Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 7
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Palivoměr
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 3

04.11 2009 21:17


Ahoj neví někdo jak seřídit ukazatel paliva.Jednou ukazuje dobře a jindy skoro prázdnou nádrž.Audi 80 1,8 benzin 1991.Dík za nápady
nahoru

sponzor





04.11 2009 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

05.11 2009 13:33


na seřizování je tam knoflík ny budíkách tím se otáčí a seřizuje. Má se vypustit nádrž, nalít 4 litry a pak to seřídit na 1. tlustou červenou čárku. Etzold manual zde na fóru ke stažení.

Ale jestli ukazuje pokaždý jinak, tak možná nestačí jen seřídit. Někdo tu psal, že palivoměr ukazuje blbě, protože se v nádrži benzín přelévá a jsou tam nějaký přepážky, ale myslím, že se to týkalo B4, ta má nádrž jinou. Já mám v Coupe taky jinou, tak nevím, ale kámošovi se sedanem to ukazuje furt stejně.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

05.11 2009 13:37


ja mam b4 a palivoměr si vesměs dělá co chce,hrozně pomalu reaguje ,někdy za jízdy klesne jindy jako by se nafta sama dolejvala .Přesně ukazuje asi jenom při tom když auto stojí na rovině
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 2

05.11 2009 15:23


mamut:
ja mam b4 a palivoměr si vesměs dělá co chce,hrozně pomalu reaguje ,někdy za jízdy klesne jindy jako by se nafta sama dolejvala .Přesně ukazuje asi jenom při tom když auto stojí na rovině


Přesně to mám taky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

05.11 2009 15:27


mamut:
ja mam b4 a palivoměr si vesměs dělá co chce,hrozně pomalu reaguje ,někdy za jízdy klesne jindy jako by se nafta sama dolejvala .Přesně ukazuje asi jenom při tom když auto stojí na rovině


jj, na b4 ukazuje přesně leda tak minutu po nastartování když stojíš.
jak se s autem hneš a máš tam míň jak čtvrtinu nádrže, lítá to s každým přidáním plynu, brzděním a zatáčkou nahoru dolů.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

05.11 2009 16:09


ma b4ka hladový voko? Nebo jenom budíky ,?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

05.11 2009 17:07


Mě na B3 ukazuje taky prapodivně,hlavně když jedu svižně,tak v zátáčkách se to přelejvá jako svině a ukazuje to chvíli míň chvíli víc Jinak teď jsem řešil problém s palivoměrem na Golfu IV, ten si taky stěžoval že mu to ukazuje pokaždý jinak a bylo to tím že v nádrži byla asi 2 metrová hadice,která tam někomu spadla když kradl benzin a ta se zahakovala za plovák a ukazovalo to pokaždý něco jinýho
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

05.11 2009 17:49


ja to robim tak, ze po natankovani plnej nadrze vynulujem denne pocitadlo km a podla neho sa orientujem a viem podla priemernej spotreby kedy mam ist tankovat.
nahoru

sponzor





05.11 2009 17:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

05.11 2009 17:54


Mefisto:
Mě na B3 ukazuje taky prapodivně,hlavně když jedu svižně,tak v zátáčkách se to přelejvá jako svině a ukazuje to chvíli míň chvíli víc Jinak teď jsem řešil problém s palivoměrem na Golfu IV, ten si taky stěžoval že mu to ukazuje pokaždý jinak a bylo to tím že v nádrži byla asi 2 metrová hadice,která tam někomu spadla když kradl benzin a ta se zahakovala za plovák a ukazovalo to pokaždý něco jinýho
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 2

05.11 2009 18:33


tomino77:
ja to robim tak, ze po natankovani plnej nadrze vynulujem denne pocitadlo km a podla neho sa orientujem a viem podla priemernej spotreby kedy mam ist tankovat.


