Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 6
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Jaky motor TDI u A4?
tagy: wiki: TDI...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 7

29.10 2009 17:59


Chtěl jsem se zeptat jaky motor u modelu A4 TDI v rožpětí r.v. 2004 - 2007, by jste mě doporučili? Slyšel jsem že motory 2.0TDI s výkonem 103kW a 125kW nejsou moc vychytané motory a mají dost poruch a naopak zase motor 1.9TDi 96kW prý je hodně dobrý motor. Chěly bych koupit A4 s TDI motorem a nevím do jakýho jít tak prosím o pomoc.
Díky
nahoru

sponzor





29.10 2009 17:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

29.10 2009 18:06


myslim ze sis odpovedel sam uz,..96kw quattro JAK SE RIKA VSETKO DOBRE,,..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 18:08


Myslim že stačí pročíst forum a získáš hodně informací. nedá se jednoznačně říct tenhle jo tenhle ne, já mam třeba 2.5TDI, jsou lidi co tu o něm píšou ani zadarmo, a já sem s nim spokojenej. vždycky záleží po kom auto koupíš, jak jezdil a staral se.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

29.10 2009 18:11


deejayvenca:
Myslim že stačí pročíst forum a získáš hodně informací. nedá se jednoznačně říct tenhle jo tenhle ne, já mam třeba 2.5TDI, jsou lidi co tu o něm píšou ani zadarmo, a já sem s nim spokojenej. vždycky záleží po kom auto koupíš, jak jezdil a staral se.

HELE tak VENCA ma taky pravdu-kazdemu co jeho jest a ja bych asi uprednostnil 132kw ale ten nevim jestli tam jeste je pak a do kdy,..ale tech 96kw tj proste volba rozumu ne srdce,..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

29.10 2009 18:38


problem ale je, ze do B7 se 96kw uz nedavala, takze to ti taky trochu vyber zkomplikuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

29.10 2009 18:41


a jeste taky pozor na DPF
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

29.10 2009 18:49


Do B7 se dávala 1.9 TDi 85 kw.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 18:50


valcha ale furt PD ne?
nahoru

sponzor





29.10 2009 18:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

29.10 2009 18:54


Asi jo.A to je špatně?Však 96kw je taky PD.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

29.10 2009 19:07


valchaaa: Není lepší jak CR. Zlatej chrochták Ale já diesel nemusim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 21:19


neříkám že je to špatně, co se týče údržby asi nejlíp je na tom stará rotačka, pak už je to jedno
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

29.10 2009 21:57


deejayvenca:
valcha ale furt PD ne?


jojo, PD, sam mam 85KW PD v B7 2006
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

29.10 2009 21:58


deejayvenca: naprosto souhlasim, rotacka nadevse!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

30.10 2009 12:13


pokud vím,tak se pak vraceli k osvědčenýmu systému common rail.já bych volit tento motor.ale je to věc názoru...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.10 2009 12:36


k systému common-rail se nemohli vracet, protože systém CR přišel a nahradil PD.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

30.10 2009 12:43


nejsem žádnej znalec,ale jen říkám,že jsem to tak slyšel.měl jsem PD a říkám,že bych už nechtěl.ale zase fakt,že to byl passat 2001.asi už to trošku vymakali...
nahoru

sponzor





30.10 2009 12:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 723 | Témat: 15

30.10 2009 22:01


deejayvenca:
k systému common-rail se nemohli vracet, protože systém CR přišel a nahradil PD.



no ale andreas nema az tak uplne nepravdu, pretoze common-rail sa nachadzal uz vo faceliftovej A8 D2 v 3.3TDi, takze v podstate to navrat je:D
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 7

31.10 2009 7:22


Jo to vím že do B7 se nedávál motor 96kw a to takyprávě zvažuji zda jít radši do B6 poslední model, tudíž myslím že je to r.v. 2004 nebo zkusit třeba B7 v r.v. 2006 a motor 2.0TDi 103kw.No taky vždycky se nedozvíš jak kdo s tím jezdil pokud to vyloženě nekupuješ od někoho koho znáš.
Sám nevím do čeho jít, zda to či to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.10. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

02.11 2009 19:24


A co takhle B7 3.0 TDI, 6 válec 150kw? Na to jaký je to obsah tak moc nežere
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.11 2009 20:12


Ten 3.0 TDI by se mi moc líbil,jediný co odrazuje je to PR,jinak nemá chybu.Tahne krásně odspodu jako ta 96kW a ne jako 2.0 nebo 2.5 TDI,ty se musí víc točit a o spolehlivosti nemluvě.Vůbec bych se toho nebál,nemá nic s 2,5 společnýho,je to odzákladu jinej motor a hlavně má rozvodové řetězy a né řemeny a je to CR,a spotřeba je taky trošku jinde.Problém je že jich moc není a když nějakou najdeš tak má moc nalítáno.Je to asi jediný CRko co něco vydrží,protože většínou po 200t jsou všechny CRka většinou po smrti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

02.11 2009 22:19


pasa:
Ten 3.0 TDI by se mi moc líbil,jediný co odrazuje je to PR,jinak nemá chybu.Tahne krásně odspodu jako ta 96kW a ne jako 2.0 nebo 2.5 TDI,ty se musí víc točit a o spolehlivosti nemluvě.Vůbec bych se toho nebál,nemá nic s 2,5 společnýho,je to odzákladu jinej motor a hlavně má rozvodové řetězy a né řemeny a je to CR,a spotřeba je taky trošku jinde.Problém je že jich moc není a když nějakou najdeš tak má moc nalítáno.Je to asi jediný CRko co něco vydrží,protože většínou po 200t jsou všechny CRka většinou po smrti.


