Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 8
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

22.11 2009 9:20


Čau, vzhledem k častějším a častějším pomluvám (možná oprávněných) koncernového motoru 2.0Tdi a jeho spolehlivosti prosím všechny, kteří tento motor ve své audi maji, aby zde napsali závady, které je doteď postihly...

Hodně jsem se dočetl o praskání hlav, odcházejícího turba atd...Zajímá mě ale Vaše praktická zkušenost.

A co další komponenty u těchto motorů? Jak jsem tady četl, hodně lidí píše 2.0tdi už nikdy, anebo tohle bych v životě nekoupil. Zajímají mě důvody. Proč konrétně? Máte tento motor, jezdíte s ním? Anebo jste ho ve své dílně pár krát viděli pokaždé se stejnou poruchou?

Děkuji všem
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:34, celkově upraveno 1 krát. (39% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.11 2009 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2009 13:09


uprimne je a neni to spolehlivy motor - hodne zalezi na stesti, jaky kousek koupis...loterie

v patek u me byl jeden typ u moravy na montaz plabubniho pc, auto jak ze skatulky v perfektnim stavu, serviska, perfektni chod..cestou domu se mu rozletelo turbo ci neco takoveho neprijemneho a to mel najeto neco kolem 180
myslim... http://audiklub.cz/prispevekt72723

je tedy uplne jedno kolik ma najeto a muzou vzniknout problemy na vstricich, turbu, hadicich - v tom lepsim pripade...znam lidi, co tento motor maji od 0km v zaruce uz jim ho menili za druhy v octavii. dokonce tady na klubu je pry clen, co vymenil snad vse co slo a porad ma problemy s volnobehem..

na druhou stranu je to pekne svezeni, nezere a kdyz mas stesti na dobry kousek, tak slouzi....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2009 13:11


hlavne nekupovat verzi s DPF, to je zlo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.11 2009 13:16


takže přesně o tomhle jsem se bavil s kámošem, co dělá v audiservise ve zlíně.

k tomu proč odchází to turbo... je tam prej problém s mazáním. ucpává se tam nějaká hadička, či trubička, pak to sice maže, ale málo. tím se zadře to turbo. vyměníš turbo, ale tím řešíš jen důsledek, ne příčinu. takže ti po chvíli odejde i to druhé... takže problém není v turbu, ale v tom špatném mazání...

bohužel ti neřeknu, přesně co za hadičku či trubičku to je... bavili jsme se spíš o 3.0TDI a došla i řeč na 2.0TDI. Já si dokázal zapamatovat jen takhle. ale až s ním budu příště, tak se ho můžu zeptat přesně...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.11 2009 13:19


Lumpiq:
hlavne nekupovat verzi s DPF, to je zlo...



na to došla taky řeč a taky potvrdil co říká Lumpiq... vyhnout se kua velkým obloukem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

22.11 2009 15:28


Člověk přemýšlí že by upgradoval ne něco novějšího ale jak to tak čtu tak není o co stát
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.11 2009 15:55


valchaaa: jj tak samo... právě proto jsem se ho ptal, jaké jsou zkušenosti s novějšíma modelama, co by teoreticky připadalo v úvahu... koukám po B7, 3.0TDI, možná automat. ale až tak za dva ročky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

22.11 2009 16:15


to Lumipq...

ja mam verzi s DPF filtrem, jinak je to multitronic. Z jakeho duvou dela DPF zlo?

Diky
nahoru

sponzor





22.11 2009 16:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.11 2009 16:20


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

22.11 2009 18:31


vencaa6: No bohužel B7 s 3.0 TDi moc v inzerátech zatím není.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2009 19:22


Nejsou, a kdyz, tak pekelne drahe... Tak jsem si dotahl trilitr z nemec a spokojenost...ale o tom todle tema neni:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

23.11 2009 11:25


Hele, a ten problém s tím mazáním je v bloku motoru, anebo přímo v hadicích? Neřešil to někdo?
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:33, celkově upraveno 1 krát. (43% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.11 2009 11:29


danielkiraly: myslím, že přímo v bloku motoru... co jsem pochopil, nejedná se o hadičku (ohebnou), je to nějaká trubička. já se špatně vyjádřil

měl bych s ním být o víkendu, případně další víkend... tak to zjistím a dám vědět.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

