Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 409 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 409
Uživatelů: 0
Celkem: 409

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

11.10 2010 12:12


lordmystic: a k čemu ti je nákup výfuku od Miletku, když už má Turbo* "své za sebou" = nenavyšuješ výkon, ale dostáváš se na původní hodnotu ?
nahoru

sponzor





11.10 2010 12:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.10 2010 13:16


valchaaa: myslíš že by šlo to Turbo* nějak přenastavit aby tlačilo víc? tuším že bude nějaká mechanická regulace na turbu, nevíte někdo detaily? a šlo by to jen trochu přenastavit aby to víc tlačilo?

Frostik: co má nákup sportovního výfuku společného s turbem? výfuk je lepší zvuk a vyšší výkon a Turbo* jak jsem říkal zatím drží ale dlouho by nemuselo, určitě nemá nižší výkon než sériovej případně o min. hodnotu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

11.10 2010 14:38


lordmystic: Tak do toho až nevidím ale je tam nějaké přívěra která má hodně velký vliv a musí se dost přesně nastavit.
Nejlevnější úpráva na větší výkon je komplet motor z CUPRY ten má v základu to co ty po chipu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.10 2010 15:04


valchaaa: no právě že nejlevnější by novej motor určitě nebyl
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

11.10 2010 15:48


lordmystic: Nechci se hádat ale věř že jo Viděl jsem holý za 30 najeto 32 tkm.Přehodíš věci které budou totožné s toho tvého a zbytek prodáš...Neříkám že to bude nejlevnější ale ve výsledku určitě.Kukni na tipcars je tam jedna cupra a ta má 300 PS jsou tam napsané i úpravy.A na DP je jedna co má dokonce 340 PS a úpravy tam jsou napsány též
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.10 2010 17:48


A ja som myslel že Turbo* vydrží určitý tlak a nie HP
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

11.10 2010 20:44


Z toho už o moc více nevymáčkneš,bez razantního zkrácení životnosti.
Kvůli tomu se turba skládají.
Nechá se původní výfuková část,a dá se sací část z většího turba.Proto označení T3/T4.A pro Tebe to zas tak drahé není.Nové Turbo* T3/T4 od Turbonetics 799 dolarů:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pokud by Ti to bylo málo,můžeš tam dát toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

,ale to by jsi použil snad jen blok....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.10 2010 21:37


SamotZdeny: díky za konkrétní info, to druhé je hezká zajímavost, myslím ale že to pro běžné ježdění bude hodně špatné kvůli obrovské turbodíře. to první je již za rozumnou cenu, otázkou je složitost výměny a úprava softu řídící jednotky. na tu 2.0tfsi nejsou u nás moc zkušenosti, osvědčené tuningové firmy krom klasického chipu soft na větší turba neupravují nebo jsem nic nenašel. jsem si původně myslel že vyměním Turbo* a ono to rovnou pojede o něco líp, ale tak jednoduchý to bohužel u TFSI* není
nahoru

sponzor





11.10 2010 21:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

11.10 2010 21:56


lordmystic: To není tak jednoduché u žádného turbomotoru.Výměna není moc složitá,bo výfuk. svody jsou stejné,jem se přizpůsobí hadice na sací straně....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

11.10 2010 21:58


lordmystic: znami si dal do una Turbo* z avie a tiez to slapalo , to bola len nemiestna poznamka ako pisu ostatny pokial sa pustis do zasadnejsieho zvysovania vykonu bez vymeny dalsich komponentov tak to ten motor dlho nevydrzi, zalezi ci ti to zato stoji...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.10 2010 16:23


Jo u starších motorů to bylo šumák, stačilo nafoukat víc vzduchu a dokud měla jednotka mapy pro ten tlak, tak to jelo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

15.10 2010 10:48


Satan Coupe: jak jsem měl vadný ten regulační ventil na turbu (popraskanou membránu), tak mi tudy unikal vzduch a Turbo* dodávalo zpět méně vzduchu než bylo potřeba. sportmotor který mi na to také pak koukal mi nějak přenastavili mechanicky něco na turbu a auto jelo líp, Turbo* foukalo víc. je to možné tedy nějak takhle zregulovat, třeba mechanicky nastavit aby stávající Turbo* tlačilo o trošku víc, třeba i jen o pár procent? mapy by měli mít rezervu a pokud ne tak by to mělo jít do nouzáku...?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

