Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 207 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 206
Uživatelů: 1
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

14.03 2010 19:46


ozaj a halow snimac je kde?a cena?ten by som vymenil len nemozem najst eshop!
nahoru

sponzor





14.03 2010 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

14.03 2010 20:49


Já ho má u ABK přímo na rozdělovači.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

18.03 2010 18:24


audinka:
ozaj a halow snimac je kde?a cena?ten by som vymenil len nemozem najst eshop!


Přesně tak,
přímo v rozdělovači. Já ho sehnal za 1050,-
Jen není sranda ho vyměnit.
Musíš totiž vytáhnout celý rozdělovač ven. Čili si musíš naprosto přesně poznačit jeho polohu(vč. palce). Jestli se cokoliv pohne, budeš muset udělat znova celý předstih(horní uvrať, první válec k němu palec +6°) nebo podle sluchu jestli se cítíš. Jako jsem to celé musel dělat já ...
Jak bude rozdělovač venku, čeká tě další oříšek a to vyklepnout z pastorku čep (zasekl jsem se na 2 hodiny) ...
Pak už je vše hračka a znova pozpátku

....
Stějně jsem to dělal zbytečně a litr zbytečně v p.....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

19.03 2010 9:19


Pyro tak to ti uz asi ostava len ten privod paliva (pal. cerpadlo). A skusal si naliat do benzinu nejaku zmes na precistenie pal. systemu (napr. od STP)? Ked ti to uz nepomoze, aspon budes mat dobry pocit z toho, ze sa to trochu precisti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

19.03 2010 19:33


Dnes som zistil ze mne cerpadlo po otoceni kluciku natiahne benzin potom prestane a hned este raz natiahne a potom skonci!Vam to tiez tak robi alebo to mne iba.Nemalo by to raz natiahnut a dost?chystam sa aj ja na ten filter!!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

19.03 2010 19:39


AUDINKA podľa mňa by to malo iba raz natlakovať a umrieť a naskočiť až pri naštartovaní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

19.03 2010 20:11


aj ja si myslim!!!!!ci nemam niake vadne cerpadlo?ale zas keby bolo vadne tak mi aj za studena vynechava ci nie?mozno to je niaka cina tam a nedava taky tlak ak ma!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

19.03 2010 20:21


ozaj chcem vymenit ten pal.filter ale nasiel som aj v kufri napravo hore idu knemu palivove kadicky niaky filter alebo co!neviem co to je poradte
nahoru

sponzor





19.03 2010 20:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

20.03 2010 18:15


Tak jsem se dneska chtěl pokusit vyměnit to palivové čerpadlo. Bohužel k tomu nedošlo. Sotva jsem to dal na rampu a vlezl pod to, bylo mi jasný, že čerpadlo mám v nádrži, nikoli vedle palivového filtru jako B2. Tudíž jsem neměl správné čerpadlo, proto jsem se do nádrže ani radši nepouštěl. Nemá někdo náhradní čerpadlo do nádrže na moje coupé na vyzkoušení?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

21.03 2010 11:29


tomino77:
Pyro tak to ti uz asi ostava len ten privod paliva (pal. cerpadlo). A skusal si naliat do benzinu nejaku zmes na precistenie pal. systemu (napr. od STP)? Ked ti to uz nepomoze, aspon budes mat dobry pocit z toho, ze sa to trochu precisti.


Ted mi jeden mechanik řekl že mám vyzkoušet LAMBDU, já mu říkal že jsem to zkoušel bez ní a dělá to to samé. On na to - no však právě, když si ji vypojil, pro řídící jednotku je to snad úplně to stejné jako by byla po smrti.
Musel jsem mu dát za pravdu. A "lambdu" ještě zkusím vyměnit.
Jinak palivové čerpadlo mám taky v nádrži. (Povolit tu černou plastovou průvlečnou matici na nádrži je teda něco .... Díval jsem se tam loni na jaře, ale okem jsem nic nenašel
Nejjednodušší zkouška je zkontrolovat tlaky v hadicích.
Nevíte kolik mají přesně být u mého typu?

P.S.: do benzínu jsem zatím zkoušel nalít jen odstraňovač vody (vlhkosti). Bohužel nepomohlo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

21.03 2010 13:03


ja si myslim ze to moze byt lamda pal.cerp.alebo pal.filter.****najvecsi favorit je potenciometer*****a ak sato nezmeni po vymeneni vsetkych suciastok tak 0000 pojde kade laksie.a tou najhorsiov cestou-vypustim znej olej a nastartujem a uvidim kolko znesie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

21.03 2010 18:55


audinka:
tou najhorsiov cestou-vypustim znej olej a nastartujem a uvidim kolko znesie


to je dost brutalne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

21.03 2010 19:53


to jej bude patrit ak sa to nezmeni!!!vynechavajuci volnobeh mi vyhupal vsetky silenbloky prédnej napravy,a moze byt rada ked jej necham 0.5l oleja!!!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

21.03 2010 19:55


Ted mi jeden mechanik řekl že mám vyzkoušet LAMBDU, já mu říkal že jsem to zkoušel bez ní a dělá to to samé. On na to - no však právě, když si ji vypojil, pro řídící jednotku je to snad úplně to stejné jako by byla po smrti.
PYRO napisal"ale ked ju odpojis tak RJ si da nudzove hodnoty a malo by sa to ZMENIT.Lazdopadne daj vediet
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