23.11 2009 11:40


Ok, diky, jses moc hodnej. Mozna ze by to mohlo pomoct hodne lidem. Co kdyz treba staci obcas sundat vanu a vycitit tu trubicku (pokud je ovsem pristupna)...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

23.11 2009 11:56


ja jazdil uz s CR v novy A4, zadna slava, chcipal pri malej otackach. Zlaty TDci od PSA.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

23.11 2009 16:21


To říkali i tenkrát v televizi v nějakým pořadu , že to lidem zezačátku chípá, než se s tim naučí. Ale to neni závada motoru ale řidiče
nahoru

sponzor





23.11 2009 16:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

23.11 2009 16:47


Je to sázka do loterie,jinak ty 2,0 se dělaly dva ,jednovačka a dvouvačka.Ta jednovačka je v phodě u tý dvouvačky se musíš vyhnout těm prvním mám pocit že to byl kód BLB,problém je hlavně s klavama ty praskaj protože už je v ní mos děr a další problém je ,což se týká toho volnoběhu se vstřikama,lépe řečeno c uložení.Chtěly opravyt to co se děje u 1,9 a tu že se vydíraj vstřiky do hlavy protože jsou chycený kamenem jen z jedné strany,tady je předělali a jdou uchyceny z obou,ale nadruhou stranu nevím jestli chtěli ušetřit tak vyhodili ty měděný podložky pro utěsnění vstřiku dole u trysky a udělali to uchycení kónusový a občas se stane že to podfoukne a utíká tlak při kompresi do nafty.Co jsem slyšel tak to někdo zabrušuje ale stejně to nevydrží ,takže se musí měnit palice.Jinak to turbo není tak hrozný,tam je problém že jako LL režim tam začali dávat 506.01 0W30 a ta nedokáže to turbo při těch otáčkách mazat,takže okamžitě přejít na 507.00.Jinak ta 2.0 má větší turboefekt než ta 1,9 odspoda se jí moc nechce ,ale v otáčkách je to docela bomba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

23.11 2009 19:24


pasa:
Je to sázka do loterie,jinak ty 2,0 se dělaly dva ,jednovačka a dvouvačka.Ta jednovačka je v phodě u tý dvouvačky se musíš vyhnout těm prvním mám pocit že to byl kód BLB,problém je hlavně s klavama ty praskaj protože už je v ní mos děr a další problém je ,což se týká toho volnoběhu se vstřikama,lépe řečeno c uložení.Chtěly opravyt to co se děje u 1,9 a tu že se vydíraj vstřiky do hlavy protože jsou chycený kamenem jen z jedné strany,tady je předělali a jdou uchyceny z obou,ale nadruhou stranu nevím jestli chtěli ušetřit tak vyhodili ty měděný podložky pro utěsnění vstřiku dole u trysky a udělali to uchycení kónusový a občas se stane že to podfoukne a utíká tlak při kompresi do nafty.Co jsem slyšel tak to někdo zabrušuje ale stejně to nevydrží ,takže se musí měnit palice.Jinak to turbo není tak hrozný,tam je problém že jako LL režim tam začali dávat 506.01 0W30 a ta nedokáže to turbo při těch otáčkách mazat,takže okamžitě přejít na 507.00.Jinak ta 2.0 má větší turboefekt než ta 1,9 odspoda se jí moc nechce ,ale v otáčkách je to docela bomba.


Tak já mám jednovačku BPW (doufám tedy, kdyýž tak mě oprav) Takže to turbo + zmíněné ucpávání může mít na svědomí olej? Zásadně dávám 5W30 a 507.00 LL. Doufám že dělám dobře...Nevíš něco konkrétního ohledně ty trubičky, která se může ucpat?

