Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 2
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

24.11 2009 18:09


DPF neni žádné zlo - a už vůbec se nejezdí na žádné dlouhé dálky ho vypalovat.
A jak to tak sleduju tak 98 % neví jak se o DPF starat....a jasně jak se nechá zasrat uplně tak je to pak ranec.
Já si udělám regeneraci filtru pevnách částic každý měsíc sám a není co řešit.

Tak že všechno je o tom jak se kdo o auto stará.
Ja mám 2,0 TDI PD DPF BRD 16V 125KW/170PS a nou problém.
nahoru

sponzor





24.11 2009 18:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

24.11 2009 19:12


P:
DPF neni žádné zlo - a už vůbec se nejezdí na žádné dlouhé dálky ho vypalovat.
A jak to tak sleduju tak 98 % neví jak se o DPF starat....a jasně jak se nechá zasrat uplně tak je to pak ranec.
Já si udělám regeneraci filtru pevnách částic každý měsíc sám a není co řešit.

Tak že všechno je o tom jak se kdo o auto stará.
Ja mám 2,0 TDI PD DPF BRD 16V 125KW/170PS a nou problém.


ano, souhlas
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:35, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

24.11 2009 19:15


to P: a jeste jsem Te chtel poprosit...nemas nejake poznatky ohledne toho ucpavajiciho se kanalku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

24.11 2009 23:57


nasel nekdo jak regenerovat 4.2Tdi u Q7? 3.0tdi najdes hned na netu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.11 2009 1:07


P:
DPF neni žádné zlo - a už vůbec se nejezdí na žádné dlouhé dálky ho vypalovat.
A jak to tak sleduju tak 98 % neví jak se o DPF starat....a jasně jak se nechá zasrat uplně tak je to pak ranec.
Já si udělám regeneraci filtru pevnách částic každý měsíc sám a není co řešit.

Tak že všechno je o tom jak se kdo o auto stará.
Ja mám 2,0 TDI PD DPF BRD 16V 125KW/170PS a nou problém.


Auto je od toho, aby se s nim jezdilo a nerochnilo se v nem vagem neustale ne?...pascale, nesrovnavej sebe jako cloveka, ktery ma zkusenosti a znalosti a obycejneho uzivatele, ktery ani nevi co je to DPF a kde to je..

At chces nebo ne, DPF je svym zpusobem otravne, zodpovednost navic..dokonce znam firmu, co rozprodala vozovy park prave diky problemum s DPF, pac jezdi casto kratke trasy jejich obchodaci a neustale je to otravovalo. Koupili auta bez a maji klid...pravdepodobne ne na dlouho, pac nakoupili francouze, ale to je uz jina pohadka:))
Naposledy upravil Lumpiq dne 25.11 2009 1:21, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.11 2009 1:09


gdanx:
Stav dpf filtru zjistis pres vag v motorovce v kanalu 75, blok 3 .. do 75% si regeneraci provadi jednotka sama, nad 75% je potreba spustit regeneraci manualne pres vag/vas


Coz ne vzdy je uspesne nad 74 procent vagem a docela se tim namaha motor..ale uz me to nekolikrat zachranilo..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

25.11 2009 10:32


Lumpiq:


Auto je od toho, aby se s nim jezdilo a nerochnilo se v nem vagem neustale ne?...pascale, nesrovnavej sebe jako cloveka, ktery ma zkusenosti a znalosti a obycejneho uzivatele, ktery ani nevi co je to DPF a kde to je..

