Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 332 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 4
Celkem: 332

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: S4 b6
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2007
Příspěvků: 2 | Témat: 1

02.11 2009 19:49


Nazdar, vím že takovejch jako já je tady každej den 10, chci si koupit to a to atd. atd. Ale kdyby ste mi mohli zodpovědět pár dotazů byl bych vděčnej. V březnu mám v plánu Audi S4 b6. Proto sem se chtěl zeptat na pár věcí ohledně tohodle auta. Tak obligátně spotřeba, je mi jasný že mi někteří z vás řeknou, že když se ptám na spotřebu tak ať si takový auto nekupuju. Ale jelikož s ním najezdím cca 70% procent v centru Prahy tak mi to není uplně jedno. Potom sem se chtěl zeptat na společnost Sportmotor. Mají zastoupení Milltek pro ČR. Komplet výfuk tam příjde na 48k. Neznáte někdo tuhle firmu. Popř. jaké dlší varianty výfuku máte??? Potom sem se chtěl zeptat co si myslíte o tomhle: http://www.vividracing.com/catalog/stasis-Torsen*-c [zkrácená url] myslíte že to je ňáka blbost nebo že by to k něčemu bylo??? No a tohle už je jen takovej čistě informativní dotaz, dá se u S4 změnit rozložení pohonu, jako aby třeba posílala víc výkonu dozadu. Pokud se nemylim tak b6 ma 50:50 a b7 už má 40:60 ne??? Potom sem se chtěl zeptat, mám kamaráda ten má m5 e39 no a bez nejakého omezení luxus a použitelnosti auta se mu auto podařilo odlehčit o 200kg (sedačky, baterie, brzdy, kola, blatníky, kapota) kolik myslíte že by se dalo takhle ušetřit kg na b6 a za zhurba jakou cenu??? No a potom jeden čistě hypotetickej dotaz kterej se mě bude týkat až třeba za rok nebo za 2. Co si myslíte o instalaci kompresoru na tenhle motot??? Má někdo zkušenost??? Já zatím našel jen 2 firmy MTM ty ale chtěj 16k eur a firmu VF Enginering ty chtěj asi 6k eur. Jakou má Kompresor* vliv na životnost motoru spotřebu atd. dá se auto potom používat každý den, nebo už je to spíš na okrasu. No a poslední dotazn znáte někdo kolem Prahy Nákej férovej servis, kam by se s takovim autem dalo potom jezdit, neorigo za normální ceny... Předem děkuji... BTW jezdim 2001 A6 2.5tdi 132kw Tiptronic*
nahoru

sponzor





02.11 2009 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.11 2009 7:53


RXXXR: osobně mám zkušenost se sportmotor, mám u nich chipnuté auto. o výfuk jsem se u nich také zajímal. s tím miltekem moc zkušeností nemají, spíše montují výfuky simons, ale mohou miltek také sehnat a už je dělali také. já jsem nad tím také chvíli uvažoval, ale chce to opravdu komplet a těch 50k je docela dost. každopádně bych je zkusil se u nich poptat. i ti to namontují.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

03.11 2009 10:49


Věřím, že si dokážeš udělat o spotřebě představu sám... A u 4,2 V8 by Tě spotřeba po městě kolem 15l neměla překvapit a věř, že by mohla být i větší, záleží na situaci...
Co se týče přenosu sil za normálních podmínek je to 50:50 ale za snížené adheze je poměr variabilní a to až v poměru 25:75 ve prospěch přední, či zadní nápravy.
Ohledně ceny výfuku počítej s tím, že soustava je zdvojená po celé délce, tudíž i cena je dvojnásobná, jak u jiných aut.
Jestli chceš odlehčovat, tak dělají se např. karbonové kapoty, nebo zadní víka a dalších možností je dost...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.11 2009 10:59


Benny: jak myslíš zdvojený výfuk po celé délce? to je nějaká specialita S verzí? nebo myslíš jen to rozdělení vzadu za katem že to má dvě koncovky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

03.11 2009 11:03


15 po městě? když je hustej provoz tak za 15 jedim s naftou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

03.11 2009 11:10


lordmystic:
Benny: jak myslíš zdvojený výfuk po celé délce? to je nějaká specialita S verzí? nebo myslíš jen to rozdělení vzadu za katem že to má dvě koncovky?


2 katy, dva laufy, tt to ma taky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

03.11 2009 11:17


sem žil s tím, že kat je tam jeden a rozděluje se to za ním. dva rezonátory, tlumiče a koncovky. u mě bych se vsadil že mám jen jeden kat a cena milteku na mé auto cca. těch 50k, tak jsem myslel že on to bude mít podobně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

03.11 2009 16:43


lordmystic:
Benny: jak myslíš zdvojený výfuk po celé délce? to je nějaká specialita S verzí? nebo myslíš jen to rozdělení vzadu za katem že to má dvě koncovky?


jj, zdvojený po celé délce i se dvěma katy. Dokonce i A80 s V6 ač má jedno vedení, tak v místě katu je to rozdvojený a jsou tam dva...

deejayvenca:
15 po městě? když je hustej provoz tak za 15 jedim s naftou


jasně, že se dá i za víc, ale i za těch 15 by se mělo dát jet bez stresu - pominu-li ucpanou Prahu...

Každopádně skok z nafty rovnou na 4,2 V8 benzin bude asi dobrej šok
nahoru

sponzor





03.11 2009 16:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

03.11 2009 19:42


Ve meste jezdim za 18L (manual) normlani jizdou. Krizovatky, prechody pro chodce atd ... katastrofa. Venku neni problem jet za 8L. Na rtuhle spotrebu jsem jel pres noc trasu o 650km okresky 90, dalnice 130, mesto 50, vzdy Tempomat*. K tomu ze kdo resi u tohodle motoru (auta) spotrebu si ho nema kupovat jde vzdycky z ust tech co to nemaj a obycejne jezdi s naftou. Kazdej jezdi za co nejmin ... za hodne umi jezdit kazdej jaryn.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

03.11 2009 19:43


lordmystic:
sem žil s tím, že kat je tam jeden a rozděluje se to za ním. dva rezonátory, tlumiče a koncovky. u mě bych se vsadil že mám jen jeden kat a cena milteku na mé auto cca. těch 50k, tak jsem myslel že on to bude mít podobně.
eSka jsou trosku jinde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2007
Příspěvků: 2 | Témat: 1

03.11 2009 21:38


No me prave tech tech 15 neprijde tolik se svym autem, jako ze si rad slapnu, sem jezdil tak za 12 az 13 po meste. A mel jsem jeste TT 165kw asi 4 mesice a s tim po praze trosku svizne 15 az 17. Spis sem mel strach aby to nebylo treba 25. No a jak jste rikaly ze auto umi poslat 25:75 da se to treba udelat napevno??? Jo a co rikate na ten StaSIS difer. Ja co moc nechapu je: pisou tam ze auto se s timhle difem chova v najezdu do zatacky na brzdach jako predokolka, ale ja sem si myslel ze auto se v tyhle situaci chova uplne stejne at ma jakejkoliv druh nahonu. V najezdu do zatacky na brzdach prece kola brzdi ne, tak je jedno jaky sou pohaneny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 16777215

11.09 2014 22:39


Dobrý večer, znovu bych chtěl oslovit někoho,kdo má manuál
na S4 Avant B6 2004 v češtině a manuál Navigace Plus(RNS* E)
rovněž k tomuto vozu.U Audi už se nedá objednat!Koupím nebo
prosím oskenovat.Dohoda o ceně jistá.Volejte prosím na tel.
číslo 602 823 999.Děkuji za nabídku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email