Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 511 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 507
Uživatelů: 4
Celkem: 511

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

09.12 2009 9:26


Odkedy som dal menit hydrostely/vahadla/misky mam taky problem (i ked nechapem ako by to s tym mohlo suvisiet). Obcas, najma ked idem chvilu na rovnakych otackach okolo 2000, alebo na volnobehu, a potom pridam, auto ako keby nemalo Turbo*... Typicka situacia je - schadzam na dialnicu dole oblukom, 50 km/h na volnobehu. Dole zaradim 3.stupen, otacky su okolo 2000, slapnem na plyn, a auto ide ako tank s privesom, krutiaci moment nabieha len velmi pozvolna. Ked sa napr. rozbieham z miesta 1-2-3-4, tak ziaden problem, pekne to vykopne.
Auto nema zvysenu spotrebu (ak tak skor znizenu), ani nejako zvlast nehuli. N75 bol meneny tak pred 6 mesiacmi, podtlak ovladania turba neunika. VAG mi k motoru vypisal len:
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: 4B0-907-401.lbl
Rídící jednotka: 4B0 907 401 A
Díl: 2,5l/4VT EDC* 00SG D31
Kódování: 01002
Dílna #: WSC 02324

2 závad nalezeno.
18259 - datovy BUS pohonu: chybejici sdeleni od ridici jednotky ABS*
P1851 - 35-10 - - - Sporadická
00550 - rizeni zacatku vstriku
08-10 - meze regulace prekroceny - Sporadická
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Obe chyby po zmazani zmizli. Este som nemal kedy zistit ci sa aj znovu objavili. Ta 18259 je tym ze RJ ABS* sa odporucala a je odpojena (ale to je uz dlho, a nemal som ten problem s motorom).

Otazka je - na co a v akom poradi sa mam pozriet?

Vyřešení dotazu:
Riesenie Tak to vyzera ze to bolo tym pociatkom vstreku, po jeho poriadnom nastaveni sa zase motor chova ako sa ma.
Naposledy upravil wakko dne 05.02 2010 7:55, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.12 2009 9:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

09.12 2009 19:55


Este doplnim, ze ked plynulo pridavam napr. od 1600 hore, tak okolo 1900 ucitim prepad krutiaceho momentu, a potom sa to pomaly zdviha az po nejakych 2400, kde to zase zatiahne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

26.12 2009 11:32


zkontroluj nastavení rozvodu,kdžy nepomůže tak řídící vstřik a když nee tak čerpadlo KO
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.12 2009 11:46


Riesim to aj na dp, tam chlapi hovoria ze by to asi mohol byt predvstrek. Opakovane mi to vyhadzuje ty chybu nastavenia pociatku vstreku, ked ju zmazem zase sa objavi. Robil som aj logy - klasicky, na 3.stupni 1500-4000 ot., ale tam sa to neprejavilo. Zatial som este nemal moznost spravit logy za jazdy ked sa to prejavi ani pozriet nastavenie predvstreku, VAG kabel odcestoval na Oravu Ale ked mi to mechanik skladal po vymene hydrostelov tak sa hral asi 2 dni s predvstrekom aby to dobre startovalo, a povedal mi ze to nestihal doladit uplne presne takze by to mohlo hadzat chybu.
Co ty na to, moze to byt ten predvstrek?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

26.12 2009 17:56


wakko:
Riesim to aj na dp, tam chlapi hovoria ze by to asi mohol byt predvstrek. Opakovane mi to vyhadzuje ty chybu nastavenia pociatku vstreku, ked ju zmazem zase sa objavi. Robil som aj logy - klasicky, na 3.stupni 1500-4000 ot., ale tam sa to neprejavilo. Zatial som este nemal moznost spravit logy za jazdy ked sa to prejavi ani pozriet nastavenie predvstreku, VAG kabel odcestoval na Oravu Ale ked mi to mechanik skladal po vymene hydrostelov tak sa hral asi 2 dni s predvstrekom aby to dobre startovalo, a povedal mi ze to nestihal doladit uplne presne takze by to mohlo hadzat chybu.
Co ty na to, moze to byt ten predvstrek?

pravděpodobně předvstřik,koukni na DP někde tma mám téma ohledně tohohle
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.12 2009 20:13


váha:

pravděpodobně předvstřik,koukni na DP někde tma mám téma ohledně tohohle

Hej, uz som tiez usudil ze to bude asi ono a na DP som toho nasiel kopec, len nemam na to nastavenie poriadne vybavenie, tak to asi radsej necham na mechanika po sviatkoch... ked sa mi vrati VAG z Oravy tak to este skontrolujem cez TDIgraph, mam teraz doma len stary KKL prevodnik OI1 z 2g.sk a ten sa odmieta spojit s RJ motora ked je nastartovane
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2009 11:29


wakko:

Hej, uz som tiez usudil ze to bude asi ono a na DP som toho nasiel kopec, len nemam na to nastavenie poriadne vybavenie, tak to asi radsej necham na mechanika po sviatkoch... ked sa mi vrati VAG z Oravy tak to este skontrolujem cez TDIgraph, mam teraz doma len stary KKL prevodnik OI1 z 2g.sk a ten sa odmieta spojit s RJ motora ked je nastartovane

