Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 161 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 6
Celkem: 161

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: BMW X5
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

07.11 2009 23:14


Vim že sme na audiklubu, ale zajímalo by mě jestli někdo z Vás má nějakou zkušenost timhle autem. Provozní náklady, poruchovost atd.
nahoru

sponzor





07.11 2009 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.11 2009 23:41


no poruchovost u toho u nas v praci je fakt vysoka, ak nie motor tak uzavierky, alebo elektronika auta, a v poslednej dobe odisli homokineticke asi nejaky spatny kus
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 12:18


A jakej tam máte motor? Kolik nalítáno?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.11 2009 12:28


3.0 benzin
nalietane nieco okolo 200 000 km

inak auto priestrannne a mohutne, celkom sa mi paci keby som isiel do SUV tak ho asi vyskusam. Zatial mi staci sedan
Skoda toho interieru hlavne palubnej dosky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 12:31


Já sem právě trošku koukal na netu, a na nějakým BMW klubu sem čet že homokineťáky můžou odcházet, protože prej praskaj manžety. a u silnějších verzí prej rychle odchází převodovky. jinak u 3.0d tam uváděli spotřebu 11-16 litrů. to se mi zdá nějak moc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

08.11 2009 12:34


Lehce se na takovou spotřebu dostaneš, s tak těžkým autem, ale dá se jezdit za míň. Ten 3.0d je super motor.
Jízdní vlastnosti má jedny z nejlepších ze všech SUV.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.11 2009 12:35


deejayvenca: spotreba bude individualna, toho sa nedrz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 12:44


Já si právě říkám že BMW diesly patří ke špičce. jen si říkám, proč takový auto NEKOUPIT ne že bych na něj teď měl ale už delší dobu po něm koukám, a z venku se dá za 390 000Kč přitáhnout pěknej kousek.
nahoru

sponzor





08.11 2009 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

08.11 2009 12:49


valmet: No nevim ta 3.0D se mi zdála málo na tak těžký auto, spotřeba byla kolem 10 s klidnou nohou, ale výraznej turboefekt což mě trošku štvalo. Pozor na stav turba a svodů. Každopádně asi automat ne? Manuál bych do tohohle teda nechtěl. Jakej chceš rok?
Naposledy upravil Vitezz dne 08.11 2009 12:51, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 12:50


rozhodně automat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

08.11 2009 13:08


Když teda do 400 talířů, tak v předfacu nejvíce odcházej nápravy, automat když se o něj staráš málo tak 200táců vydrží možná i když se o něj staráš, sem tam odejde přídavná převodovka xdrivu, samozřejmě Turba to už jsem psal, a po faceliftu nejvíc odcházej svody zhruba nevydržej ani 100tisíc a občas vstřiky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 14:01


Vitezz: Dík za info. a odkud to víš?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

08.11 2009 14:20


deejayvenca: Něco málo o BMW vim Ale o úplnejch novotách toho moc není
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

08.11 2009 16:09


Vitezz:
valmet: No nevim ta 3.0D se mi zdála málo na tak těžký auto, spotřeba byla kolem 10 s klidnou nohou, ale výraznej turboefekt což mě trošku štvalo. Pozor na stav turba a svodů. Každopádně asi automat ne? Manuál bych do tohohle teda nechtěl. Jakej chceš rok?


Pokud chceš raketu, tak benzín, ale na běžný ježdění to bohatě stačí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.11 2009 17:13


vitezz: tak to jo. no jakej chci rok... kdybych si moh vybírat tak 2010 ale pokukuju po 2004. hlavně kuli financím a spíš se zatim informuju... já sem si právě říkal že benzín by nemusel bejt špatnej, ale to je otázka....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.11 2009 17:22


Kamarad mel X5 3.0d, ale vymenil to za noveho Allroada a rikal, ze ten Allroad je asi tak 100x lepsi. Vevnitr tam zase tolik mista neni oproti tomu, jak to vypada zvenku. Co se tyce toho, kam v zime vyjede, se Allroad jednoznacne vede.
Ja jsem se s tim byl projet a jako bys sedel v tanku. V zatackach se to naklani a pripadlo mi to takove tezkopadne. Jedine, co rikal za vyhodu proti tomu Allroadu, ze sedis vic nahore
nahoru

sponzor





08.11 2009 17:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.11 2009 17:26


Flex: tak miesta tam isto bude viac nez v klasickom aute, vzdadu miesto na nohy je trochu ukratene koli kufru, ale v predu je miesto do sirky aj do dlzky habadej. Kam to vylezie som neskusal ale SUV by nemalo mat problem iba male minus je vaha oproti allroad-u.
Jo presne ako si napisal je to tank, a na piratenie po ceste to moc nie je ale predsa je to TANK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.2. 2009
Příspěvků: 354 | Témat: 4

08.11 2009 22:11


přesně tak jak píše scorpion.

