Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 8
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

29.10 2009 16:20


Hoj přátelé, chtěl bych se zeptat jestli tu mezi námi není někdo kdo má EGR* ventil deaktivovaný anebo zablokovaný záslepkou - ventil recirkulace výfukových plynů. Mělo by to zajistit čistčí sání a taky snížení spotřeby o 0.5 až 1 litr na 100 km, v důsledku více kyslíku při spalování, když se zamezí nasávání již spáleného vzduchu z výfukovéhoho potrubí. Má s tím někdo zkušenosti? Přemýšlím že bych dal EGR* off na A6 2.5 TDI* 110kw. Díky za odpovědi.
nahoru

sponzor





29.10 2009 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

29.10 2009 16:28


ja se chystam na to to zaslepit jenom z principu...
ale necekam ze by se nejak dramaticky snizila spotreba
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 16:31


u 1.9 TDI* sem to měl , rozdíl sem nepocítil. Ale u 2.5 TDI* se to moc nedoporučuje. Jestli to někdo provedete, písněte pak sem, jak to dopadlo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

29.10 2009 17:43


deejayvenca:
Ale u 2.5 TDI* se to moc nedoporučuje

A z jakýho důvodu se to nedoporučuje? O tom sem nic neslyšel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.10 2009 17:54


Já sem se na to tenkrát někoho ptal. už nevim koho, ale někdo z AK kdo se dvapůlkama zabejvá a řek mi ať to nedělám , že je pak hnusnej zvuk, že stačí jenom pořádně vyčistit sání.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

09.11 2009 19:06


ja ho zaslepil asi pred tydnem a zadnou zmenu jsem nepozoroval!jak v tahu tak ve spotrebe!Nicmene mi to bylo doporuceno pri precipovani motoru (uz kvuli udrzeni cistoty saciho potrubi)a prej by to melo lepe tahnout od spodu,ale jak rikam zadny zazrak to neni:)
nahoru

Anonymní





09.11 2009 19:30


Honza P:
ja ho zaslepil asi pred tydnem a zadnou zmenu jsem nepozoroval!jak v tahu tak ve spotrebe!Nicmene mi to bylo doporuceno pri precipovani motoru (uz kvuli udrzeni cistoty saciho potrubi)a prej by to melo lepe tahnout od spodu,ale jak rikam zadny zazrak to neni:)


EGR* je v tahu zavreny, otevira se jen na volnobeh aby snizil emise NO2. Takze to ma vliv jen na emise a hlavne zasvinovani saciho potrubi bordelem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

13.11 2009 9:29


FrantaCech:
EGR* je v tahu zavreny, otevira se jen na volnobeh aby snizil emise NO2. Takze to ma vliv jen na emise a hlavne zasvinovani saciho potrubi bordelem.

Jo, EGR* je opravdu v tahu zavřený, slyšel jsem ale že je otevřený i v nižších otáčkách do 2000 rpm. Když se pak jezdí v nižších otáčkách, nějaký efekt by to mít mohlo. Jinak na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
u 1.9Tdi 66kW & 81kW udávají opravdu snížení spotřeby o 0.5L /100km a víc. Otázkou je, jestli je to průkazný, anebo jen marketingovej tah..
nahoru

sponzor





13.11 2009 9:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

19.11 2009 20:42


No já jsem řešil zaslepení s Vlastou. Mám to na 2,5 TDI* 132 kW. Jediný příNOS* bude asi to čisté sací potrubí. V jednom servisu mi říkali, že to dělat nemám. Prý se jim pak vracelo 40% oktávek s poškozeným turbem. Co je na tom pravdy nevím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

19.11 2009 20:47


ja mam EGR* off skoro odkedy mam auto ale jemne malimko mozem povedat, ze je na spodku trosku ina reakcia motoru ale zazrak to nieje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 5

19.11 2009 21:39


To já mám EGR* rozbitý,alespoň to hlásila diagnostika. Radil jsem se s klukama z powerdieslu a jetoprý lepší vyřadit. Prý se stím šetří motor. Bohužel kamošměl jen zkušenost s 1,9 TDI* ajá mám 2,7 TDI*. Zítra snad budu vědět víc.Dám vědět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.11 2009 21:55


u 2.7 TDI* ti rj na 99% pozna ze je EGR* off a bude ti to padat do nouzaku...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

20.11 2009 10:30


vlasta:
u 2.7 TDI* ti rj na 99% pozna ze je EGR* off a bude ti to padat do nouzaku...

Přesně tak, bude nouzák.. Ale jde to odstranit softwarově, aby ŘJ nic nepoznala. Stojí to zhruba 2k. Dělá to Dieselpower.
Jinak EGR* už mam off - jenže zároveň s chipem, takže to jednotlivě posoudit nemůžu. Jinak tah odspodu je o mooc lepší (už od 1500 rpm) a žere to zhruba o 0.8 litru míň na 100 km zatim - ale je to chip+ vyplý EGR* dohromady, takže vypovídající hodnota malá..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.11 2009 12:59


Ma to vliv na zahrivaci proces motoru, se zavrenym EGR* se motr zahriva dele - tim padem taky vyssi opotrebeni motoru. Taky to vice smrdi..


vyhodu uz jsou to 10 x zopakovane . nezanasi se saci soutava, Turbo* nehazi do nouzaku tolik ECU* atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

