Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 316 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 310
Uživatelů: 6
Celkem: 316

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: multitronic
tagy: wiki: Multitronic...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 7

14.10 2009 20:29


Ahoj všichni,potřebuju poradit.Mám A4 1.9.TDI* Multitronic* r.v.2003 a klekla mi Převodovka*.Zničehonic rána,začalo něco rachtat a dojel jsem.Ať zařadím cokkoliv,auto stojí a je slyšet ono rachtání(šoupání) i když postupně s menší intenzitou.Poloosama to není,je to v převodovce.Kde to nechat opravit?Známý mi volal do nějaké pražské firmy a tam mu řekli že Multitronic* neopravujou!Nemáte někdo zkušenosti nebo kontakt?Nebo kde sehnat jinou převodovku?Kód převodovky GJA.Díky moc!
nahoru

sponzor





14.10 2009 20:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

14.10 2009 20:30


zkus napsat uživateli ciko_pp -ten to má zmáklé
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.10 2009 23:26


Skus http://www.kaps.cz veľa ľudí to tu vychvaľuje.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.10 2009 9:01


jedine kaps, ted jsem tam odeslal zakaznika s multitronicem, sice oprava v radech desetitisicu ale profesionalni prace.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.10 2009 17:37


ak ti svietia vsetky rychlostne stupne zrejme rachlo cerpadlo
opravit to vieme, len ja som az z PP

alebo ak by si chcel viem zohnat multitronik po repase za cca 2000€ aj s olejom

ale oprava by bola rozhodne lacnejsia - len by si to musel dovliect
a ak je fuc cerpadlo auto sa nesmie ani tahat!
ale moze tam byt viac veci...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

15.10 2009 17:44


ciko_pp:
multitronik po repase za cca 2000€ aj s olejom


Celkom dobrá cena. Je na to aj nejaká záruka alebo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.10 2009 18:39


jasne ze je zaruka...
ale je to repas...cize na vymenu za stary kus!!

ale radsej to opravim, aby som z toho nieco mal
a je to aj lacnejsie...len niekedy ked rozoberies prevodovku a zistiz ze je vseko KO. tak aj oprava vinde na rovnaku sumu (akurat ze s demon.a montazou prevodovky)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 3

15.10 2009 21:36


Ahoj, můžeš mi prosím tě napsat kolik máš najeto km?? A taky jestli jsi měnil někdy olej v převodovce. Celkem by mě to zajímalo, jelikož mám taky Multitronic* . Díky
nahoru

sponzor





15.10 2009 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

16.10 2009 12:49


v CR asi jedine Kaps, sice me jednanim moc nepresvedcili, ale prace podle vseho profesionalni a auto tchanovi radi jak ma. ale priprav se na poranout raketu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

16.10 2009 17:34


olej sa odporuca menit po 60tis km

inak zivotnost prevodovky multitronik je 150-200tisic km

ak by sa pravidelne menil olej tak nieco cez 200
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.10 2009 17:38


ciko_pp:
olej sa odporuca menit po 60tis km
inak zivotnost prevodovky multitronik je 150-200tisic km
ak by sa pravidelne menil olej tak nieco cez 200

Potom čo repas, alebo oprava? Čo tam odíde? Môžeš mi to trošku bližšie opísať celkom ma to zaujíma. A aj cena takéhoto repasu/opravy po tých 150-200k.km.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

16.10 2009 19:48


ak mas novsi typ, tak treba menit spojku a retaz a cerpadlo je vecsino ok - tie novsie typy vydrzali viac
stare typy boli zubove, a tie pri pretazovani rozbije (nevyhoda zuboveho cerpadla, je silnejsie ale asi hlavne koli tomu ze vyvynie vyssi tlak tak ho roztrhne) a vtedy trteba menit spojku, retaz aj cerpadlo

v niektorych pripadoch su znicene aj variatory, alebo ine (to uz je VELMIII drahe)

u TDI* motoroch treba vecsinou menit komplet spojku, u slabsich benzinovych staci opravarensku sadu

cize oprava s opr.sadou spojky a retazou cca 1350€
oprava s komplet spojkou a retazou cca 1650€
oprava s komplet spojkou, retaz. a cerpadlom - cca2000€ =je to vlastne repas pretoze sa menia vsetky zle diely (ak niesu zle variatory alebo diferak alebo meraci hriadel momentu -v takom pripade radsej druhu prevodovku-nie novu )) )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.10 2009 9:59


inak oprava prevodovky asi vdaka krize isla o dost dole...
takze oprava vinde komplet na cca 1600€ aj s cerpadlom
ak je cepradlo OK tak cca 1300€ (vratane novej retaze, spojky, olej, filter a vsetkych potrebnych "malickosti")

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

25.10 2009 10:13


ciko_pp: Trošku offtopic ale robíš aj Tiptronic*? Ak áno tam sú cca aké ceny?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.10 2009 15:14


ano robim aj tiptronik, cenu su tam velmi rozmaniteeee

zalezi co je s nim, aka je porucha
cena za pracu je rozhodne mensia ako v inych "super servisoch" ktore maju "desiatky-rokov skusenosti"

a cena za diely je rovnaka ako vsade

jedine co neviem je repas hydrodynam.menica

a aky mas problem s tiptronikom?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

