Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 317 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 5
Celkem: 317

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 20:04


tak se stalo, že jsem opravil své auto které nemělo požadovaný výkon, viz. toto vlákno - http://audiklub.cz/prispevekp327365#327365

jenže jsem debil co byl tak nadšenej, že hned cestou ze servisu to chtěl pořádně project. a samozřejmě jsem vyzkoušel i akceleraci z místa. a hrubě jsem opět podcenil quattro*. odpíchnul jsem se z místa a podržel to. spojka klouzla a to pořádně. od té doby cestou domů klouže a to hodně, hlavně na vyšší rychlostní stupně.

auto má najeto cca. 165000km a má první otázka zní - má cenu spojku při 165k km nějak opravovat či čistit nebo vyměnit jen lamelu nebo jí raději rovnou vyměnit celou?

druhá otázka zní - pokud by se měnila celá, kolik by to tak stálo? mohl by mi tady na fóru někdo sehnat spojku za lepší cenu než je origo?

a poslední třetí otázka - dokázal by někdo pro můj model doporučit spojku kvalitnější případně sportovní, která by přenesla větší krouťák? mám nyní místo 280Nm celých 370Nm. jde o to, že prudké akceleraci z místa se již vyvaruji, takovou krávovinu už neudělám s quattrem, ale mám strach aby sériová vydržela i prudkou akceleraci např. na dvojku z nízké rychlosti.

jsem byl totiž překvapen že tak rychle odešla, protože na předchozím autě ford mondeo mi spojka také podobně proklouzla při prudké akceleraci z místa, jen se to pak srovnalo a byla v pohodě a už při běžné jízdě neklouzala. nyní mi klouže a to dost, tak tuším že je v kopru. ale právě proto že mi to klouzlo takhle naráz během jednoho rozjezdu, mohla by být spečená jen lamela ne? takže by se možná nemusela měnit celá...?

všem moc díky za radu, hlavně kdyby někdo věděl ceny origoš spojky a případně doporučil nějakou jinou která by byla kompatibilní a přenesla větší krouťák. díky.
nahoru

sponzor





10.12 2009 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.12 2009 20:31


spojku vymen celou, jiank to budes delat za chvilku zas. Mas tam dvouhmotu, takze si priprav delsi peniz. Spojku dej takovou jaka je ted, bez problemu prenese ten kroutak co tam mas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 20:40


vlasta: takže myslíš že těch 370Nm nepřenesla proto, že už je po 165tis. km vyběhaná a že když se nebudu kravit tak by měla sériová vydržet?

a doufám že nebude potřeba vyměnit i dvouhmoťák, u mondea byl skoro dražší jak spojka. a prosím alespoň přibližnou cenu kterou mě to bude stát ta spojka, ať mám alespoň hrubou představu?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.12 2009 20:44


zalzi jak s tim kdo jezdil, 170K km neni moc,ale u benzinaku zase nic neobvykleho. Cenu spojky u benzinaku nevim, venuji se hlavne dieselum, ale dvouhmota bude cca stejna- +- 20K , odhadnu pritlacak+lamelu+lozisko +-5K
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 20:51


vlasta: to auto na ty km budu v lepším stavu, alespoň přední náprava je prej jako nová, to samé Turbo* v perfektním stavu a celkové celé auto bylo ježděno velice solidně a hlavně po dálnici. proto si říkám jestli ta dvouhmota bude nutná, jestli by nestačila jen ta spojka...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.12 2009 21:05


Zkus zavolat do haspa.cz specielně na setrváky maj moc dobrou cenu ,mě tam nabízeli 240ku dvouhmotu od LUKu za 10k (v servisu za 23k),jnak jak řiká Vlasta,vyměň to celý když to bude rozebraný,stejně by tě to za chvíli neminulo.Bohužel setrvák se Xovej nedělá,a nebo kontaktuj Megyho,třeba ti udělá nějakou pěknou cenu a možná že dělaj i X spojkovej set když tady nabízel Xový vstřiky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.12 2009 21:07


to zjistis az to rozeberes, jakekoliv debaty jsou bezpredmetne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.12 2009 21:10


