Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 6
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

07.04 2010 18:13


Povedal že bola rozhadzaná riadiaca jednotka meniť ju nemenil iba naprogramoval inač jednu riadiacu jednotku mam aj doma na 2,0 ale číslo neviem musel by som ju vyhrabať medzi dielami.
nahoru

sponzor





07.04 2010 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

07.04 2010 22:05


teo:
Povedal že bola rozhadzaná riadiaca jednotka meniť ju nemenil iba naprogramoval inač jednu riadiacu jednotku mam aj doma na 2,0 ale číslo neviem musel by som ju vyhrabať medzi dielami.

Ok. Kdyby byla třeba tak bych se ozval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

11.04 2010 0:11


Ty jo no to jste me teda vubec nepotesili ... (((
A kdo to preprogramuje ??? Nebo to de VAGem (samozřejmě vč. adapteru)...
Kolik to stoji. Kazdopadne to chci - tim to bude.
Verim tomu.
Nechce se mi kupovat tak drahe palivove cerpadlo(nove) protoze stare to muze treba delat taky ... tak to nechci.
Konecne nejaka informace ktera mi dava SMYSL ...
Dik za jakekoliv info o pripadnych programatorech ridici jednotky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

14.04 2010 17:35


Pyro:
Tak co?
Dělá Vám to taky ???


Včera jsem si trochu hrál a ... nedělá to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

19.04 2010 22:19


Javim:


Včera jsem si trochu hrál a ... nedělá to
¨

Hrál, jakože zkoušel, nebo "hrál" jakože přeprogramoval...
Asi to první že ... jen jsem zkusil nějakou naději
Asi to tady nikdo přeprogramovat neumi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

20.04 2010 6:45


Samo že to první ... snažím se držet hesla: Nevylepšuj, zkurvíš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 8

23.04 2010 11:54


1. Problém bude pravděpodobně jen v rozdělovači. Může být prasklé víčko
2. Také může být prasklý obal zapalovací cívky, nebo samozřejmě jedné ze zapalovacích cívek, pokud máte nezávislé zapalování
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

03.05 2010 11:28


standa23:
1. Problém bude pravděpodobně jen v rozdělovači. Může být prasklé víčko
2. Také může být prasklý obal zapalovací cívky, nebo samozřejmě jedné ze zapalovacích cívek, pokud máte nezávislé zapalování


Víko rozdělovače je nové,
palec taky.
Dokonce jsem vyměnil i Hallův snímač otáček v rozdělovači ...

Stále to stejné

Ted cekám na palivové čerpadlo.
I když jedu po dálnici, zhruba co 5 sekund začne jakoby dojíždět, pak se zas přidává.
Kdo je na to odborník v okolí brna ??? Aby se na to kouknul prosíííím ...
nahoru

sponzor





03.05 2010 11:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 8

04.05 2010 9:11


tak cerpadlo odzkoušíš jestli jde,muže byt v čudu treba jen rele,palivovy filtr,ja bych hned nekupoval vec o ktere si nejsem jisty ze je to ona.nevim jestli tam mas regulator tlaku vstrikovani,ale jestli jo tak tam muze byt maly tlak.zkontrolovat podtlakove hadicky,zkusit.nejrozumnejsi by to bylo dat do servisu aby udelali diagnostiku atd.ja bych rekl ze to budou podtlakove hadice
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2010
Příspěvků: 56 | Témat: 8

04.05 2010 9:15


zkus ten palivovej filtr,modul zapalování,volnobezny otacky,svíčky.to bych zkusil
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

06.05 2010 19:56


Filtr je novy.
Svicky i kabely vsech 5 jsou pred 3ma tydnama vymeneny za nove.

Stale to stejne.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

06.05 2010 20:07


standa23:
tak cerpadlo odzkoušíš jestli jde,muže byt v čudu treba jen rele,palivovy filtr,ja bych hned nekupoval vec o ktere si nejsem jisty ze je to ona.nevim jestli tam mas regulator tlaku vstrikovani,ale jestli jo tak tam muze byt maly tlak.zkontrolovat podtlakove hadicky,zkusit.nejrozumnejsi by to bylo dat do servisu aby udelali diagnostiku atd.ja bych rekl ze to budou podtlakove hadice


Viz palivovy filtr (jelikoz jsem ho nemenil od koupě - to kilo mě nezabije).
Mam celkem slušné ceny. - Takze preventivne šel taky

Jestli mam regulator tlaku - to nevim
Ktere jsou podtlakove hadicky? Jen ta jedna co vede ze vstřiku? (Nahoře)
A jeste me zajima co jsou hadicky(dole) co jdou ze vstřiku smerem k blatniku kterych je neco zapojene do el. (nejsou to ty podtlakove?) Ale dyt tam uz prece neni benzin, když to je pod skrt. klapou.

No každopádně to zkusím (nebráním se čemukoliv), protože už jsem před poslední věcí a to koupí nového palivového čerpadla. Našel jsem za dost dobrou cenu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

06.05 2010 20:22


Jestli budeš kupovat palivové čerpadlo tak žádné neznámé značky nekupuj! jedině bosch moje zkušenost , už jsem koupil no name a za dva roky konec, šel tam bosch a je klid.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

06.05 2010 21:58


rocky33:
Jestli budeš kupovat palivové čerpadlo tak žádné neznámé značky nekupuj! jedině bosch moje zkušenost , už jsem koupil no name a za dva roky konec, šel tam bosch a je klid.


