Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 143 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 140
Uživatelů: 3
Celkem: 143

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

12.12 2009 18:13


Cau, uz vis nejake detaily ohledne ty hadicky ci trubicky ci co to je?

Diky za odpoved
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:36, celkově upraveno 2 krát. (71% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.12 2009 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

08.04 2010 21:34


dnes jsem se bavil s kamaradem, co pracuje u audi a uz zacinaj/chystaj se svolavacky na nahony olejovejch cerpadel .. takze majitele 2.0 tdi jasejte a chystejte se do servisu .. vw uz ten tisicihran udelalo z jinejch materialu, byl primo na skoleni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

07.10 2010 19:30


sorry za OT ale kamos shani B7 2,0 tdi ale tech 125kw tak kdyby nekdo vedel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.06 2012 20:45


Ahoj všem už mám druhou Audi s tímto motorem a zatím musím zaklepat o.k.Jinak k těm motorizacím říka se že prvmní kusy tohoto motoru se opravdu nepovedly a jsou to určitě kódy motoru blb a ještě dva ty ale s určitostí nevím ale prý jsou to všechny ty 16v.Jinak pokud se dodržuje pravidelný servis a výměny by mělo všechno klapat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2010
Příspěvků: 417 | Témat: 16

11.12 2012 12:53


takovej trochu OT.
manželka chce koupit DOdge Caliber kde v EU verzích jsou diesely od VW.nemá někdo představu jaká je tam přesně verze motoru?nebo na co si dát pozor při koupi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 3

16.12 2013 13:23


Mam možnost koupit A4 Q 2008 s tímto motorem, najeto 240tis. Má to smysl, nebo budu trpět? Vím, že záleží na kusu, ale když už má najeto toik, tak by mohl být dobře "zajetý", co myslíte?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 12 | Témat: 2

19.12 2013 21:19


Ahoj, mám 2.0 tdi 2 váčkovou hřídel, stal se mi problém, podle diagnostiky za to mohlo egr, tak jsem ho nechal zasvorkovat a auto jezdí jen o chlup lépe.
Při 1500 otáčkách, kdy má najíždět turbo tak se často nestane vůbec nic a občas jako by turbo jelo jen na půl výkonu. Občas, hlavně když je motor studený tak jede tak jak má, ale jen občas. Měli jste už někdo tento problém? Kde je řešení?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 12 | Témat: 2

19.12 2013 21:39


valchaaa:
To je sice hezká spotřeba ale na jakou vzdálenost ji bylo dosaženo, případně průměrná rychlost?


4,5 l/100 mi taky psalo, ale jel jsem většinu cesty mírně z kopce a bylo to nějakých 40 km. Cesta z5 si už vzala 5,2
nahoru

sponzor





19.12 2013 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.5. 2013
Příspěvků: 293 | Témat: 15

20.12 2013 17:49


majkl1986:


4,5 l/100 mi taky psalo, ale jel jsem většinu cesty mírně z kopce a bylo to nějakých 40 km. Cesta z5 si už vzala 5,2


Hm já tomu počítači nevěřím. Do práce (16 km), dle PP jsem ráno schopen zajet i za 3,8L/100km což je hloupost... Já s automatem, 2.0 TDI (BKD) jezdím stabilně kolem 6L, viz. garáž. Záleží jakou mám náladu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

01.01 2014 21:29


Ahoj,

auto jsem privezl z Nemecka v roce 2010 primo od dealera Audi, mělo najeto 163000km. Nakup primo u dealera není záruka kvality jak jsem jsem zjistil. První problém po ujeti cca 1800km, servis Audi Prosek, vadne cidlo rozdilu tlaku, vymena 3000,-. Další problem nastal s druhym klicem, při prevzeti auta nebyl k dispozici. KLic poslali postou, ale nebyl funkcni. Novy klic v CR stoji 5000,- ve spolupraci se servisem Audi Exner, jsem obdrzel novy klic, který jiz bylo mozne naprogramovat.
Další problémy nastaly priblizne ve 180000km, vadny vackovy hridel (na 3 valci poskozena geometrie vacky), vadne hydrostely, spatne hodnoty vstriku. Oprava stala uz nevim presne cca 50000,-. Bohuzel jsem duveroval servisu v Praze Chodov, kde bych si nechal snad jen dofouknout pneu, které vyhradne prodavaji. technik se jmenem peciva, je podvodnik nejvyššího kalibru. Duveroval jsem mu tak, ze jsem po prevzeti vozu malem odjel s vysunutymi ostrikovaci svetlometu, a dalších 6mesicu jsem resil proc se mi stále zanasi DPF. Po x navstevach a konzultacích v několika dilnach jsem spolecne s technikem v Audi Jarov zjistil, ze mi do auta namontovali vacku, která tam vůbec nepatri (nepotrebuje někdo vacku na 1,9TDI).
Následkem toho jsem musel nechat vyndat DPF, uz se mi nechtělo stále jezdit po dalnici a filtr cistit. Z toho je také investice do diagnostiky, to bylo po vymene setrvacniku.