Dan
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

23.11 2009 21:17


Žádná trubyčka se neucpává,tu mají všechny PD už od roku 1999 co se začaly dělat,ndávno sem jí dával novou ,ale né proto že by se ucpávala ale jak jsme několikrát hrabyli do motoru tak se při utahování trochu překroutila.Problém je v tom že 506.01 je moc řídkej a má nízkou výkonostní charakteristiku a film se brzo trhá a neudrží se na povrch,ono je sice hezký že je lehkoběžnej a díky nízký viskozitě nemá takovej odpor a šetří plivo ale tomu turbu to nesvědčí.Autorizovaný servisy stím měly pěknej průšvih a musely ho přestat používat ,samozřejmě se ale ven nic nedostalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 81 | Témat: 14

23.11 2009 22:55


cau, hodne me zaujala a3 stimhle motorem kvuli jiznim vlastnostem a spotrebe. zacal sem hodne vazne uvazovat o jeji koupi ale po precteni toho co ste tu napsali si tim nejsem uplne jisty... kazdopadne bych se chtel zeptat jak poznam zda je to jednovacka nebo dvouvacka (neda se to poznat podle vin abych to mohl resit od pocitace nebo tak neco. moc se vtom nevyznam takze se omlouvam za my asi ponekud hloupejsi otazky:))? a u ty dvouvacky kdy se zacala delat ta druha?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

24.11 2009 13:03


kravina, odstrani to jen chip!

deejayvenca:
To říkali i tenkrát v televizi v nějakým pořadu , že to lidem zezačátku chípá, než se s tim naučí. Ale to neni závada motoru ale řidiče
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

24.11 2009 13:19


klokan23:
cau, hodne me zaujala a3 stimhle motorem kvuli jiznim vlastnostem a spotrebe. zacal sem hodne vazne uvazovat o jeji koupi ale po precteni toho co ste tu napsali si tim nejsem uplne jisty... kazdopadne bych se chtel zeptat jak poznam zda je to jednovacka nebo dvouvacka (neda se to poznat podle vin abych to mohl resit od pocitace nebo tak neco. moc se vtom nevyznam takze se omlouvam za my asi ponekud hloupejsi otazky:))? a u ty dvouvacky kdy se zacala delat ta druha?


dle VIN se to zjistit da bez problemu, protahnes to Etkou a hned vis kod motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 81 | Témat: 14

24.11 2009 13:27


...jeste takova mala pripominka.. co je to Etka??
dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.11 2009 13:41


Tak si to přečti ,máš tady na to celou sekci a dokonce si jí můžeš stánout.
nahoru

sponzor





24.11 2009 13:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





24.11 2009 13:47


Lumpiq:
hlavne nekupovat verzi s DPF, to je zlo...

Taky by mě zajímalo v čem je DPF tak ukrutné zlo, když se o něj člověk stará tak jak má..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

24.11 2009 13:50


Union: Protože málo kdo jezdí delší trasy, většinou dopráce a z práce. Cukačky po městech atd. Ale každej musí mít diesel protože krouťák a malá spotřeba je in

BTW: a teď do mě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.11 2009 14:57


Problém je v tom že se to nedá nijak obejít,když vyndáš kat a nahradíš ho trubkou (myslím u nafta) tak se nic neděje a a ni to nepoznaj na technický,když se ti nokoukne do motoru.Bohužel bez DPF motor ani nenatočíš a přesně jak říká Vítezz ,když jezdíš kráký trasy a pořádně občas ty saze mevymeteš ,tek ho ucpeš a jdeš se klouzat,náhraní výrobce není a starším si nepomůžeš,a je to darda.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.11 2009 15:25


a) protoze ma kratkou zivotnost a je docela drahej 20+ tisic
b) protoze se zanasi pri jezdeni na kratkych trasach, at se k nemu chovas setrne ci ne...a ne vsichni maji cas ho jezdit "vypalit" na dlouhe trasy....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

24.11 2009 16:51


Da se pres VAG zjistiti stav filtru? Jestli je ucpany nebo ne?
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:32, celkově upraveno 1 krát. (76% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

24.11 2009 17:06


Stav dpf filtru zjistis pres vag v motorovce v kanalu 75, blok 3 .. do 75% si regeneraci provadi jednotka sama, nad 75% je potreba spustit regeneraci manualne pres vag/vas
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email