Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 7
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

30.10 2009 21:07


čaute, zdá se mě že moje audina hrozně málo topí, když dám na klimě třeba teplotu na plno a ventilaci tak na pulku tak furt fouká takovej chladnější vzduch nikdy není tak teplej jak bych si představoval? to tak je u B5 nebo je zasranej radiator topení a necirkuluje přes něj voda? Máte s tím někdo zkušenost?
nahoru

sponzor





30.10 2009 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

30.10 2009 21:21


no já když dám topení na full tak se nedá v tom pařáku vydržet ... máš dost vody v expanzce ? případně druhá věc musí ti při zahřátém motoru držet okruh tlak .. (víčko expanzky..?!)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

30.10 2009 21:27


hladinu mám pad max, tohle všechno splňuji, a samozřejmě že motor mám zahřátej na 90°C, aby nějací vtipálci nenapsali že musim mít zahřátej motor!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.10 2009 9:36


THOMASLO: Ešte môžeš mať nefunkčnú klapku ktorá mieša teplý/studený vzduch. Vyskúšaj ísť na VAG a preveď test akčných členov, prípadne či tam nebude zaznamenaná nejaká porucha.
Ak toto bude všetko OK tak pravdepodobne to bude zanesený radiátor. Nájdeš tu témy: ako podľa objemu sa dá skontrolovať či je radiátor zanesený alebo nie, ďalej ako dá vyčistiť v kyseline a aj ako ho vymeniť
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

31.10 2009 10:02


Taky resim ten samy problem uz po druhe, loni v zime sem to poradne proplachl tak ja to tady popsal REMZI, a auto topilo skvele ale cim dal tim min a az zas se v tom neda v zime sedet! chci se zeptat panove sou radiatory na vsechny B5 stejny???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

31.10 2009 10:22


tak na diagnostice jsem už byl, je pravda že něco s klimatizaci tam bylo, ale už nevim co přesně. to mě zrovna netrápilo tak jsem tomu nevěnoval pozornost. ale když dám vnitřní okruh tak je to to stejný, a když dám studenej vzduch tak jde ledovej jak má, jedině že by pořádně nedovřela! Vyčistit bych ho vyzkoušel no, ale měnit se mě nechce, to je celá přístrojovka ven a už jsem to jednou dělal na jiným autě co mám a je to ta najhorší práce co může být, rozvody a takový věci je proti tomu hračka"
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.10 2009 12:03


Stillman:
chci se zeptat panove sou radiatory na vsechny B5 stejny???


Vyzerá že aj áno, ale každopádne by som to preveril podľa auta na ktoré to ideš dávať.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.10 2009 12:10


THOMASLO: Môžeš si to skúsiť premerať podľa tohoto príspevku:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

A hneď potom aj vyčistiť podľa tohoto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





31.10 2009 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

31.10 2009 13:00


flashmajster:


Vyzerá že aj áno, ale každopádne by som to preveril podľa auta na ktoré to ideš dávať.

No me se prave ted stalo ze sem do autocory poslal VINKO a potreboval sem motorek ventilatoru a prisel trosku jinej, tak sem musel obednat primo ve skodovce ze to je nejakej atyp!!!!! ale ty radiatory si myslim ze budou stejny!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 2

31.10 2009 18:45


Měl jsem taky takový problém,nakonec jsem zjistil že je v prdeli termostat po výměně v poho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

01.11 2009 12:31


Termostat e dobrej to vim, to zjistíš lehce, a dneska jsem odpojil hadice protahl vodou, vytekla z toho trošku kalná voda, a topí to trošku líp, ale furt to není ono takže kupuju kyseliny a pujde se na věc, je to jasný!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 5

01.11 2009 17:55


Hoj mněl jsem stejný problém,tak jsem sundal hadice z topení a narval tam zahradní hadici a pořádně to proplách no tekl z toho pěkný hnus,a teď to topí super.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.9. 2007
Příspěvků: 9 | Témat: 0

23.11 2009 23:11


Jo jo taky mi moje B5 málo topí (skoro vůbec). Bylo mi řečeno vyměnit termostat nebo může být v pr.... jedem z motůrků climatroniku. Tak nevím. Vyměním termostat a uvidim. Snad to pomůže.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.11 2009 23:35


