Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 4
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.12 2009 1:45


nahoru

sponzor





21.12 2009 1:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.12 2009 1:46


záleží na verzi, ale B4 má možná jen ty první.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.12 2009 15:41


Mno B4 má tuším spodní čepy na 3 šrouby..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

22.12 2009 19:59


Taky si myslím že bude mít ten tří šroubovej čep, dvou šroubovej má B3
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.12 2009 22:22


já mám taky tříšroubovej. Na B3
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

22.12 2009 22:24


Satan Coupe: No jo,ale ty máš coupé,to je trošku jiný
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.12 2009 22:26


dnes jsem koupil novej SWAG za 559,- nejdřív se mi snažil vnutit nějakej shit za 480,- pak Febi za 540,- Dvacka rozdíl, neber to. Na druhý straně mám prakticky nový Febi, co jsem koupil i s ramenem, tak porovnáme co vydrží dýl, myslím, že SWAG, i když je vpravo, kde víc trpí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

22.11 2015 9:29


Zdravím, byl jsem s Avantem na geometrii, kde mi na zvedáku ukázali pajcrem jaké to má vůle v uložení ramen a řekli ať přijedu až budu mít vyměněné čepy a silentbloky uložení spodního ramene. Tak jsem se do toho pustil a narazil u nových i starých (už měněných) dílů na takovou podivnost :
Dokázal by mě někdo říct, proč když má silentblok uložení spodního ramene 8A0407181 díru pro šroub 10,15mm (měřeno obyč.malou šuplerou), ale šroub M10x78 s ozn. N90489301, který tam podle ETKA patří, má dřík 9,0mm a lisovaný závit? Pak to nemá klepat?!
Originální šroub asi nemá někdo schovaný nebo nafocený? Jestli náhodou ve VAG nemají pod stejným číslem už jinou versi šroubu nebo tak něco. Hlava mi to nebere. Kupoval jsem je jako prvovýrobu u koncernového dealera Autorona.
nahoru

sponzor





22.11 2015 9:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.11 2015 11:03


Petrik: Děláš si prdel??Klepat to nebude,bo je silentblok-trubička stáhnutá tím šroubem mezi konzolkami nápravnice..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

22.11 2015 13:34


Rád bych aby to byla (_._) , ale někde se vlevo ta vůle 2mm co mi ukazovali na geo vzít musela. (V pravo byly ještě urvané svary obou kovových kroužků pro osazení gum do ramene). Možná že se vlevo časem uvolnila(y) matka(y) a sevření trubičky(ek) v nápravnici nebylo dostatečné a rameno se tak mohlo pohybovat v obou směrech i v rozdílu průměrů šroubu vůči trubičce. Teď už je to rozhozené, tak to zpětně nezjistím, ale povolovat jsem to musel momenťákem i přes obstřik Brunox Turbo* den předem, tak nevím. Mlátilo to na obouch stranách na nerovnostech ve městě i na dálnici.
p.s.: až vyndám nápravnici, tak se na ty díry a uložení podívám zblízka, protože mi to pořád seštimuje. Na třecí spoj by rameno nesmělo rotovat podél osy šroubů.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.11 2015 20:50


Tak vůli jsem neviděl,můžu jen spekulovat..
Možná byly ty šrouby málo utažené,časem se udělala vůle mezi trubičkou a nápravnicí.Trubička v silentu rotovat při utažení nesmí,to je jasné.Rameno se hýbe tak 30 stupnu nahoru a dolů max při propružení.
Jinak ty svěrné šrouby utahuj až je auto na kolech..,ale to asi víš,že jo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

22.11 2015 22:57


Novon: Už jsem to někde četl, teď začínám tušit proč
Jo máš recht, měřil jsem to na vyndané nápravnici s válečkem z destruovaného silentbloku z rozborky: dotažením šroubu N90489301 držícím silentblok se dotáhne konzolka nápravnice o cca 0,5 mm a sevře váleček silentbloku. Správně má teda rameno rotovat vzhledem k nápravnici jen odpružením v gumě silentbloku. Akorát mi ten třecí spoj, namáhaný v rovině spoje na posun tj. ve dvou osách a ještě na rotaci okolo třetí osy, přijde dost poddimenzovaný. Takové kurvítko.
Přemýšlím použít místo originálu šroub standardní s plným dříkem s řezaným závitem podle DIN 931 pevnosti 10.9 a dosoustruženou osazovací špičkou. Horší než když tam lítalo rameno na originálním šroubu s dříkem průměru 9mm a válcovaným závitem to být nemůže.
Co se je vyzkoušené na rozebiratelné utěsňování závitů proti povolování? Vyhledávče vyhazují Zajišťovač šroubů Loctite 243 . 5g by stačilo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.11 2015 21:35


petrib:Dej tam šruby cos koupil a nešpekuluj..Lítat to nebude.Dělaljsem to X-krát a NIKDY nebyl problém..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