24.11 2009 21:18


Delší zahřívání zní celkem logicky. Ale myslim si, že pokud člověk není magor a nevytáčí studenej motor tak by to zásadní vliv mít nemělo. Co se týče chip, hodně jsem četl, že se to u 2,5 moc nedoporučuje (mám AKE 270 tis km). Až něco najedeš, dej vědět jaký to je. Zátah od 2000 je fakt peklo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.11 2009 21:23


peklo je spíš zátah do 2000 ot
nahoru

sponzor





24.11 2009 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

25.11 2009 21:39


mno záleží spíš na tom jak si to co jsem napsal přebereš. Myslel jsem tím, že je špatný, že to začíná táhnout až od 2000. To je to jediný co mě na tom autě se...e. Manželky golf táhne hezky odpodu, ale zas mu chybí asi metr dýlky,spousta vnitřního prostoru, 66kW výkonu a dva válce.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.11 2009 9:24


Jak to tedy zaslepit? Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

28.11 2009 20:59


Chlapi chtěl bych na svém autě zaslepit EGR*.Ale raději to svěřím někomu kdo ví jak na to je tad někdo z Ostravska kdo by se do toho pustil?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

30.11 2009 12:58


NOVON:
Jak to tedy zaslepit? Díky

Návod s fotkama na zaslepení EGR*:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak doporučuju EGR* zaslepit - softwarově anebo záslepkou, jedině tim získáte..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

30.11 2009 13:32


A aky vplyv ma zaslepenie EGR* na opotrebenie katalyzatora?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

30.11 2009 14:29


wakko:
A aky vplyv ma zaslepenie EGR* na opotrebenie katalyzatora?

Řekl bych že malej vliv - na Dieselpoweru s EGR* off jezdí všichni už roky, a nějakou zvýšenou úmrtnost katalyzátorů jsem nezaznamenal. Technická je taktéž naprosto bez problémů - prověřeno.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

30.11 2009 14:36


gwynn:
nějakou zvýšenou úmrtnost katalyzátorů jsem nezaznamenal

Asi ich aj tak maju vykuchane Ale hej, nemusi to mat velky vplyv, aj tak to hra ulohu len na volnobehu, a AUDI nie je na to aby stalo na mieste (jedine v servise)... Na EK to tiez nebude vadit, emisie sa meraju ked je motor v otackach.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.12 2009 22:38


Něco k tématu od D-F.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





07.12 2009 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

08.12 2009 9:44


Zdravím.
Poté co jsem viděl následující obrázky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

jsem taky začal vážně přemýšlet o záslepce a následném softvypnutí.Samosebou to platí hlavně pro diesely(mám benzin 2.O TFSI*), jenže díky docela brutální spotřebě a relativnímu přebytku výkonu jezdím dost často pod 2K otáček, což je dobrý zákvas na problémy právě v této oblasti. Má někdo větší zkušenosti s benzínem? Mě se jeví jako ideální kompromis právě toto, btw dokonce oficiální řešení:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

15.12 2009 0:51


Lumpiq:
Ma to vliv na zahrivaci proces motoru, se zavrenym EGR* se motr zahriva dele - tim padem taky vyssi opotrebeni motoru. Taky to vice smrdi..


vyhodu uz jsou to 10 x zopakovane . nezanasi se saci soutava, Turbo* nehazi do nouzaku tolik ECU* atd...


Tak ten smrad mozem potvrdit. Ma aj niekto dalsi taku skusenost? Smrdi mi to inak ako priatelkina 1,9 TDI*. Dokonca aj moja mala uz hovori ze "TATO FUUJ" ked mam nastartovane moje auto.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

11.02 2010 22:15


ahoj, chtěl bych si zaslepit EGR* ventil a chci se poradit jestli bude stačit jedna záslepka na EGR* a nebo bude lepší to zaslepit zvlášť na sání a u turba aby to vedení bylo zcela neprůchodné. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

12.02 2010 18:29


EGR* mam vyradene, ale na spotrebe som to nijak nepoznal. Praveze ho rozmyslam o5 sprevadzkovat. Mal som rozobrate sanie a bolo celkom ciste. Myslim, ze to sanie sa zanasa hlavne ked EGR* nepracuje spolahlivo.Smrad mozem potvrdit a aj podstatne dlhsie zahrievanie, co cez zimne obdobie neni nic moc.

2.5 TDI* V6
nahoru

Anonymní





12.02 2010 18:44


taky mám vypnutý EGR*, spotřeba neklesla, od spodu to možná malilililililililililinkatě víc jde, ale žádnej zázrak.. Taky přemejšlim, že to zaslepim zpátky, protože v zimě to je fakt horor, než se to auto ohřeje.. Pokaždý si šíleně nadávám, ale to čistý sání mi za to možná i stojí .
A hlavně auto mi před odpojením EGR* a vyčištěným sání čoudilo jako klasickej diesel, ale co jsem to vyčistil, tak si nezakouří ani když tomu dávám neskutečnou sodu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

13.02 2010 13:16


Mam zaskepeno a rozdil ve zvuku neni zadnej,jen ve smradu z vyfuku jinak spotreba ani zatah bez rozdilu,jen sem ho na zimu zase zapojil,pac mi prijde ze se to rychleji ohriva kdyz je funkcni
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email