Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2011 9:12


lordmystic: Nebojíš se, že tak pošleš motor do kytek?
Naposledy upravil Michal.K dne 30.03 2011 9:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.03 2011 9:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 9:17


Michal.K: nebojím, protože do toho už nejdu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2011 9:34


lordmystic: Ještě že tak, protože myslím, že to by bylo tak na jednu sezonu a motor pá pá. .

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 9:44


Michal.K: o motor bych strach rozhodně neměl, ale spíš o vše ostatní jako jsou nápravy, brzdy, spojka, Převodovka*, čepy, gumy, podvozek, diferáky, atd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

30.03 2011 9:56


Michal.K:
lordmystic: Ještě že tak, protože myslím, že to by bylo tak na jednu sezonu a motor pá pá. .



proč by měl jít motor do kytek? v S3 ti taky odejde motzor po 1 roce?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2011 10:09


Tak o tom ani nemluvím... Jasný, to nemá význam...

A jako vlastně proČ? Myslím, že samotné TFSI* jede slušně. A když chci jítak jak satan, tak radši ho prodám, vezmu úvěr a koupím si přímo nějaké S-ko...

anry30: No myslím, že v S3 tem motor je trochu i hadvěrově upraven oproti normálnímu TFSI*...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 10:21


Michal.K:
A jako vlastně proČ? Myslím, že samotné TFSI** jede slušně.

někdo ti namítne že jede slušně i 2.0TDI se 103kW...

Michal.K:
A když chci jítak jak satan, tak radši ho prodám, vezmu úvěr a koupím si přímo nějaké S-ko...

někdo si toto může dovolit, někdo ne ať už jsou důvody jakékoliv
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.03 2011 10:46


lordmystic: Tak na přepravu z bodu A do bodu B, nebo při jízdě s rodinou => v 80% ježdění určitě i 1.6i...

Jako já většinou jezdím klidně a na spotřebu (auto rozjedu na 100-110, hodím 6-tku a kochám se přírodou a když mám někoho za sebou, tak mu ještě bliknu, ať mě předjede). Jen mě nesmí něčím nasrat...
nahoru

sponzor





30.03 2011 10:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 10:50


Michal.K:
Jen mě nesmí něčím nasrat...

to mu pak blikneš když něco jede proti co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

30.03 2011 11:14


lordmystic: Takze Turbo* z S3 by tam slo v pohode dat bez jinych komplikaci kdyz nepocitam software k tomu?
Ted jsem to tu procital jeste a radeji doporucujete koupit to Turbo* co tam ma byt nez jina silnejsi?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 11:44


Mara_EZEK: určitě by musela být úprava softu na silnější Turbo* a pokud bys chtěl využívat jeho potenciál musel bys k tomu vyměnit spousty dalších věcí jako vstřikovače, sání, výfuk, pumpu, atd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

30.03 2011 11:54


lordmystic: Takze radeji asi koupim to co tam ma byt DAM* tam chip a bude to jezdit taky dobre ne? Zeptam se te jeste... Kolik mas psany zrychleni seriovy a meril sis ho ted po chipu?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 12:09


Mara_EZEK: nevim kolik mám psaný, ale po chipu jsem to zkoušel pouze jednou, velice narychlo, silně pršelo a měl jsem to myslím za 6,8 viz garáž.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

13.07 2015 11:07


Nahodou jsem narazil na tohle stare tema, tak se chci s odstupem casu zeptat, zda se nekdo pustil do toho vetsiho turba ci jinych uprav?
A pripadne s jakym vysledkem?
Ptam se jen tak pro zajimavost..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.07 2015 11:16


Drake: no doma na koleně to udělat by byl problém, i např. Cimbu mi říkal, že by to byl problém, muselo by se to celé udělat komplet na míru a stálo by to dost prachů. osobně bych do toho takto nešel, spíš bych sáhl po nějakém kompletním řešení od velkým firem jako MTM nebo ABT - ale to je zase taková pálka že je otázkou zda-li se do toho vůbec pouštět. zbytek auta na to není dimenzován, to mohu potvrdit.

mám nyní jen chip a výfuk (za katem), kluk z dieselpower (šikulové tam jsou) mi říkal, že by stávající konfigurace šla rozumně vyladit do cca. 270 hp (mám nyní necelých 260hp). pak je problém že by se musela vrazit výkonější pumpa což stojí dost prachů, také kompletně nové sportovní sání což je na naší B7 taky ranec, vyhodit kat a s větším turbem pak celý nový soft. no fakt to nebude asi rozumná cesta.

za mě vychází slušný kompromis obyčejný chip na vylepšení map a případně ten výfuk.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

13.07 2015 14:11


Dikec za zkušenosti, uvažuji, že bych příště vyzkoušel 2.0tfsi, tak abych věděl, co z toho jde rozumně vytáhnout
nahoru

sponzor





13.07 2015 14:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

13.07 2015 14:17


Tady na fóru o našich audinach moc nějaké úpravy nejsou ale když se mrknu třeba na vw-club do sekce golf 5 tak tam je každé druhé gti upravené a někdy na hodně slušné výkony
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

13.07 2015 18:30


lordmystic: jinak máš tam pěkný hodnoty 190kw a 390Nm, to už musí pěkně letět
Nemáš náhodou nějaký video, jak to jede? Třeba zrychleni 0-100? A maximálku si pro zajímavost nezkousel?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.07 2015 7:37


Drake: no nemám video, z 0-100 pod 7 sekund, je to strašně těžký auto, navíc sériová spojka a je to vždy o tom jak hodně jí to dáš sežrat, nikdy se nerozjedu na 100% toho co by dal motor, vždy je to o tom jak moc chci odkouřit spojku . každopádně ten relativně malej dvoulitrovej turbomotor chodí opravdu lehce a dynamicky do otáček, takové to pružné zrychlení atp. to je prostě paráda.

maximálka - no zkoušel jsem to asi dvakrát, jednou s fredym na zimákách na lišovské za čb - tam 250 tacho a 240 podle GPS*, pak nevím jestli je omezovač nebo to už nejelo. v poslední době už je to přECI* jen 10 let staré já také starší a tak nějak přestávám mít kuráž to na maximálku otestovat... je to v prdeli, dobře stárnu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.5. 2014
Příspěvků: 161 | Témat: 10

16.07 2015 0:24


Jj, to chápu, že tomu nemůžeš dávat čoud, kvůli origo spojce už ze začátku a nevyuživat všechen výkon neustále, ale svezení to musí být pěkný Dík za zkušenosti..
Tak hlavně, ať ti pěkně slouží a drží dál
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email