Vojtis: Ak ti ukazuje teplota na palubovke 90 stupnov a nieje problem motor zohriat tak termostat nebude zlý. A aj keby mal motor 60 stupnov tak to bude kúriť takže určite to nebude kvoli termostatu.
Motorček by si mohol mať zlý, vyskúšaj si pozrieť zozadu prostredneho panelu (za rádiom) či sa všetky klapky hýbu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

25.11 2009 21:20


Hoši měl jsem úplně stejnej problém. Zkoušel jsem kde co i kyselina proběHLA*, ale nic nepomohlo. Jediný účiný je vyměnit radiátor topení, už to mám za sebou. Teď to topí jako ďas a práce to zase tak špatná neni, dělal jsem horší věci. Tak pic a pevný nervy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

26.11 2009 19:17


remix: remix:
ahojte, tak já jsem ted řešil ten samý problem a chyby byla v radiatoru topeni. Tak jsem ho pořádně kyselinou pročistil a hned to bylo supr. Jak vidím tak je to u B5 častý problem.Nějak se to často zasírá. Tak to pořádně propláchni...
nahoru

sponzor





26.11 2009 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

27.11 2009 23:05


Proplachoval sem taky a stejne je to jen chvilkova zalezitost!
Ted mam vymeneny radiator, rano nastaruju neztihnu ani dokourit a auto topi jak ďas... konecne nemusi jezdit v kulichu a vataku v aute
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

28.11 2009 20:47


Stillman:
Proplachoval sem taky a stejne je to jen chvilkova zalezitost!
Ted mam vymeneny radiator, rano nastaruju neztihnu ani dokourit a auto topi jak ďas... konecne nemusi jezdit v kulichu a vataku v aute

to verim no, o penize by me neslo, ale nemam fakt chut to komplet cely rozdelavat, to je hrozna prace! vycistil jsem topilo to dobre ale uz to zase topi malo, takze to udelam jeste jednou poradne, necham tam cocacolu do rana a melo by to byt v pohode!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

28.11 2009 22:01


THOMASLO:

to verim no, o penize by me neslo, ale nemam fakt chut to komplet cely rozdelavat, to je hrozna prace! vycistil jsem topilo to dobre ale uz to zase topi malo, takze to udelam jeste jednou poradne, necham tam cocacolu do rana a melo by to byt v pohode!

No prave, za chvilku to zas bude tak kde si byl! Bud se do toho pust sam nebo to nekomu sver opravdu je to lepsi varianta...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2009
Příspěvků: 53 | Témat: 5

07.12 2009 14:50


o to nejde, to si udělám sám. Myslím si že za měsíc to bude zase znova.ale nemám na to teď ani náladu ani čas, stavím MK2 takže tohle na ježdění stačí, hlavně aby to topilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.10. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

17.12 2009 0:36


THOMASLO:
o to nejde, to si udělám sám. Myslím si že za měsíc to bude zase znova.ale nemám na to teď ani náladu ani čas, stavím MK2 takže tohle na ježdění stačí, hlavně aby to topilo.


Já jsem řešíl to samé prostě to netopilo tak jsem dělal proplachy a měríl objem
topení a vše bylo ok a nakonec jsem přišel na to , že mám na vodní pupě volnou vrtuli a protáčela se na hřídeli tkaže nevytvářela ten správný tlak a topení se stíhalo ochlazovat po výměně super.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 76 | Témat: 15

18.12 2009 6:25


Čus klubáci.

Mě audi A4 B5 98 81kW, automatická klima nechce topit vůbec:-(

Potřebuju od Vás chlapi poradit, protože tady na Valachách je -15 a v autě se nedá sedět

Dneska jedu do Ovy a asi chcípnu.