22.03 2010 21:15


audinka:
Ted mi jeden mechanik řekl že mám vyzkoušet LAMBDU, já mu říkal že jsem to zkoušel bez ní a dělá to to samé. On na to - no však právě, když si ji vypojil, pro řídící jednotku je to snad úplně to stejné jako by byla po smrti.
PYRO napisal"ale ked ju odpojis tak RJ si da nudzove hodnoty a malo by sa to ZMENIT.Lazdopadne daj vediet


hmm...no tak u mě žádná změna neproběHLA*... ted nekde sháním na pujceni 100procentne funkcni ... pak DAM* vedet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

22.03 2010 22:13


este mi dneska napadlo ze to moze robit elektromagneticky ventil s nadobky s aktivnym uhlim co je vedla karburatora-strriekacky-ten sa aktivuje pri zohriatom motore a prepusta vzduch s nadobka!a to moze zapricinovat vynechavanie motora
nahoru

sponzor





22.03 2010 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

23.03 2010 7:38


Zaslepil jsem a bez efektu ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

23.03 2010 9:55


tak uz iba dodavka paliva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!chystam sa aj ja******inac idem menit potenciometer tak uvidim*****
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

23.03 2010 14:04


este mi dneska napadlo ze to moze robit elektromagneticky ventil s nadobky s aktivnym uhlim co je vedla karburatora-strriekacky-ten sa aktivuje pri zohriatom motore a prepusta vzduch s nadobka!a to moze zapricinovat vynechavanie motora?Podla mna nie co vy nato?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

23.03 2010 20:27


Tak chlapi sem opět v klubu vysazovačů, cukačů, chcípačů. Neberte to osobně myslím motor.
Dal jsem nové: kabely, svíčky, víčko rozděl., palec.
Hra nekončí....
Po zahřátí opět škuby jako prase....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

23.03 2010 20:44


This isn't bug, IT'S FEATURE
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

23.03 2010 20:57


nechapu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

24.03 2010 7:11


To je právě to ... já taky ne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

24.03 2010 17:45


je normalne aby krokovy motorcek po otoceni do polohy 1 klucikom vrcal ako keby nieco skratovalo?
nahoru

sponzor





24.03 2010 17:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

31.03 2010 21:24


Chlapi, zkuste prosim něco:
když nastartujete, chvilku klidně nechate běžet (resp. do zahřátí) pak zkuste držet plyn na 2 tis otačkach a chvilku počkat bez pohnutí plynu (samozřejmě na místě s ručkou a neutralem) ...
Držím pořád přesně bez pohnutí, a otáčky začnou pomalu klesat až k 1000 ot. (v teto chvili nesmite pustit plyn, jinak CHCÍP) a když přidáte, jakoby se chytne.
Ale proč zrovna na 1000 což je volnoběh !!! ???
P.S.: když to zkusím na 3tis, totéž... na 4tis. totéž ... vždy asi po pár sekundách začne klesat až na 1000 ot.
KDO MI TO PROSÍM VYSVĚTLÍ ??? nemůže to dělat řídící jednotka?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

03.04 2010 21:19


Tak co?
Dělá Vám to taky ???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

04.04 2010 9:32


Mne akurat pri pridani plynu a drzani ot. trochu klesnu asi o 200 ot. Napr ak na mieste pridam na cca 2000 ot., tak trochu klesnu, ale az kam klesnu tak to som este nesledoval. Ale mohol som aj pohnut nohou.
Skusim to dnes odsledovat a vecer DAM* vediet.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

06.04 2010 9:44


No tak som to vcera vyskusal. Drzal som na 2000 ot. a v pohode to drzalo. Takze tam mas neco zle. Ved ked drzis plyn v jednej polohe a ono to samo klesaju otacky, tak neviem.
Vzduchu by tam malo ist stale rovnako a podla toho uz RJ davkuje benzin (ak sa nemylim, ak hej tak ma neukamenujte). Cize tam niekde podla mna bude problem. Neviem nech poradia skusenenjsi, su tu vecsi machri.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

06.04 2010 20:12


Teraz ma napadlo že keď som mal prvú 80 B3 tak keď bola studená tak išla ,ak sa zohriala tak škubala trhala nedaly sa otáčky udržať a len tak na volnobeh išla až chcípla .A potom to začalo častejšie tak som to zapratal známemu mal som rozhádzanú riadiacu jednotku dal mi to do kopy a bolo gut.Ešte taká vec bolo to v roku 1998 a malo kto sa do toho vyznal ,ale on robil pre bosch tak vedel kde čo .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

06.04 2010 20:29


teo:
Teraz ma napadlo že keď som mal prvú 80 B3 tak keď bola studená tak išla ,ak sa zohriala tak škubala trhala nedaly sa otáčky udržať a len tak na volnobeh išla až chcípla .A potom to začalo častejšie tak som to zapratal známemu mal som rozhádzanú riadiacu jednotku dal mi to do kopy a bolo gut.Ešte taká vec bolo to v roku 1998 a malo kto sa do toho vyznal ,ale on robil pre bosch tak vedel kde čo .

Takže ti ji pošteloval nebo vyměnil.Mě to taky dělá při teplým motoru, škube to až to chcípne. A jde natartovat až po chvíli.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email