkoušel a nic ... bylo mi to divné, tak jsem je jednu po druhé zkusil zapojit na baterku co provedou .... a neprovedly vůůůbec, ale vůůůbec nic :-/ ... takže já celou letošní zimu každé ráno žhavil a žhavil a přitom mi nejela ani jedna žhavička ... asi si dovedete představit, jak ten ranní start vypadal ..
ale zaráží mě jedna věc ... Proč mi diagnostika nenapsala nějakou chybu, když dokonce umí napsat na kterém válci je špatná ? ... Všech 6 žhaviček bylo p*deli a já neměl nikde žádnou zapsanou chybu...

Ví někdo proč ???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2016
Příspěvků: 84 | Témat: 9

04.01 2017 22:37


Dvaapůla ještě neumí napsat závadu žhavičů. Mimochodem napíše mi někdo OEM číslo žhavičů pro AKE? Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 124 | Témat: 9

04.01 2017 22:51


to neumí ani na b7 BDG?? já myslel že tam už je to samozdřejmost
nahoru

sponzor





04.01 2017 22:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

11.01 2017 17:14


Neviete mi niekto pozriet ake zhavice na 1,9 TDI* AWX ?
Dnes som ich skusal pripajat na baterku tak funguju len dva a startuje to trochu horsie jak po minule roky. chcel by som objednat tieto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ze sa do toho pustim cez vikend . Je nieco na co si dat pozor pri vymene ? Moment 15Nm dufam ze plati aj pre moje auto. Popripade mam tam nieco strieknut pred povolovanim aby to slo lahsie ? WD bude stacit ci co na to pouzivate vy? Dakujem .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

11.01 2017 20:51


Babrak77: Hlavne to chce cit pri povoľovaní. Ja mám prípravok od Holtz nejaký drgripant alebo tak nejako. Keď budeš dávať nové žhaviče na závit daj medenú vazelínu, alebo medený sprej. Ak nemáš požičiam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

17.01 2017 21:53


Daffer a utahovaci moment je tych 15Nm nevies ? Dotiahol som to na ten moment tak ci to je dost ? Povolit sli pekne akrat som nechal od rana posobit sprej potom som vecer prestriekol a zacal povolovat. Vsetko slo dobre akurat ked som fajky daval dole dve som rozmrvil tak som zohnal druhe. Zajtra ich naspojkujem ked tak DAM* foto jak to dopadlo Tak len ten moment ci som nastavil spravne dik.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.01 2017 22:09


Daffer: Medeny sprej ani medena pasta na zavity zhavicek nepatri. Na to je specialni pasta. Bohuzel med se zapece a je to horsi nez kdyz se to da na sucho. Jen staci zhavky povolovat u zahrateho motoru a po demontazi pekne ucpat diru pod zavitem vzit zavitnik protahnout a odsat piliny pak dat nove zhavky. Vse jde pri dalsi demontazi pekne bez namahy povolit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

17.01 2017 23:21


No to si mohol aj skor napisat ja uz som to podla rady natrel medenou vazelinou. Nazory na to su rozne polka ludi to doporucuje polka pise ze sa zapecie. Tak neviem mam to vytriet ? ale zo zavitu v motore uz tu vazelinu asi nijak nedostanem Povoloval som na studenom motore tiez podla toho co som cital tak ze zavit skor stiahnem ked je motor teply tak som to radsej robil na studenom vonku pri -10 a vysli bez ujmy . Tak neviem no. Cim to mazete vy ? dava niekto aj medenu vazelinu ci to mam radsej zajtra vytriet aspon co sa da ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1021 | Témat: 67

18.01 2017 18:47


áček: Mám taký pocit že 100 ľudí 100 názorov. Zatiaľ som vždy dával medenú vazelínu a vždy mi išli krásne žhaviče povoliť. Nikdy sa mi nestalo že by mi ich zapieklo. Ja mám skôr zlú skúsenosť s tým že sa vie krásne zapiecť železo s hliníkom.
A ako sa volá ta špeciálna pasta?

Babrak77: Pre Tvoje si nie som istý ale na B5 AFN to bolo tuším 18Nm. Predpokladám že na Tvojom to bude obdobné.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

18.01 2017 20:45


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Jinak medenka jeste snizuje vodivost mezi svickou a hlavou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

18.01 2017 22:49


Fiha a ako to je ? Ta medena pasta nema vodive prvky medi alebo nieco take ?
Daffer: Dal som to ako si mi poradil hadam to bude ok a mozno uz dalsiu vymenu zhavicov bude riesit iny majitel predsalen by to malo nejaky cas vydrzat. Je to asi fakt moc individualne kto to ako robi. Niekto tvrdi ze najlepsie je zahriat motor nastriekat zmrazovaci sprej a sup s nimi von a niekto zase ze na studenom ten zavit nie je taky makky tak je mensia pravdepodobnost ze sa urve. A s tou vazelinou to je tiez pol na pol ale nenasiel som zeby mal niekto vyslovene problem povolit ked dal medenu vazelinu prave naopak , Ludia co to davaju si to pochvaluju. Ono nieje rozdiel aj v tom ked su zhavice v hlave a ked su v bloku motora ako mam ja ?
nahoru

sponzor





18.01 2017 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

19.01 2017 18:55


Babrak77: V bloku motoru urcite nebudou kdyz ohrivaji spalovaci komoru nad pistem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

