Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 5
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

02.11 2009 11:50


Zdravím,
moje současné auto je trochu omyl. Chtěl jsem vyzkoušet něco jiného než němce a zjistil jsem (jako mnoha dalších), že to není můj šálek kávy.
Už od mala mám slabost pro vozy typu A8, BMW7 nebo třeba S-kový měďour, ale k audi mám z nich nejblíže. Dopředu podotýkám, že vozy této třídy jsem nikdy nevlatnil a tak nemám zkušenosti ohledně provozních nákladu a servisních věcí. Na jaře už k tomu málem došlo, srdcem jsem ji chtěl mít už doma, ale rozum stále, že vykrvácím na servise. No za těch pár měsícu se hodně změnilo (finančně) a tak myslím, že je ta správná doba si něco (A8, popřípadě současnou A6) pořídit. Se servisem by mi pomáhal můj dobrý kamarád, který je na koncernová auta machr. Pak by se našel ještě jeden jako mistr v servise audi. Takže servis by se zvládal.

*Jak píšu v předmětu mám zájem o poslední ročníky, takže 01-03.
*Motorizaci benzín, nejlépe asi 4.2 (kdyby byla voňavka 3.7 taky by šla), naftu už nechci (těch pár korun ušetřených na litru naftě může ve výsledku vyjít na mnohem více)
*koupě asi až bude po zimě

Teď se vás ptám - je to kravina kupovat předešlou A8?
Ten servis je taková darda?
Jak je na tom obecně se spolehlivostí?
Kolik byste byli ochotni za ni dát (na mobile.de jsou pěkné i za 250tis+)?

Moje představa je asi taková: Sehnat stav 1A s prvním majitelem, která má najeto do těch max 200tkm., 4.2 quattro s tiptronikem, full výbava.

Třeba takovou
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html [zkrácená url]

Díky za odpovědi. Mějte se.
nahoru

sponzor





02.11 2009 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

02.11 2009 12:04


honzza407sw: Muj osobni nazor:

TipTronic uz bych nechtel ... jizdu si vic vychutnas s manualem, ale zase uznavam automat je do meste dobrej. Kazdopadne oprava stoji randal. Nicmene, kolem 200 000km najeto jsou ty TT na pokraji smrti -> netvrdim, ze vsechny.

4.2 Ti doporucim asi nejvic, vyhni se obloukem 2.5TDi, ale jak jsi psal nafta uz nehrozi. Kazdopadne pokud neresis ani spotrebu tak servis bude za malo. Motor je drzak a ma dlouhou zivotnost, nejvic se serou zapalovaci civky kus stoji origo u AUDI 990,- s DPH. Trosku tyhle motory zerou olej, ale zadna hruza.

Me osobne se nelibi ani MB ani BMW, proto doporucuju AUDI. Nekdy ten naskok diky technice je znat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.11 2009 22:09


Ahoj, jsem rád že se odhodlal další člověk k volbě pořádného auta. Volba 4,2 quattro tiptronic je nejčastější a snad i nejlepší volba, jak ve sbezu tak i v trvanlivosti auta. Určitě se nesnaž hledat manuál, za 1. najdeš jehlu v kupce sena a za 2.přeřazovat u 2t auta s takovým výkonem a krouťákem a přenosem hnací síly na 4 ola je nesmysl. Neboj se titronicu a klidně do toho běž. Je pryč už ta doba, kdy GO převodovky či měniče stála 100-200tis. Dnes se to dělá v řádkách 10tisKč...Já vlastním A8 z r.96, má původní převodovku mech.bez zásahu řadí bez problému. Nikdy to nebude nové auto a ani nečekej něco víc od auta koupené za 10% z pořizovací ceny. Co se týče motoru je to pecka, budeš spokojenej, olej žere každej větší V motor i novej. Spotřebu jsem vyřešil lpg, jezdím už od 13l lpg/100km což znamená 1,45Kč/km což na 2t auto 4x4 v automatu a 4,2 obsahem si myslím že je dost slušné. Co se týče modelu, byl facelift st.modelu 4D0 vyráběn 99"-02" a poté model 4DE 02"-> ten už má 3 model.varianty-ty máš jak jssem si všim vyhlídnutej facelift st.modelu, ten už u nás koupíš někde od 12étisKč. Staré modely jsou jednoduchší sice na investice, míň elektroniky, ale facelifty mají dražší karosářské díly. Moc bych nevěřil ovšem tomu, že 8-10let má najeté míň jak 200tiskm, na tom bych stavěl. Další věc jsou sedadla. 4,2V8 má 300PS a 400Nm a to umí svoje, už z vlastní zkušenosti vím, že jedině jako sedadla dopředu reacaro, sedíš v nich pěvně, jsou pohodlnější a nekloužeš ze strany na stranu jako v těch klasických co má skoro každá A8 z t doby. Další věc-koukej na výbavu, servisy, př.náprava atd věe stojí a né málo, záleží na co jsi zvyklej. Není špatné webasto, ušetří ti to Kč od studených startů a hlavně pohodu vytopeného auta. Taky koukej na interiér na arvu kůže-nechod do černé kůže, má ji každej a trácí to na ceně. Na mobile.de si dej bacha, jedeš štreku pro staré auto někam ven a může se stát, že auto už nemusí být. Chce to víc zusšeností s koupě auta venku. Určo bych objel i tady pár osem, přeci jen těch aut je celkem dost. ztm čao.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.11. 2009
Příspěvků: 172 | Témat: 13