Další problém je dvouhmotnostni setrvacnik, super vymysl německých inzenyru. Vymena cca 21000,-

Ted zatím poslední problém a další vymysl nemcu, pohon olejového cerpadla je sestihranna tycka v delce tuzky, je z tak mekkeho materialu, ze se casem opotrebuje, protoci a turbo nemaze, tzn. další investice do turba a opravy tohoto nahonu.

DOPORUCUJI TUTO MOTORIZACI NEBRAT, VYHNOUT SE VELKYM OBLOUKEM DPF!

Urcite jsem se na spoustu věci zapomnel, ale to uz není problém auta, ale ceskych odbornych rukou (po vymene setrvacniku, mi spatne nasadili tepelny stit kolem vyfuku, a při jedne ranni letni ceste do práce mi v Praze auto zacalo hořet. Nastal proces regenerace DPF, takze teplota vyfuku vyrostla na nejakych 800 stupnu. Nastesti jsem to včas uhasil, diky duchapritomnosti klukum z dodavky s pitim. Servisaci pro auto hned prijeli, ale chybu nepriznali)

Proto také hledam servis, kteremu mohu verit, kde pouze nebudou menit cele dily, ale budou se snazit i opravovat.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.10. 2009
Příspěvků: 723 | Témat: 2

01.01 2014 21:54


maloR6: Zajímavé ceny.Já v Ostravě v Audi objednal nový klíč a i s naprogramováním 2400,-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.11. 2013
Příspěvků: 72 | Témat: 6

01.01 2014 23:20


trucker: Já si myslím že psal o motoru 105KW CR takže novější model a asi dražší díly.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

02.01 2014 8:23


Ahoj, mám motor BLB s chipem, já osobně na autě najeto cca 50 000km, auto 170 000km a zatím bez problémů.Dlouhodobá spotřeba 6,1.Na motoru se nevyskytla jediná závada.Auto celkově taky ok, pouze dvouhmota půjde na výměnu.U mě naprostá spokojenost, super svezení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

02.01 2014 8:52


A měnil jsi hřidel olejového čerpadla a taky řetez z napínákem pohonu čerpadla? Já to měl na BLB ve 165 už po smrti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

02.01 2014 9:14


jj, na 125000km v německu dělaný rozvody včetně těchto věcí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

02.01 2014 16:31


Přesně tak kod BLB,pohoda a klídek,olej,brzdy,filtry,nafta,pneu,rozvody + náhon oil čerpadla a zvesela se řítím k 300 000km:)
nahoru

sponzor





02.01 2014 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2013
Příspěvků: 12 | Témat: 2

10.01 2014 7:17


trucker:
maloR6: Zajímavé ceny.Já v Ostravě v Audi objednal nový klíč a i s naprogramováním 2400,-


Já to dělal ve Frýdku za 1600 a pak mi kamarád (mimo jiné můj mechanik) pověděl že mi sežene dálkový klíč za 400 kč
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

10.01 2014 8:03


majkl1986:


Já to dělal ve Frýdku za 1600 a pak mi kamarád (mimo jiné můj mechanik) pověděl že mi sežene dálkový klíč za 400 kč

hm takových znám,ale jen do doby než to chceš...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

12.06 2014 12:58


Kluci kamarad si nechal z rise dovest O II 2.0tdi, osmiventil, s DPFkem.
V patek bysme to meli u typka prebirat a platit.
Bude s nami i mechos co dela v autorizaku audi a vezme sebou i ORIGO firemni VAS.
Muzete poradit na co se u octy 2 predface divat? Je to rv 2007. Jake hodnoty zkouknout VASem nebo VAGem (..mam 11ku) ??
Jde mi hlavne o vstriky, turbo, zaneseni dpf, popr.moznost spustit vynucene regeneraci.
Neznam konkretni slabe mista OII tak vas moc prosim o radu a pomoc.
Diky chlapi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

24.06 2014 18:58


Up
+
nevite nekdo nejlepsi olej pro tento motor s DPFkem?
Kuji
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