Mimochodem, ve středu jsem ujel asi 60km... a s toho dvakrátzastavil a zdechl motor, po druhém nastartování už to zázrakem začalo topit!!:-/

Poradte prosím...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.12 2009 8:32


Respect: A funguje ti větrák klimy? Mě taky občas zlobil - po startu kolikrát vůbec nenaskočil. Pak jsem jednou vjel do díry a najednou sepnul. Od té doby jsem v zimě po každém startu mlátil pěstí do palubky... 2 roky mi to tak vydrželo. Ale lepší je ho vyměnit.

Nicméně pokud se větrák normálně točí, tak je problém jinde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

21.11 2013 18:14


Čaute všichni

vím že je to starý téma ale nechce se mi kvuli tomu otevírat nový vlákno, jelikož právě měním radiátor ve svojí B5 a zjišťuju co je to za pakárna. Mimo to že auto místo topení spíš mrazí tak mi začal nedávno blikat display climatroniku....

Jak proč kdy kde co??.... sem z toho špatnej protože se semnou hádá a nechce vůbec (kromě nastavení jak moc bude foukat a teploty) spolupracovat. Tudíž nejde nastavit kam si pustím vzduch ani vnitřní okruh ani nic takovýho :-/

Má s tím někdo zkušenosti?... začalo to dělat po to co mi můj "mechanik" měnil těsnění na vaně a nechal vyset celou chladičkovku jen na drátech a hadičkách -_-

Jestli někoho něco napadá budu vděčnej za každý názor
nahoru

sponzor





21.11 2013 18:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.11 2013 18:21


Luckys: pokial si dobre pamatam tak to robí teplotny senzor, ktory je pred chladicom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

21.11 2013 18:56


flashmajster: trochu jsem cekal tuto odpoved no skusim na to mrknout diky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

04.12 2013 17:44


Abych se vyjádřil k řešení mého problému tak byl blikající a nespolupracující Climatronic* způsoben jeho smrtí... žádné čidlo, žádná klapka ale climatronik K.O. vyřešila to výměna za jinej a autí už vesele topí
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.12. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

31.12 2015 0:40


zdravim. prave jsem si opravil blikajici, ci spis skoro mrtvy display climatroniku.
chtelo to jen prepajet vsechny piny na bilem konektoru mezi displayem a deskou. taky jsem odmastil pripojeni displaye k desce, takovy ty silikonovy proužky.
navod je tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.6. 2021
Příspěvků: 104 | Témat: 6

12.11 2021 16:23


Lacik (17.12 2009 0:36) orig :


Já jsem řešíl to samé prostě to netopilo tak jsem dělal proplachy a měríl objem
topení a vše bylo ok a nakonec jsem přišel na to , že mám na vodní pupě volnou vrtuli a protáčela se na hřídeli tkaže nevytvářela ten správný tlak a topení se stíhalo ochlazovat po výměně super.


Ahoj,

mě to taky málo topí. Tak jsem to chtěl nejdříve odvzdušnit. Zjistil jsem, že jsou rozpraskané tý vývody radiátoru na které jsou nasazené hadice. Takže topení se bude stejně měnit.
Ale hlavně jsem zjistil, že i když sundám obě hadice z radiátoru tak to na volnoběh teče jen takovým čůrkem. Takže evidentně není tlak z čerpadla, nebo je to někde přicpané.
Nějaký nápad jak skouknout to čerpadlo? Sundal bych ho, ale co jsem četl, tak je tam problém s těsněním, které bych nejspíš před touto akcí potřeboval nové.

Jinak auto se i v těch největších hicech nepřehřejvalo. Drží stabilně podle ručičky na budíkách skoro 90°C.

EDIT: a podle výkresu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


je tam paraelně zapojená nějaká krabička. To je co?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.11 2021 7:53


krabička je výměník tepla Olej/Voda.

To, že ti budíky ukazují stabilně 90, nic nevypovídá. Ručička se na této hodnotě ustálí, pokud je skutečná teplota chladící kapaliny v rozmezí 70-105st. Je to pitomé, ale podle ukazatele teploty v budíkách nejde absolutně poznat, že se děje něco s chlazením.

Záleží jaký motor ohledně té vodní pumpy. Některé motory mají pumpu mimo blok, některé ji mají v rozvodech.

EDIT: pokud se bavíme o AFN, tak ten má pumpu mimo blok.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email