19.01 2017 20:13


áček:
Třeba je tam má!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

20.01 2017 6:06


No ja som blby hlavne ze som sa pozeral ze tesnenie pod hlavu je pod zhavicmi a nejak mi to nedošlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

17.03 2021 3:00


Ako tak citam tieto vase pre a proti som 'nadseny' ako si tu delate kozi ! To ze A4 b6/b7 nemaju diagnostiku zhavicou ma ani moc neprekvapuje, ale skor to, ze do teraz mi nepride ze boli ko zhavice ...podozrenie len koli tomu ze sa uz pripravujem na vymenu ozyvajuceho turba, ked v zime dymí pri starte mi uz davno chodi po rozume tato zakladna vec na TDI*, a idem na zhavice aj ja, jedine co mi je nejasne, nieje vyhoda! a to vacsieho vykonu zhavica na ukor baterky, vsak potom zerie bateriu aj ked uz take zimy tuhe zas neboli max -8 az -10C°, lebo prve starty sa mi nezdaju a nezdli nepravidelne, ale zas po druhom starte mam pocit ze musim dlhsie tocit motor cca 5 a viac sekund, ked uz iba preblikne zhavenie, snad nie cerpadlo! vsimol som si, ze po sitici ked klesnu otacky pod 1000 na 900 by maly byt a su na 860ot sek. som mal pred 3-mi rokmi otacky na volnobehu ustalene 900ot. pri toceni motora pri nabitej baterke cca viac nez 5 sekund alebo az na druhy pokus chyti motor z velkou vybraciou, asi tiez zhavice do kytek,
mam zhavice viac nez poznam auto 5r a dufam ze to pojde lahko pri studenom motore jedine! a nechcem pochybovat lebo potom si zavarim na GO tesneni ventilou!
A pockam si na pekny cas!
Najviac sa cudujem cene, tak pri objednavani som narazil na rozne ceny, ale priemer pre origo specifikaciu ma maju stat 49,80-87eur a nasiel som v podstate to iste v priemere a
NGK: Y-609AS (5849), Originál: 03L963319A stoja asi najviac, to fakt su take kalitne?!
pritom originali maju napisne 11 az 12V a nic klasika 126mm dlzka a NGK cina ktora ma kvalitnu hyst. akoze ok na benzin sviecky a nazou D-power z azbukou asi repliky stoja viac co z Polska...ale aspon maju udaj pisu 4.4Ahm az 7,5Ahm az 8ahm niekde pri tomto Y-609SA a maju 127mm a cena 12,50 az 14,80eur, tak teraz neviem chcel som povodne nemecke Mayle alebo bosch a tie maju nizsiu cenu 126mm zavit rovnaky aj M10 kluc ale neviem ci je vykon podstatny alebo nie ked prevazne neuvadzaju ani..skor odolnost plásta, nech niesu ako papier aby neostali v zavite puzdra v motore hlavy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.03 2021 7:52


Výměna žhaviček se dělá u zahřátého motoru jde to mnohem líp povolit a je tady výrazně menší riziko zalomení žhaviče.
Dál diagnostika vypisuje přerušený nefunkční žhaviče přímo na konkrétních válcích. A rozhodně se vyplatí vzít origo díly vydrží nejvíc. Tuším že se tam dává značka BERU.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

17.03 2021 10:27


vdacne za reakc, to pisu vsetci, tak ze 7v za 7eur berem NGK D-Power Y-609AS a take ze rychlo zhavic to sa tu omiela dokola, vsak sme po mileniu davno bdg zhavi 8seckund max pri -10 a ked sa po zohriati tazsie startuje je to jednoznacne ze min 3 z 3 zle, a mam ich tam 5r. minimalne, ja myslim ze zalezi kedy sa montovali, ci za studena alebo za horuceho...a ja akoz toz odbornik, viem uz od 12tich rokou co vie urobit dotiahnutie svicen za horuca na fest, potom leda zacina krf uz len pri jednovalci u mopedu lol a potom tieto rady tak aj dopadnu, lebo pri horucom sa roztiehne a pri ochladeni stiahne aby bolo chapan,ako je to mozne, skusim pri chladnom ale chapem, ze aby sa same nepovolili pri zohriati je logicke.
pri zatahovani za studena to je cele. ale zas ked to spravys ako radis a nenakopenes auto, co potom budes nahrievat blok jak retard vsak radis ako skratek zly, to je fakt mudre !
Beru je znacka alebo typ lebo mozno tak ryby berú.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email