Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 4
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 9:10


Mám dotaz. Ve své A4 2.0TFSI 147Kw mám nejspíš špatné Turbo*. Přemýšlím o repasu, ale také současně přemýšlím o nějakém lepším (výkonnějším) turbu, protože mám motor chipovaný a když už budu dělat Turbo*, tak by mě zajímalo, jestli by se nevyplatilo tam dát silnější.

Nechci rozhodně "závodní" turba která jsem pro 2.0TFSI našel která dávají 350+ hp. Spíše jsem se chtěl zeptat - ten 2.0TFSI se dodává v různých variantách pro různé vozy, např. pro Audi TT či S3 s vyšším výkonem. Netušíte někdo zda-li je vyššího výkonu docíleno pouze úpravou softu a Turbo* je tam stejné nebo je pro silnější varianty 2.0TFSI použito nějaké silnější Turbo*? Pokud ano, je nasnadě zkusit sehnat takovéto silnější Turbo*.

Takže kdyby se někomu povedlo toto zjistit, případně i číslo turba pokud nějaké číslo má, bylo by to super. Jdu také hledat a za jakékoliv info díky.
nahoru

sponzor





12.10 2009 9:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

12.10 2009 16:07


lordmystic:
Mám dotaz. Ve své A4 2.0TFSI 147Kw mám nejspíš špatné Turbo*. Přemýšlím o repasu, ale také současně přemýšlím o nějakém lepším (výkonnějším) turbu, protože mám motor chipovaný a když už budu dělat Turbo*, tak by mě zajímalo, jestli by se nevyplatilo tam dát silnější.

Nechci rozhodně "závodní" turba která jsem pro 2.0TFSI našel která dávají 350+ hp. Spíše jsem se chtěl zeptat - ten 2.0TFSI se dodává v různých variantách pro různé vozy, např. pro Audi TT či S3 s vyšším výkonem. Netušíte někdo zda-li je vyššího výkonu docíleno pouze úpravou softu a Turbo* je tam stejné nebo je pro silnější varianty 2.0TFSI použito nějaké silnější Turbo*? Pokud ano, je nasnadě zkusit sehnat takovéto silnější Turbo*.

Takže kdyby se někomu povedlo toto zjistit, případně i číslo turba pokud nějaké číslo má, bylo by to super. Jdu také hledat a za jakékoliv info díky.


V TT je ten tvuj motor taky se 147kW
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

12.10 2009 16:13


Možná Turbo* z S3,jenže to nese další úpravy ne jen dát jiný Turbo*
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.10 2009 16:33


lordmystic: Takže turba jsou podle etky 2 typy:
06D 145 701 G které je nahrazeno nově 06D 145 701 H cena cca 1250 Euro
06D 145 701 GX které je nahrazeno nově 06D 145 701 HX cena cca 714 Euro

Co se týče výkonu, tak typy motorů jsou:
Code letters BGB BPG BWE BUL BYK BPJ BWT
Capacity ltr. 1.984 1.984 1.984 1.984 1.984 1.984 1.984
Power 147/5700 147/5700 147/5700 162/5900 125/4300 125/4300 147/5700

Jak sám vidíš, tak je typů hodně. Otázkou je v jakých detailech se liší. Každopádně turba jsou pouze dva typy. To znamená zjisit jaký typ tam máš, nebo to vyhledat podle VIN* kód.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 16:34


váha: mechanické úpravy nebo pouze software? nyní bych měl mít z 200hp cca. 242hp a z 280 cca. 370Nm bez dalších hw úprav (jen vzduchový filtr sání). pokud bych zachoval podobný výkon, pak bych nemusel upravovat hw ne? i když je mi jasné že by si to zasloužilo určitě lepší brzdy (chystám se), atd.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 16:38


Petan: no mě by šlo tedy o to Turbo* co je ve verzi motoru BUL. a předpokládám že to bude to dražší 06D 145 701 G které je nahrazeno nově 06D 145 701 H cena cca 1250 Euro.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.10 2009 16:40


lordmystic: Tomu rozumím, ale to by možná chtělo se na ty turba zepta v audi. Otázkou je jestli se dají mezi sebou měnit bez toho, že by se měnila alektronika.