01.02 2015 21:25


Ahojte, mám motor 2.0TDI PD 103kW BRE a tady na fóru jsem se dočetl, že by můj motor měl mít DPF a pak zase čtu tenhle článek, kde jsem se dozvěděl, že ten můj motor zase DPF nemá , jak to tedy je prosím Vás??
tady je ten článek:
http://www.auto.cz/ojete-audi-a4-nejvetsi-problem-je-s-2-0-tdi-pd-85478
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 2

28.02 2015 10:06


Máte už někdo zkušenosti, jestli se u nových 2,0 TDi Cr 105kw taky kazej ty vyvažováky jako u starších motorů? Vyplatí se to po koupi nechat předělat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

02.03 2015 17:49


ktmartin: Někde na fóru řešili i CR motory, takže zkusit více hledat podle typu motoru co máš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

05.03 2015 8:30


Lejonardo: stačí zvednout kapotu a podívat se, měla by to být taková obrovská měděná věc, co je hned první na výfukovém potrubí, nejde přehlídnout....
nahoru

sponzor





05.03 2015 8:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

05.03 2015 12:06


Jo a co se týče těch 103 kW motorů, už jsme jich tu měli několik s prasklou klikou. Já říkám nebrat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.06 2016 17:38


Ahoj chlapi

Řeším stále problém s 2.0 TDi 16V 103kw BRE. Auto na volnoběch se třese (někdy na chvíli přestane) a stává se že při nízkých otáčkách kolem cca 1500ot/min pocukává. Měnil jsem vstřik na prvním válci (vykazovala diagnostika) seřizoval jsem vstřiky na 180 stupňů a auto jelo jak SDi tak jsem to udělal na 225 a znatelná změna ale pořád to není úplně ono chvění nezmizelo ale jde lépe (pořád si myslím ale že to není ono) za plynem a už ani necuká. na autě jsou dělány vyvažováky kabely ke vstřikům. takže už nějak nevím coby..... ještě sem se tady v tom vláknu na začátku dočet že se stává že podfukujou vstřiky pod konusem v hlavě.... jak se to projevuje či jak bych to zjistil zda můj problém není právě tady v tom....


Díky za každou radu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2015
Příspěvků: 35 | Témat: 3

13.06 2016 9:55


Pepivo (12.06 2016 17:38) orig :
Ahoj chlapi

Řeším stále problém s 2.0 TDi 16V 103kw BRE. Auto na volnoběch se třese (někdy na chvíli přestane) a stává se že při nízkých otáčkách kolem cca 1500ot/min pocukává. Měnil jsem vstřik na prvním válci (vykazovala diagnostika) seřizoval jsem vstřiky na 180 stupňů a auto jelo jak SDi tak jsem to udělal na 225 a znatelná změna ale pořád to není úplně ono chvění nezmizelo ale jde lépe (pořád si myslím ale že to není ono) za plynem a už ani necuká. na autě jsou dělány vyvažováky kabely ke vstřikům. takže už nějak nevím coby..... ještě sem se tady v tom vláknu na začátku dočet že se stává že podfukujou vstřiky pod konusem v hlavě.... jak se to projevuje či jak bych to zjistil zda můj problém není právě tady v tom....


Díky za každou radu...


Ahoj, při jakém stavu kilometrů si měnil tu vyvažovací hřídelku? A v jakém stavu byla?
Díky

Leoš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.06 2016 11:50


230tis. km jsem druhý majitel auta kupované v ČR od známého takže jistota nájezdu km no a co se týče vyvažováků tak už mu asi moc nescházelo ale ještě se neprotočila ta hřídelka i když byla fakt na hraně.....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 1

08.12 2016 17:11


Ahoj chlapi. Mám A3 2.0 tdi 103kw BKD. Přijel jsem do garáže se stáhlým oknem a nešlo mi dát zpět nahoru. Potom nešly štelovat ani zrcátka. Po odpojení a připojení baterie vše začalo fungovat, ale když jsem nastartoval, tak po vteřině motor zhasne. Stojí to v Ostravě v Audi a zatím na nic nepřišli. Co to může být? Imobilizér blokuje start a nekomunikujou jednotky. Zkoušeli jsme i novou komfortku a gateway a nic. Dělá to na oba klíče. Díky za tipy.

Lukáš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 16777215

20.02 2017 14:59


miko_TPO (02.01 2014 9:14) orig :
jj, na 125000km v německu dělaný rozvody včetně těchto věcí.


Ahoj,

co všechno mění ve 125000km? Jenom tu hřídelku nebo i řetěz a napínáky? Nebo co všechno?

EDIT: dá se nějak zjistit (třeba podle VIN) jestli to bylo na konkrétním autě měněné?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email