Tak to by u mě neklaplo, někdy jezdim jenom město, někdy zase i dálky a dojezd je pokaždý jinej.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.11 2009 20:30


jo jo .. v doutniku mam neco zajimavejsiho ...

ta popelnice ma v podstate tri ukazatele stavu:
budik, hladovy voko (v podobe 2cm vysokyho stojanu ) a ukazatel dojezdu .... vsechny tyhle tri ukazatele sou na sobe nezavisly elementy (tzn, sice je jen jedno cidlo, ale tri nezavisly "logicky jednotky")

co rika teorie:
nadrz je na 80 litru a na rezervu se ma ujet 100km.
hladovy voko se ma ukazat zhruba u 12 litru v nadrzi.
dojezd ma zablikat pri 50 km.
dojezd se prepne do "L" kdyz je v nadrzi min jak 5 litru.

co rika realita:
rezerva zacina na 10 litrech.
hladovy voko se ukaze pri zhruba 8mi.
pri 6ti zablika dojezd.
ve chvili kdy se ukaze L, tak v zatackach se z auta stane plachetnice ...

dalsi poznatky pri tankovani:
naleju 20 litru ke stavu "bing-dojezd" a ukazatel ukazuje cca 22-24 litru.
natankuju 30 litru a porad to ukazuje 22-24.
natankuju 35 litru, ukaze to 40 litru.

poznatky z provozu:
padani rucicky je zavisly na stylu jizdy
- jedu v klidu, rucicka behem jizdy skoro nespadne.... ale po opetovnym nastartovani se proste propadne o par litru dolu.
- jedu sviznejc, rucicka pada tak jak ma
- jedu pilu a rucicka se hejbe sem tam ...

tak a kdyz uz sme u toho, otazka pro vedatory:

kdyz otocite klickem, je napeti na plovaku a budikach cca 12.5V, kdyz nastartujete tak v optimalnim pripade je tam 14.01 Voltu, v min optimalnim je tam 13.5, v pruseru je tam proste min....

ma tohle vliv na ukazatel budicku nebo nema? ...


----------

asi vymenim plovak a dodelam si konecne vlastni digitalni ukazatel paliva a nahradim ten originalni lenochodovej ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.6. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 11

06.11 2009 10:33


Seřídit to jde,jak psal Satan,dělal jsem to nedávno,když jsem koupil auto,předchozí majitel mě nějak neupozornil,že mu špatně ukazuje palivoněr a já jsem se pak divil,když mi auto přestalo jet a podle budíku jsem tam měl ještě čtvrt nádrže.Ale co se týče toho kolísání,tak to je asi normální,dělalo mi to u všech 80tek co jsem měl.Srovnalo se to akorát při delší jízdě po rovince...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.8. 2008
Příspěvků: 181 | Témat: 19

06.11 2009 12:23


Já to dělám stejně jako Tomino77, prostě vezmu plnou a vynuluju počítadlo. Škoda že B4ka nemá hladový voko. Ale Němci holt berou vždycky plnou a nezkoušejí naučit auto nežrat. Stejně člověk projezdí shodný množství bezninu, ať tankuje od půlky do plný a nebo od rezervy do půlky. Ta druhá varianta má jen minimální výhodu ježdění o pár kilo lehčího auta, ale zase je tam ta úzkost jestli stihnu dojet k pumpě. A vozit kanistr je vopruz, smrdí to ať je jakejkoliv.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 2

06.11 2009 14:02


no jo, ale zase když ti někdo vrtne nádrž, přideš o plnou nafty a ještě i o nádrž. já tankuju tak kolem 30ti litrů. ono těch 80 je docela drahejch
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

06.11 2009 17:40


Ar2sH:
no jo, ale zase když ti někdo vrtne nádrž, přideš o plnou nafty a ještě i o nádrž. já tankuju tak kolem 30ti litrů. ono těch 80 je docela drahejch


a "těžkejch"...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 1

22.11 2009 21:38


Pokud vím, běžná závada u A80.V nádrži je jehla ovládaná plovákem, která se pohybuje po takové kovové destičce, ze které se snímá stav nádrže.Protože můj předchůdce tankoval pouze do půlky, byla tato část destičky jako sklo a jehla se tam udržela pouze po nastartování a cca 2 min. klidu,stoupá pomalu,tak zjišťuju skutečný stav, po rozjetí padne(sklouzne) na rezervu. Na neodřené druhé půlce funguje palivoměr normálně.Ŕešil jsem to tak, že jsem jehlu jemně přimáčkl k destičce, aby na ni více doléhala, tlačila.Vydrželo to asi 2 roky, teď je stav nazpět.Neřeším to už,vynuluju tach. po natankování, spotřeba u 1.9 TDI* je prakt. stále stejná, cca5.5 l.,vím, kolik najedu.A v klidu to ještě skutečný stav ukáže, při jízdě už na to radši nekoukám.U A100 to nedělalo, A6 taky ne.Pokud si na to někdo potrpí, jedině vyměnit za nový kus.Ale říkám si, že případ. zloděje to může i znervóznit.
nahoru

sponzor





22.11 2009 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





22.11 2009 21:59


a kde sa vypusta nadrz musim si ju astavit aj ja?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.11 2009 23:28


Já mám ručičku pořád v červeným..bo jezdím na plyn a tam se řídím denním počítadlem:-)..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

23.11 2009 7:50


Já mám ručičku pořád v červeným..bo pořád nemám prachy, ale ještě nikdy mi to nechcíplo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

23.11 2009 19:22


Citace:
Já mám ručičku pořád v červeným..bo jezdím na plyn a tam se řídím denním počítadlem:-)..