PS: Jo a do druhého vlákna jsem ti dal nějaké popisy s postupy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 16:49


no začínám si myslet že dávat tam jiné Turbo* by byl asi větší problém než se mi na první pohled zdálo a také by to asi nevyšlo na pár korun, spíš přestanu bláznit a soustředím se na levnej a kvalitní repas toho svého...
nahoru

sponzor





12.10 2009 16:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.10 2009 16:58


lordmystic: Přesně tak. Nechal bych Turbo* vymontovat a nech změřit podle nastavovacích hodnot. Neboli zjisti, jestli to odpovídá primárním předepsaným hodnotám
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 17:07


Petan: ohledně turba když se vymontuje a zkušenej technik ho otevře a prohlídne tak musí poznat zda-li je vadné případně nikoliv. nevím co vše se na něm dělá, ale mechanické části se kontrolují případně vyměňují, také se přetěsňuje, atp. myslím že by mi ho pak měl i správně nastavit, ne? nebo bude ještě potřeba do někde nějak donastavovat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

12.10 2009 17:11


lordmystic: To co jsi napsal je správně.
Jen jsem chtěl říct, aby to nastavili podle toho předpisu, co jsem ti dal na druhé vlákno. Je tam přesně napsáno čím a jak nastavit, a také při jakých hodnotách má bypas otevírat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

12.10 2009 17:13


Petan: ok, už chápu .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.10 2009 23:45


Petan:
6D 145 701 H cena cca 1250 Euro
06D 145 701 GX které je nahrazeno nově 06D 145 701 HX

Petan:
06D 145 701 G které je nahrazeno nově 06D 145 701 H cena cca 1250 Euro
06D 145 701 GX které je nahrazeno nově 06D 145 701 HX cena cca 714 Euro

06D 145 701 H je to isté čo 06D 145 701 HX
H je nové
HX je repas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.10 2009 7:13


tak mě ještě napadá jaký rozdíl by byl mezi H a G?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.10 2009 12:03


flashmajster:

06D 145 701 H je to isté čo 06D 145 701 HX
H je nové
HX je repas


Posím tě, co to tu píšeš. To není repas. Etka jasně píše, že je to náhrada za: Vyběhlý typ z výroby u jednoho dne 1.4.2008 a u druhého dne 1.5.2008
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

13.10 2009 13:45


Taky jsem uvazoval o vykonejsim Turbu, kdyz uz musim menit, ale jake zmeny nese vymena ciselne stejnych turbin typu S3 210 koni na TT 225 koni? Tfuj..!

A to se nebavim o doporuceni dat kovane pisty a ojnice..
nahoru

sponzor





13.10 2009 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.10 2009 17:50


Petan: Repas je náhrada za repas.
Čiže G sa nahradilo H originál
GX sa nahradilo s HX repas
No a z toho možeme vyplíva že teraz kúpiš Turbo* už iba H (nové) alebo HX (repas).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.10 2009 17:55


flashmajster: S tím nemohu souhlasit.
Je to novější, vylepšená verze.

Repas je oprava nečeho co se rozbilo nebo co fungovalo špatně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.10 2009 18:01


Petan: všetky diely s "X" su repasovane mozes si to overiť napr. na VP44 na 2.5 TDI*
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.10 2009 15:38


Petan:
flashmajster: S tím nemohu souhlasit.
Je to novější, vylepšená verze.

Repas je oprava nečeho co se rozbilo nebo co fungovalo špatně.


váhy vzduchu jedou taky v tomto režimu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.10 2009 19:04


všechno co je X je repas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.10 2010 17:22


ještě se vrátím k tomuto tématu. takže jsem hledal a zjistil jsem, že ve svém autě bych měl mít toto Turbo*:

series: K03 (K03-E)
Turbo* No.: 5303 988 0106
O.E.M Turbo* Code : 06D 145 701G

dozvěděl jsem se z ne moc zaručeného zdroje, že prý jde toto Turbo* nahradit výkonnějším modelem, nechá se prý jen skříň turba a vnitřek (lopatky) se zrepasují z výkonnější varianty turba. nevíte někdo zda-li je to možné a případně jaký model turba by tam pasoval?