To uvidíš až se to rozebere ,nicméně jestliže to dotyčnej podtáčel ,párkrát mu to chcíplo při rozjedu a podobně tak může bejt už v 60t v pr... soused jí odělal na 407 už ve 45t,pokaždý když vycouvává od baráku tak je to přískokem vzad a cukatura,vždycky mu to chcípne.
nahoru

sponzor





10.12 2009 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.12 2009 21:11


Jakmile budeš mít na tý dvouhmotě pohyb přes dva zuby ,tak jí vyhoď.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 21:28


takže spojka určitě celá a dvouhmota až po rozebrání rozhodnout že?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

10.12 2009 22:07


pošli VIN*, napíšu ti přesný ceny at máš představu co tě to bude stát
a jak říká Vlasta - měnit jedině celou, jinak to nemá význam
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.12 2009 22:12


je to pravda, ten dvouhmoťák by mě stejně dřív nebo později čekal a kdybych spojku náhodou zase spálil, tak ten dvouhmoťák už měnit nebudu muset znova. VIN* posílám SZ, díky.

ps - ještě jen informativně - kolik hodin práce to tak může být za výměnu spojky? já jen až budu tady poptávat lidi co mi to budou dělat abych měl představu do jaké částky se zhruba vejít... díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.12 2009 22:20


Prosim tě já na TDI* dával za výměnu 3,5t a když jsem se poptával tak to bylo +- všude stejný samozřejmě i s dvouhmotou.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.12 2009 23:43


3K to delam ja, plus minus to bude vsude stejne (petikilo neni rozdil zadny)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.12 2009 12:38


jediná věc u které si nejsem stále jist - opravdu přenese nová sériová spojka těch necelých 400Nm (370-380) a 180kW? říkáte že by to měla zvládnout, je to jistý? nemá fakt cenu přemýšlet např. o kvalitnější lamele nebo já nevím o čem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.12 2009 12:41


zeptej se tam kde ti to čipovali a ne nás omila se to tady furt dokola, načipuješ, zvedne se ti kroutak, odejde spojka...
nahoru

sponzor





11.12 2009 12:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.12 2009 13:10


lumirs: tam mi řekli že to snese, navíc mi to potvrdil i vlasta, no tak budu věřit...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.12 2009 16:27


kdyz na to bude slapat a roztacet to od nizkejch otacek,tak ti odejde spojka i se setrvakem znovu...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.12 2009 16:48


to je jasný, ale občasnej rychlejší odpich by to mělo snést ne? já jen abych jednou nepřišláp víc dvojku z nižších otáček a nebylo to v kopru znova...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.12 2009 15:38


tak jsem byl dnes ještě auto pořádně projet. vypadá to, že spojka drží. mám proto dotaz - je možné že když mi spojka klouzla tak se nějak částečně seškvařila lamela a pak když si to dva dny oddáchlo že by to bylo ok. nemyslím tím úplně ok, ale běžné ježdění je bez klouznutí a i nějaké ty ostřejší akcelerace to zatím zvládlo...? ještě to budu pozorovat, ale myslím že to možná ještě trochu vydrží.

jinak se mi dnes stala hodně divná věc. sednu do auta ráno a nemohu vyřadit zpátečku. podařilo se mi to až po jaké době a šlo to hodně velkou silou. po vyřazení šli všechny kvalty dost ztuha. po ujetí cca. 5-10km se to asi ohřálo a chodilo to zase v pohodě lehce. je možné že to bylo přimrzlé a je to normální? jako první mě napadlo ještě to, že jak to mám chipnuté tak mi odešla Převodovka*, prostě že se mi nějak posrala a zůstala zaseknutá zpátečka. je to možné, mohlo by se to takto chovat nebo to spíš vypadá na zatuhlé řazení?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

13.12 2009 16:04


lordmystic: Koukám ty si s tim autem užiješ
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.12 2009 16:44


lordmystic: Po pár prudkých rozjezdech ti nemůže jen tak odejít Převodovka*... Stejně tak spojka, pokud už nebyla načatá.

Sám jsem se čtyřkou dělal podobně prudký rozjezdy, když jsem ji měl novou - hezky vytočit do 4 tis pustit spojku. 142 kw + quattro* - a no problem. Klouzla až když jsem to zkoušel při 5 tis... Sice po tom hodinovým řádění pěkně smrděla, ale od tý doby najeto 90 tis a při provozu ani jednou neklouzla (i když by výměnu už docela potřebovala )

Takže ta spojka něco vydrží. Když to přeženeš a zasmrádne, tak se imho pro jednou nic nestane... Dělat to každý odpoledne cestou z práce, tak by to byl už asi problém...

