Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 464 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 459
Uživatelů: 5
Celkem: 464

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

04.05 2010 13:12


gdanx: to zni dobre, nicméně, pro jistotu bych to chtěl vyměnit. Nenajde se někdo?
Díky
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 21:37, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.05 2010 13:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

13.12 2011 23:10


Zdravim pánové,nechci zakládat zbytečně další téma,tak obnovim tohle starý. Mam tu přes člena AK objednaný na 2.0tdi BLB řetěz,napínák a malé kolečko,mam pořízené rozvody,olej a filtry,chci udělat vše najednou. Vím o problému se šestihranem a tak jsem ho byl dneska koupit,že ho taky vyměním a byl jsem nemile překvapen. Myslel jsem si,že je problém s tím,že se ohlodá ten šestihran (tyčka),ale bylo mi vysvětleno,že problém je v tom olejovém čerpadle,protože tam je materiál měkčí než je ten šestihran. Prý se to řešilo při problému taky tak,že v oil čerpadle pak udělali větší rozměr a dali na konec větší tyčku,ale to je teď jedno. Můžete mi někdo prosím říct,jestli je problém teda v tyčce nebo v čerpadle?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.12 2011 23:45


toxs: čítaj:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

15.12 2011 22:02


Díky,zajímavý čtení,hlavně mě to překvapilo u těch CR motorů od 2009,myslel jsem,že to už vyřeší znatelně líp. Já jdu měnit příští týden,snad se to zlepší,mam pohon řetězem a pěkně už to chrastí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

11.11 2012 20:52


Opravuji vyvažovací hřídele,které se protočily.Původně jsem to opravoval pouze pro sebe a nejbližší okolí.Ale postupem času se to rozmohlo po celé ČR a Slovensko.Takže už mám za sebou opravu více jak 50ks vyvažováků a tím pádem spokojených lidí,kteří se nemusí strachovat,že jim přestane motor mazat.Spoustu lidí to mění preventivně,protože dobu protočení šestihranu nelze přesně určit,a ani odhadnout po rozebrání.Životnost šestihranu /pohonu olejového čerpadla/ je cca. od 100tkm-200tkm.Přes 200tkm to vydřží pouze vyjímečně.U motorů CR,kde je tyčka delší 100mm se to protočí cca ve 300tkm.Takže problém přetrvává i u nových aut.!!!!!
Oprava spočívá ve vyfrézování a nalisování čtyřhranné vložky z tvrdokovu do stávající hřídele,v které je vyfrézovaný přesný šestihran,tak aby tyčka neměla šanci se vymačkat a následně protočit.Vložka je tam ještě zavařena laserem,tak aby byla jistota,že se neuvolní.Vše se uděláno s maximální přesností a pečlivostí,NE jako u VW.Všechny jiné amatérské opravy měli životnost cca 10tkm.Toto řešení je na futr.

Kontakt je 604543482.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 4 | Témat: 1

04.02 2013 20:19


Ahoj všichni tak se mi o víkendu rozsvítila kontrolka tlaku oleje A4 avant b7 r.v2005 po 200m zhasla a po chvilce znovu radši jsem zastavil a zavolal jsem kamarádovi.Výsledek po rozdělání jsme došli na to,že je prodřené pouzdro olejového čerpadla takže štěstí,že jsem hned zastavil,zítra jedu do prahy pro čerpadlo cena 4100,-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

04.02 2013 20:30


Žanek:
Ahoj všichni tak se mi o víkendu rozsvítila kontrolka tlaku oleje A4 avant b7 r.v2005 po 200m zhasla a po chvilce znovu radši jsem zastavil a zavolal jsem kamarádovi.Výsledek po rozdělání jsme došli na to,že je prodřené pouzdro olejového čerpadla takže štěstí,že jsem hned zastavil,zítra jedu do prahy pro čerpadlo cena 4100,-


