Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 515 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 509
Uživatelů: 6
Celkem: 515

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.10 2009 18:20


Zdravím pánové. Mám ná Vás konkrétní dotaz/prosbu.
Koupil jsem si ojeté audi TT 1.8T(rok výroby 1999) a řeším zásadní problém s ukazatelem teploty a stavu nádrže, budíky mám jakoby posunuty o cca 1/4 až 1/2 polovinu stupnice,tzn. teplota se pohybuje od 100 do 120 stupnů a vždy když je ručička paliva na 1/2, tak se mi rozsvítí varování že mám natankovat a zbývá už jen cca 5-7 litrů v nádrži a naopak když natankuju plnou tak se ručička nějakou dobu úplně opírá o kraj budíku. Zajímalo by mě jestli s tímto máte někdo zkušenosti.
Ještě by mě eventuelně zajímalo jestli někdo nevíte o tom že by natohle mohla mít vliv třeba i slabá baterie.
Předem díky za Vaše zkušenosti.
nahoru

sponzor





22.10 2009 18:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

22.10 2009 18:36


Tak já třeba s ručičkou teploty nemám nic, ale ručka palivoměru je taky jakoby posunutá... Akorát si to čas od času rozmyslí a zajde i do první poloviny, většinou se ale hýbe od 1/2 k dorazu... Na vině prý může být potenciometr na plováku v nádrži. Rád se prý kazí.
Diagnostikou se dá otestovat palubka, jestli ručičky chodí v celém rozsahu. Pokud bude tohle dobré, hledal bych chybu v tom plováku. Dá se to prý proměřit osciloskopem. Známý s diagnostikou si na mě ještě čas neudělal tak ti neřeknu, čím to bylo způsobeno u mě...

když to vezmu úvahou, tak že by se ručka sama od sebe posunula přes ozubenou hřídelku se mě moc nezdá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

22.10 2009 19:13


slabá beterka na tohle vliv nemá.Až bude slabá tak to poznáš...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.10 2009 19:21


Díky za info,ale je mi právě divný že by mi tohle dělaly oba dva budíky i teplota i palivo zárověň tak přemýšlím kde by mohl bejt zakopanej pes. Protože vždycky když otočím klíčkem a budíky naskočí tak se oba nehorázně posunou a ani jeden mi nikdy nekles níž než pod 1/4 stupnice i když je prázdná nádrž a studený auto,což je divný. A tu baterku poznám přesně jak že bude vybitá? Mám totiž pocit že je vybitá a stará a už nemá potřebný napětí protože už je v autě podle všeho cca 3 roky a auto hůř točí Po výplatě možná budu kupovat novou,ale nevím co řešit dřív,protože auto si vyžádalo větší náklady na údržbu než jsem čekal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.1. 2008
Příspěvků: 164 | Témat: 5

22.10 2009 19:40


Mám podobný problém, pokud se njde někdo kdo ví co s tím, budu rád.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

22.10 2009 19:57


CiNiX: Pokud jsi nekde v Praze ci okoli, tak se muzeme domluvit a muzeme otestovat akcni cleny palubovky.

Mam kabel a VAG pro auta cca do roku 2004.

Minimalne tim zjistime, jestli se pohybujou v celym rozsahu. Muzeme kdyztak zkusit vycist i chyby at vis, co vsechno se deje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.10 2009 20:33


Díky za nabídku,ale jsem z okolí Brna
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

22.10 2009 20:52


CiNiX: jj, prvotní náklady po koupi ... já jsem už na 40
nahoru

sponzor





22.10 2009 20:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

22.10 2009 21:19


Neni to posunuta ručička je to prostě nějaka chiba v budikach mne tady unas jeden měnil motorky na těch budikach chvily to jelo a pak zas totež
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

23.10 2009 8:30


jj budiky KO, nechat opravit nebo koupit jine, nekolikrat opakovane tema, jedna z nevychytanych much prvnich TT
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 1

23.10 2009 11:24


Jejej,špatný budíky? hmm no to abych začal šetřit,prve zkusím vyměnit baterku a pak uvidíme,doufám v zázrak
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

23.10 2009 13:01


Baterkou to určo nebude
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

23.10 2009 13:08


ja mam tento problem pol roka a kaslem na to, nech si ukzauju co chcu, spotrebu sledujem podla palubneho PC, a z teploty si vzdy odratam 25 stupnov a viem kolko mam
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

23.10 2009 23:14


xark:

mě to třeba u palivoměru krapete štve, protože třeba naberu do plna a za 2 dny se plovák zblbne a zahlásí mi prázdnou Vím, že najedu kolem 800-900 km na nádrž, ale když se mi jednou vynulovaly budíky (asi zase nějaká chybka) tak jsem byl v prdeli a měl strach abych nezůstal viset
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 134 | Témat: 28

24.10 2009 22:01


Přesně tohle samé jsem měl já, špatné budíky to jsou, respektivě čip na nich zezadu, který stačí vyměnit, pár borcu to tady umí, já koupil za 22 origo nové, a mám klid a záruku 2 roky od Audi. Jinak dokud jsou to jenom ručirky tak je to ok, ale jakmile začne problikávat display na přístrojovce, ej to v háji a časem vůbec nenastartuješ
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

25.10 2009 9:34


kontaktuj uzivatele Lumpiq nebo Satas
nahoru

sponzor





25.10 2009 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

25.10 2009 16:37


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jedny budiky za 1500, zkus se optat jaka je jejich kondice
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