At chces nebo ne, DPF je svym zpusobem otravne, zodpovednost navic..dokonce znam firmu, co rozprodala vozovy park prave diky problemum s DPF, pac jezdi casto kratke trasy jejich obchodaci a neustale je to otravovalo. Koupili auta bez a maji klid...pravdepodobne ne na dlouho, pac nakoupili francouze, ale to je uz jina pohadka:))

Jasně já tě chápu jak to myslíš...ale hold to jsou vymoženosti nových aut - a je se třeba tomu věnovat a počítat s tím - a vědět co to obnáší - bohužel další udržda jako by navic.
A firma co si takový vozový park pořídí tak prdijou na to.... PD (lijou tam OIL co tam nepatří a pak se přidirájí šoupatka na ventilech atd.) a DPF jsou na nic. (pač nevijou jak se o to starat.) A takhlenc právě vzníkaji fámy no.
Ale co už - my tohlenc tou debatou to nevyřešíme. Aspoň je pak co opravovat.

"danielkiraly"
O žádných kanálkach že se ucpavají nevím....A to znám kluky z AudiHELLER co sem se s nima o tomhlenc bavil....Je pravda že se objeví kousky co praskaj hlavy. (ale neni to zas jak na běžicím pase) Hold to jsou jen stroje (a kdo jak se k tomu chová.)

Co je zlo (jak sem se bavil z vyvojářema) O II - Tam sou špatně vyrtané kanálky v hlavách) Misí se teply a studený vzduch....a tim dostává zahul Turbo a odchází do věčných lovišť.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

25.11 2009 11:33


to P:

konečně osvětlující příspěvek.....
nahoru

sponzor





25.11 2009 11:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.11 2009 11:50


jj, do motoru s DPF se ma lit predepsany olej, jinak se muze zapeci...videl jsem takovou A6 a nebyla to levna sranda. DPF bylo jak briketa...

jinak co se tyka toho dvoulitru, u octavii udajne byl problem ohledne turba v tom, ze nesedel presne vzduchovej filtr v boxu a dostaval se tak jenmny pisek do turba a to se pak pridiralo...otazkou je, co je na tom pravdy, pac to bezelo v TV v nejakych cernych ovcich, kdy majitel oktavie reklamoval auto 5x v zaruce a neustale mel problemy,servis mu to nechtel uznat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.11 2009 12:38


P: Koukám ty asi nevíš jak to chodí u firem s údržbou,těm je šumaputna jak se starat o auto,nají předepsaný intervaly a odtoho mají servisy a u operáku je jim to úplně fuk.
Jinak to turbo je prblém u všech motorů,záleží kdo s tím jezdil a jakou mu dával čočku,ten písek jek říkaly je blbost,to by se musel dostat do oleje a každej slušnej servisák by to měl okamžitě poznat,protože,jakmile ti nečistoty zkurvěj náběžný hrany lopatek ,tak je to jako když jedeš s houkačkou,prblém co ví přímo od servisáků z AUDI je v tom oleji a v tom že nikdo nenechává turbo dotočit na volnoběh.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.11 2009 12:55


byl to zaver soudniho znalce, ktery mluvil do kamery...ale buhvi, jak to tomu je, skodovku nemam, nemuzu soudit...to same je s 2.5TDi vackama, taky se dodnes s jistotou nevi, proc se vydiraji...

jinak moc dobre znam zvuk nakopleho turba, otaceli se za mnou lide na chodniku , mel jsem porad paranoidni pocit, ze jede sanitka nekde:))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

25.11 2009 18:53


Dnes bylo krásně Tak sem se kochal krajinkou
I trhač asfaltu umí jet za 4,5L
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.11 2009 19:02


To si to měl domů z kopce ,né?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

25.11 2009 19:15


To je sice hezká spotřeba ale na jakou vzdálenost ji bylo dosaženo, případně průměrná rychlost?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.11 2009 19:15


P: to byla ale velka kochacka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

25.11 2009 19:30


Byla to věčinou rovinka a dálka nějakých 25Km co sem jel ))) ....a fotnul sem to jak motor nebyl ještě ani zahřátý. (šak to vidíte na obrázku.)

Jinak dlouhodobou spotřebu teď mám 5,6L
nahoru

sponzor





25.11 2009 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.11 2009 19:40


hehehe...ja chci taky barevnej maxi!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

25.11 2009 19:59


Lumpiq:
hehehe...ja chci taky barevnej maxi!