Nesouhlasim s tebou v tvym mínění o 2,5 a 2,0TDI. Ten třílitr je paráda,ale jak můžeš vychvalovat 1,9 a říkat že 2,0 musíš točit jako 2,5,nepřepsal ses???? Vždyť je to hovadina? 2,0 motor,je víceméně silnější verzí 1,9,přešlo se k ní stejně jako u passatů a většiny aut. Mam doma 2,0 a 2,5,takže mam srovnání a máš pravdu,2,5 točit musíš,ale má zase krásnej zvuk a sílu,nehledě ve vyšších rychlostech,ten motor mam moc rád. 2,0 je naopak hodně živej od spoda,úplně jiný chování než 2,5,takže bych ho přirovnal k 1,9. Píšeš jak kdyby 2,5 byl nějakej nepovedenej,mam motor AYM,najeto 190 tis,motor má krásnej chod,nejde o to,že je to prostě sračka,ale o to,jak se s tim jezdí a kdo tomu má vztah a ten motor neničí. Jinak já osobně kdybych jezdil víc po městě,tak bych bral 2.0,na dálnice a svižnější silnice 2,5,tim nechci říct že je 1,9 špatná,jen mi přijde kravina si kvůli 1,9 kupovat B6,když může mít 2,0 v B7
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.11 2009 22:24


nechápu proč někdo řeší u audiny povinný ručení když rozdíl mezi jednotlivýma kubaturama je pár stovek měsíčně .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

02.11 2009 22:27


deejayvenca:
nechápu proč někdo řeší u audiny povinný ručení když rozdíl mezi jednotlivýma kubaturama je pár stovek měsíčně .


A u havarijky pár tisíc[/akimg]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.11 2009 22:31


toxs: Nezlob se že budu oponovat ale ta 1.9 jde ospoda znatelně líp než ta 2.0 ,hlavně ti to potvrdí ti co hodně jezdí po městě,znám dost lidí co se vracelo z 2.0 zpět k 1.9.Ten 8mi ventil ještě šel ale ten 16ti ventil nic moc a spolehlivost taky nic moc,problémy s praskajícíma hlavama a dvojitejma vačkama,hlavně ty rolny na vahadlech ventilů.Dvoulitra jsem měl jako služebáka a je fakt že ta 1.9 v otáčkách umírá dřív ale jde znatelně líp odspoda,skoro nepoznáš nástup turba a spotřebou je na tom taky líp.
nahoru

sponzor





02.11 2009 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.11 2009 22:32


to nevim. to sem nezkoumal. ale rozhodně nechápu že jediný "proti" proč nekoupit třílitr někdo uvede vysoký povinný ručení, tak buď mam na to auto čtvrt mega a na jeho provoz a pak už neřešim jestli budu platit ročně 7 nebo 10 tisíc, no a nebo na to nemam a neřešim to. jinak já platim 15 tisíc povinný + havarijka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.11 2009 22:38


Teda nevim kde žiješ ale já platím poviný s havarijkou 25 a to mám jenom proti krádeži.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

02.11 2009 22:39


pasa:
toxs: Nezlob se že budu oponovat ale ta 1.9 jde ospoda znatelně líp než ta 2.0 ,hlavně ti to potvrdí ti co hodně jezdí po městě,znám dost lidí co se vracelo z 2.0 zpět k 1.9.Ten 8mi ventil ještě šel ale ten 16ti ventil nic moc a spolehlivost taky nic moc,problémy s praskajícíma hlavama a dvojitejma vačkama,hlavně ty rolny na vahadlech ventilů.Dvoulitra jsem měl jako služebáka a je fakt že ta 1.9 v otáčkách umírá dřív ale jde znatelně líp odspoda,skoro nepoznáš nástup turba a spotřebou je na tom taky líp.


Možná že jde ta 1,9 o něco líp,než 2,0 neznam moc tu 1,9,ale určitě bych ten motor srovnával spíš s 1,9 a netvrdil že má blíž k 2,5,protože tak to podle mě neni a pokud jo,jak píšeš,tak si nedokážu představit jak by musela vystřelit. Uvadá dřív a ten 2,0 taky uvadá a 2,5 si klidně brumlá a jede a jedu,proto mam ten motor rád,ale pravda je,že do města to neni
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

02.11 2009 22:41


pasa:
Teda nevim kde žiješ ale já platím poviný s havarijkou 25 a to mám jenom proti krádeži.


A já platim plnou palbu s krádeží,vandalismem,připojištěnim skel,živelnýma pohromama atd 32 000 a to mam ještě bunusů spousty,páč známá děla u kooperativy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.11 2009 22:49


Tak si pořádně přečti smlouvu o vandalismu,je to na ho.. už jsem na to taky dojel a taky u kooperativy a teď u český dvojnásob,když poškození při vykradení klasifikuje jako vandalství.Jinak co se týče bonusů ,tak jsem musel to pokračovat u auta u kterýho jsem dvaroky vynechal protože v tý době jsem měl ještě auto na kterým byl max bonus a díky tý dvouletý přestávce jsem byl pomalu na začátku za 9 litrů a vypovědět to můžeš až po roce,docela to maj všiváci dobře ošetřený.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.11 2009 22:50


pasa: mam to napsaný vlevo od textu opravdu platim 15 142 Kč Ročně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email