Tak nádrž vymontuj,třeba ti to bude jezdit rychlejc ,zvlášť když vozíš bombu v kufru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.11 2009 21:22


Mefisto:
Citace:
Já mám ručičku pořád v červeným..bo jezdím na plyn a tam se řídím denním počítadlem:-)..

Tak nádrž vymontuj,třeba ti to bude jezdit rychlejc ,zvlášť když vozíš bombu v kufru


Jo o něco rychleji to jede,když přepnu na benzín,netřeba nic vymontit.Tobě dojde benál,tak stojíš..Mě dojde plyn jedu na benzín a naopak..Tobě odejde čerpadlo,tak stojíš..Mě odejde čerpadlo,jedu na plyn..posere se plyn(ještě se mi to nikdy nestalo)..jedu na benzín
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

23.11 2009 21:48


NOVON: To si povíme za pár let,jaký jsou ty výhody Doufám teda Nehledě na to,že já to nenchávám zajít tak daleko,mě klesne rafička k červenýmu a už šupajdím k pumpě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.11 2009 22:43


Mefe o tom jsme se už bavili jinde,já pozoruju jen výhody..
Jinak dneska jsem už zaslechl jak mi mlátí plovák v nádrži,tak bych měl zase natankovat benzín ..Jelikož nemám kat,tak do benálu přidávám i trochu náhražky olova,ať se občas při jízdě na benzín omastí ventily..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

23.11 2009 22:45


JJ,bavili tak to nemusíme znova rozebírat To musiš jezdit teda sakra na suchu když ti plovák mlátí
nahoru

sponzor





23.11 2009 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

23.11 2009 23:11


nemate nekdo tucha jestli se da jeste sehnat novej plovak na takovy vykopavky jako je B4, C3, B2 atd ? ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

24.11 2009 15:50


No na c3 mozna jeste jo,ale bude pekne mastne.mam na me a200 stejne problemy jako pix a jeste mi cvaka pistole uz pri 70ti litrech a pak to ukazuje jen tri ctvstiny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

24.11 2009 21:41


tak mě to dneska vypeklo, když jsem si hrál s budíkama tak jsem skoušel co k čemu funguje, no a hrál jsem i se štelovákem na benzín tak jsem to rozladil moje chyba tak mi to zakuckalo a sál jsem ještě že jsem stál u benzíny a s kopce Jinak pokud "Satan Coupe" to co si psal o tom štelováku tak to skusim a nebo spíš až budu měnit popraskaný žárovky tak to stáhnu až zaroch a bude ( pak by tam mělo pokaždé aspoň něco málo zbejt )

Co se týče plováku někdy mě to taky udivuje, ale vědšinou se snažim tankovat v čas a dost se podle toho budíku řídim a můžu zaklepat podle mě zatim ukazoval dobře a ani moc nekmital, teda pokud se nejeli nějaký sempertýny, ale to je logické když čidlo je na jednej straně a ten blbec se přelejvá na druhou stranu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.11 2009 22:32


Taky jsem ještě nezůstal bez paliva,ukazuje mi to dobře,akorát to v zatáčkách kolísá,jak se to přelejvá (teda jenom když jedu palbu ),jinak mám vyzkoušený že když je to úplně dole na tej nejspodnější čárce,tak to ještě jede
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

24.11 2009 22:39


Mefisto: to já měl vyzkoušený ještě na cestu do práce a zpátky, ale bohužel jak jsem si hrál tak jsem to do slova a do písmene zm... "zmršil!!!" Tak že jsem to měl jen tak tak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

24.11 2009 22:42


Egi: To jo no,ten štelovák je vychytaná věc,ale radši se do toho nehrabat Já jsem s tím nikdy nic nedělal,takže to bude nastavený ještě z fabriky,proto to maká dobře
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email