Jestli tak už vymněn i nový řetěz pohonu a napínák.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 9

04.02 2013 20:53


Mozna bych taky premyslel o opravnem kitu viz nize...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





04.02 2013 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

05.02 2013 7:55


Se mi zdá být celkem drahé za ty tři věci
Sen je zehnal za 6000 kdybys chtěl mohl bych se poptat a skusit sehnat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.02 2013 18:38


Atep: je to O.K., dal som 400€.
Ale znervoznuje ma nova vada "predrate puzdro". Pre tieto nestastne 2.0Tdi poznam: "skruteny sesthran" a "utrhnutu retaz" .
DAS* nake foto? Nie je to 1.9 ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

05.02 2013 19:08


foto nemam už to mam namontovane na svojem aute ale vypadá to upně stejně jak to co je na odkazu vyše je to 100% na 2.0 a shaním to podle VIN* auta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

05.02 2013 19:14


Jak to tak čtu,tak problém mají veškeré 2,0TDI? Servisuju jednomu zákazníkovi auto co najede 80tis do roka,má to 200 najeto,taže vyměnit preventivně šestihran? Je to motor 2,0TDI 103kw tuším BMP. Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

05.02 2013 19:17


6ti hran 100% vymněn to je tak nahraně tych 200 sa divim že sa eště neprotočil
Nevim co je to za rok ale jestli to nema nahon ozubenymi koly ale řetazem tak taky skontroluj jak je na tom
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.02 2013 19:23


Menil som to pri cca 300kkm a bol tam original. Nic mu nebolo, aj retiazka bola len malo natiahnuta. Jediny problem volnej retiazky bol v opotrebovanom sponovaku, resp jeho plastovej casti.
Len bych rad videl ono poskodene olejove cerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

05.02 2013 19:30


Tak ještě záleží na jakém motoru. Ono to dělá jen na motorech s vyvažováky protože to čerpadlo nemá žádny odpor na tu hřidel a řetěz to vše dělají ty vyvažováky.
A olejovemu čerpadlu se nic nestane akorat se protočí ten 6ti hran který sním točí a foto tych poškozených 6ti hranů je na netu dost stačí hledat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

05.02 2013 19:30


Jj,budu mu teď dělat zas rozvody,tak na to pro sichr kouknu. Díky
nahoru

sponzor





05.02 2013 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.02 2013 19:33


Žanek:
je prodřené pouzdro olejového čerpadla

tak neviem...

sme v sekcii 2.0 TDI*. Mam dojem ze 1.9 ma obycajne mazanie ako povodny motor, cize bez 6 hranu.
Ci?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.02 2013 19:33


Kubula:
tak to ta caka riadna rozborka.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

05.02 2013 19:37


když máš dole rozvody tak to uš není tak hrozné skontrolovat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.02 2013 19:42


Atep: vana, t. zn. napravnica,...
ale nechcem naznacovat, ze to nie je potrebne.
Cital som ze su problemy aj s tymi novymi sesthranmi a nasiel firmy, ktore ten nahon upravuju...
skratka je to slaby clanok. Najhorsie je to, ze snimanie tlaku oleja "maskuje, zahmlieva" problemy s mazanim.
Som odpojil cidlo, nastartoval a az po nakych 300m zacal signalizovat problem s mazanim.
Budem musiet dorobit klasicke analogove meranie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

17.02 2013 13:10


Tak mám tu vw passat 2,0tdi 103kw kód motoru: BKP mají tyhle motory taky teda tenhle problém???? Díky za odpovědi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2012
Příspěvků: 144 | Témat: 22

17.02 2013 13:57


Kubula:
Tak mám tu vw passat 2,0tdi 103kw kód motoru: BKP mají tyhle motory taky teda tenhle problém???? Díky za odpovědi

Ano to same 6ti hran a řetez.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

18.02 2013 20:52


No potes koste,... Jak je to u CAGA motoru ? Najeto 96tkm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