Myslím, že to auto moc řešíš. Dokud spojka funguje - jako že v tehle moment asi jo - tak je blbost s ní něco dělat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.12 2009 17:39


Nechal bych zkontrolovat spojkovej válec tohle není samo sebou.takhle jí můžeš domrdat hodně rychle pokud trochu prokluzuje.Jakou máš spotřebu,nežere ti to trochu víc?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

13.12 2009 17:46


to spatny chod prevodovky je blbej cece, neco podobneho me trapilo na mazde, nakonec se musi udelat cela prevodovka - byli tam moc velke vule na stromecku. To jsou ty razantni rozjezdy
nahoru

sponzor





13.12 2009 17:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.12 2009 18:09


vlasta: Však má to najeto 165 tis a párkrát si s tím zablbnul... To šla kvalita koncernu tak prudce dolů???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

13.12 2009 18:12


Kratz: Jak víš co se s tím autem dělo před tím. 165 tisíc a když maník před ním taky občas blbnul nebo to neuměl a chcípalo mu to při rozjezdu, tak spojka už třeba nebude v super koncici.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

13.12 2009 18:20


Vitezz: No když to kupoval, tak říkal že to je top stav a auto jak nový. Ale spojka mi nevrtá hlavou, spíš ta Převodovka*...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.12 2009 18:44


právě že to auto bylo v perfektním stavu asi vůbec nehonění. podle mě se ručička otáčkoměru málokdy dostala u předchozího majitele přes 4000rpm, protože přední náprava je jako nová, Turbo* vypadá na 100tis. a úplně bez problémů a ostatní stav auta taktéž.

chod spojky - pedálu - je jemný, přesný a dobře odstupňovaný. spojka nebere ani moc nahoře ani moc dole, také nebere jen na kousíčku ale na větší délce pohybu pedálu. Převodovka* byla do téhle chvíle také v perfektním stavu a až na to dnešní dopoledne chodila a teď chodí hladce a čistě bez jediného problému. už dřív když bylo kolem nuly šla maličko více ztuha, po pár km už hladce a jemně. dnes bylo pět pod nulou a jako kdyby byli přilepená. jako trochu jsem jí poklepal, zapáčil a povolila. pak tak mi párkrát zařazení šlo ještě ztuha a jak jsem ujel pár km tak začala jít zase úplně hladce.

měl jsem něco podobného u mondea. když byl mráz tak šlo řadit o hodně více ztuha. jenže se mi to nikdy takhle natvrdo nezaseklo. to audi řadí i když byla studená mnohem jemněji než mondeo, jen mě překvapilo to dnešní zaseknutí zpátečky... ale uvažuji - jestli by byla vysypaná Převodovka*, asi by se to po zahřátí jen tak do normálu zase nedostalo ne?

technickej dotaz - jak je řešená ta spojka? jsou to nějaké klasické lanovody které můžou zamrznout? nebo je tam něco co může přimrznout že by nešlo vyřadit?

jinak k té spojce - také dle stavu auta bych tipoval že spojka bude ještě v hodně dobrém stavu a to včetně setrváku. dle ostatního stavu auta bych si na to tipnul a to i po zkušenostech s řazením a spojkou - vše do dneška ok. a jak říkal Kratz, asi to opravdu jen jednou klouzla a teď to snad bude dobrý, mám v týdnu zase jezdit dál tak to otestuji víc. no a spotřeba se mi nezvýšila - nijak razantně alespoň - je to v rámci jízdního stylu a také jezdím v poslední době téměř výhradně se studeným autem krátké cesty po městě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

13.12 2009 20:38


Já když tomu při rozjezdu taky nložim a klouzne spojka,tak taky pak chvilku klouže a pak kduž vystydne tak je to ok.Myslim že je to jak z brzdama,když je přehřeješ tak taky nebrzděj než vystydnou.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.12 2009 20:41


lordmystic: Dávej si pozor jak pouštíš spojku. U dvojhmoté spojky nesmíš poutět spojku pomalu. Já jsem si s tím trochu užil u mého auta, kdy mi spojka někdy proklouzla. Jde totiž o to, že u vyšších výkonů se s tím nesmíš mazlit a spojku musíš pouštět rychle, jinak začne prokluzovat. Od doby, co pouštím spoku rychle, tak jsem problém s prokluzováním nezaznamenal. Už je to více jak půl roku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email