TDI* graf ee,na V6 se to měří jináč
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.12 2009 11:50


Kuci kuci,co takhle napřed vymenit N75 nebo se podívat na banku u TD??Když Wakko píše že mu to nezatáhne občas??Vim že si psal že byla menená ale i tak muže bejt zas KO a lopatky v turbu mužou bejt přidřené.
nahoru

sponzor





27.12 2009 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

27.12 2009 12:00


váha:

TDI* graf ee,na V6 se to měří jináč
já jen nechápu,jak je možné,že ve Visu 2 i 3 je návod ,kde se to dělá podle grafu.To je snad dělané pro servis,takže by to měl dělat nějaký odborník, ne?Ale je pravda ,že na TDI* grafu to skáče pořád mimo mez a 1.9 TDI* drží.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.12 2009 12:17


Nejaku dobu potom co som sem postol ten prvy prispevok som spravil logy, su na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Na ich zaklade mi chlapi na DP povedali ze Turbo*/vaha su OK, len sa mierne pridiera ovladanie turba, ale ze tym to nebude. Podtlak v okruhu riadenia turba (za N75) drzi, to sme skusali. Meneny bol N75, nie banka turba - moze to byt nou? Ako som uz pisal, zavada sa prejavi ked sa snazim zrychlit potom co som siel chvilu na volnobehu, alebo na kludnych otackach pod 2000 - to mi pride podozrivo blizko turba...
Ako teda skontrolujem ten predvstrek, ak nie cez TDIGraph?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2009 12:54


Satas:
Kuci kuci,co takhle napřed vymenit N75 nebo se podívat na banku u TD??Když Wakko píše že mu to nezatáhne občas??Vim že si psal že byla menená ale i tak muže bejt zas KO a lopatky v turbu mužou bejt přidřené.

No nevím jestli chybu 00550 má nasvědomí regulace turba,většinou to je blbě nastavený "předvstřik",tma bych asi začal,protože to je nejjednoduší
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.12 2009 13:35


váha:

No nevím jestli chybu 00550 má nasvědomí regulace turba,většinou to je blbě nastavený "předvstřik",tma bych asi začal,protože to je nejjednoduší
A kdo tu mluví o této chybě?Já mluvim o TD a je snad jasný že pokud mu to hazí povstřik že bude nastaven zase na čárky s fixek.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.12 2009 13:39


wakko:
Riesim to aj na dp, tam chlapi hovoria ze by to asi mohol byt predvstrek. Opakovane mi to vyhadzuje ty chybu nastavenia pociatku vstreku, ked ju zmazem zase sa objavi. Robil som aj logy - klasicky, na 3.stupni 1500-4000 ot., ale tam sa to neprejavilo. Zatial som este nemal moznost spravit logy za jazdy ked sa to prejavi ani pozriet nastavenie predvstreku, VAG kabel odcestoval na Oravu Ale ked mi to mechanik skladal po vymene hydrostelov tak sa hral asi 2 dni s predvstrekom aby to dobre startovalo, a povedal mi ze to nestihal doladit uplne presne takze by to mohlo hadzat chybu.
Co ty na to, moze to byt ten predvstrek?
Povstřik musí být v zakl nastavení,hodnota pozdě na 2.0 stupně ATDC +-2 setiny tzn 1.8-2.0 nebo 2.0-2.2,nekdy se muže ubrat na 1.4 nebo naopak přidat na 2.4 proste podle motoru co má cca najeto a jak bude ráno startovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.12 2009 14:42


Satas:
A kdo tu mluví o této chybě?Já mluvim o TD a je snad jasný že pokud mu to hazí povstřik že bude nastaven zase na čárky s fixek.

No ty jsi tady začal psát o turbu a N75,tak nevím no
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.12 2009 16:58


nekdy az na 3-4 stupne ATDC, pokud je to auto, ktere objelo pul zemekoule:)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

27.12 2009 21:38


Lumpiq:
nekdy az na 3-4 stupne ATDC, pokud je to auto, ktere objelo pul zemekoule:)

Toto bude asi moj pripad Mne ten predvstrek nastavil moj mechanik uz 2 krat. Prvy krat sa s tym vyhral, dal to na uplne maximum tak aby to este nehadzalo chybu, inak to studene velmi zle startovalo. Teraz po vymene tych hydrostelov to nestihal tak dlho riesit, nastavil to tak ze to startuje dobre, ale hadze to chybu nastavenia pociatku vstreku - regulacna medza prekrocena...
Co vlastne ovplyvnuje to ako vysoko ho treba nastavit? Opotrebovanie cerpadla?
nahoru

sponzor





27.12 2009 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

14.01 2010 13:36


wakko:
Obcas, najma ked idem chvilu na rovnakych otackach okolo 2000, alebo na volnobehu, a potom pridam, auto ako keby nemalo Turbo*...

