Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 4
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 2.0tdi kouří
tagy:
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

20.11 2009 10:25


Zdravi,

kluci co by to mohlo být? Když jedu normalni jizdou, tak to nekouri, ale jakmile seslapnu plynovy pedal tak to zakouri pekne. Kour je klasickej sedej (ne uplne cernej ani bilej)

Pomuze vycistit EGR*?

Dale auto ma DPF* filtr. Najeto cca 140tis.

Napada Vas neco?
nahoru

sponzor





20.11 2009 10:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2009
Příspěvků: 58 | Témat: 13

20.11 2009 11:48


ahoj ak nema auto vykon a dymi na cierno tak si skontroluj hadice na sani moze byt prasknuta niektora.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.11 2009 11:56


A co takhle turbína.koukni do sání jestli tam není trochu víc oleje a zkontroluj jestli ti nějak neubejvá.Jo jo LL oleje.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

20.11 2009 11:58


nafta kouri a kourit bude, me treba hodne hulilo 2,5TDi... duvod byl jednoduchy, amatersky chip... po uprave se koureni uklidnilo, ovsem kdyz tomu DAM* plnej kotel tak si to zakouri taky... klasickej sedivej kour... resil bych bilej nebo cernej, sedivej je dobrej...
ale stara pezotacka 1,9D mi huli pri podrazeni taky
EGR* nema vliv na tohle podle mne, ten se zavira pri vysokejch otackach, kdyby se nezaviral tak ti to ve vysokejch otackach ztraci vykon...
kdyz budes mit cestu kolem nekoho s VAGem tak si udelej diagnostiku, a zjistis ze muzes klidne spat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.11 2009 12:06


No nevím ale jestli je ten kouř šedej do modra ,tak bych po tom šel,černej a bílej je normální ,bílej je když tam nahrne moc nafty a ta se nespálí a to že při protažení vymetež saze je taky normální a možná bych se kouknul jestli není zatuhlý ovládání turba,občas je potřeba to provětrat ale modrej kouř je příznaken spalování oleje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

20.11 2009 12:10


Auto výkon má, pěkně táhne. Jinak nekouří, ale jakmile přidám na plnej kotel, jedu po dálnici a za mnou se tlačí auto, tak ten chudák nic nevidí, samozřejmě hned mu ujedu, ale co je zamnou, to je děs. Jinak přes den to tak patrný není, jen když jedu po tmě a zamnou sítí auta...To je poznat nejvíc.

Ten olej zkontroluju. DAM* vedet. Asi koupim od Paskala z VW fora kablik vc softu, at muzu diagnostikovat doma
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.11 2009 12:22


Na diagnostice s největší pravděpodobností nic nepoznáš,nicméně teď jak to popisuješ je úplně normální,v noci taky při každym prudčím přišlápnutí vidím proti jeho světlům ve zpětnym zrcátku že to kouří.Pokud to ve dne nevidíš tak se na to vakašli a nehledej mouchy,občas tomu dej čočku aby si vymet pavučina a nezatuklo ti Turbo* a bude to OK,jak se do toho budeš vrtat bude to stát za ho... a budeš na to neustále myslet.To je z vlastní zkušenosti taky jsem takovej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

20.11 2009 13:12


pasa, mas pravdu. Clovek stale neco hleda a pritom muze jit o beznou vec.

Dekuji moc a jeste na okraj, co kdyz bude v sani olej? Je Turbo* v pr? Nebo co mam pro to udelat? Vycistit jen?
nahoru

sponzor





20.11 2009 13:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

20.11 2009 13:32


Trošku oleje tam budeš mí vždycky protože odvětrání z víka ventilů jde zpět do sání,takže pokud tam bude vrsvičla oleje tak se nic neděje ,nesmí ho tam bejt moc,pokud by si se dostal pod auto tak to nejlíp zjisíš na intercooleru,myslím že i ta 2,0 tam má odpouštěcí šroub.Nesmí z toho vytect moc oleje.V tom sání se to dá taky docela dobřepoznat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email