18.02 2013 21:26


Tak omyl BKP řetěz už nemá,má jen ozubená kola,nicméně šestihran vymačkanej jak prase. Počítám tak x tisíc km a protočilo by se to. Zítra vyměním,poskládám,udělám servis,rozvody a jede pryč
nahoru

sponzor





18.02 2013 21:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

18.02 2013 21:37


krysimlade:
No potes koste,... Jak je to u CAGA motoru ? Najeto 96tkm
řekl bych,že stejně,že tam ten nepřesně udělanej šestihran bude taky. Rozdělal bych to a minimálně zkontroloval,tolik práce to nezabere
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

19.02 2013 11:08


Mno ono u A4 2009 quattro* se dostat k motoru zespoda je na rozebrani pulky autaku Jeste nikdo nevidel preskocenej CR. Tak budu prvni ? No prdel to neni, ale zase pokud to vydrzi 300 jak jsem cetl takze riziko zacne u 200 tak do te doby uz to auto nebude nebo ho nebudu mit. Audi je pekna, ale mel jsem OKI vybavenou a jen v 1.6Mpi a popravde, bud mam smulu na kus nebo je blbe ojetej a nebo me neprijde o tolik lepsi nez OKI 2 v eleganci s lepsima sedackama. A nebo az bych sedl do OKI reknu a doprdele ! )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

20.02 2013 16:26


krysimlade:
No potes koste,... Jak je to u CAGA motoru ? Najeto 96tkm
zdravim,ja mam taky a4 a motor CAGA a uz mam najeto 230 000 !!!!! zatim slape jak svycary,akorat nyni zacal klepat dvouhmotak,do konce tydne ale bude cela nova spojka.chci se ale zeptat,zda se mam tedy ted zamerit na to olej.cerpadlo?nerad bych to podcenil co vse se tedy musi menit,prosim,napiste naky postup,budu moc vdecny,dekuji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

20.02 2013 21:52


Těžko říct,jak to přesně tenhle motor má ale 2,0tdi to budou mít asi všechny. Jde o to sundat vanu a vytáhnout hřídelku co pohání čerpadlo oleje. klasickej šestihran 6mm x 100mm nebo 77mm. Vyměnit a je zase na čas pokoj. (už z výroby je ten šestihran ve vyvažováku volnej jako prase)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 75 | Témat: 14

22.02 2013 7:51


Kubula:
Těžko říct,jak to přesně tenhle motor má ale 2,0tdi to budou mít asi všechny. Jde o to sundat vanu a vytáhnout hřídelku co pohání čerpadlo oleje. klasickej šestihran 6mm x 100mm nebo 77mm. Vyměnit a je zase na čas pokoj. (už z výroby je ten šestihran ve vyvažováku volnej jako prase)
ok dekuji za info,co nejdrive se na to vrhnu,kdyby jeste neco nekoho napadlo,tak piste,budu rad za kazde info.mejte se.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

22.02 2013 15:11


audi B6:
zdravim,ja mam taky a4 a motor CAGA a uz mam najeto 230 000 !!!!! zatim slape jak svycary,akorat nyni zacal klepat dvouhmotak,do konce tydne ale bude cela nova spojka.chci se ale zeptat,zda se mam tedy ted zamerit na to olej.cerpadlo?nerad bych to podcenil co vse se tedy musi menit,prosim,napiste naky postup,budu moc vdecny,dekuji.


Jak jsi spokojenej s CAGA ? Ja nic moc teda. Je to takovy lenivy dole. A netahavy nez se prohreje. Mozna mam divnej kus. nebo to ,,zere,, quattro* ten kroutak atd... Cekal jsem ze to nebude zadna raketa ale 8.2 dlouhodobe a ten pocit ze to poradne netahne me nebavi. Nalet prave nic moc po kilo. A uz tam zacina byt vule na predku podvozku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email