Kámoš měl X5, místa vzadu na SUV to moc nemělo.
Jízdní vlastnosti díky mohutnosti v porovnání třeba s 525 mnohem horší.
Interier mě osobně moc nezaujal. Jinak je to BMW v nejlepším slova smyslu a nemyslím jen motor.

Pokud se X5 někomu líbí, nevidím důvod proč by si ji neměl koupit. Já bych sice
vybral něco jinýho, ale každý máme rozdilný potřeby, požadavky a hlavně vkus
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

08.11 2009 23:40


S pětkou ho nemůžeš srovnávat, ale třeba Q7 má jízdní vlastnosti horší, exteriér se mě osobně vůbec nelíbí, ale interiér mnohem lepší.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2009 18:25


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2009 18:30


je to hnus když odejde turbo...
už se mi to stalo,natáhne to olej z motoru a nejede to chcípnout,jedině přes kvalt,ale co ,když je to automat,to je potom v prdely...jede to tak dlouho než se vysaje všechen olej z motoru a ten se potom zadře
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

14.11 2009 18:36


Rob: A kdyz otocis klickem, tak nic?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2009 18:42


Flex: ne ne jede to na olej z motoru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.11 2009 18:52


Rob: a to nepotrebuje ani vzduch ku tomu procesu ?
nahoru

sponzor





14.11 2009 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2009 19:03


SCORPION: vzduch to snad normálně nasává ne,stejně jako když to jede na naftu...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.11 2009 19:05


Rob: tak neviem ale myslim ze ked vypnem kluc tak klapka na vzduch sa uzavrie na cca 3-5 sek. a to by ho malo dorazit, ak nie tak vyzleciem triko a udusim ho pri vahe vzduchu ale zadret by som ho nenechal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.11 2009 19:09


SCORPION: to je takovej hukot,že nevíš co v tu chvíli dělat
se podívej na to video
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

14.11 2009 19:24


SCORPION: No a hlavne zapalovani by nemelo fungovat. Jesteze turbo nemam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.11 2009 19:25


no to je druha vec, asi by som vyskocil a len cumel co sa deje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 5

16.11 2009 11:46


Ahoj. Mam X5 3.0i. Prede mnou to mela zena znameho, jezdila s tim velmi opatrne, jako 2. auto v rodine, garazovano, servisovano jen u BMW....a porad se neco sere. Mam na tom 130 tis. najeto. Kolem 80 tis. - neslo startovat, vymena neceho za ca. 20 tis. Pak zase zhasinalo, vymena ca. 15 tis. Pak zase neco (uz ani nevim), dalsich 30 tis. Pak nefungovalo otevirani dveri, tentokrat jenom 5 tis. Pak byla praskla hadicka u chladice, vymena nekolika dalsich - 20 tis. Ted jsem menil zadni + leve predni rameno -30 tis. Pak provozni naklady - pod 13 litru se dostane jen moje pritelkyne, ta jezdi za 11.5. Jinak pneu Bridgestone 285/45 R19 7 tis / kus....a tak. A do toho serviska za ca. 12 tis.

Znamy mel BMW 530d - samy problemy. Prevodovka, vstriky... Sam jsem chtel vymenit svou X5 za 535d, ale cetl jsem na to dost negativnich zkusenosti uzivatelu, takze jdu do Audi A6 4.2 quattro. BMW je mozna sportovnejsi nez Audi, ale spolehlivosti se bohuzel moc neda porovnavat, coz me dost prekvapilo, necekal bych to.
Nove BMW fajn, ojetiny zda se maji mnohem vic problemu nez Audi...u nich zase mam celkem pozitivni ohlasy, obzvlast po r. 2005. Pravda, zatim jsem se nezajimal moc o atmosfery u BMW, jejich benzinove motory jsou good...ale to se da rict i o te Audine urcite.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email