27.11 2015 21:42


Jo, mas dva druhy cerveny ten se pouziva na srouby v autech a pak zeleny, ten je jeste silnejsi. Ja osobne pouzivam zeleny, ale to hlavne proto, ze jsem ho koupil za dve kila ctvr litra normalne stoji asi dve kila tak pet mililitru nebo tak nejak. Kazdopadne do silentu to nedavej a dej tam samozajistovaci matici s teflonem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

28.11 2015 21:23


nedávmo jsem dělal silentbloky na dvou A80, u jedné byly šrouby v ramenou natěsno, že zarezly v trubkách silenbloků. Průměr dříku měly rovných 10mm. U druhé, kopřivové uloženky, jsem čekal to samé, ale nebylo. Srouby měly dřík slabší, takže nesrostly s trubkou silenbloku.
Dělal jsom to na všech pěti mejch A80, u 4 byly šrouby se slabším dříkem. Nebylo znát, že by šrouby uvnitř trubiček chodily s nějakou vůlí. Dej co tam má být, pořádně na zemi utáhnout, po čase zkontrolovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.11 2015 8:55


vintera: Naprostý souhlas,taky tak..
nahoru

sponzor





30.11 2015 8:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

03.12 2015 12:21


OK. Dám tam originální šrouby, když to má být jen na tah. (Stejně se mi je nepodařilo vrátit a budou se líp osazovat matkami).
Nápravnice je orezlá jak prase, asi orezly i plechy v kontaktu s válečkem silentů a třecí spoje přestaly fungovat. Samozřejmě matky samojistící s plastovým kroužkem (Možná i originální, protože jsou o nějaký mm vyšší než matice vysoká DIN 982. Originální šrouby přišly namáznutý něčím modrozeleným na dně závitu.
violr: pod jakým názvem se ta zelená těsnící pasta na závity prodává? Nacpal bychy ji všude, kde se dostává voda kvůli korozi, bo rozborka jeden šroub -> jedna hodina . Bude stabilnější a vhodnějí na utěsnění než univerzální vazelína.
Našel jsem nějakou zelenou hermetickou pastu pro instaletéry nebo jiná plynařská Pasta těsnící Kolgas-uni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

03.12 2015 12:41


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Ale je to proti samovolnému uvolnení matice nebo šroubu, pokud dáváš s teflonovym okrajem matku, tak je to zbytečné.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

03.12 2015 18:28


Červený Loctite je s nylonovou samojistící matkou nejenom zbytečný, ale i pekelně drahý. Zajímala by mne ta zelená těsnící pasta s funkcí proti průniku vody .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.12 2015 22:57


Namoč ty šruby do Resistinu ML a zas nešpekuluj s pastama..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

04.12 2015 8:14


dva příklady: matice pouzdra předního tlumice a šrouby držáků brzdičů k těhlici
první film MLka nevyplní a z druhého se odpaří
proto pasta
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

04.12 2015 15:11


Ocisit na pořádném ocelovem kotouci, dat tam trochu kvalitní vazeliny, dat teflonovou matku a vydrží to dalších x mnoho let. Nevím, cos na tom rameni sundaval hodinu, ja mam za hoďku rozbouchanou celou přední nápravu i s tlumicema a to jsou na B3/B4 vesměs v plus minus stejném stavu a na Cabriu jsem to mel dokonce od moře, takže stokrát horší rez než na autech u autech
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

04.12 2015 15:48


To byly ty šrouby držáků brzdičů k těhlici Budu dávat místo disků 280x13 ventilované 280x22mm, tak jsem je potřeboval rozhodit po 22 letech korodování.
A při minulé výměně předních tlumičů se musela jedna matka pouzdra řezat flexou, bo PB hořák nepomohl a mechoš spěchal - neměl čas na odrezování závitu chemií přez noc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

04.12 2015 19:51


Zabývám se "starejma plečkama" přes 40 let, první bylo kolo Pionýr ze skládky.
Za ta leta rozebírání a skládání se mi osvědčilo jediné mazadlo na vše, co může zareznout.Tím je vazelína "A00". Voda ji nikdy nerozpustí, nedělá emulzi, nikdy ji teplo nerozpustí aby odtekla, nevysýchá.