27.10 2009 10:43


Hans: ale palubne PC ti predsa povie kolko mas dojazd, co je este presnejsie ako rucicka... a mne zase ukazuje asi o 30% viac, takze aj ked mamskoro prazdnu nadrz tak mam pohodicku a ukazuje ze mam este kopec casu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

27.10 2009 14:00


xark:

nemám palubní PC takže jsem namydlený, ale mám ještě jedeny budíky doma, tak to zkusím vyměnit. Teď mě ale napadá v nich je uložený immobilizér ne? Takže když je vyměním, tak zase nikam neodjedu, sakra práce
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

27.10 2009 16:23


Hans: som myslel ze vsetky audi od neviem ktorerho roku maju palubne pc, a ty mas celkom novy kus...
s tymi budikmi je to nanic... dnes mi klesli otacky na neutrali na nejakych 100 (obvykle 500) a neviem ci je to zlymi budikmi alebo problem je inde
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

27.10 2009 21:07


xark:

njn bohužel tam jsou budíky bez...a to to není social edice. Je to škoda, přemýšlel jsem nad úpravou, ale zatím nejsou prachy ani na nutné opravy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.10 2009 21:24


u TT jsou magneti marelli, takzvana francouzska pomsta, nekdy se u nich stava, ze se rucicky posunou a je potreba je zkalibrovat....

co me ale zarazi je to palivo a hladove oko, to s rucikou podle me nesouvissi..to bude jeste problem nekde v plovaku ci na procesoru...to se da zjistit z merenych hodnot, kolik ten potenciometr v nadrzi dava..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

27.10 2009 21:40


Lumpiq:

mno kolega z práce co dělá diagnostiku, říkal, že to vypadá na ten plovák, že se dá poměřit osciloskopem, jenom si na mě nějak ne a ne udělat čas
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.10 2009 23:34


osciloskopem plovak??? nemyslel digitalnim merakem, ohmetrem ? osciloskopem se meri napeti v zavislosti na casove ose....
nahoru

sponzor





27.10 2009 23:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

28.10 2009 7:40


musim povedat ze ma celkom udivuje ako sa tento znamy problem riesi vsade inak.. na UK fore pisu ze tento problem je tak znamy ze samotna audi do roku vyroby asi 2004 vymiena nejaky DASHPOD zadarmo ktory sposobuje tieto chyby na budikoch...
.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


az chcete tak vam to zbezne prelozim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.10 2009 12:00


dashpod jsou podle me ty tri budicky, nevim jak by to s tim souviselo - nemam cas to vse studovat tam...ale je to mozne

u MM hodne odchazi motorola procesory nebo vznikaji na nich studenaky, meni se pak...nicmene nebylo by to prvni TT, u ktereho jsem resil posunute rucicky, takze bych zacal kalibraci a pak hledal na plovaku, pripadne SW/HW budiku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

28.10 2009 12:31


a v cim moze byt ze raz mam na neutrali 500 otacok, inokedy 1000... moze byt budik zly alebo motor moze mat raz take a raz take otacky? teda neskace to hore dole, ale raz po nastartovani je to tak a inokedy inak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.10 2009 13:14


to se da vycist vagem z rj jednotky, jake ma otacky a porovnat s rucickou...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2008
Příspěvků: 28 | Témat: 4

21.02 2011 11:34


Lumpiq:
u TT jsou magneti marelli, takzvana francouzska pomsta, nekdy se u nich stava, ze se rucicky posunou a je potreba je zkalibrovat....

co me ale zarazi je to palivo a hladove oko, to s rucikou podle me nesouvissi..to bude jeste problem nekde v plovaku ci na procesoru...to se da zjistit z merenych hodnot, kolik ten potenciometr v nadrzi dava..


taky mam posunuty rucicky - palivomer - cca 1/4 a výs - tzn. na cca 1/4 mi hlasi automobil rezervu .... na techto budikach dale problem s otackomerem .... nekdy je ok, jindy se mi ukazatel zvysi cca o 500ot. tzn. na volnobeh to ukazuje cca 1400 ot. pricemz podle zvuku apod je vse v normalu, jen to ukazuje vice ...

P.S. jedna se o A3 2001 1.9tdi 74KW - kde by nemely byt tyto MM budiky ... ma tedy smysl budiky vyndavat a snazit se manualni opravu "kalibraci" rucicek?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 6

23.02 2011 14:49


ja mam uplne tensamej problem jako tady autor tohoto tematu.zapnu licek a hned mam teplotu motorou nekde mezi ctvrtkou a pulkou,ale pri zahratym motoru to ukazuje normalne 90 stupnu.no a palivomer me fungoval dobre a najednou po natankovani nadrze uplne do plna co to slo se to zkutvilo,rucicka zalezla za rohnekam uplne do prdele a kdyz mam podle rucicky pul nadrze tak se mi rozsviti hladovy voko cc po 550KM.No a nekdo rika ze se hnula ta rucicka v budiku,ze to staci vymontovat a rucicku posunout zpet,nekdo rika zadrenej plovak a nekdo rika cip v budikach.tak ja taky nevim,ale uz jsem si na to zvyknul tak na to seru:)ale kdyby nahodou nekdo vedel jak to opravit tak radu mile uvitam:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email