To už by si pak moc machroval s tým 3,0 L


Kolik si tobě papne tem 3litr ??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.11 2009 20:00


taky by se me libil barevnej maxik
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

25.11 2009 20:03


U mě papírově udavají město 7.9/mino město 4.6/Kombinovaná 5.8
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

25.11 2009 20:43


Heč já ho mám.jinak mě si ti sosne kolem 6ti v létě 5.8 a teď tam mám 6,2 ale je to tak půl na půl.Jinak docela riskuješ .v jakym stavu máš setrvák ,tohle musela bejt opravdu lehtačka když se ti ani po 25km nezahřál.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

26.11 2009 8:14


pasa:
Heč já ho mám.jinak mě si ti sosne kolem 6ti v létě 5.8 a teď tam mám 6,2 ale je to tak půl na půl.Jinak docela riskuješ .v jakym stavu máš setrvák ,tohle musela bejt opravdu lehtačka když se ti ani po 25km nezahřál.

Ne-e,tys mě asi nepochopil jak sem to myslel - zahřáte to bylo v pohodě na 90°C - pač jak vyjedeš tak spotřeba začne z 15L klesát dolu že jo....a já to cvaknul po ujetí nějakých 3Km....a celkově pak 25Km
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.11 2009 9:17


Budete se divit, ale predpisovou jizdou po nemecku jsem mel 6,3 spotrebu...coz je na v6 slusny...

Barevnej jde, vim jak na to, ale je to drbarna...jine budiky, pameti ven z obou(mam edc16), dekodovani a uvedeni novych do virgin state...u vas s edc15 je to je jednodussi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

30.11 2009 21:15


Lumpiq:
Barevnej jde, vim jak na to, ale je to drbarna...jine budiky, pameti ven z obou(mam edc16), dekodovani a uvedeni novych do virgin state...u vas s edc15 je to je jednodussi

A pak ses probudil s rukou v nočníku...
nahoru

sponzor





30.11 2009 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

02.12 2009 10:49


Určitě doporučuju přečíst pozorně tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.12 2009 15:19


váha:

A pak ses probudil s rukou v nočníku...


V hamburgu jsem dojizdel k pumpe a pac to nemelo palubni pc, napichl jsem se vagem a koukl na obsah nadrze, 5 litru, maxi ukazoval dojezd 40km...minimum...bral jsem plnou a po dojezdu do prahy tam bylo25 litru, opet ceno vagem..cca 770 km cesta do prahy (vcetne jezdeni po uradech v nemecku a audi servisech) sebrala 45 litru ..

ano, kdyz slapnes, tak papa, i na 13 sem byl ted, kdyz sem si zprovoznil palubni pc:)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.12 2009 21:42


Lumpiq:


V hamburgu jsem dojizdel k pumpe a pac to nemelo palubni pc, napichl jsem se vagem a koukl na obsah nadrze, 5 litru, maxi ukazoval dojezd 40km...minimum...bral jsem plnou a po dojezdu do prahy tam bylo25 litru, opet ceno vagem..cca 770 km cesta do prahy (vcetne jezdeni po uradech v nemecku a audi servisech) sebrala 45 litru ..

ano, kdyz slapnes, tak papa, i na 13 sem byl ted, kdyz sem si zprovoznil palubni pc:)

Já vim kolik to papá jak moje 2,5ka tak 3.0litr a věřím ti,ale otohle nešlo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.12 2009 0:09


a v cem je problem s budikama? neveris e to jde ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

03.12 2009 8:32


Lumpiq:
a v cem je problem s budikama? neveris e to jde ?
+
Já vím že to jde,ale proč dělat věci jendoduše když to jde složite
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.12 2009 12:36


neznam jinou cestu, nez to menit tak jak se to ma...nahradit bin z puvodnih do novych je prasarna...takze jedine dostat z obou pin a nove dat do virgin state...nebo znas lepsi zpusob?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email