uvažuji že až Turbo* odejde, že bych nechal repas za výkonnější které by nemuselo být nastavené na max. výkon, ale nějaký ten koník by přibyl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.10 2010 0:15


Ano.Jsou to hybridní turba,a skládají se podle požadavků Tvých (motoru).Většinou T3/T4. Pro nižší nárusty výkonů se nechávají origo výfuk část,a mění sací strana.Tak zvedneš výkon.Pak už nestači brzdy,dáš větší.Připlatíš víc,a dostaneš na Turbo* 360°ložiska.Připlatíš ještě víc,a můžeš mít i keramické ložiska.A nyní potřebuješ nové svody,a sportovní katalyzátory.Připlatíš víc,a už se dá větší řADA* turba.Aby se využila,tak je potřeba titanové písty,a ojnice,Teď se znovu udělá čip na nový HW.Znovu naroste výkon.Pak je třeba dát pevnější štefty hlavy válců.Aby se přenesl větší výkon,koupíš keramickou spojku.Pak už zase nestači brzdy,dáš ještě větší....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.10 2010 8:06


SamotZdeny: hezky napsáno . v mém případě mám sérii 200hp, mám tam vzduchovou kn vložku a chci teď sportovní komplet výfuk a lepší brzdy. to chci přes zimu dodělat a na jaře právě přemýšlím o kousek větším turbu. stávající chip +40hp, komplet výfuk s katem +15hp a od turba jsem očekával tak 30-40hp. tím bych nemusel měnit benzínovou pumpu a celé by to mělo vydržet bez nových pístů a ojnice. doufám že můj plán je reálný a tohle o trochu lepší Turbo* by bylo poslední navyšování výkonu. jinak pokud bych tam dal to trochu větší Turbo*, je nutné měnit mapy motoru nebo jakékoliv jiné nastavení v řj?
nahoru

sponzor





09.10 2010 8:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

10.10 2010 20:51


lordmystic: Vždycky,když dáš o "kousek větší Turbo*",tak musí být nový čip.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.10 2010 9:23


no tak jsem v tom ležel a hledal a hledal a vypadá to docela na problém. když bych chtěl upravit Turbo* z K03 na K04 tak to opravdu nejde jenom tak, bylo by potřeba více změn a úprav a i ty kvalitní Turbo* kity stojí docela ranec a pak zase zaplatit úpravu softu. to už to dát nějaké firmě která by to udělala celé včetně Turbo* kitu i softu ale to zase bude ranec a pak ono by to asi opravdu chtělo už větší vstřikovače a další věci... takže asi skončím u toho výfuku, tohle bych mohl rozesrat a nedoplatil bych se
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

11.10 2010 9:45


lordmystic: a co jen vyměnit sériové Turbo* za nové (na začátku jsi psal, že už je špatné) + dát ostřejší vačky (dbilas, Dr. Shrick ... ?) + nová úprava řídící jednotky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.10 2010 10:34


lordmystic: A nemyslíš, že z toho továrního základu jsi už teď nahnal čipem dost?

Aby to už nebylo příliš a nezačalo to odcházet...

Spojku jsi už co vím měnil... Tak aby se to neopakovalo a nepřibývali další věci..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.10 2010 11:50


Frostik: tudy asi cesta nepovede, Turbo* má už své za sebou ale po vyčištění říkali že je ještě ok a pochybuji že bych z toho dostal víc pokud bych dal to samé jen nové.

Michal.K: no 240hp to zvládá bez problémů, důležité je jak jezdíš, pokud bych to hnal na limit při každé jízdě tak to odrovnám, ale pokud ten vyšší výkon použiju občas pak by to vydržet mělo doufám do těch 300hp bez větších problémů, ale jak říkám, to Turbo* nebude sranda vyměnit a stálo by to hodně peněz a výsledek by nemusel být zaručený, proto na to asi kašlu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

11.10 2010 12:08


lordmystic: Turbo* na 2.0 TFSI* tak jak je vydrží normálně 300 hp.Kolega tohle taky řešil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email