04.11 2009 10:59


Díky všem za vyčerpávájící odpověd. Zatím koukám a zjišťuji nějaký zkutečnosti o tomto voze.
Co ta přední náprava? Je to úplně jiná než na superba/A6 nebo třeba pašík? Protože cenově už jsou za snesitelné peníze. Co se týče automatu, tak se obávám i asi počítám, že příjde na repas. Co mám kamaráda v servisu, tak se mu tam vždy válejí tyto automaty a čekají na opravu. Někdy to je za 25tis, někdy i kolem pade. Záleží co se mění. Ono se na ty TT moc náhradních dílů nedělá, jen nějaká sada. Z dovozem ještě nevím jak bych to provedl. Asi individuální dovoz přes dovozce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.11 2009 19:55


honzza407sw:
Díky všem za vyčerpávájící odpověd. Zatím koukám a zjišťuji nějaký zkutečnosti o tomto voze.
Co ta přední náprava? Je to úplně jiná než na superba/A6 nebo třeba pašík? Protože cenově už jsou za snesitelné peníze. Co se týče automatu, tak se obávám i asi počítám, že příjde na repas. Co mám kamaráda v servisu, tak se mu tam vždy válejí tyto automaty a čekají na opravu. Někdy to je za 25tis, někdy i kolem pade. Záleží co se mění. Ono se na ty TT moc náhradních dílů nedělá, jen nějaká sada. Z dovozem ještě nevím jak bych to provedl. Asi individuální dovoz přes dovozce.


Přední náprava je téměř totožná, s tím rozdílem že st.model má jiné horní rameno a snad průměr některého z čepů jiných (asi sp.ramen). U novějšího modelu je jiný typ horního ramene oproti st.modelu.

Z automatů se nejvíce sypou ty staré 5kvalty, kupodivu 4kvalty staršího data vydrží daleko více. Taky je třeba se o to starat, měnit filtr s olejem a jezdit častěji klidnou jízdou než pořád pod plynem.

Na ten dovoz bych se asi vysral, kolikrát se i nám stalo že jsme vyrazili pro 2roky starou octávku, auto podle popisu téměř nové, nebourané, po příjezdu jsme byli v šoku a museli jsme hledat jinde po německu. Už se nám i stalo že po příjezdu němec řekl auto prodané. Nikdy nevíš co to daný dovozce doveze, auto nevidíš až dorazí sem, zaplatíš za to balík a budeš mít staré auto do kterého stejně nacpeš tak jako do toho koupeného v čechách. Navíc model 4E už šel taky z cenou dolů a jde sehnat od 300tis nahoru. A8 si kupují většinou lidé co jezdí km a potřebují to ztrávit v pohodlí a komfortu tak jak u ostatních značek a jejich vyšších tříd. Určo bych radši tady u nás objel co nejvíce osem a koupil tady nějakou a radši do té zainvestoval. Dohromady tě to nevyjde zdaleka ani na ty prachy jak nějaká leštěnka bůhví v jakém stavu venku a ještě tam strčíš plyn. Nikdy nevěř fotkám a už ne popisu auta od někoho kdo ho prodává...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email