25.10 2009 15:21


ciko_pp: Momentálne mám manuál, ale rozmýšlam nad "novým" autom a stále sa neviem rozhodnúť či automat alebo manuál, tak si zvažujem pre a proti. Díky za informácie
nahoru

sponzor





25.10 2009 15:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.10 2009 15:27


no netreba sa bat automatov, vie to uz opravovat "kde kto"

ale treba pocitat ze tiptronik papa trochu viac paliva ako manual ci Multitronic*
multitronik je niekedy uspornejsi ako manual

ale za tu pohodu to podla mna stoji tak ci onak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.10 2009 15:36


ciko, nechces udelat nejaky foto serial rozebrane/repasovane prevodovky? me by to docela zajimalo, protoze zrovna todle je pro me velka neznama...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.10 2009 15:45


no nejake fotky mam len komu sa to chce...
tiptronik mam aj v pc, ale multritoniky som este ani nedaval z fotaku do pc

vecsinou mam len fotky pri rozoberani, aby som mohol majitelovi ukazat ako to vyzeralo

pri skladani uz nic, lebo neni cas... treba sa starat o ine veci
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

25.10 2009 15:59


ciko_pp: no me by taky nejaky fotecky zajimaly...BTW jak dlouho ti trva to rozebrat a dat do kupy komplet?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.10 2009 16:04


tak jedine ze DAM* fotky dokopy a poslem niekomu z vas na email...a vy to publikujete???

rozobratie samotnej prevodovky je niekolko desiatok minut
a precizne poskladanie par hodin

u multitroniku je to este kratsie, len treba specialne pripravky a dodrziavat specialne postupy

ktore popisovat nebudem, lebo pridem o chlieb

najnamahavejsie je asi demontaz/montaz prervodovky z a do auta
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.05 2010 14:36


ciko_pp:
olej sa odporuca menit po 60tis km

inak zivotnost prevodovky multitronik je 150-200tisic km

ak by sa pravidelne menil olej tak nieco cez 200


ahoj, je teda koupe multitronicu v B6 z 2003, ktera ma podle tacho 170tis km, hloupost? diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2010 14:57


tak hlupost to nieje...ale treba pocitat ze zivotnost uz velka nieje...

preto musi byt adekvatna aj cena vozu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.05 2010 15:13


ciko_pp:
tak hlupost to nieje...ale treba pocitat ze zivotnost uz velka nieje...

preto musi byt adekvatna aj cena vozu


diky za bleskovou odpoved

je toto adekvatni cena?

http://www.autobazar.cz/inzerat/415888/audi-a4-1-9-TDI*-avant-r305/
nahoru

sponzor





03.05 2010 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2010 19:10


asi aj ano, este nech ti spustia zo 15tisic a mozes byt spokojny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2010 19:13


alebo si kup manual a budes mat sväty pokoj !!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.05 2010 19:51


ciko_pp:
alebo si kup manual a budes mat sväty pokoj !!!


kdyz ja bych radsi ten automat

jeste mam dotaz: pokud bych s multitronicem prijel za tebou do popradu a ty bys mi ho dal do kupy (renovace), jakou zivotnost by pak prevodovka mela? treba dalsich 100tis km?

a jaky je prosimte rozdil v zivotnosti mezi MT a TT? diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2010 22:41


podla toho co myslis pod pojmom do kopy...

prave riesim jednu 2,5tdi multitronik
problem bol ze trochu blbne spojka

bohuzial treba tam menit spojku, retaz a zrejme aj jeden variator...

oprava vinde az na cca 1500€ pricom dokazem zohnat druhu prevodovku po kompletnom repase za 2000€ so zarukou a bez roboty

takze nieje to az tak jednoduche ako sa zda

vecsinou tam blbnu spojky a staci vymenit spojku...ale vidis ze nie vzdy

kazdy vymeneny diel vydrzi cca 60-100tisic km, len ked nevimenis naraz...tak sa budes drbat postupne...?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2010 22:44


a tiptronik je jednoznacne silnejsia prevodovka

na tiptroniku najcastejsie odchadza 4 prevodovy stupen, smyka jedna spojka ktora ma najmensi priemer az zhori

a potom hydromenic

treba hlavne menit olej, ak je zly olej, hori vsetko

multitronik pri vynikajucej starostlivosti max 250tisic
tiptronik ktory ma jeden znamy fanatik a tiez sa vynikajuco o to stara ma teraz 350tisic a stale ide....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2011
Příspěvků: 28 | Témat: 1

21.06 2012 17:13


Zdravim , mam prevodovku Multitronic* ktera ma najeto poctivych 125 000km , minulej rok v lete mi zacala pri vysokych letnich teplotach obcas pocukavat , az prisel podzim , zima tak jsem zase mel klid , delavalo to jenom obcas kdyz jsem jel nejakou delsi trasu 50km a vic. Ovsem ted jak mame venku vysoke teploty tak mi zacala cukat opet hned pri studenem aute. Olej jsem menil v 95 000km. Muze to byt pouze spatnym olejem kterej po zahrati ztraci na kvalite nebo neco jinyho?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email