Tak jestli vydrzi dva roky tak to jdu klidne do noname. Za dva roky uz snad probehne zmena na A4 - čili B5
Ale říkají že to není žádný Noname a dostanu k tomu pry ještě nejaky filtřík

P.S.
A co se stane kdybych vzal 6 barové ? nebylo by to lepší ?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.05 2010 9:45


Dej tam, co tam patří, 6bar čerpadlo je pro mechanický stříkačky.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

08.05 2010 19:53


Satan Coupe:
Dej tam, co tam patří, 6bar čerpadlo je pro mechanický stříkačky.


OK OK, jen jsem se zeptal
sponzor





08.05 2010 19:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

06.06 2010 21:18


Tak má závada má na 90% spojitost s teplým motorem.Nikdy mi to nechcíplo za studena a po vychladnutí to jede v pohodě.Takže se chci zeptat. Je možný ,že je cívka nejak poškozená a to se projeví tím, že při teplým motoru dává slabou a pak žádnou jiskru???
Už nevím čeho se chytit....
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.06 2010 22:07


A80:
Tak má závada má na 90% spojitost s teplým motorem.Nikdy mi to nechcíplo za studena a po vychladnutí to jede v pohodě.Takže se chci zeptat. Je možný ,že je cívka nejak poškozená a to se projeví tím, že při teplým motoru dává slabou a pak žádnou jiskru???
Už nevím čeho se chytit....


Ano,může to být cívkou..U VW s tím zkušenost nemám,ale např. u Opelu Kadett tohle dělala cívka a u Opelu Corsa 1.2 16V zase snímač polohy váčky( to samé jako snímač polohy klikové hřídele)..Pokud ti ovšem VAG nenahlásil žádnou závadu,přiklonil bych se spíše k té cívce..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

06.06 2010 22:16


Měl jsem to na diagnostice a vse ok.Tak snad to bude ono.Strašně rád bych už jezdil bez obav...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

22.06 2010 21:28


Tak koukám, že si tady pišu sám se sebou
Tak cívkou to není. Jedno plus, ale je: chcípne to hned jak je motor ohřátý takže s tím daleko nedojedu...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

24.06 2010 16:34


Tak snad VYŘEŠENO.Dělalo to čerpadlo.Jak se ohřálo tak chcípalo. Takže 5000Kč za Pierburg + práce a snad už budu jezdit
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

25.06 2010 23:32


Tak se musím se všemi podělit.
Všechny problémy dělala Lambda* !!!
No já jsem s ní v podstatě začínal, ale po odpojení jsem tehdy neformátoval ŘJ.
To jsem ted po odpojení Lambdy udělal a jede perfektně ... (teda až na to, že si trochu víc spapá

U mě to čerpadlo prostě být nemohlo, když to začalo cukat a škubat až po zahřátí šel jsem vylučovací metodou až jsem došel zpět na začátek k té prokleté LAMBDĚ.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

26.06 2010 7:14


a ako si formatoval RJ?porad!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

26.06 2010 20:55


Tak to ti Pyro zavidim, že jezdíš.Já nechal vyměnit čerpadlo 7300Kč a zase mi to chcíplo....
sponzor





26.06 2010 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

26.06 2010 21:07


Za 7300 čerpadlo na ABK? No potěš ... kdo tě tak natáhl?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

26.06 2010 21:12


Javim:
Za 7300 čerpadlo na ABK? No potěš ... kdo tě tak natáhl?

Je to i s prací.Nový 5000 Kč Pierburg, Bosch byl za 12000.Kdyby to aspoň jezdilo...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

27.06 2010 19:05


V elitu je bosch za 3700 i s daní
Výměna je na půl hodinky (když víš jak na to
Taky jsem to dělal
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

27.06 2010 21:16


To je to já nevím jak na to tak musím věřit...
Řekl mi že mu to podle čísla hodilo ty dvě co sem psal výše.Kdyby to aspoň jezdilo.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

28.06 2010 13:23


ja uz mam tiez vyriesene vynechavanie motora za volnobehu!mne to robi spetny ventil s nadobky aktiv.uhlim necvaka a prepusta vzduch
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

01.09 2010 21:35


Tak mám nový poznatek, který už snad pomůže opravit moji Audinku.
Dnes mi to zase chcíplo.Nemusel jsem hned vyskočit z auta a tlačit stranou, abych mepřekážel v provozu, prostě jsem měl čas si vše v klidu poslechnout....
Z palubky se ozývalo takový slabý chrčení a slyšel jsem jak čerpadlo kolísá přesně jak to chrčí. Vypnul sem klíček chtěl nastartovat točilo to jako vždy, ale nechytlo nebo ihned chciplo.Tak sem do míst od kuď jsem slyšel to chrčení v klidu, ale silně praštil pěstí
A zkusím nastartovat a jedu.Zaparkoval jsem a držel otačky okolo 3000 a praštil jsem zase do toho místa. Auto se zadusilo a chcíplo....
Tak to jsem zvědav co mi poví elektrikář až mu to povím.
To místo je na palubce v části kde je radio. Když jsem praštil jinam nic se nedělo ani se to nezlepšilo ani to pak nechcíplo.
čerpadlo nové, spínačka, relé nové a další věci...
Co si myslíte, že by to tak asi mohlo být
Dělali mi radiator(palubka ven), po tom za 4 měsíce mi to začlo blbnout,Pod řidičem je občas mokro(na koberci když prší
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email