Nazdar Wakko, tak přesně tenhle problém jsem měl. Stávalo se mi to na dálnici, když sem jel klidnou jízdou, a pak chtěl předjet a šlápnul na plyn - auto vůbec neakcelerovalo a nejelo. Je to podle mě tim že je stará a dojebaná membrána v regulaci turba (v baňce). Tohle byly u mě prvotní příznaky. Pak se membrána dojebala úplně, přestala těsnit, a bylo to jako bych vozil Turbo* vyndaný v kufru (nejede to pak víc jak 100 km/HOD*) Jen byl vtip v tom, že se mi to stalo ve Francii u Saint Tropez Přikláním se jednoznačně k názoru Satase - vadná baňka regulace. Zkus jí vyměnit za funkční na chvíli, zajeď na tvuj oblíbenej kousek dálnice a uvidíš hned, jesi je to ono nebo ne..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

14.01 2010 13:39


Jinak ty problémy se vstřikovánim je druhá věc - asi se ti serou 2 věci dohromady. Na tomhle autě nic nenormálního
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.01 2010 13:46


gwynn: hej uz som si zvykol ze jedna chyba je na taky velky motor malo Teraz cez vikend sa snad uz dostanem ku kablu a pojdem poriadne porobit logy, mam uz vysledovane ako navodim tu situaciu kedy to nepotiahne (po rovnej ceste tak 10 sekund na volnobeh na 50 km/h, potom 3.stupen a plny plyn - a nic), tak to cele odsledujem. Ten predvstrek sa nepototo sam, mechanik mi to nestihal poriadne nastavit po vymene hydrostelov. Aj mi to sam povedal... len ho musim donutit aby si nasiel cas
Je velmi komplikovane vymenit tu banku? Co som pozeral v etke, ta sa tvari ze je to nedelitelna sucast turba a neda sa kupit druha nova ako nahradny diel, a teda ani v else nie je navod ako to vymenit. A tak ci tak by som ju rad vymenil, podla logov trochu zadrhava regulacia. Mozno by som mal uz dat repasovat Turbo*... kua...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

15.01 2010 7:14


Vyměnit jí je lehký, cca 10 minut, max 15, povolíš 3 šrouby, zapojíš hadičku, a je to hotový. Zvládneš to v pohodě sám. Jo máš pravdu, normálně je to nedílnou součástí turba, ale dá se koupit i odděleně, pokud máš trochu štěstí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

04.02 2010 18:33


No tak predvstrek je nastaveny, a mam pocit ze ten chybajuci zatah uz nechyba Nestihol som to zatial velmi otestovat, len 1-2 pokusy lebo kym sa to zohrialo uz som bol doma (10 km), ale zajtra po ceste do prace/z prace uvidime...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

04.02 2010 20:51


já ji taky měnil. ale rozdělal sem ji u táhla ovládání lopatek a pak sem dloooouho hledal tu správnou polohu. i když to bylo označený barvou. asi každý Turbo* resp. membrána v baňce jinak
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

05.02 2010 7:59


Tak som to dnes cestou do prace vyskusal, a motor stratil vsetky tie cudne prejavy, zvukove aj vykonove. Asi to naozaj bolo tym pociatkom vstreku. Uz som si v poslednej dobe myslel ze jazdim kludne a opatrne pretoze som dospely, ale nie - bolo to len tym ze auto netahalo ako malo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.02 2010 20:57


wakko: Trošku off topic, ale komu chodíš do servisu so svojou 2.5 TDI* a aký je?
nahoru

sponzor





05.02 2010 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

06.02 2010 7:17


flashmajster:
wakko: Trošku off topic, ale komu chodíš do servisu so svojou 2.5 TDI* a aký je?

V HC je na vyjazde na NR taky maly pneuservis, tam chodim. Robia aj ostatne opravy, nielen pneu. Nerobia klampiarinu/lakovanie a ani geometriu. Su celkom dobri, ale prave preto aj permanentne plni, treba sa objednavat niekedy aj 2-3 tyzdne dopredu. Ale dokazem im verit ze robotu spravia dobre a na cene ma neokradnu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.02 2010 9:36


wakko: Poznám ten servis, kúsok pred kruháčom na pravej strane, že? Asi tam pošlem známeho z 3 kolena, lebo mu pravdepodobne klaklo čerpadlo v nádrži a dúfam že to prežilo vstrekovacie
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

06.02 2010 9:42


Ano to je on. Ak by si chcel cerpadlo do nadrze mam. Je na nom odlomena jedna hadicka, ale to viem zalepit tak ze to v zivote nepovoli (take speci 2zlozkove lepidlo), a DAM* ho za 100€ so zarukou 6 mesiacov. Ked som riesil moju nadrz, omylom som kupil nove cerpadlo a az potom zistil ze to moje je OK Je to pouzity original OOOO.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 1

06.02 2010 9:43


mám stejnej problém, jen mi do toho kolem těch 2000ot ještě začne blokat protiprokluz .... celkem mně to štvě..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.02 2010 9:45


wakko: Dík, ak to bude potrebovať tak sa ozvem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email