"Nectností" je spojování se s každou špínou a vytváření naprosto odolného vodoodpudivého povrchu, poté obtížně odstranitelného. Tato nectnost je právě lékem na každou potenciální budoucí rez. Jen ta práce s ní je trochu nepříjemná, kde se přilepí, je navždy. Aplikoval jsem ji mnohokrát i na podběhy, blatníky, prahy. A s velkým úspechem. Dnes na STK* by se jim to už asi nelíbilo

Neodteče ani ze šroubů na brdičích, jen na šrouby výfukových svodů není dobrá, tam se zpeče, lépe je grafit.
nahoru

sponzor





04.12 2015 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.12 2015 21:37


petrib: Jak psal vintera,A00 nebo Resistin ML-lehce zhoustnutý a není třeba žádných past,či co..Neboj ony ty silenty tam až tak dlouho nevydrží,aby to zarezlo!
Jinak šruby na plotě kolem baráku,namočené v resistinu tam vydržely a šly povolit i po 15 letech a Tobě to na autě zarezne??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.5. 2015
Příspěvků: 13 | Témat: 1

05.12 2015 21:55


violr (04.12 2015 15:11) orig :
Ocisit na pořádném ocelovem kotouci, dat tam trochu kvalitní vazeliny, dat teflonovou matku a vydrží to dalších x mnoho let. Nevím, cos na tom rameni sundaval hodinu, ja mam za hoďku rozbouchanou celou přední nápravu i s tlumicema a to jsou na B3/B4 vesměs v plus minus stejném stavu a na Cabriu jsem to mel dokonce od moře, takže stokrát horší rez než na autech u autech





.... českých kutilů a stavitely trapných a stále se opakujících replik a zavoďáků...

To jsem si vzal trošku osobně :)protože já rozřežu a zkurvím na co přijdu a nejraději coupé GT .....každopádně si alespon aspon oprav tu
hrubku ve slově stavitelY ty zachránče.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

06.12 2015 9:07


vintera: grafitku tady mám nachystanou na repasi uložení brzdičů, tak s ní máznu i šrouby držáků k těhlici
novon: až ti budou na šrouby plotu chodit chcát psi ledvinové kamínky (simulace nasolených městských tříd) a budeš na ně vylejvat několikrát za den vodu z brambor (teplotní zatížení od bržděni), tak za napiš
Speciálně vysušovat MLko ve spreji nebudu ) od A00 taky nemusím mít zas.aný všechno. Takže na obyč.šrouby pasta pro instalatéry a bude na pět-deset let klid. Určtě se na to podívám dřív než předchozí majitel, který natočil 350k km za 22let snad s původními tlumiči, silenty nápravnice, převodovky i motoru a určitě nejenom s nima a všechno to měl na sucho. Cokoliv co se nazapeče nebo nevyteče bude lepší jak nic.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

06.12 2015 21:06


petrikb: No sry,ale ty jsi pacient..Nechápu proč se tedy ptáš a řešíš to,když už to máš vymyšlené podle sebe.No nic,zbytečné s tebou ztrácet čas.Poradím tomu,kdo o to stojí a pro příště už vím,že ty to nejsi..
80 tky mám prolezené za ty roky komplet a není nic co bych už neměl rozebrané a složené,tak si buď jist,že vím o čem píšu..No nic tvá volba..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.4. 2012
Příspěvků: 26 | Témat: 0

06.12 2015 23:34


novon: to ti nikdo nebere mazáku, ale jako by jsi nečetl co jsem psal před třemi dny:
dva příklady: matice pouzdra předního tlumice a šrouby držáků brzdičů k těhlici
první film MLka nevyplní a z druhého se odpaří
proto pasta
... poradit si nechám od toho, kdo píše k věci a sorry, matroš použiji ten co mám blíž po ruce. Takže jestli je na něco dobrá A00, tak bude dobrá i grafitka s přilnavostními a antikorozními přísadami. MLko mám ve spreji, do toho se to blbě namáčí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

07.12 2015 5:50


Tyy jooo, týdenní diskuse na celou stránku o dvou sroubech? Respektive o čtyřech? Nádhera
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email