15.10 2010 17:45


lordmystic: Ja si myslím, že tým čipom ti spravili to, čo chceš spraviť ty mechanicky t.j. Turbo* čo ti v základe tlačilo povedzme 2,1 bar a zregulovalo sa, tak teraz ti natlačí povedzme až 2,5 bar a až potom ide signál do N75.
Lenže pri tomto tlaku by ho už normálne vypol núdzak povedzme do 5 sekúnd. Čiže ti spravili aj to aby ti auto nepadlo do núdzaku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

17.02 2011 15:27


Je nekdo ETKY schopny mi zjistit jaky oznaceni ma Turbo* v mym motoru v A3 2005 2.0 TFSI* 147 kW quattro* typ motoru AXX??? Vypada to ze mi odeslo a budu potrebovat novy:-( Dekuju
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

17.02 2011 16:26


Mara_EZEK: nejdřív to nech pořádně prohlídnout a udělat tu jízdní diagnostiku od někoho kdo tomu rozumí. pak uvidíš jestli ti Turbo* tlačí to co má. pokud by to i na to Turbo* vypadalo, nový nekupuj, starý nech repasovat, vyjde ti to mnohem levněji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

17.02 2011 20:32


Mara_EZEK: Pošli VIN* a můžu ti na to mrknout
nahoru

sponzor





17.02 2011 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

17.02 2011 22:59


lodrmystic: Dneska jsem byl na diagnostice za jizdy a ve fazy kdy sepne Turbo* a zacne foukat bylo videt na grafu jak najednou vypne. Myslim si ze budu mit presne tendle problem: http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=17 Bohuzel ten ventil je na odlitku turba takze se obavam ze repas nepomuze a budu muset koupit novy. Jeste to necham proverit v nejakym servisu cim to konkretne je.

Mefisto: WAUZZZ8P35A114799... Diky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.02 2011 8:38


jéje, prasklina na Wastegate*, s tím se nic moc dělat nedá - vyměnit výfukovou část turba - odlitek skříně. To nebude tak drahý jak výměna celáho turba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

18.02 2011 8:44


A to se dá sehnat samostatně ten odlitek výfukové skříňě turba??? Myslel jsem, že se musí prostě koupit celý Turbo* nový...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.02 2011 8:47


No snad jo - tam kde opravujou turba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

18.02 2011 8:50


Zkusim se urcite nekde poptat... diky za radu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

18.02 2011 9:35


Mara_EZEK: zkus tyhle od nás ze strakonic, nemáš to až tak daleko -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


měl jsem u nich své Turbo* když jsem řešil svůj problém, tahle turba znají a repase dělají všeho druhu. zavolal bych tam a zkusil se na to poptat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

18.02 2011 10:06


lordmystic: Jo jo diky. Uz jsem na ne slysel nejakou chvalu tak tam asi zkusim brnknout a domluvit se s nima. A z budejich je to kousek:-) Kez by to byl ten ventil jak si mel ty...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

19.02 2011 13:24


Tak vcera po obnoveni hodnot na diagnostice zase na chvilku jelo jak ma. To jsem zvedavej cim to bude...
nahoru

sponzor





19.02 2011 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

25.02 2011 10:15


V servisu mi rekli ze byly udelany neodborne rozvody a proto to tak netahlo jak melo. Obracene dany kladky a podobne. Turbo* je pry v poradku. Je to mozny ze to bylo tim?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.02 2011 10:24


Mara_EZEK: tak to buď možná ještě rád, kámoš na A4 po podobně odfláklejch rozvodech přišel o motor
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

25.02 2011 17:58


No na jednu stranu jsem rad ze se to nepotkalo... na druhou doufam ze to bylo jenom tim a uz to pojede jak ma.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 182 | Témat: 21

29.03 2011 22:11


Bohuzel problem resim stale dal... konecne se nasel nekdo kdo se pustil do sundani turba. Puvodni tvrzeni se mi potvrdilo... Prasklina na odlitku turba takze tudy profukuje vzduch plus spatnej regulacni ventil na turbu. Budu tedy muset koupit taky novy. Nemuzete mi prosim nekdo poradit kde by se dalo sehnat za dobry penize? Pripadne jaky oznaceni turba tam mam? Motor AXX a VIN* WAUZZZ8P35A114799. Diky moc za kazdou radu!!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

29.03 2011 22:50


lordmystic: na dieselpower je BHmotor, ten ti určitě poradí jaké lepší Turbo* na ten tvuj motor by bylo to pravé.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

30.03 2011 8:57


anry30: díky za tip, dokonce myslím že jsem ho už jinou cestou kontaktoval a pro ten náš motor je prý ideální Turbo* z S3, s ním se nechá jít na 330-350 hp...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email